اخبار روز

خلیفه‌ کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد

خلیفه‌ کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد

خلیفه‌ کل ارامنه آذربایجان اهانت به قرآن کریم را محکوم کرد

به گزارش خبرگزاری خالق، در متن این بیانیه آمده است: عمل وقیحانه اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و رفتار اسلام ستیزانه در کشور سوئد جان و روح همه عالم را به آتش کشید و نقطه تاریک دیگری بر دامان رهبران مدعی حقوق بشر در جهان غرب بر جای گذاشت.

در این بیانیه با اشاره به اینکه دشمنان ادیان جهان و ضد آزادی و آزادگی با آتش بغض کینه نسبت به حقیقت الهی، وحشیانه به جنگ با منطق و برهان الهی آمده‌اند، اظهار شده است: به یقین این جسارت بزرگ ادامه حرکات شنیع و توهین‌های آشکاری است که در سال‌های اخیر و در سایه حمایت‌های صهیونیسم جهانی صورت گرفته است.

خلیفه کل ارامنه آذربایجان خاطرنشان کرده است: در مکتب مقدس اسلامی، پیروان تمام ادیان الهی و مقدسات آنها محترم هستند و مسلمانان از توهین به مقدسات آنها نهی شده‌اند.

چیفتچیان با بیان اینکه انتشار خبر تأسف‌بار اهانت به ساحت مقدس قرآن کریم و سوزاندن آن، دل ما و تمام انسان‌های آزاده دنیا را به درد آورد، آورده است: یقیناً آتش زدن قرآن کریم نه تنها توهین به اسلام و مسلمین بلکه توهین به تمام ادیان جهان و پیروان آن است، لذا وظیفه هر انسان آزاده‌ای است که در برابر این عمل ساکت ننشیند و آن را محکوم نموده، از عامل یا عاملان آن اعلام برائت کند.

در این بیانیه، خلیفه کل ارامنه آذربایجان و شورای خلیفه‌گری مراتب نفرت و انزجار خود را از این عمل شوم و شیطانی اعلام و آن را شدیداً محکوم کرده و از تمام نهادهای بین‌المللی خواسته که با این گونه اقدامات به طور قاطع برخورد و از تکرار آن جلوگیری کنند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا