اخبار روز

خدمت به مردم اصول اساسی دولت سیزدهم است

خدمت به مردم اصول اساسی دولت سیزدهم است

خدمت به مردم اصول اساسی دولت سیزدهم است

به گزارش خبرنگار مهر، بهنام نظری صبح یکشنبه در اولین کنگره استانی بانوان تأثیرگذار استان مرکزی اظهار کرد: بانوان در تثبیت نظام اسلامی و پیشبرد اهداف انقلاب نقش مهمی داشته و زن ایرانی در همه میدان‌ها با اقتدار حاضر شده و موفقیت‌های بزرگ به دست آورده و زنان ایرانی در حوزه‌های مختلف نقش آفرینی مؤثر دارند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی افزود: در طول انقلاب اسلامی الگوهای بسیاری در حوزه بانوان داریم که به تاسی از حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س) حماسه آفرین شدند و مادران و همسران معظم شهدا از نمونه‌های این الگوها هستند که از مهمترین عوامل پیروزی در دفاع مقدس محسوب می‌شوند.

وی ادامه داد: تعالیم و مکتب انسان ساز اسلامی و انقلابی موجب شده بانوان زیادی در طول این سال‌ها حماسه آفرین و ماندگار شدند و موجب اثبات کارآمدی دین اسلام شدند.

نظری اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی به بانوان کرامت و منزلت داد و امروز بانوان در عرصه‌های مختلف می‌درخشند و به همین جهت است غربی‌ها دنبال تخریب و زیر سوال بردن جایگاه زنان با شعارهای توخالی و فریبنده هستند.

وی تاکید کرد: بانوان امروز در بسیاری از عرصه‌ها گوی سبقت را از مردان ربوده اند و پیشتاز و پیشرو در بسیاری از حرکت‌ها هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با بیان اینکه الگوی زن مسلمان کارآمد است و غربی‌ها از این الگو به شدت هراس دارند، گفت: الگوی زن مسلمان باید بهتر معرفی و تبیین شود و قطعاً در آینده الگوی زن مسلمان جهان شمول خواهد شد.

وی افزود: از ابتدای انقلاب اسلامی دشمنان تمام تلاش خود را برای ساقط کردن نظام اسلامی پای کار آورده و با توطئه‌های مختلف اهداف شیطانی خود رو دنبال می‌کند و البته فرزندان غیرتمند ایران اسلامی همواره سد مستحکمی برابر توطئه‌های دشمنان بوده اند و حتی اجازه جدا شدن یک وجب از خاک کشور نداده اند.

نظری ادامه داد: عرصه مقابله امروز دشمنان با ملت ایران جنگ شناختی و مهمترین بعد آن جنگ شناختی است که به دنبال زیر سوال باورها و اعتقادات مردم و خصوصاً جوانان است و لذا باید هوشیار باشیم و فعالانه در قبال آنها عمل کنیم.

وی خاطر نشان کرد: خدمت به مردم اصول اساسی دولت سیزدهم است و همه توان در این راستا پای کار آمده و دولت در مسیر خدمت و رفع مشکلات مردم عزم جدی و اراده راسخ دارد و شتابنده گام برمی دارد.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا