اخبار روز

خانواده شهیدان الله‌‎یاری در اهواز تجلیل می‌شود

خانواده شهیدان الله‌‎یاری در اهواز تجلیل می‌شود

خانواده شهیدان الله‌‎یاری در اهواز تجلیل می‌شود

به گزارش خبرنگار خالق، همزمان با سالروز ولادت باسعادت هشتمین اختر تابناک سپهر امامت و ولایت حضرت علی بن موسی الرضا (ع) آئین تجلیل از خانواده معظم شهیدان مهدی و فرامرز الله‌یاری از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس خوزستان با حضور اقشار مختلف مردم و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا در اهواز برگزار می‌شود.

این برنامه امروز سه‌شنبه نهم خردادماه سال ۱۴۰۲ از ساعت ۲۰:۳۰ آغاز می‌شود که جمعی از ایثارگران، جانبازان، رزمندگان اسلام و بسیجیان نیز در این آئین حضور می‌یابند.

آئین تجلیل از خانواده معظم شهیدان مهدی و فرامرز الله‌یاری در اهواز، کیان آباد، خیابان ۲۲ غربی برگزار می‌شود که همگان یاد و خاطره این شهیدان گلگون کفن را گرامی می‌دارند.

در این آئین معنوی زیارت عاشورا توسط حاضران زمزمه می‌شود و حسن صفری از مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) نیز به مرثیه‌سرایی می‌پردازد.

آئین تجلیل از خانواده معظم شهیدان مهدی و فرامرز الله‌یاری از سوی هیئت رهروان شهدای خوزستان مسئولیت آن بر عهده سید عباس موسوی برادر شهید سید طاهر موسوی است انجام می‌شود.

در این آئین همچنین از خانواده شهید فریبرز بهمئی از شهدای دوران دفاع مقدس خوزستان با حضور خانواده معظم شهدا تجلیل می‌شود.

همچنین همزمان با آئین تجلیل از خانواده معظم شهیدان مهدی و فرامرز الله‌یاری از خانواده مکرم شهید علی مرادی از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس استان خوزستان نیز قدردانی می‌شود.

شهیدان مهدی و فرامرز الله‌یاری از جمله ۲۴ هزار شهید خوزستان هستند که در دوران هشت سال دفاع مقدس به فیض شهادت نائل آمدند و آسمانی شدند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا