اقتصاد

حجم انتقال استیبل کوین سولانا به رکورد ماهانه 300 میلیارد دلار رسید

حجم انتقال استیبل کوین سولانا به رکورد ماهانه 300 میلیارد دلار رسید

حجم انتقال استیبل کوین ها در بلاک چین لایه 1 Solana به طور پیوسته در حال افزایش بوده و رکورد جدیدی را تا کنون در این ماه ثبت کرده است.

طبق پلتفرم تجزیه و تحلیل بلاک چین Artemis، حجم انتقال استیبل کوین در سولانا قبلاً در ژانویه از 300 میلیارد دلار فراتر رفته است.

این رقم قبلاً در Solana حجم انتقال استیبل کوین برای دسامبر.

علاوه بر این، 303 میلیارد دلار ژانویه تا به امروز، 2520 درصد بیشتر از حجم انتقال 11.56 میلیارد دلاری استیبل کوین در ژانویه 2023 است.

سهم بازار استیبل کوین سولانا در حال حاضر تقریباً 32 درصد است که افزایش بسیار زیادی را نشان می دهد. از 1.2 درصد سهمی که یک سال پیش داشت.

فعالیت استیبل کوین در سولانا در ماه اکتبر شروع به افزایش کرد و از آن زمان تاکنون به طور پیوسته 650 درصد افزایش یافته است.

حجم انتقال استیبل کوین 1 سال. منبع: Artemis

اتریوم با 317 میلیارد دلار پیشرو در صنعت حجم انتقال استیبل کوین تا کنون در این ماه است که سهم بازار آن را بیش از 33 درصد می‌کند، با این حال، سولانا به سرعت در حال افزایش است. در حال رسیدن.

سومین بلاک چین بزرگ برای انتقالات استیبل کوین است. Tron با ۲۴۰ میلیارد دلار تاکنون در این ماه.

در ۱۶ ژانویه، آرتمیس اشاره کرد که حجم هفتگی استیبل کوین در تمام شبکه‌ها به بالاترین حد سالانه رسیده است. این رشد را به حجم انتقال USDC در سولانا نسبت داد.

در 18 ژانویه، Paxos اعلام کرد که استیبل کوین تنظیم‌شده USDP در بلاک چین سولانا راه اندازی شده بود.

در طول سال گذشته، بیش از 1.18 تریلیون دلار استیبل کوین در تمامی بلاک چین ها منتقل شد.

موارد مرتبط: 3 دلیل کاهش قیمت Solana (SOL) در این هفته

علاوه بر استیبل کوین افزایشی در فعالیت مالی غیرمتمرکز (DeFi) در سولانا وجود داشته است. براساس، این ارزش کل را به بالاترین سطح خود از سپتامبر 2022 به 1.36 میلیارد دلار رسانده است. > به DeFiLlama.

SOL قیمت‌ها در این هفته کاهش یافته و در آخر هفته 2 درصد کاهش یافته است. تا در زمان نگارش این مقاله با قیمت 93 دلار معامله شود. این دارایی اکنون 25 درصد از بالاترین قیمت 123 دلاری خود در دسامبر 2023 عقب نشینی کرده است و نسبت به بالاترین سطح تاریخ خود یعنی 260 دلار در نوامبر 2021، 64 درصد کاهش یافته است.

مجله: Coinbase در دادگاه با SEC مبارزه می کند، والدین SBF به دنبال اخراج شکایت هستند، و ETFs Bitcoin: Hodler’s Digest، 14-20 ژانویه

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا