ورزش

جواد نکونام: استعفا نمی‌دهم/ با عذرخواهی چیزی درست نمی‌شود

جواد نکونام: استعفا نمی‌دهم/ با عذرخواهی چیزی درست نمی‌شود

جواد نکونام: استعفا نمی‌دهم/ با عذرخواهی چیزی درست نمی‌شود

به گزارش خبرنگار خالق، جواد نکونام در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال استقلال گفت: می‌خواهم مثل از روز اول که من به تمرین استقلال آمدم، شروع کنم. آن همه مردم و هوادار برای حمایت استقلال و تیم به تمرین ما آمدند و من شرمنده همه آنها هستند. شما دیدید که چه اتفاقاتی را روی سکوها رقم زدند و آن حضور هواداران زیر سایه آن اتفاق بد از بین رفت و آن اتفاق متأسفانه باعث ناراحتی کل تیم شد.

وی ادامه داد: من عذرخواهی کردم، ولی با عذرخواهی هیچ چیزی درست نمی‌شود. شرایط تیم را همه می‌دانند؛ ما سال گذشته ۲۰ بازیکن داشتیم و الان ۷ بازیکن را نداریم و با ۱۳ بازیکن تمرین می‌کنیم و به همین دلیل بازیکنان امید را آوردیم که با ما تمرین می‌کنند تا از بین آنها بازیکنان خوبی را برای آینده تیم انتخاب کنیم. ما اصلاً شرایط خوبی نداریم. همه، اتفاقاتی که در این چند روز افتاده را می‌دانند.

نکونام در واکنش به این موضوع که بحث استعفای او از سرمربیگری استقلال مطرح شده بود، گفت: نه، این هم کار همان‌هایی است که دوست ندارند ما اینجا باشیم. در فوتبالی که تا امروز در آن هستم، هر زمانی که در استقلال بودم، بازی انجام دادم و موقعی هم که نبودم، هیچ حاشیه‌ای نداشتم. هواداران اینقدر به من لطف داشتند، اگر یک نفر هم اینجا طرفدار من باشد، تا آن روز تمام جانم را برای هوادار می‌گذارم تا دشمن‌شاد نشویم و سعی می‌کنیم کاری انجام دهیم که برای باشگاه و تیم خوب باشد.

ادامه دارد…

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا