درهم برهم

جشنواره شکلات چیست؟

جشنواره شکلات چیست؟

جشنواره شکلات چیست؟

جشنواره شکلات رویدادی است که شکلات را جشن می گیرد. اغلب شامل ظرافت های شکلاتی از سازندگان محلی شکلات، هنر و صنایع دستی، بازی، موسیقی و سایر اشکال سرگرمی است. مکان‌هایی مانند Oakdale، CA و Fairfax، VA هر ساله جشنواره‌های شکلات برگزار می‌کنند. بسیاری از اوقات، یک جشنواره شکلات برای کمک به یک سازمان غیرانتفاعی خاص، پول جمع آوری می کند.

افرادی که نمی توانند در جشنواره شکلات شرکت کنند می توانند جشن شکلات خود را برگزار کنند. به سادگی دوستان و خانواده را به خانه دعوت کنید و انواع فعالیت های شکلاتی را برای آنها فراهم کنید. یک شب شکلات شیرین، بازی و سرگرمی های دیگر به هر دوستدار شکلات در حلقه اجتماعی افراد کمک می کند تا ذائقه خود را برای شکلات جشن بگیرند.

Chocolate.

شکلات.

یکی از فعالیت‌هایی که می‌توان در جشنواره شکلات گنجانید، مسابقه چیدن کوکی Oreo® است. مهمانان مهمانی با هم رقابت می کنند تا ببینند کدام شخص می تواند بلندترین برج شیرینی را بسازد. برج ها باید بدون استفاده از چسب، نوار یا هر نوع چسب دیگر ساخته شوند. شخصی که بالاترین برج را روی هم می چیند جایزه کوچکی برنده می شود.

آیا آمازون واقعاً به شما قیمت رقابتی می دهد؟ این افزونه کمی شناخته شده پاسخ را نشان می دهد.

قبل از شروع مهمانی، مدتی را صرف تحقیق در مورد تاریخچه شکلات کنید. مجموعه ای از سوالات چیزهای بی اهمیت را که می توان از آنها در یک بازی چیزهای بی اهمیت شکلاتی استفاده کرد، گردآوری کنید. مهمانان را به دو تیم تقسیم کنید و از آنها در مورد شکلات سوال بپرسید. تیمی که بیشترین امتیاز را داشته باشد، می تواند هر کدام یک شکلات شکلاتی یا یک جعبه کوچک شکلات لذیذ برنده شود.

Chocolates covered in coconut flakes.

شکلات هایی که با تکه های نارگیل پوشانده شده اند.

یکی دیگر از بازی‌های ممکن برای جشنواره شکلات، بازی‌ای است که شامل باز کردن بوسه‌های Hershey است. دو بازیکن دستکش فر می پوشند و تا جایی که می توانند بوسه های هرشی را در یک دقیقه باز می کنند. بازیکنی که بیشتر آب نبات را باز کند می تواند یک جایزه کوچک برنده شود. این بازی به طرز شگفت آوری دشوار است و تمام مهمانانی را که در جشنواره شکلات شرکت می کنند به چالش می کشد.

Chocolate mousse is one dessert that might be served during a chocolate festival.

موس شکلاتی یکی از دسرهایی است که ممکن است در طول جشنواره شکلات سرو شود.

بسیاری از مردم بستنی را دوست دارند و طرفداران شکلات نیز از این قاعده مستثنی نیستند. در فستیوال شکلات، ایستگاهی برای ساختن نمدار ببینید. بستنی، شربت شکلات، انواع تاپینگ و خامه فرم گرفته را تهیه کنید. به مهمان‌ها اجازه دهید تا دمنوش‌های شکلاتی خود را بسازند و بخورند.

بعد از اینکه مهمانان از شکلات پر شدند، می توانند فیلمی با موضوع شکلات تماشا کنند. یک انتخاب مناسب برای خانواده، فیلم 1971 Willie Wonka and the Chocolate Factory یا نسخه 2005 Charlie and the Chocolate Factory با بازی جانی دپ است. اگر مهمان‌ها برای شکلات بیشتر هول می‌کنند، پاپ کورن را با طعم شکلات سرو کنید.

جشنواره‌های شکلات در سرتاسر جهان برگزار می‌شوند که انواع شکلات‌های خوشمزه، بازی و سرگرمی را به نمایش می‌گذارند. اگر شخصی نتواند در یک جشنواره بزرگ شرکت کند، می‌تواند میزبان مراسم شکلات خود باشد. با برنامه ریزی قبلی برای فعالیت ها و عرضه شکلات های لذیذ، یک رویداد شکلاتی این فرصت را برای مهمانان فراهم می کند تا از یک شب سرگرم کننده با دوستان متعصب شکلات لذت ببرند.

حتما بخوانید : Leaf Peeping چیست؟
چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا