ورزش

تپش تند به فوتبال رسید/ جنگ امتیازها برای بقا و جام قهرمانی

تپش تند به فوتبال رسید/ جنگ امتیازها برای بقا و جام قهرمانی

تپش تند به فوتبال رسید/ جنگ امتیازها برای بقا و جام قهرمانی

به گزارش خبرنگار مهر، رقابت‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال در حالی امروز و فردا جمعه و شنبه پیگیری می‌شود که شرایط تیم‌ها در جدول، حساسیت را به اوج خود رسانده است. شیشه عمر تعداد زیادی از مربیان در گرفتن نتیجه مورد نظر مدیران باشگاه‌هایشان است.

رقابت در بالای جدول بین سپاهان اصفهان و سرخابی‌های پایتخت به اوج خود رسیده است. زردپوشان اصفهانی با ۵۲ امتیاز نفس استقلال را پشت سر خود احساس می‌کنند. پرسپولیس نیز تنها با یک امتیاز کمتر نسبت به این دو تیم منتظر لغزش برای کسب قهرمانی است.

پنج بازی باقیمانده لیگ برتر در حالی گام اول خود را پشت سر خواهد گذاشت که جنگ قهرمانی نظیر تنور بقای لیگ برتر چشم هواداران فوتبال را به خود خواهد دوخت. دو تیم نفتی فوتبال کشور همراه با مس کرمان برای ماندن در جدال هستند تا دوئل پرسپولیس به عنوان مدعی قهرمانی با مس کرمان حساسیتی دو چندان بیافزاید.

نفت مسجدسلیمان نیز آخرین شانس خود برای بقا را در میزبانی از ذوب آهن اصفهان جست و جو خواهد کرد. نفتی‌ها در صورت پیروزی می‌توانند امیدوار به شکست رقیبان انتهای جدولی باشند تا شاید یک معجزه بتواند لیگ برتر را در مسجد سلیمان نگه دارد.

همچنین نساجی مازندران پس از کنار گذاشتن حمید مطهری از سرمربیگری این تیم با سرمربی اسپانیایی جوان خود به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود تا کارلوس هرناندز توانایی‌های خود را برای گرفتن امتیازات بیشتر توسط قهرمان فصل گذشته جام حذفی به رخ بکشد.

شنبه نیز بازی‌های حساسی در لیگ برتر برگزار خواهد شد که در مهم‌ترین آنها استقلال با هوادار تهران بازی می‌کند. تیمی که بار دیگر بحرانی‌ترین روزهای مدیریتی خود را در حساس‌ترین مقطع فصل پشت سر می‌گذارد اما ریکاردو ساپینتو و بازیکنان استقلال نشان دادند می‌توانند در داخل زمین به بردن فکر کنند و جنگ‌های مدیریتی را به مسئولانی بسپارند که آرامش آبی‌ها برایشان کمترین اهمیت را دارد.

سپاهان اصفهان نیز بازی حساس دیگری را مقابل مس رفسنجان انجام خواهد داد که نتیجه این دیدار می‌تواند تأثیر بسزایی در چینش مدعیان قهرمانی در بالای جدول داشته باشد.

برنامه بازی‌های هفته بیست و ششم لیگ برتر فوتبال به شرح زیر است:

پنجشنبه ۲۵ فروردین
* مس کرمان – پرسپولیس؛ ساعت ۱۹:۳۰
* نفت مسجدسلیمان – ذوب آهن اصفهان؛ ساعت ۱۹:۴۵
* نساجی مازندران – آلومینیوم اراک؛ ساعت ۲۰

شنبه ۲۶ فروردین
* پیکان – صنعت نفت آبادان؛ ساعت ۱۹:۳۰
* استقلال – هوادار؛ ساعت ۱۹:۳۰
* ملوان بندرانزلی – تراکتور تبریز؛ ساعت ۱۹:۳۰
* گل گهر سیرجان – فولاد خوزستان؛ ساعت ۲۱:۳۰
* سپاهان اصفهان – مس رفسنجان؛ ساعت ۲۱:۳۰

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا