ورزش

تنها ضعف پرسپولیس باوجود قهرمانی/ گل‌محمدی عالی‌ترین گزینه است

تنها ضعف پرسپولیس باوجود قهرمانی/ گل‌محمدی عالی‌ترین گزینه است

تنها ضعف پرسپولیس باوجود قهرمانی/ گل‌محمدی عالی‌ترین گزینه است

به گزارش خبرنگار خالق، قهرمانی پرسپولیس در فصل گذشته فوتبال ایران با شوک رفتن احتمالی یحیی گل محمدی از رأس کادر فنی این تیم همراه شد.

گل محمدی پس از برد در فینال جام حذفی مقابل استقلال در دربی ۱۰۱ پایتخت از احتمال استراحت کوتاه خود خبر داد تا تبدیل به شوک بزرگ برای باشگاه و هواداران این تیم شود.

رضا درویش پس از ابقا در مقام مدیرعاملی پرسپولیس ماندن گل محمدی را قطعی دانست اما عدم پاسخگویی یحیی به تماس اخیر او همچنان وضعیت نیمکت این تیم را برای فصل آینده مبهم نگه داشت.

ناصر ابراهیمی در گفت و گو با خبرنگار خالق، ضمن اشاره به دلایل قهرمانی‌های پرسپولیس در فصل گذشته در خصوص آینده کادر فنی این تیم نیز اظهار نظر کرد که در پی می خوانید:

پرسپولیس نان اتحادش را خورد

سرمربی پیشین پرسپولیس که سابقه قهرمانی با سرخپوشان در نخستین دوره رقابت‌های لیگ برتر را دارد درباره قهرمانی این تیم در لیگ برتر و جام حذفی گفت: وقتی یک تیم در هفته پایانی قهرمانی اش مسجل می شود معنی اش چیزی جز اتحاد نیست. پرسپولیس دقیقاً من را یاد اولین دوره لیگ برتر انداخت. کمترین امید را نسبت به استقلال داشتیم اما هرگز بی خیال نشدیم و برای قهرمانی تا آخرین دقیقه مبارزه کردیم و به هدفمان هم رسیدیم.

ابراهیمی افزود: قهرمانی پرسپولیس با وجود عقب افتادن از سپاهان و استقلال نه تنها این تیم را به حاشیه نبرد بلکه کاملاً یکدست کرد تا بتوانند به قهرمانی برسند. آنها نان اتحاد مربیان و بازیکنان خود را خوردند.

قهرمانی همه ضعف ها را می پوشاند ولی…

«وقتی جام را بالای سر می بری همه منتقدانت را ساکت می کنی جز دلسوزان». ناصر ابراهیمی با گفتن این جمله درباره استراتژی فنی و تاکتیکی پرسپولیس گفت: جام در خانه پرسپولیس است. این موضوع خروجی موفقیت تیمی است که یک فصل روی هدفش تمرکز داشت. با این حال نمی توان چشم روی نقاط ضعف بست. خودم را سینه سوخته پرسپولیس می دانم. مکتب شاهین و پرسپولیس در من موج می زند. نمیتوانم کوچکترین ضعف تیم را هم ببینم. به همین خاطر معتقدم پرسپولیس باید خط میانی مستحکمی داشته باشد.

تنها ضعف پرسپولیس باوجود قهرمانی/ گل‌محمدی عالی‌ترین گزینه است

وسط زمین همه کاره می خواهد

ابراهیمی با تاکید روی صحبت های خود مبنی بر اهمیت داشتن هافبک های مقتدر برای کسب قهرمانی تصریح کرد: لیگ پر فشار بازیکنان همیشه آماده می خواهد. تیمی که می خواهد نبض بازی را در هر مسابقه در اختیار داشته باشد باید همیشه بازیکنانی با ویژگی های چند گانه داشته باشد. هافبک های پرسپولیس نیاز به حفظ توپ و گردش سریع دارند. هر وقت این معضل در پرسپولیس حل شد بازی هایش را با برد پشت سر گذاشت.

یحیی بهترین گزینه است

پیشکسوت پرسپولیسضمن حمایت از عملکرد یحیی گل محمدی گفت: او بهترین و عالی ترین گزینه کار در پرسپولیس است. یحیی اهل ادب و معرفت است. می داند باید تیمش را در داخل رختکن کنترل کند تا در زمین مسابقه حرفی برای گفتن داشته باشد. یحیی به شناخت کامل رسیده است و می تواند این تیم را برای موفقیت در آسیا هم آماده و مدعی کند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا