اخبار روز

بیشترین ضربه تحریم ایران برای تحریم کنندگان است

بیشترین ضربه تحریم ایران برای تحریم کنندگان است

بیشترین ضربه تحریم ایران برای تحریم کنندگان است

به گزارش خبرنگار خالق، سردار احمدرضا رادان در حاشیه مراسم روز جهانی مبارزه با مواد مخدر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ایران در عرصه مبارزه با مواد پیشتازترین دولت، نظام و پلیس‌ها را دارد و هرچند تحریم‌های ظالمانه سبب بروز مشکل شده ولی عزم ما در مبارزه با موادمخدر جدی است البته بیشترین ضربه به تحریم کنندگان ما در این راستا وارد می‌شود.

وی افزود: پاکستان نسبت به گذشته در جهت مبارزه با مواد مخدر تلاش کرده مرزهایش را بیشتر مورد توجه قرار دهد وضعیت فیزیکی مرزهایش بهتر شده ولی برای کشورهای دیگر کافی نیست.

فرمانده انتظامی کل کشور با بیان اینکه در مقابله با مواد مخدر پیوستگی جهانی مبارزه لازم است، گفت: آمادگی داریم آموزش تجربیات خود را جهت مبارزه با مواد مخدر به همه کشورهای جهان ارائه دهیم.

وی در پرسشی درباره اینکه برخی کشورها به دنبال قانونی کردن استعمال انواعی از مواد مخدر هستند و نظر شما در این راستا چیست؟ گفت: موضوع مقابله با مواد مخدر با پاک کردن مسأله رفع نمی‌شود اینکه برخی کشورها بر این مسأله اصرار دارند، در واقع پاک کردن مشکل است. ما مخالف‌ایم و در مجامع بین‌المللی هم اعلام کرده‌ایم.

سردار رادان در مورد اینکه عملکرد دولت فعلی افغانستان در مقابله با مواد مخدر چگونه بوده است؟ گفت: آنطور که انتظار می‌رفت نبوده و در عمل باید ثابت کنند و جدی‌تر عمل شود.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا