سرگرمی

بهترین رستوران های یزد ( ۳۳ مورد با عکس و آدرس )

بهترین رستوران های یزد ( ۳۳ مورد با عکس و آدرس )

پیش از سفر به یزد پیشنهاد می کنیم با بهترین رستوران های یزد آشنا شوید. برنامه ریزی کنید تا در کنار دیدن جاذبه های گردشگری یزد از خوردن غذاهای خوب و باکیفیت یزد هم لذت ببرید. اکثر خانه ها و حمام های تاریخی یزد به رستوران و سفره خانه تبدیل شده اند. از آنجا که این شهر ثبت جهانی شده است همه این رستوران ها موظف هستند به گردشگران غذای باکیفیت و خوب ارائه دهند . پس با خیال راحت می توانید رستوران و غذای مورد علاقه تان را پیدا کنید.

3 e1676445740367 بهترین رستوران های یزد ( 33 مورد با عکس و آدرس )

در این مطلب می خوانید :

رستوران ملک‌التجار یزد واقع در اولین هتل خشتی جهان

این رستوران یکی از قدیمی‌ترین و بهترین رستوران های یزد است.رستوران هتل آنتیک ملک‌التجار از قدیمی‌ترین بناهای یزد است که در هر گوشه‌اش نشانی از هنر و ظرافت صاحب آن پیدا خواهید کرد. این هتل را حدود ۱۲۰ سال پیش فردی به نام حاج علی عسکر شیرازی، یکی از تاجران معتبر فرش ساخته است. در آن زمان به دلیل فعالیت‌های مثبت حاج علی، ناصرالدین شاه به او لقب ملک‌التجار داد.از تاریخچه پرداستان هتل که بگذریم، می‌رسیم به اصل ماجرا یعنی رستوران و غذاهای خوشمزه و فضای زیبا و با اصالتش. هتل آنتیک که اولین هتل خشتی در جهان است، یک فضای سنتی دارد که حوضی بزرگ و زیبا در وسط حیاط آن دارد. در اطراف این حوض نیز تخت‌هایی برای نشستن و صرف غذا در نظر گرفته شده است.
از کیفیت غذاهای این رستوران هم همین در بگوییم که از هر کسی در یزد بپرسید، به شما می‌گوید این رستوران باکیفیت‌ترین غذاها را در اختیار شما قرار می‌دهد. به ملک‌التجار که بروید، هم از منویی طولانی و متنوع بهره خواهید برد و هم در فضایی دل‌نشین و صمیمی اوقات خود را سپری خواهید کرد.
آدرس: استان یزد، یزد، خیابان قیام، بازار پنجه علی

رستوران ملک التجار 1 بهترین رستوران های یزد ( 33 مورد با عکس و آدرس )

رستوران ترمه و ترنج از بهترین رستوران های یزد

این رستوران سنتی، مملو از حس نوستالژیک سفره‌های ایرانی با دست‌پخت بی‌نظیر مردمان یزد است که در فضایی خوش‌رنگ و لعاب، با طراحی اصیل یزد، از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. با غذاهای ایرانی و سنتی این رستوران، شکم‌گردی مهیجی را می‌توانید در یزد تجربه کنید و در کنار لذت از خوشمزگی، آرامش دنج محیط رستوران را چاشنی غذای خود کنید. ترمه و ترنج تا ۲۵۰ نفر ظرفیت پذیرایی از مهمانان را دارد. بنابراین اگر بخواهید یک مراسم به یاد ماندنی در فضایی سنتی برگزار کنید، این رستوران برای شما مناسب است.راستی، یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های یک رستوران خوب، اخلاق خوب گارسون‌ها و مدیریت رستوران است وقتی به ترمه و ترنج می‌روید، از همان ابتدا فضایی صمیمی و آرام را حس خواهید کرد و همه پرسنل نیز با لبخند از شما پذیرایی خواهند کرد.
آدرس: یزد، خیابان امام خمینی، خیابان فهادان.

رستوران ترمه و ترنج 1 بهترین رستوران های یزد ( 33 مورد با عکس و آدرس )

رستوران هتل باغ مشیرالممالک یزد

در اطراف شهر یزد و اتفاقاً در نزدیکی ورودی شهر، یکی دیگر از بهترین رستوران های یزد جا خوش کرده است. هتل باغ مشیر الممالک هم از آن دسته ملک‌های قدیمی و سنتی است که عمر آن به دوران قاجار برمی‌گردد. این هتل قدیمی که در سال ۱۳۷۹ بازسازی شد، در فهرست آثار ملی نیز ثبت شده است.از همه این‌ها که بگذریم، می‌رسیم به رستورانی جذاب با وعده‌های رنگارنگ و غذاهای ایرانی باکیفیت و خوش طعم. کافی است تصور کنید روی یکی از آن تخت‌های قدیم نشسته‌اید و سینی غذا پر از جوجه و کباب‌های مختلف روبه‌رویتان قرار دارد.
در حالی که لقمه لقمه غذایتان را نوش جان می‌کنید، از صدای آب و هوای خنکی که لابه‌لای درختان می‌وزد نیز بهره می‌برید.باغ مشیر الممالک جان می‌دهد که یک نصف روز را در کنار خانواده و در مناسب‌ترین فضا سپری کنید.
آدرس: یزد، خیابان انقلاب، بلوار مشیر الممالک.

مشیرالممالک 1 بهترین رستوران های یزد ( 33 مورد با عکس و آدرس )

تالار یزد یا رستوران قهوه‌چی یزد

رستوران تالار یزد از قدیمی‌ترین رستوران های یزد است که از آن با نام حاجی آشپز یا آقای قهوه‌چی نیز یاد می‌شود. این رستوران، در واقع مجموعه‌ای با چند سالن مختلف است که از آن برای برگزاری مراسم نیز استفاده می‌شود.مردم یزد، رستوران حاجی آشپز را به عنوان یک رستوران لوکس و مجلل می‌شناسند. بنابراین وقتی به آن رستوران رفتید، باید توقع فضایی بسیار لاکچری، گارسون‌های یونیفورم‌ پوشیده و مرتب و از همه مهم‌تر غذایی با کیفیت و خوشمزه باشید.
آدرس: یزد، بلوار جمهوری، دروازه قرآن.

رستوران تالار یزد 1 بهترین رستوران های یزد ( 33 مورد با عکس و آدرس )

رستوران نگین یزد

این رستوران از جمله قدیمی‌ترین رستوران های یزد است که از زمان آغاز فعالیتش تا کنون در حدود ۱۳ سال می‌گذرد. در این رستوران دنج و دلنشین می‌توانید انواع غذاهای خوشمزه و بی‌نظیر ایرانی یا سنتی یزدی را نوش جان کنید. غذاهای این رستوران آنقدر تنوع و کیفیت دارند که می‌توانید با خیال راحت آن را انتخاب کرده و میل کنید. در رستوران نگین می‌توانید مراسم‌های خاص را با رزرو قبلی و هماهنگی برگزار کنید. یادتان باشد این رستوران، سرویس بیرون‌بر نیز دارد و به راحتی می‌توانید غذایتان را از آنجا سفارش دهید.
آدرس : یزد، میدان شهدای محراب، بلوار مدرس

رستوران نگین بهترین رستوران های یزد ( 33 مورد با عکس و آدرس )

رستوران هتل جاده ابریشم

هتل جاده ابریشم از جمله هتل‌های سنتی یزد است که از قضا طرفداران بسیاری هم دارد. در حقیقت یک ساختمان قدیمی که قدمت آن به دوران قاجرا باز می‌گردد را به یک هتل و اقامتگاه بسیار زیبا تبدیل کرده‌اند. یزد شهری آرام و بسیار زیبا است. به همین خاطر حضور در اقامت‌های سنتی شما را به یاد صدها سال پیش می‌اندازد. انگار که زمان را به عقب برگدانید و در همان دوران زندگی کنید. هتل جاده ابریشم دارای یک رستوران اختصاصی است. این رستوران در حیاط هتل میز و صندلی قرار داده و فضای زیبا را به وجود آورده‌ است.
تصور کنید که می‌توانید دور حوضی فیروزه‌ای و کنار گلدان‌های شمعدانی بنشینید و از تماشای نمای ساختمانی قدیمی لذت ببرید. در عین حال طعم غذاهای سنتی یزد را بچشید و در نهایت یک چای دارچین خوشمزه و تازه دم نوش جان کنید. رستوران هتل جاده ابریشم یکی از بهترین هتل های یزد است. این هتل انواع غذاهای سنتی از مرغ هندی تا کباب شتر و خوراک بادمجان را سرو می‌کند. غذاهای رستوران هتل جاده ابریشم بسیار خاص و منحصر‌به‌فرد هستند. پس حتماً طعم غذاهای مختلف آن را بچشید.
آدرس: یزد، خیابان مسجد جامع، کوچه‌ نو

جاده ابریشم بهترین رستوران های یزد ( 33 مورد با عکس و آدرس )

رستوران سنتی فیروزه از بهترین رستوران های یزد

رستوران مذکور از جمله باصفاترین رستوران های یزد است. این رستوران در بافت سنتی شهر قرار دارد. رستوران سنتی فیروزه در یکی از ساختمان‌های قدیمی و تاریخی یزد قرار دارد. این رستوران در سال ۱۳۹۵ بعد بازسازی کامل، تغییر کاربری پیدا کرد و به یک رستوران زیبا با ظرفیت ۸۰ نفر تبدیل شد. منوی این رستوان بسیار متنوع است و انواع غذاهای ایرانی و فرنگی را شامل می‌شود. خب با وجود آنکه اکثر ما از رستوران‌های سنتی انتظار غذاهای ایرونی داریم؛ اما این رستوران سلیقه عموم مردم را در نظر گرفته است.
پس اگر همراه خانواده‌ای با سلیقه‌های مختلف قصد انتخاب رستوران را دارید، می‌توانید رستوران سنتی فیروزه را انتخاب نمایید. در این رستوران حتی انواع پیتزا نیز سرو می‌شود. فضای رستوران سنتی فیروزه بسیار زیبا و دوست‌داشتنی است و حتی حضور در این رستوران باعث می‌شود تا حال بهتری داشته باشید.
آدرس: یزد، خیابان امام، خیابان مهدی، جنب بانک رفاه

فیروزه بهترین رستوران های یزد ( 33 مورد با عکس و آدرس )

رستوران گل سرخ یزد

این رستوران هم ، یکی از رستوران های مناسبی است که منویی کامل از غذاهای سنتی ایرانی دارد و اگرچه قیمت آن مناسب است؛ اما کیفیت خود را حفظ کرده است.گنجایش این رستوران زیاد است و برای برگزاری مراسم‌های متفاوت نیز می‌توان از آن استفاده کرد.
آدرس: یزد، شهرک دانشگاه، بلوار فردوسی.

رستوران گل سرخ بهترین رستوران های یزد ( 33 مورد با عکس و آدرس )

رستوران سنتی ادیب الممالک یزد

این رستوران اگرچه از رستوران های قدیم و باسابقه یزد نیست؛ اما غذای باکیفیت و خوشمزه‌ای را در فضایی سنتی و دل‌نشین در اختیارتان قرار می‌دهد.رستوران ادیب الممالک در هتل سنتی ادیب‌الممالک و در دل بافت سنتی یزد واقع شده است و شب‌ها در کنار وعده غذایی خود می‌توانید به یک موسیقی زنده و زیبا نیز گوش بسپارید.
آدرس: یزد، خیابان قیام، انتهای کوچه لب خندق، پلاک ۸۳.

رستوران ادیب الممالک بهترین رستوران های یزد ( 33 مورد با عکس و آدرس )

رستوران مارکوپولو یکی از بهترین رستوران های یزد

مارکوپولو یکی از رستوران‌ های یزد است که آوازه آن در میان اهالی یزد و همچنین گردشگران این شهر بلند است. این رستوران که متعلق به هتل شرق است، جزو محبوب‌ترین رستوران‌های سنتی در یزد به شمار می‌رود که هر روزه عده زیادی به آنجا می‌روند.
رستوران مارکوپولو فضایی دلنشین، جذاب و متفاوت دارد که بر بالای بام هتل قرار گرفته. چشم‌انداز رستوران آنقدر زیبا و دیدنی است که شما را به وجد می‌آورد و آن را به یک پاتوق همیشگی برایتان تبدیل می‌کند. منوی مارکوپولو، پر از غذاهای خوش طعم ایرانی و سنتی است.
محبوب‌ترین غذای این رستوران کباب و نان تازه است که مشتریان برای نوش جان کردنش سر و دست می‌شکنند. به جز کباب، سوپ عدس یزدی نیز از گزینه‌های پرطرفدار این رستوران است که می‌توانید آن را امتحان کنید و از طعم خوبش لذت ببرید. البته فراموش نکنید که این غذا، فقط در روزهای خاصی از هفته طبخ می‌شود.اگر به یزد سفر می‌کنید، نام رستوران محبوب مارکوپولو را به خاطر داشته باشید و یک وعده را در آنجا نوش جان کنید.
آدرس: یزد، خیابان مسجد جامع، کوچه ششم، هتل سنتی شرق.

مارکوپلو بهترین رستوران های یزد ( 33 مورد با عکس و آدرس )

رستوران حمام خان یزد

حمام خان یزد، بخشی از مجموعه تاریخی خان یزد است که چند سالی می‌شود تغییر کاربری داده و هم‌اکنون از آن به عنوان رستوران استفاده می‌شود.برای شمای که قصد دارید در گشت و گذارهای تاریخ خود به بازار قدیمی خان یزد سر بزنید، پیشنهاد می‌کنیم که برای صرف غذا به رستوران حمام خان یزد بروید.شاید کمی عجیب باشد که در جایی غذا بخورید که ۱۲۰ سال قبل از آن به عنوان حمام استفاده می‌شده؛ اما چیدمان مرتب و تمیز و منویی متنوع و رنگارنگ رستوران آرامش را به شما برمی‌گرداند.در این رستوران همه نوع غذاهای ایرانی را در بهترین کیفیت و با قیمتی مناسب پیدا خواهید کرد.
آدرس: یزد، خیابان قیام، میدان خان، جنب مسجد ملا اسماعیل.

رستوران حمام خان یزد 1 بهترین رستوران های یزد ( 33 مورد با عکس و آدرس )

رستوران زرین یزد

زرین یکی دیگر از رستوران های باکیفیت یزد و البته با منویی معقول و مناسب است. این رستوران هم غذاهای سنتی و انواع چلو کباب و هم انواع فست فود سرو می‌کند.برای شمایی که همراه با خانواده به سفر می‌روید و همیشه بر سر انتخاب رستوران سنتی یا مدرن بحث داشته‌اید، این رستوران بهترین جایی است که می‌توانید بین سلیقه‌های مختلف به صلح برسید.علاوه بر غذاهای خوشمزه و محیطی وسیع، این رستوران شب‌ها نیز با موسیقی زنده فضایی دل‌نشین برایتان خلق می‌کند. لذت یک وعده غذایی در کنار صدایی خوش.
آدرس: یزد، بلوار امام جعفر صادق (ع)، قبل از فروشگاه رفاه.

رستوران زرین بهترین رستوران های یزد ( 33 مورد با عکس و آدرس )

رستوران شاه مردان یزد

این رستوران، یکی دیگر از رستوران های سنتی یزد است که غذاهای سنتی ایرانی را با بهترین کیفیت و قیمت‌هایی مناسب در اختیارتان قرار می‌دهد. این رستوران از قدیمی‌های یزد است که از حدود ۸۰ سال پیش تا الان تحت مدیریت آقای وطن خواه و آقای اقتصادی فعالیت می‌کند.در این رستوران تمام المان‌های یک رستوران سنتی و صمیمی را پیدا خواهید کرد. غذاهای چرب و چیلی و در عین حال خوشمزه ایرانی که در سینی‌های قدیمی سرو می‌شوند. تخت‌هایی که در کنار حوض برای نشستن و صرف غذا در نظر گرفته شده‌اند.
آدرس: یزد، خیابان کاشانی، نبش بلوار امام جعفر صادق (ع)، ابتدای کوچه مازاری‌ها.

شاه مردان بهترین رستوران های یزد ( 33 مورد با عکس و آدرس )

رستوران سنتی خوان دوحد یکی از بهترین رستوران های یزد

خان دو حد یزد با فضایی سنتی و معماری تاریخی خود، یکی از جذاب‌ترین رستوران های یزد است که منوی آن تنها به غذاهای سنتی و ایرانی محدود نمی‌شود. در فضای تخت‌ نشین و سنتی رستوران که به سبک خانه‌های قدیم یزد است، می‌توانید فست‌فود سفارش دهید و تضادی نو را تجربه کنید. این رستوران با حیاطی روح‌بخش و با صفا و غذاهای با کیفیت و خوش‌طعم خود، یکی از پرطرفدارترین رستوران‌های شهر محسوب می‌شود. اگر سراغ خوان دو حد رفتید، حتماً مزه‌ی بهشتی آش شولی را که طعم مخصوص و سنتی یزد است، در این رستوران بچشید.
رستوران دوحد یکی از بهترین رستوران های یزد است؛ چراکه علاوه بر غذای خوشمزه امکاناتی مانند اینترنت رایگان و پارکینگ نیز در اختیارتان قرار می‌دهد.
آدرس: یزد، بلوار عاصی‌زاده، کوچه سنگریزه.

خوان دو حد بهترین رستوران های یزد ( 33 مورد با عکس و آدرس )

رستوران پناهنده یزد

یکی از قدیمی‌ترین کافه‌های شهرکه یزدی‌ها از کوچک و بزرگ طرفدارش هستند، کافه عدسی پناهنده است. این کافه به طعم معرکه‌ی عدسی‌هایش معروف است و در فضای دنج خود، خوش‌ترین لحظه‌ها را برای مردم می‌سازد. از نکات قابل توجه این ‌کافه‌ی نوستالژیک، باز بودن همیشگی آن و پذیرایی در همه‌ی ساعات از مشتریان است. رفتار پرسنل پناهنده، بسیار دلنشین و حرفه‌ای است و باعث انتشار آرامش در فضای دنج این کافه می‌شود. در سفرتان به یزد سری به کافه عدسی پناهنده بزنید تا متفاوت‌ترین و خوشمزه‌ترین عدسی عمرتان را نوش جان کنید. فراموش نکنید که پناهنده در دو شعبه فعالیت می‌کند؛ شعبه‌ی اصلی آن در خیابان قیام و بازار خان است و شعبه‌ی دیگرش در بلوار دانشگاه واقع شده است.
آدرس: یزد، بازار پنجه علی.

کافه عدسی بهترین رستوران های یزد ( 33 مورد با عکس و آدرس )

کباب قدیم حاجی زاغ از بهترین رستوران های یزد

از هر کسی سراغ کبابی حاجی زاغ را بگیرید، قطعاً آن را می‌شناسد. این کبابی شبیه یکی از همان کبابی‌هایی است که در سریال‌ها دیده‌ایم. مغازه‌ای که نسل به نسل منتقل شده است و هیچ وقت با گوشت بی‌کیفیت مردم را نا امید نکرده است. یکی از مزایای این کبابی که باعث می‌شود از کیفیت کباب اطمینان داشته باشید، این است که کباب درست جلوی شما پخته می‌شود. این رستوران چند سالی بسته بود؛ اما حالا با همان کیفیت سابق به مشتری‌ها بهترین کباب‌ها را ارائه می‌دهد.به این ترتیب این مورد که یکی از بهترین کبابی های ایران است نامش در لیست رستوران های خوب یزد می‌رود.
آدرس: یزد، خیابان مطهری، روبه‌روی فناوری اقبال.

در کنار خوردن غذاهای خوشمزه می توانید از جاهای دیدنی یزد هم لذت ببرید.

کافه گودالک

این کافه رستوران اگرچه یکی رستوران بین راهی است و ظاهر لاکچری و مرتبی نداشته باشد؛ اما کباب‌هایی سرو می‌کند که هیچ وقت فراموش نخواهید کرد.گفته می‌شود که صاحبان این رستوران به فرمولی برای کباب‌های خود دست یافته‌اند که همین را برای سال‌ها استفاده کرده‌اند و نتیجه‌ای شگفت‌انگیز گرفته‌اند.باید بدانید که در منوی این رستوران فقط انواع کباب را خواهید دید. آماده کردن سفارشتان فقط چند دقیقه طول می‌کشد و این مجرب بودن آشپزها را نشان می‌دهد.
آدرس: جاده مهریز به سمت یزد، بلافاصله بعد از ابتدای جاده سر یزد.

 e1676445346949 بهترین رستوران های یزد ( 33 مورد با عکس و آدرس )

کباب ترکی ذغالی گندم از بهترین رستوران های یزد

چطور است حالا که به یزد آمده‌اید، کمی هم طعم کباب‌های معروف ترکی را بچشید؟ کباب ترکی ذغالی گندم اولین رستوران کباب ترکی در یزد است که همچنان بهترین کباب ترکی را نسبت به رقبایش ارائه می‌دهد.حتماً همه شما دیده‌اید که برای جدا کردن گوشت کباب ترکی، آشپز مجبور است از چاقوهای بزرگی استفاده کند؛ اما در این رستوران از اره‌هایی استفاده می شود که دیگر نیازی به دخالت آشپز نیست.با استفاده از این شیوه پاکیزگی و تمیز بودن کباب بیشتر تضمین می‌شود.صاحبان اینجا یا باید خود ترک باشند یا بسیار حرفه‌ای که تا این حد سر از ادویه‌ها درمی‌آورند و کباب را به بهترین شکل مزه‌دار می‌کنند.
وقتی این کباب را مزه‌مزه می‌کنید، انگار دیگر در یزد نیستید و به خیابان‌های ترکیه می‌روید. خلاصه اگر اهل کباب‌های متفاوت و پر ادویه هستید، کبابی گندم را از دست ندهید.
آدرس: یزد، صفاییه، چهارراه پژوهش، ابتدای خیابان احمد آرام.

کباب ترکی ذغالی گندم1 بهترین رستوران های یزد ( 33 مورد با عکس و آدرس )

فست فود کرنوپیچ

شکم‌گردی که فقط به غذاهای سنتی خلاصه نمی‌شود. مگر می‌شود به سفر رفت و از غذاهای رنگارنگ خیره‌کننده و در عین حال چرب و چیلی فست فودها گذشت؟در یزد علاوه بر غذاهای سنتی خوب، فست فودهای عالی نیز پیدا می‌شود که کرنوپیچ یکی از آن‌ها است. علت این نام عجیب نیز نوعی پیتزا است که در آن به جای خمیر پیتزا از حلقه‌های سیب زمینی استفاده شده است.اگر از مردم شهر بپرسید بهترین فست فود در یزد کدام است، حتماً کرنوپیچ را به شما پیشنهاد خواهند داد. راستی، این فست فود در نزدیکی هتل‌های صفاییه و ارگ جدید یزد است و اگر محل اقامتتان یکی از این دوتاست، به راحتی می‌توانید به رستوران برسید.
آدرس: یزد، صفاییه، خیابان وزیری.

کرنوپیچ بهترین رستوران های یزد ( 33 مورد با عکس و آدرس )

فست فود فروتن از بهترین رستوران های یزد

اینجا نیز یکی دیگر از فست فودهای معروف و باکیفیت یزد است که ۲ شعبه در سطح شهر دارد و هردوی آن‌ها توسط آقای فروتن اداره می‌شوند. هر نوع پیتزا یا همبرگری که فکرش را بکنید در منوی این فست فودی پیدا می‌شود. تنوع آن بالا و کیفیت آن فوق‌العاده است که به هیچ وجه از انتخابتان پشیمان نخواهید شد.پس این فست فود را هم می‌توانیم به راحتی در لیست بهترین رستوران های یزد بگذاریم.
آدرس شعبه ۱: یزد، بلوار باهنر
آدرس شعبه۲: یزد،‌ صفاییه، خیابان مجدالعلما.

فروتن scaled بهترین رستوران های یزد ( 33 مورد با عکس و آدرس )

فست فود ژوان یزد

میان کسانی که فست فود را برای وعده غذاییشان انتخاب می‌کنند،‌ ممکن است کسانی هم باشند که دلشان غذایی گیاهی بخواهد.حالا فست فود ژوان این کار را آسان کرده است. به این فست فود که برید هم شکموها به غذای چرب و چیلی خود می‌رسند و هم کسانی که به دنبال یک وعده سالم‌تر هستند، می‌توانند یک غذای گیاهی باکیفیت و در عین حال خوشمزه سفارش دهند.منوی فست فود ژوان یزد شامل گزینه‌های وجترین هم می‌شود.

فست فود ژوان بهترین رستوران های یزد ( 33 مورد با عکس و آدرس )

پیتزا جردن یزد

پیتزا جردن هم یکی از آن معروف‌های یزد است که بر سر زبان همه مردم یزد است. این فست فود هرچه از فست فود هوس کنید، دارد و آن هم در بهترین نوع و کیفیتش. فضای رستوران نیز محیطی آرام و مناسب خانواده یا دوستان است. این رستوران قابلیت سفارش آنلاین نیز دارد که برای شمایی که حوصله راه رفتن ندارید و فقط دنبال یک وعده خوشمزه در اتاق هتل‌تان هستید، بهترین گزینه است.
آدرس: یزد، صفاییه.

پیتزا جردن بهترین رستوران های یزد ( 33 مورد با عکس و آدرس )

کافه دپسا یزد

شاید تصور شما از کافی شاپ محلی تاریک و پر از دود سیگار باشد؛ اما فضای سنتی یزد به کافی شاپ‌های آن نیز نفوذ کرده است و کافه دپسا یک نمونه بسیار خوب است. این کافی شاپ در محیطی سنتی با دیوارهای کاهگلی و قدیمی قرار دارد. یکی از ویژگی‌های مهم کافه دپسا این است که برای سیگار کشیدن فضایی جداگانه در نظر گرفته شده است تا سایر افراد اذیت نشوند. محیط این کافی شاپ برای یک عصرانه صمیمی همراه با خانواده مناسب است.
آدرس: یزد، خیابان رختشوی‌خانه، بعد از هتل‌سرای درویش.

کافه دسپا بهترین رستوران های یزد ( 33 مورد با عکس و آدرس )

کافه دمی بار

اگر از آن‌هایی هستید که در قهوه خود سخت‌گیر هستید و هر چیزی به مذاقتان خوش نمی‌آید، کافه دمی بار با روی باز بهترین قهوه‌ها را برایتان سرو می‌کند.یک خبر خوب دیگر این است که اگر از قهوه‌های اینجا خوشتان آمد، می‌توانید سفارش دهید تا در کیسه‌های کوچک با خود به خانه ببرید. یک سوغاتی متفاوت از یزد زیبا برای دوستان عاشق قهوه‌تان.ویژگی دیگر این کافه، دکوراسیون مدرن و زیبای آن است. در دکوراسیون کافه دمی بار از دکوراسیون کافه‌های آمریکایی الهام گرفته شده است و فضایی مدرن و صمیمی را ایجاده کرده است.
آدرس: یزد، صفاییه، میدان مادر، ابتدای خیابان یاس برین.

کافه دمی بار بهترین رستوران های یزد ( 33 مورد با عکس و آدرس )

کافه دات

این کافه از آن‌هایی است که فرق نمی‌کند با خانواده به سفر رفته باشید یا با دوستان؛ برای هر جمعی مناسب و ایده‌آل است.پنجره‌های بزرگ کافه به همراه دکوراسیون رنگارنگ آن،‌ فضایی پرنور و روشن را ایجاد کرده است که سرحالتان می‌کند. در این کافه هم خبری از بوی سیگار و هوای گرفته نیست. همین که وارد کافه می‌شوید، فقط بوی قهوه و کیک‌های داغ و خوشمزه به مشامتان می‌رسد. این کافه در ۲ طبقه ساخته شده است و محیط دنجی دارد که برای دورهمی‌های دوستانه کاملاً مناسب است.
آدرس: یزد،‌صفاییه، بلوار دانشگاه، نبش طراز یزدی.

کافه دات بهترین رستوران های یزد ( 33 مورد با عکس و آدرس )

کافه خانه دوست

کافه خانه دوست با دیگر کافه‌های مدرنی که تا حالا برایتان معرفی کردیم، تفاوت دارد. این کافه در یک خانه سنتی با حوضی در حیاط تخت‌هایی دورتادور آن قرار گرفته است. با وجود اینکه فضای این کافه سنتی است؛ اما نگران نباشید. انواع تنقلات خوشمزه و نوشیدنی‌های جذاب در منوی این کافه پیدا می‌شوند. اگر اهل قهوه نیستید، اینجا دمنوش‌ها و نوشیدنی‌های سنتی متنوع را پیدا خواهید کرد. خلاصه اینکه این کافه برای یک عصرانه خانوادگی یا یک دورهمی دوستانه و پرانرژی که بخواهید حسابی سر و صدا کنید، بسیار مناسب است.
آدرس: یزد، خیابان سید گل سرخ.

کافه خانه دوست بهترین رستوران های یزد ( 33 مورد با عکس و آدرس )

کافه رستوران بام یزد

در کافه رستوران بام یزد شانس این را دارید که منظره‌ای زیبایی از شهر خوش‌‌طرح بادگیرها را پیش روی‌تان ببینید. به‌خصوص اگر در شب به این رستوران بروید، خوشمزگی شام با نمای چراغانی شهر دلنشین‌تر خواهد ‌شد. این کافه رستوران سنتی با منویی از خوش‌طعم‌ترین غذاهای سنتی، از گردشگرها و مردمان شهر پذیرایی می‌کند و دست‌پختی فراموش نشدنی از یزد را برای مهمانان خود سرو می‌کنند.
آدرس : یزد، ابتدای خیابان مسجد جامع، بعد از بانک ملی

کافه بام یزد بهترین رستوران های یزد ( 33 مورد با عکس و آدرس )

کافه رستوران ایرانی قدیمی از بهترین رستوران های یزد

این کافه رستوران ، یکی از خواستنی‌ترین فضاها را دارد و با طراحی خاصی که المان‌های سنتی یزد را نمایش می‌دهد، با منویی از خوشمزگی‌های سنتی از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. این کافه رستوران در بافت اصیل و کهنی از شهر قرار گرفته است و تجربه‌ی خوشی از کافه‌نشینی و رستوران‌گردی در سفرتان به یزد خواهد ساخت.
آدرس : یزد، انتهای خیابان مسجد جامع، انتهای بازارچه صراف‌ها

کافه قدیمی بهترین رستوران های یزد ( 33 مورد با عکس و آدرس )

کافه رستوران فوکا

یکی از محبوب‌ترین انتخاب‌ها در بین رستوران های یزد را باید کافه رستوران فوکا دانست که مجموعه‌ای از خوشمزگی‌ها را در منوی خود جمع کرده است. این کافه رستوران، با تنوع مطلوبش در منوی غذاهای ایرانی و فرنگی و طعم‌های خوشحالی منوی کافه‌اش، لحظه‌هایی دوست داشتنی برای مشتریان خود به‌وجود می‌آورده است. طراحی و چیدمان جذاب فوکا، خوشمزگی طعم غذا و دسرهایش را دو چندان کرده و ثانیه‌های فراموش نشدنی از حس ‌و حال خوش یزدگردی را در ذهن کافه‌نشین‌ها و رستوران‌گردها می‌سازد.
آدرس: یزد، خیابان مسجد جامع.

فوکا 1 بهترین رستوران های یزد ( 33 مورد با عکس و آدرس )

کافه تاک

کافه تاک یکی از آن کافه‌هایی است که به درد دورهمی‌های دانشجویی و دوستانه می‌خورد. جایی که می‌تواند بهترین میزبان برای خستگی‌های بعد از ظهرتان باشد. در این کافه علاوه بر نوشیدنی‌های گرم و انواع قهوه، غذاهای مختلفی مانند اسنک و پیتزا نیز سرو می‌شود. دکوراسیون این کافه رنگ تیره‌ای دارد؛ اما نورپردازی آن به نحوی است که احساس افسردگی نکنید. مهم‌تر از همه اینکه اینجا هم خبری از دود و بوی سیگار نیست و فقط بوی خوش قهوه و غذاهای لذیذ به مشامتان می‌رسد.
آدرس: یزد، بلوار پاک‌ نژاد، خیابان حاتمی پور.

کافه رستوران تاک بهترین رستوران های یزد ( 33 مورد با عکس و آدرس )

رستوران ایتالیایی کترووا از بهترین رستوران های یزد

در یزد هر غذایی از هرجای دنیا بخواهید پیدا می‌شود، چه برسد به غذاهای ایتالیایی که بین مردم محبوبیت زیادی دارند. رستوران کترووا یکی از همان رستوران‌ها ایتالیایی است که با منوی کامل و قیمت‌های مناسبش غافلگیرتان می‌کند. پس اگر هوس غذاها و طعم‌های ایتالیایی کرده‌اید، حتماً به کترووا سر بزنید.
آدرس: صفاییه، بلوار آتش نشان، روبه‌روی پمپ بنزین سیلو، داخل کندرو.

 ایتالیایی کترووا e1676444100198 بهترین رستوران های یزد ( 33 مورد با عکس و آدرس )

رستوران سزار یزد

رستوران سزار از آنجاهایی است که همه سلیقه‌ها می‌توانند در کنار هم یک عده غذایی با آرامش داشته باشند. اگرچه این رستوران به منوی غذاهای ایتالیایی‌اش معروف است؛ اما منوی غذاهای سنتی ایرانی آن نیز کامل است. نگران کیفیت غذاهای ایرانی در این رستوران نباشید؛ چراکه آشپزهای اینجا کارشان را خوب بلدند.به همراه خانواده یا دوستان خود به رستوران سزار بروید و با خیال راحت هرکسی هرچه دلش خواست، سفارش خواهد داد.
آدرس: یزد، خیابان ابوذر، میدان سنبل.

رستوران سزار بهترین رستوران های یزد ( 33 مورد با عکس و آدرس )

رستوران دراگون یکی از بهترین رستوران های یزد

این رستوران یکی از آن رستوران های معروف ایتالیایی است که در شیراز نیز شعبه دارد. این رستوران دکوری ساده و در عین حال زیبا دارد که فضایی خوب ایجاد کرده است.هر غذای ایتالیای که فکرش را بکنید از انواع سالادها و پاستاها تا پیتزاهای رنگارنگ در این رستوران پیدا می‌شوند. غذاهای دراگون به قدری زیبا و با ظرافت تزئین می‌شوند که دلتان نمی‌آید غذایتان را نصفه رها کنید.
آدرس: یزد، بلوار دانشگاه، خیابان مجدالعلما (۲۴متری سوم).

دراگون بهترین رستوران های یزد ( 33 مورد با عکس و آدرس )

اگر قصد سفر به این شهر تاریخی را دارید پیشنهاد می کنم مطلب سیری در یزد را مطالعه بفرمایید تا به طور کامل با این شهر جهانی آشنا شوید.

بهترین رستوران سنتی در یزد کدام است؟

 مشیرالممالک ، خانه پدری ، ترمه و ترنج

رستوران های ایتالیایی در یزد کدامند ؟

رستوران دراگون ، کترووا ، سزار

کدام رستوران در نزدیکی مسجد جامع و آتشکده یزد قرار دارد؟

رستوران جاده ابریشم

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟

[امتیاز: 0 میانگین: 0]

منبع : سیری در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا