اقتصاد

بر اساس گزارش های اجتماعی، تبلیغات بیت کوین ETF احتمالاً از دوشنبه در گوگل ظاهر می شود

طبق گمانه زنی های جامعه، تبلیغات بیت کوین ETF ممکن است از دوشنبه در گوگل ظاهر شود

در دوشنبه، 29 ژانویه، Google قرار است خط‌مشی‌های خود را به‌روزرسانی کند تا به برخی از محصولات ارزهای دیجیتال اجازه دهد در موتورهای جستجوی اصلی تبلیغ شود. به نظر می‌رسد بیت‌کوین (BTC) صندوق‌های سرمایه‌گذاری مبادله‌شده (ETF) معیارها را برآورده می‌کنند و باعث گمانه‌زنی‌ها در صنعت کریپتو شده است.

در دسامبر 2023، Cointelegraph گزارش داد که Google سیاست رمزگذاری و تبلیغات مرتبط در 29 ژانویه بازنگری می‌شود تا به تبلیغات «تبلیغ‌کنندگانی که سکه‌های ارز دیجیتال را هدف قرار می‌دهند ایالات متحده آمریکا» ارائه می‌دهند، اجازه دهد.

با تأیید اخیر 11 ETF بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در 10 ژانویه، سرمایه‌گذارانی که سهام یک بیت‌کوین ETF را خریداری می‌کنند، سهمی در دارایی‌های بیت‌کوین صندوق به دست می‌آورند. این با الزامات به‌روز شده Google مطابقت دارد:

“محصولات مالی که به سرمایه‌گذاران امکان داد و ستد سهام در تراست‌هایی را می‌دهند که دارای استخرهای بزرگ ارز دیجیتال هستند.”

تحلیلگران کریپتو با اشاره به ظرفیت بالای پردازش تراکنش های گوگل در جستجوها، نسبت به جریان های بالقوه ورودی به ETF های بیت کوین خوش بین هستند. طبق داده‌های اخیر DemandSage، Google 8.55 میلیارد جستجو را پردازش می‌کند. روزانه.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا