طبق گمانه زنی های جامعه، تبلیغات بیت کوین ETF ممکن است از دوشنبه در گوگل ظاهر شود
در دوشنبه، 29 ژانویه، Google قرار است خطمشیهای خود را بهروزرسانی کند تا به برخی از محصولات ارزهای دیجیتال اجازه دهد در موتورهای جستجوی اصلی تبلیغ شود. به نظر میرسد بیتکوین (BTC) صندوقهای سرمایهگذاری مبادلهشده (ETF) معیارها را برآورده میکنند و باعث گمانهزنیها در صنعت کریپتو شده است.
در دسامبر 2023، Cointelegraph گزارش داد که Google سیاست رمزگذاری و تبلیغات مرتبط در 29 ژانویه بازنگری میشود تا به تبلیغات «تبلیغکنندگانی که سکههای ارز دیجیتال را هدف قرار میدهند ایالات متحده آمریکا» ارائه میدهند، اجازه دهد.
گزارشهایی منتشر میشود مبنی بر اینکه Google خطمشی خود را تغییر میدهد و به #Bitcoin تبلیغات ETF از 29 ژانویه شروع می شود.
Google 100 هزار جستجو در ثانیه را پردازش می کند
بیت کوین سطوح بی سابقه ای از قرار گرفتن در معرض نهادی و خرده فروشی خواهد داشت.
بر این اساس آماده شوید
— درمانگر ₿itcoin (@TheBTCTherapist) 5 ژانویه ، 2024
با تأیید اخیر 11 ETF بیت کوین توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) در 10 ژانویه، سرمایهگذارانی که سهام یک بیتکوین ETF را خریداری میکنند، سهمی در داراییهای بیتکوین صندوق به دست میآورند. این با الزامات بهروز شده Google مطابقت دارد:
“محصولات مالی که به سرمایهگذاران امکان داد و ستد سهام در تراستهایی را میدهند که دارای استخرهای بزرگ ارز دیجیتال هستند.”
اخبار بزرگ
GOOGLE اجازه خواهد داد #BITCOIN
و تبلیغات CRYPTO ETF از 29 ژانویه 2024.BULLISH — Ash Crypto (@Ashcryptoreal) 26 ژانویه 2024 بلوک نقل قول>
اما، گوگل به طور مبهم به محصولات مجاز به عنوان «تراست سکه ارزهای دیجیتال» اشاره می کند.
در همین حال، یکی از بزرگترین تراست های بیت کوین، Grayscale Bitcoin Trust. (GBTC)، اخیراً به عنوان بخشی از چندین مورد تایید شده توسط SEC در 10 ژانویه.
پیش از این، خرید سهام GBTC در بازار اولیه فقط در دسترس سرمایه گذاران معتبر و مشمول یک دوره نگهداری شش ماهه است.
مرتبط: نبرد قیمت بیت کوین برای 40 هزار دلار ادامه دارد – این چیزی است که گاوهای نر بیت کوین باید انجام دهند
سرمایه گذاران معتبر باید دارایی خالص بیش از 1 دلار داشته باشند. میلیون یا بیش از 200000 دلار درآمد کسب شده طی دو سال گذشته. این قوانین برای محافظت وجود دارد سرمایه گذاران بالقوه با دانش محدود از سرمایه گذاری های مخاطره آمیز که ممکن است منجر به از دست دادن وجوه آنها شود.
با این حال، ETF های بیت کوین نقطه ای در ایالات متحده برای عموم مردم در دسترس است. آنها تحت قانون اوراق بهادار سال 1933 تنظیم می شوند و آنها را به گزینه ای بالقوه ایمن تری برای Google تبدیل می کند تا در تبلیغات در نظر بگیرد.
در آگوست 2021، مایکل ون د پوپ، تاجر معروف ارزهای دیجیتال، نسبت به نفوذ گوگل خوشبین بود. تبلیغات در محصولات مرتبط با بیت کوین، به ویژه با توجه به بررسی ETF های آینده بیت کوین توسط رئیس SEC، که در اکتبر 2021 تأیید شد.
رئیس SEC برای #Bitcoin ETF باز است.
بعد از اینکه Google برای تبلیغات #Bitcoin باز شد، این یکی دیگر از تبلیغات صعودی است. .
یکی عظیم.
صعودی.
— میشائل ون د پوپ (@CryptoMichNL) 3 اوت 2021
مجله: اریک بالچوناس، مربی ETF بیت کوین، آخرین خنده را به شک کنندگان دارد: X Hall of Flame