اخبار روز

با هرآنچه مقدور است مجاهدان فلسطینی را یاری کنیم

با هرآنچه مقدور است مجاهدان فلسطینی را یاری کنیم

با هرآنچه مقدور است مجاهدان فلسطینی را یاری کنیم

به گزارش خبرگزاری خالق به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نمایندگی نُجَباء در ایران، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی نُجَباء در واکنش به یورش ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه جنین، در پیامی نوشت: «آنچه امروز در جنین و سایر اراضی اشغالی جریان دارد، حاکی از شجاعت و قدرت فرزندان مجاهد در فلسطین عزیز است.»

مهندس «نصر الشَمَّری» سکوت حاکم بر امت اسلامی و عربی در قبال تعدی به خون و مقدسات فلسطینیان را دردآور توصیف و تأکید کرد: «امروز در پیشگاه الهی بر همه واجب است که تمامی توان خود را در حمایت از فلسطین به‌کار ببندند؛ از اعلام موضع و اظهار نظر گرفته تا شلیک گلوله.»

الشَمَّری با انتشار پیامی توییتری، پشتیبانی حداکثری از ملت فلسطین در نبرد علیه اشغالگران صهیونیست را وظیفه‌ای همگانی خواند.

لازم به ذکر است که نظامیان رژیم صهیونیستی از بامداد روز گذشته به جنین و اردوگاه آن در کرانه باختری حمله ور شده‌اند. پیش از این نیز، «صالح العاروری» نایب رئیس دفتر سیاسی حماس در گفتگو با شبکه ماهواره‌ای الاقصی تاکید کرد: این جنایتی دیگر از سوی دشمن صهیونیستی علیه ملت فلسطین است که نشانه‌های آن در جنین کاملاً واضح است.

وی افزود: هدف از این جنایت، نابودی مقاومت در کرانه باختری است. مقاومت متحد و یکپارچه است و همه ملت و امت با هر آنچه در اختیار دارد، در کنار آن است و ما یقین داریم که دشمن اشغالگر که برای نابودی مقاومت آمده، با خفت و خواری مجبور به ترک جنین خواهد بود.

العاروری تاکید کرد: از مبارزان مقاومت در جنین می‌خواهیم نظامیان صهیونیست را به اسارت بگیرند تا ورق به ضرر اشغالگران برگردد.

معاون هنیه با تاکید بر اینکه مقاومت در جنین جبهه‌ای واحد و یکپارچه علیه دشمن اشغالگر است، افزود: همه ما آماده جانفشانی در راه خداوند، قضیه فلسطین و مقدساتمان هستیم و هیچ ترسی از تهدیدات دشمن نداریم.

وی افزود: مقاومت در کرانه باختری در شرایطی سخت و دشوار پیشرفت کرده است. گردان‌های قسام نیز چند روز پیش در راستای توسعه توان نظامی خود اقدام به شلیک راکت از جنین کرد.

العاروری تصریح کرد: ما با نسل تازه‌ای از مبارزان فلسطینی رو به رو هستیم که وارد نبرد با دشمن شده و بر آن پیروز خواهد شد و معادلات جدیدی را در قدس و کرانه باختری رقم خواهد زد. ما معتقدیم ️نبرد ما در کرانه باختری نبرد مرگ و زندگی است.

همچنین زیاد النخاله دبیر کل جهاد اسلامی فلسطین اعلام کرد: آنچه در جنین می‌گذرد، کشتاری است که دشمن صهیونیست ضد ملت فلسطین انجام می‌دهد.

وی افزود: مقاومت و سرایا القدس به وظیفه خود برای توقف این کشتار انشاالله عمل خواهند کرد.

از سوی دیگر گردان‌های قدس شاخه جنین مسئولیت حمله به نظامیان رژیم صهیونیستی در اردوگاه جنین را برعهده گرفت.

در بیانیه گردان جنین آمده است: مبارزان ما طی کمینی موفق شدند که نظامیان اشغالگران را در فلکه سینما مورد حمله قرار دهند و با منفجر کردن چند بمب، شماری از آنها را زخمی کنند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا