ورزش

بازی با پیکان باید با تماشاگر باشد/ گل‌محمدی نمی‌تواند برود

بازی با پیکان باید با تماشاگر باشد/ گل‌محمدی نمی‌تواند برود

بازی با پیکان باید با تماشاگر باشد/ گل‌محمدی نمی‌تواند برود

به گزارش خبرنگار مهر، رضا درویش در پایان بازی پرسپولیس با گل گهر سیرجان در جام حذفی گفت: بچه ها زحمت کشیدند و این خان را گذراندیم. یک بازی تا فینال مانده است. این برد را به هواداران تقدیم می کنیم و آماده بازی با پیکان می شویم.

وی در خصوص حضور علی پروین در ورزشگاه افزود: باشگاه پرسپولیس متعلق به پیشکسوتان پرسپولیس است. اگر پرسپولیس هست مداومت آن عزیزان بوده است. هر موقع لازم باشد پیشکسوتان پشتوانه باشگاه و بازیکنان بوده اند.

مدیرعامل پرسپولیس با تشکر از اسپانسرهای باشگاه یادآور شد: باید از بانک شهر تشکر کنم. باوجود مشکلات زیاد برای ارسال پول با بازیکنان خارجی بسیار به ما کمک کردند. اگر نبودند باید میلیون ها دلار غرامت می دادیم. جا دارد از ایرانسل هم تشکر کنم. نوبت گرفتن قسط ما نبود. حتی زودتر و بیشتر پول دادند. پرسپولیس صنعت و معدن ندارد و پشتوانه اش این اسپانسرها هستند. اگر امروز در پرونده لوکادیا دست برتر را داریم به خاطر این است که بانک شهر به ما خیلی کمک کرد و زودتر پول این بازیکن را داد.

درویش در واکنش به اینکه کاظم اولیایی گفته بود پرسپولیس مدارک مجوز حرفه ای سازی را بارگذاری نکرده بود، تصریح کرد: از خود اولیایی بپرسید. مجوز حرفه ای فدراسیون زیر نظر زارعی است و در فدراسیون با ایشان هماهنگ می کنیم. اگر قرار است به اولیایی هم بگوییم، آدرس سایتش را بدهد تا مدارک را روی سایت ایشان هم بارگذاری کنیم!

وی در خصوص سرنوشت یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس برای فصل بعد تاکید کرد: فارغ از نتیجه یحیی گل محمدی قرارداد دارد. کسی که قرارداد دارد، مگر می رود؟ باید به قرارداد پایبند باشیم.

مدیرعامل پرسپولیس درباره وضعیت شکایت از لوکادیا اظهار کرد: در مجاری حقوقی و در فیفا در حال بررسی است. پیگیر هستیم و اولین بار یک باشگاه ایرانی نتیجه خوبی می گیرد.

درویش در خصوص برگزاری بازی با پیکان در لیگ و احتمال عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه دستگردی برای این بازی گفت: هواداران باید در ورزشگاه باشند. تمام بازی ها حساس است. نبود تماشاگران از نظر روحی برایمان مهم است. شاید جای بازی را عوض کنند. نباید از حقمان عقب بنشینیم. هرکجا برگزار می کنند باید هوادارانمان باشند. شورای تامین تمام تلاشش را می کند حقی از تیمی ضایع نشود.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا