اخبار روز

انقلاب اسلامی ایران ادامه سیر عاشورا است

انقلاب اسلامی ایران ادامه سیر عاشورا است

انقلاب اسلامی ایران ادامه سیر عاشورا است

به گزارش خبرنگار خالق، حجت‌الاسلام عبدالرضا هاشمی صبح جمعه در مراسم شیرخوارگان حسینی در حسینیه حضرت علی اکبر علیه السلام شهر آب‌پخش ضمن تسلیت ایام سوگواری ابا عبد الحسین علیه السلام اظهار داشت: عاشورا و مسائل آن هیچگاه فراموش نمی‌شود و تا همیشه در ذهن‌ها باقی می‌ماند.

وی با بیان اینکه این جمعیت که در این مراسم حضور دارند یاران امام حسین هستند، اضافه کرد: انقلاب اسلامی ایران ادامه سیر عاشورا است، یعنی اهداف امام حسین علیه السلام به ثمر نشسته است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر ادامه داد: اینجا مجلس عزاداری علی اصغر باب الحواعج است و صدای امام حسین را می‌شنویم.

هاشمی اظهار داشت: چه کسی که روضه حضرت زهرا را می‌خواند و چه کسی که می‌خواهد قیام امام حسین علیه السلام را روشن کند از جوانان اهل بهشت است. به خودتان ببالید که تا ظهور حضرت مهدی خادم اهل بیت هستیم.

وی افزود: این خاصیت شیعیان است که در شادی اهل بیت شادی کنند و احیای مجالس اهل بیت باعث شادی اهل بیت است و هر کجا گناه باشد اهل بیت را ناراحت می‌کند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام صادق (ع) استان بوشهرابراز داشت: کسی که بتواند با مال و جانش از اهل بیت دفاع کند، مثل شهدای دفاع مقدس و مدافعان حرم اهل بیت عصمت و طهارت یاری کردند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا