اخبار روزاقتصاد

انجمن Megadeth گروه تراش متال Web3 را به “مش پیت مجازی” تشبیه می کند – به روش های صحیح

انجمن Megadeth گروه تراش متال Web3 را به “مش پیت مجازی” تشبیه می کند – به روش های صحیح

در طول سال گذشته، هنرمندان، نوازندگان و سازندگان به استفاده از ابزارهای جدید فضای Web3 برای ارتباط با جوامع خود و داشتن استقلال بیشتر ادامه داده اند. بر کارشان

از آهنگ پرطرفدار جاستین بیبر در سال 2015 “Company” تبدیل به NFT برای به اشتراک گذاری حق امتیاز طرفداران در نسخه نمایشی گمشده مایکل جکسون از آهنگ او “Big Boy” در بلاک چین به صورت وینیل دیجیتال منتشر شد.

لحظه بزرگ دیگری در پایان سال رخ داد که گروه ترش متال آمریکایی Megadeth مجموعه جدیدی از NFT را راه اندازی کرد، با هدف تقویت جامعه خود در واقعیت فیزیکی و دیجیتال.

Megadeth به عنوان یکی از “چهار بزرگ” شناخته می شود. گروه‌های ترش متال آمریکایی در کنار متالیکا، آنتراکس و اسلایر. این گروه میلیون ها طرفدار و دنبال کننده در سرتاسر جهان دارد، این شامل جامعه آنلاین آنها نیز می شود.

Cointelegraph با اعضای تیم Megadeth Digital – ایزابل کابالرو، جیلیان والنتین و الکس ویروئت – که در تلاش بوده اند جامعه را به فضای Web3 ببرند صحبت کرد. به گفته والنتین، “نیروی محرکه” ورود گروه به وب 3، رهبر گروه، دیو ماستین است.

«او همیشه با زمان پیش می رود و فقط می خواهد مطمئن شود که هر قسمت از هر کجا که تاریخ در حال رخ دادن است، محکم می کند. او این کار را ابتدا با داشتن یک وب سایت در ابتدای عصر اینترنت انجام داد، زمانی که همه مخالف آن بودند. در آن زمان انجام داده بود – اولین وب سایت رسمی را ایجاد کرد برای یک گروه

ایده وب‌سایت این بود که «شهری مجازی در فضای مجازی به نام Megadeth Arizona باشد که در آن طرفداران بتوانند در یک جامعه آنلاین جمع شوند و با یکدیگر چت کنند، و همچنین اطلاعاتی درباره Megadeth از جمله اخبار مربوط به خود پیدا کنند. آلبوم آینده، به نمونه‌هایی از رکورد گوش دهید و در مورد تاریخ‌های تور آن‌ها اطلاعات کسب کنید.»

تصویر اصلی از اولین عکس Megadeth سایت اینترنتی. منبع: Internet Archiv

این ایده پشت وب‌سایت به موازات دیدگاه بسیاری در فضای Web3 است، اما اکنون با ابزارهای جدیدی برای افزایش این قابلیت‌ها.

مرتبط: Champ Medici درباره جوامع Web3، NFT، موسیقی و بازی صحبت می کند

Caballero گفت: دیو همیشه می خواست جنبه دیجیتالی زندگی را در میان طرفدارانش بگنجاند… اگر چیزی را یاد بگیرد که فکر می کند طرفدارانش از آن سود می برند، می خواهد آن را بگیرد و با آن بدود.”

“بزرگترین چیز. اینجا برای ما ساختن جامعه نهایی است که می تواند یک عمر، فراتر از طول عمر گروه، دوام بیاورد تا به [طرفداران] احساس کنند که بخشی از چیزی بزرگتر از یک کلوپ هواداران هستند – مثل اینکه خانواده خود را دارند. ”

هر سه گفتند که ابتکارات Web3 آنها موفقیت آمیز بوده است که طرفداران نسل های قبلی را که “حتی نمی دانستند کیف پول چیست” برای تعامل با Web3 تبدیل کرده است. والنتین گفت که «دیدنش باورنکردنی بوده است.»

تیم Megadeth Digital گفت که آنها دیده‌اند که طرفداران در فضاهای آنلاین گرد هم آمده‌اند و به یکدیگر کمک می‌کنند.

“ما افرادی را داریم که برای اهدای ETH، اهدای NFT، به یکدیگر آموزش می دهند که چگونه بخشی از این کار باشند و این دقیقا همان چیزی است که ما می خواهیم.”

کابالرو با تشبیه فضا ادامه داد. به یک گودال موش

او گفت: «ما همیشه گودال مجازی موش را مطرح می‌کنیم. نمی‌دانم واقعاً تا به حال یک گودال موش را دیده‌اید یا نه، اما واقعاً تهاجمی و شدید به نظر می‌رسد. این بسیار خشمگین است و باید پذیرفت. اما اگر اتفاقی بیفتد، کسی آنجاست که شما را بلند کند، توقف کند و دست شما را بگیرد، شما را از آن بیرون ببرد، یا شما را به عقب برگرداند و مطمئن شود که خوب هستید

او گفت که این دقیقاً دیدگاه تیم و کل جامعه است زیرا آنها در تمام این دوره جدید از فضاهای دیجیتال با Web3 هستند.

«ما در میانه هرج و مرج با شما خواهیم بود. ما به شما آموزش می دهیم، کار را انجام می دهیم. اما اگر در راه بیفتید، گیج شده اید. ما دستت را می گیریم، می گیریم و با هم این کار را انجام می دهیم. هنوز آغاز برنامه ریزی آنها برای آوردن جامعه متال به آینده است.

مجله: پزشکی که در Web3 محقق می شود: سفر تونی پیرس در زمان و مکان

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا