ورزش

امیدوارم قبل از پارالمپیک قایق تخصصی‌ام به ایران برسد

امیدوارم قبل از پارالمپیک قایق تخصصی‌ام به ایران برسد

عضو تیم ملی پاراکانو گفت: هدف اصلی‌ام راهیابی به فینال پارالمپیک پاریس و کسب مدال است، برای رسیدن به این هدف از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد به شرط این که با قایق تخصصی‌ام تمرین کنم.

سعید حسین پور عضو تیم ملی پاراکانو که حضورش در پارالمپیک پاریس قطعی شده است در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: برای اولین بار است که در پارالمپیک شرکت می‌کنم و قرار است که در ماده ۲۰۰ متر پاراکانو پارو بزنم. هدف اصلی‌ام راهیابی به فینال و کسب مدال است و برای رسیدن به آن از هیچ تلاشی کوتاهی نخواهم کرد.

وی درباره آغاز اردوی تیم ملی پاراکانو با توجه به تغییر و تحولات ایجاد شده در کادر فنی این تیم، گفت: دومین اردوی آماده سازی تیم از فردا با حضور شهلا بهروزی راد، رویا سلطانی، مسعود قیصری و اسلام جاهدی در دریاچه آزادی آغاز می‌شود و به مدت ۲۰ روز ادامه خواهد داشت. البته برای تکمیل سهمیه‌ها اردیبهشت سال آینده به مسابقات جهانی مجارستان می‌رویم که این تورنمنت می‌تواند فرصت خوبی برای محک و ارزیابی خودم و شناخت بهتر نسبت به حریفانم قبل از شرکت در پارالمپیک باشد.

عضو تیم ملی پاراکانو درباره وضعیت رکورد خود خاطرنشان کرد: در حال حاضر در کلاس kl۱ تمریناتم بیشتر استقامتی است و وارد تمرینات قدرتی نشدم تا وضعیت رکوردم مشخص شود. به هر صورت تلاشم بر این است که در اولین حضورم در پارالمپیک بهترین نتیجه را کسب کنم حال این که به مدال برسم یا خیر بستگی به شرایط مسابقات و وضعیت حریفانم در پاریس دارد.

حسین پور یکی از مشکلات خود را نداشتن قایق تخصصی در پاراکانو عنوان کرد و گفت: هنوز مشکل قایقم حل نشده و امیدوارم در مسابقات جهانی مجارستان بتوانم قایق تخصصی خود را وارد کشور کنم. قایقی که در تمرینات کار می‌کنم ایرانی و از نظر وزنی خیلی سنگین تر از قایق‌های خارجی است و این مساله از نظر زمانی روی رکوردم تاثیر بسزایی می‌گذارد. اگر بتوانم قبل از پارالمپیک با قایق تخصصی خود تمرین کنم از نظر زمانی رکوردم بهتر می شود و کیفیت تمریناتم بهبود پیدا خواهد کرد.

وی یکی دیگر از مشکلات خود را نداشتن خوابگاه عنوان کرد و افزود: چون خوابگاه نداشتم شرایط برای پیگیری تمرینات سخت بود. البته با هماهنگی فدراسیون قایقرانی و کمیته ملی پارالمپیک این مشکل در حال حل و فصل است.

حسین پور در پایان ضمن تشکر از زحمات محسن میلاد مربی پیشین تیم ملی پاراکانو و سرمربی پرتغالی این تیم گفت: این دو مربی در بحث کلاس بندی من نهایت تلاش را کردند تا بتوانم در کلاس kl۱  سهمیه پارالمپیک را کسب کنم. امیدوارم با حضور مربی جدید در مسابقات جهانی مجارستان بهترین نتیجه را کسب کنم.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا