معماری

اصول طراحی فنگ شویی – چگونه در خانه خود پیاده سازی کنید

اصول طراحی فنگ شویی – چگونه در خانه خود پیاده سازی کنید

1. ورودی جلو

اعتقاد بر این است که ورودی خانه دروازه ای برای انرژی فنگ شویی است. چه یک سرسرا یا فقط یک در، ورودی جلویی همیشه باید تمیز و به خوبی نگهداری شود.

با شلوغ کردن فضا شروع کنید و چراغهای دمیده یا گیاهان مرده را جایگزین کنید. درب را روغن کاری کنید و از تمیز و بدون صدا بودن آن اطمینان حاصل کنید. راه ورودی را خالی نگه دارید نباید هیچ مبلمان یا راه پله ای مسدود کننده وجود داشته باشد که مانع از جریان آزاد “چی” به داخل خانه شود.

2. آشپزخانه

آشپزخانه باید دور از ورودی جلو قرار گیرد و رو به هیچ اتاقی نباشد. آشپزخانه را تمیز و تازه نگه دارید تا انرژی مثبت اطراف آن بهبود یابد. سعی کنید هیچ اجاق یا جوجه‌های گوشتی را در سمت شمال غربی قرار ندهید زیرا اعتقاد بر این است که “چی” در خانه را مختل می‌کند.

3. حمام ها

اعتقاد بر این است که آینه ها انرژی منفی را مختل می کنند. می توانید به طور استراتژیک یک آینه را در دستشویی قرار دهید تا جریان نیروهای انرژی را حفظ کنید.

همیشه درب توالت را زمانی که از آن استفاده نمی کنید بسته نگه دارید. همانطور که قبلاً گفتیم فنگ شویی بر زندگی پاک متمرکز است. بنابراین، برای تمیز و بهداشتی نگه داشتن حمام، باید آلودگی را کنترل کنید. بستن درب به جلوگیری از هرگونه میکروب ممکن کمک می کند.

فنگ شویی همچنین پیشنهاد می کند که در حمام را همیشه بسته نگه دارید. علاوه بر طعم بد، بسیار ناسالم است. مطمئن شوید که یک قفل یا قفل کار نصب کرده اید تا درب بسته بماند.

4. اتاق ها

در اتاق خواب، بهتر است تخت را جلوی در یا پنجره قرار ندهید. سعی کنید آن را در مرکز جایی قرار دهید که مستقیماً با هیچ یک از قسمت های بیرونی روبرو نباشد. این همچنین در مورد اتاق نشیمن که در آن قسمت نشیمن نباید مستقیماً با هیچ در یا پنجره ای روبرو شود، صدق می کند. می‌توانید از گلوله‌های کریستالی در مرکز اتاق استفاده کنید تا هر گونه انرژی منفی را جذب کرده و نیروهای انرژی مثبت را به داخل اتاق بکشید.

5. پله ها

وقتی صحبت از راه پله به میان می آید، کارشناسان فنگ شویی توصیه می کنند که در خانه پله های پیچ در پیچ نداشته باشید. آنها همچنین توصیه می کنند که هیچ اتاقی نباید به راه پله باز شود. برای جلوگیری از خطرات تصادفی، داشتن یک منطقه فرود مناسب بسیار مهم است.

خطر احتمالی سقوط از پله ها انرژی منفی دائمی ایجاد می کند. بنابراین، بهتر است پله‌ها را در مناطق باز و نامحدود طراحی کنید که تهدید قریب‌الوقوع قابل مشاهده است و به راحتی می‌توان از آن اجتناب کرد.

6. پنجره ها و درها

پنجره‌ها و درها ورودی و خروجی تمام نیروهای انرژی هستند، بنابراین نباید آنها را با مبلمان یا به هم ریختگی محدود کرد. قاب پنجره و شیشه ها را تمیز نگه دارید. مراقب باشید که درها به درستی لولا شده و روغن کاری شده باشند. روی این سطوح نباید کثیفی یا گرد و غبار وجود داشته باشد زیرا مانع از جریان انرژی مثبت می شود.

فنگ شویی هنر ظریفی برای ایجاد تعادل بین یینگ و یانگ برای حفظ “چی” در خانه است. برای معرفی نیروهای انرژی مثبت در خانه می توانید از طرح های طراحی سفارشی استفاده کنید یا آموزه های مدرسه فرم یا مدرسه قطب نما را دنبال کنید. امیدواریم نکات فنگ شویی در این مقاله برای از بین بردن همه منفی ها و پر کردن خانه شما با انرژی مثبت مفید باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا