ورزش

استقبال مولر از بازگشت کروس به مانشافت

استقبال مولر از بازگشت کروس به مانشافت

توماس مولر پنج ماه مانده به شروع یورو ۲۰۲۴ از بازگشت تونی کروس به تیم ملی آلمان استقبال کرد و خواستار رویکرد متفاوتی در تیم ملی کشورش شد.

به گزارش ایسنا، توماس مولر با وجود عملکرد ضعیف اخیر تیم ملی آلمان معتقد است مانشافت شانس قهرمانی در یورو ۲۰۲۴ را دارد. او درباره شانس قهرمانی آلمان گفت: «واقعا می‌توانیم قهرمانی در یورو را به دست بیاوریم. باید رویکردمان را تغییر دهیم و با قدرت روانه این مسابقات شویم.»

مولر در این فصل بیشتر از اینکه در ترکیب اصلی باشد روی نیمکت بایرن‌مونیخ نشسته است با این حال اعتراضی به روند موجود ندارد. او در این باره گفت: «نظر مربی است که تصمیم بگیرد در ترکیب قرار بگیرم یا نه. این اصلا بد نیست. به‌ عنوان یک بازیکن حرفه‌ای باید بتوانید این شرایط را تحمل کنید. در غیر این صورت به‌ عنوان بازیکن به جایی نخواهید رسید.»

او درباره وضعیت بایرن هم عنوان کرد: «در حال حاضر خیلی خوب کار می‌کنیم اما هنوز برای کسب عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان به قدرت بیشتری نیاز داریم. می‌توانیم این فصل قهرمانی را کسب کنیم. هیچ تیمی را در اروپا نمی‌شناسم که امسال فاصله بیشتری نسبت به تیم‌های دیگر داشته باشند. فصل قبل منچسترسیتی کاملا برتر از سایر تیم‌ها بود ولی این فصل قدرت تیم‌ها برابر است.»

مولر از بازگشت کروس به آلمان استقبال کرد

اخیراً گمانه‌زنی‌ها درباره بازگشت تونی کروس که سال ۲۰۲۱ از تیم ملی آلمان بازنشسته شد، قوت گرفته است. مولر از بازگشت هافبک ۳۴ساله رئال مادرید استقبال کرد و گفت: نظر من در مورد تونی کروس همیشه مثبت بوده است. ناگلزمان می‌خواهد تیم خوبی را روانه یورو ۲۰۲۴ کند و هر تصمیمی بگیرد در این راستاست.

کروس سال ۲۰۲۱ پس از حذف آلمان در دور یک‌هشتم نهایی یورو ۲۰۲۰ پس از ۱۰۶ بازی به کارش در تیم ملی آلمان پایان داد. او با وجود سن و سالش هم‌چنان یکی از بهترین بازیکنان رئال مادرید است و در ۲۱ بازی در این فصل، یک گل به ثمر رسانده و پنج پاس گل داده است. او در طول دوران حرفه‌ای‌اش چهار بار با رئال‌ مادرید قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و سال ۲۰۱۳ نیز با بایرن قهرمان اروپا شد. قرارداد او با رئال تابستان آتی به پایان می‌رسد.

توماس مولر نیز دسامبر ۲۰۲۳ قراردادش را با مونیخی‌ها برای یک سال دیگر تمدید کرد.

انتهای پیام

منبع:ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا