اقتصاد

استخر USDC Aurory در Arbitrum’s DEX Camelot تخلیه شد

استخر USDC Aurory در Arbitrum’s DEX Camelot تخلیه شد

طبق گزارش‌ها، اکوسیستم بازی مبتنی بر Solana Aurory در 17 دسامبر نقض شد و منجر به کاهش نزدیک به 80 درصدی نقدینگی استخر AURY-USDC شد. صرافی غیرمتمرکز (DEX) Carmelot.

طبق گزارش‌های تایید نشده در X (توئیتر سابق)، این اکسپلویت پل SyncSpace Aurory را در DEX Camelot بومی Arbitrum در حدود ساعت 13:00 UTC هدف قرار داد و نقدینگی AURY- را کاهش داد. استخر USDC به حدود 312000 دلار از 1.5 میلیون دلار.

Cointelegraph با تیم Aurory تماس گرفت، اما هنوز پاسخی دریافت نکرده است.

نقدینگی استخر AURY-USDC در Camelot V3. منبع: Camelot

SyncSpace به عنوان پل Aurory عمل می‌کند، به کاربران اجازه می‌دهد تا با یک تراکنش، موارد را بین زنجیره‌ای و خارج از زنجیره تغییر دهند. دارایی‌هایی را که در بازی به دست می‌آیند و در ابتدا خارج از زنجیره هستند را قادر می‌سازد تا زمانی که کاربر می‌خواهد آنها را همگام‌سازی کند، به بلاک چین منتقل شوند.

در یک پست وبلاگی که این ویژگی را در اکتبر 2022 معرفی می‌کند، تیم Aurory را یک هک cross-SyncSpace غیرممکن می‌دانست زیرا این فناوری به امضا برای دارایی‌های Sync/DeSync نیاز دارد.

در یک موضوع در X، تیم عضو تیم Aurory توضیح داد که توکن های متعلق به تیم به سرقت رفته و بلافاصله فروخته شده است. او گفت: «ما در حال بازخرید توکن‌ها هستیم، زیرا در حال بررسی اتفاقاتی هستیم که اتفاق افتاده است.

AURY در زمان نگارش مقاله با 11 درصد کاهش در 24 ساعت گذشته، با قیمت 1.23 دلار معامله می شود. این حمله قیمت توکن را به 1.13 دلار کاهش داد. یکی از کاربران نوشت: «استثمارگر نمودار را باز کرد، خریداران پایین 5 برابر در 45 متر انجام دادند و اکنون کل استخر با نقدینگی بسیار کمی در حال شکستن است.

آخر هفته با حوادث امنیتی دیگری که صنعت کریپتو را تحت تاثیر قرار داد مشخص شد. در 16 دسامبر، پلتفرم معاملاتی NFT Trade در دو قرارداد هوشمند قدیمی خود سوء استفاده ای را تجربه کرد که امکان سرقت توکن های غیرقابل تعویض (NFT) به ارزش نزدیک به 3 میلیون دلار را فراهم کرد. اکثر توکن ها پس از پرداخت 10 درصد پاداش به مهاجم بازگردانده شدند.

مجله: NFT Creator: Pudgy Penguins GIFs 10B بازدید برتر، مدیر عامل دیزنی، Hello Kitty

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا