اقتصاد

ارزش بازار Solana (SOL) XRP را تغییر می‌دهد – چه چیزی پشت افزایش قیمت است؟

ارزش بازار Solana (SOL) XRP را تغییر می‌دهد – چه چیزی پشت افزایش قیمت است؟

توکن اصلی Solana، SOL (SOL )، در 20 دسامبر شاهد افزایش 13.8 درصدی بود که برای اولین بار از می 2022 از 82 دلار گذشت. این افزایش 33.5 درصدی در دو هفته گذشته باعث شد SOL از XRP پیشی بگیرد (XRP) از نظر ارزش بازار برای اولین بار، و آن را به چهارمین ارز دیجیتال بزرگ، بدون احتساب استیبل کوین تبدیل می کند.

آیا اتریوم رقیب بعدی تقاضای رو به رشد سولانا است. ?

قابل توجه، برخی از تحلیلگران اکنون این سوال را مطرح می کنند که آیا اتر اتریوم (ETH) می تواند رهبری خود را حفظ کند، با توجه به اینکه شبکه سولانا تراکنش‌های ارزان‌تر و سریع‌تری را ارائه می‌کند.

پست معامله گر Evans6 در X (توئیتر سابق) توضیح می دهد که تأکید سولانا بر دسترسی به تلفن همراه دقیقاً همان چیزی است که پروژه های رمزنگاری برای جذب کاربران جدید به آن نیاز دارند که اهمیتی نمی دهند “این زنجیره به اندازه کافی غیرمتمرکز است یا دارایی اصلی آن یک دارایی غیرمستقل است. رقیب پول.» در اصل، تجربه کاربری سولانا از رقبا پیشی می‌گیرد، به‌ویژه برای راه‌اندازی توکن‌ها و توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، خواه این پروژه به ظرفیت پردازش بالایی نیاز داشته باشد یا صرفاً از هزینه‌های پایین تراکنش سود می‌برد.

چندین عامل در افزایش قیمت نقش دارند. ، از افزایش فعالیت شبکه تا موفقیت فوری راه اندازی توکن SPL سولانا. با این حال، برای تعیین اینکه آیا ارزش گذاری فعلی موجه است و آیا افزایش بالای 100 دلار واقعاً امکان پذیر است، به تحلیل جامع تری نیاز است.

رشد کنونی قیمت SOL تا حدی توسط هیاهوی airdrops که منجر به فروش تلفن Solana’s Saga و معامله آن با قیمتی ممتاز در بازارهای ثانویه.

Solana در 7 دسامبر زمانی که عمده تمرکز کرد در کانون توجه قرار گرفت. صرافی‌ها توکن SPL تازه راه‌اندازی شده JITO را فهرست کرده‌اند، توکنی برای سهام Jito مایع سهام پروتکل توکن الهام گرفته از Lido اتریوم. ایردراپ جیتو سود قابل توجهی برای شرکت کنندگان به همراه داشت و ارزش بازار آن در چند ساعت اول معامله از 300 میلیون دلار فراتر رفت. شروع موفقیت آمیز در Coinbase و Binance باعث افزایش تقاضا برای سایر ایردراپ ها و عرضه توکن ها در شبکه Solana شد.

در رابطه با تلفن Solana’s Saga، نقطه عطفی با فهرست صرافی Coinbase از memecoin BONK در 14 دسامبر رخ داد. هر گوشی 30 میلیون BONK دریافت کرد که از قیمت 599 دلاری محصول فراتر رفت. جالب اینجاست که پروژه‌های دیگر برای پیوستن به حزب عجله داشتند، حتی اگر بنیانگذار سولانا چند هفته قبل از غروب بالقوه پروژه تلفن اشاره کرده بود.

تجمع SOL با افزایش فعالیت DApp پشتیبانی می‌شود

<. sol memecoins solana defillama>

افزایش سپرده ها در شبکه Solana با افزایش فعالیت در برنامه های غیرمتمرکز آن همراه بود.

بلاک چین های برتر بر اساس حجم DApps در 7 روز گذشته. منبع: DappRadar

شایان ذکر است که افزایش حجم شبکه Solana از رقبای برتر آن پیشی گرفته است. به طور مشابه، تعداد آدرس‌های فعال منحصربه‌فرد در تعامل با برنامه‌های کاربردی Solana به ۸۷۵۲۵۰ مورد افزایش یافت، در حالی که بیشتر بلاک چین‌های رقیب در همان دوره هفت روزه کاهش یافتند.

مرتبط:ریپل مجوز فعالیت به عنوان اپراتور خدمات دارایی دیجیتال در ایرلند را دریافت کرد

می‌توان استدلال کرد که افزایش فعالیت اخیر سولانا در درجه اول به دلیل پیش‌بینی ایردراپ‌های آتی و پرتاب‌های توکن، از جمله Bonkwifhat (BIF)، Ribbit (RBT)، مشتری است. (JUP)، Meow Coin (MEOW)، فانتوم، Kamino، Drift و بسیاری دیگر. با این حال، شبکه Solana با جذب کاربران بیشتر و افزایش TVL خود، موقعیت خود را مستحکم کرده و پروژه‌های امیدوارکننده‌ای را جذب می‌کند که می‌توانند حضور خود را در صنعت DApps تثبیت کنند.

در مورد، ارائه‌دهنده کیف پول سخت‌افزاری Trezor اعلام کرد که در این مورد است. پشتیبانی از Solana و توکن‌های SPL آن در 20 دسامبر. علاوه بر این، Binance Research منتشر شدیک گزارش صعودی در مورد محاسبات موازی در همان روز، افزایش توان عملیاتی بلاک چین «با استفاده کارآمدتر از منابع محاسباتی». در این گزارش به طور خاص Solana به عنوان نمونه ای از محاسبات موازی ذکر شده است.

در اصل، افزایش بالقوه SOL به سمت 100 دلار امکان پذیر به نظر می رسد، با توجه به اینکه رشد فعالیت شبکه سولانا پایدار به نظر می رسد و صرفاً وابسته به تعدادی ایردراپ و پرتاب توکن نیست. . علاوه بر این، زنجیره های رقیب اخیراً به دلیل افزایش فعالیت با قطعی مواجه شده اند، در حالی که سولانا تقاضا را بدون هیچ گونه خرابی مدیریت کرد.

این مقاله حاوی توصیه یا توصیه‌هایی برای سرمایه‌گذاری نیست. . هر حرکت سرمایه گذاری و معاملاتی مستلزم ریسک است و خوانندگان باید هنگام تصمیم گیری تحقیقات خود را انجام دهند.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا