اخبار روز

اجرای طرح «اطعام و احسان حسینی» در گلستان

اجرای طرح «اطعام و احسان حسینی» در گلستان

اجرای طرح «اطعام و احسان حسینی» در گلستان

عیسی بابایی در گفتگو با خبرنگار خالق اظهار کرد: همزمان با فرا رسیدن ماه محرم، طرح اطعام و احسان حسینی در سطح استان گلستان آغاز شد.

وی با اشاره به اینکه طرح اطعام حسینی طبخ غذای گرم از سوی آشپزخانه‌های این طرح انجام و بین خانواده‌های نیازمند توزیع می‌شود، گفت: اولویت توزیع غذای گرم در بین سالمندان و بیماران نیازمند است که سال گذشته میزان یک میلیون و ۴۰۰ هزار پرس غذای گرم به ارزش ۴۰ میلیارد تومان تهیه و در بین اقشار نیازمند توزیع شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی گلستان گفت: در طرح احسان حسینی کمک‌های مردمی در قالب سبد بین خانواده‌های محروم و کم برخوردار توزیع می‌شود که سال گذشته توانستیم به کمک خیرین ۷۰ هزار سبد کالا به ارزش یک و نیم میلیارد تومان در بین نیازمندان گلستانی توزیع کنیم.

وی یادآورشد: امسال باتوجه به شرایط اقتصادی سعی داریم ۵۰ هزار سبد کالا به ارزش هرسبد یک میلیون تومان در بین نیازمندان توزیع کنیم.

گفتنی است هم استانی‌های برای مشارکت در طرح اطعام و احسان حسینی می‌توانند از طریق کد دستوری *۸۸۷۷*۰۱۷# ویا واریز نقدی به شماره کارت ۶۰۳۷_۹۹۱۸_۹۹۹۷_۰۲۲۶ دراین امرخیر وخداپسندانه مشارکت نمایند.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا