خودرو

آئودی A3 در مقابل BMW سری 1 در مقابل مرسدس کلاس A در مقابل VW Golf

آئودی A3 در مقابل BMW سری 1 در مقابل مرسدس کلاس A در مقابل VW Golf

اگر به دنبال یک هچ بک خانوادگی با کلاس هستید، احتمالاً به دنبال چیزی آلمانی خواهید بود. به طور خاص، احتمالاً آئودی A3، BMW 1 Series، Mercedes A-Class یا فولکس واگن گلف.

اما کدام یک از این خودروها برای شما مناسب است؟ خوب به خواندن ادامه دهید تا کمی در مورد هر خودرو بدانید. هنگامی که مدل ایده آل را انتخاب کردید، پیوندها را دنبال کنید تا ماشین عالی خود را بسازید و پیشنهادات عالی را از شبکه فروشندگان مورد اعتماد ما دریافت کنید.

Audi A3

آئودی A3 یک خودروی هوشمند است، هم در داخل و هم از بیرون. S-Line به لطف رینگ‌های آلیاژی بزرگ‌تر و کیت بدنه اسپورت خود، شیک‌ترین مدل است، و این نسخه دارای تعداد انگشت شماری ارتقاء در داخل با کیفیت بالا است.

این مدل S-Line همچنین دارای سیستم تعلیق اسپرت تری است که رانندگی آن را در بین تمام A3 ها لذت بخش تر می کند، اگرچه این امر راحتی سواری نرم را به خطر می اندازد. BMW سری 1 همچنین برای کسانی که می خواهند در جاده های پر پیچ و خم بخندند، شرط بهتری است.

موتورهای بنزینی و دیزلی متعددی ارائه می‌شوند و یک هیبریدی پلاگین که می‌تواند تا 40 مایل را با برق انجام دهد. قدرت به تنهایی انتخاب این محدوده موتور 1.5 لیتری بنزینی با 150 اسب بخار است که به لطف ترکیبی از عملکرد و صرفه جویی در یک جعبه دنده اتوماتیک جفت شده است.

BMW 1 Series

کسانی که دوست دارند در جاده های روستایی تفریح ​​کنند، در BMW سری 1 بهترین وضعیت را خواهند داشت. دارای فرمان تیز و سیستم تعلیق عالی است که پرتاب کردن از پیچ ها لذت بخش است و تقریباً به اندازه آئودی A3 راحت است.

ممکن است به نظر برخی از مدل‌های آئودی یا مرسدس بنز کمی نامناسب‌تر باشد، با این حال، تریم M Sport با چرخ‌های بزرگ‌تر و کیت بدنه تهاجمی‌تر به این امر کمک می‌کند. سری 1 همچنین دارای فضای داخلی بسیار خوش ساختی است و با فناوری قابل توجهی در دسترس است.

چند گزینه موتور بنزینی و دیزلی برای انتخاب دارید، اگرچه هیبریدی پلاگین وجود ندارد. بهترین خودروی همه کاره در اینجا 118i با گیربکس اتوماتیک است. این موتور 1.5 لیتری بنزینی دارای قدرت زیادی است، نرم است و همچنین اقتصاد مناسبی را به همراه خواهد داشت.

Mercedes A-Class

به محض اینکه در مرسدس کلاس A پشت فرمان بنشینید، توسط داشبورد با فناوری پیشرفته و طراحی فوق‌العاده آن شگفت‌زده خواهید شد. همچنین می‌توانید استدلال کنید که این خودرو در اینجا نیز شیک‌ترین خودرو است، به‌ویژه در تریم AMG-Line با چند ارتقاء اسپرت.

راندن A-Class آسان و آرامش بخش است و با بسیاری از فناوری های کمک راننده در دسترس است، اگرچه کروز کنترل تطبیقی ​​یک گزینه اضافی گران قیمت است. در پیچ ها به اندازه BMW هم سرگرم کننده نیست.

ممکن است موتور 1.3 لیتری بنزینی که در A200 دریافت می‌کنید روی کاغذ چندان چشمگیر به نظر نرسد، اما در واقع برای گردش در شهر کاملاً مناسب است و مصرف سوخت خوبی در بزرگراه‌ها دارد. همچنین یک گزینه دیزلی و همچنین یک هیبریدی پلاگین وجود دارد.

فولکس واگن گلف

فولکس واگن گلف همیشه محبوب برای چندین دهه مترادف با هاچ بک های خانوادگی بوده است و دلیل خوبی نیز دارد. آخرین نسخه جادار، کاربردی و دارای تمام فناوری‌هایی است که همیشه به آن نیاز دارید.

این ماشین برای رانندگی نیز راحت است، اگرچه چیز زیادی برای سرگرمی وجود ندارد مگر اینکه نسخه‌های عملکرد GTI یا R را انتخاب کنید. در مقایسه با مرسدس بنز، هیجان انگیزترین چیزی نیست که باید به آن نگاه کرد.

انتخاب‌های موتور زیادی دارید، از جمله بنزین، دیزل و هیبریدی پلاگین. بهترین انتخاب در اینجا، 1.5 لیتری بنزینی 150 اسب بخاری با گیربکس اتوماتیک است. این بسیار شبیه به واحدی است که می توانید در A3 تهیه کنید، بنابراین ترکیبی مشابه از عملکرد و اقتصاد را ارائه می دهد.

تغییر اتومبیل با Carwow

امیدواریم اکنون ایده بهتری در مورد اینکه کدام هاچ بک شیک برای شما بهتر است داشته باشید، بنابراین فراموش نکنید که پیوندهای زیر هر خودرو را دنبال کنید و پیشنهادات نمایندگی های مورد اعتماد ما را مقایسه کنید.

Carwow فروشگاه تکی شما برای تعویض ماشین است. نه تنها می‌توانید با خرید ماشین جدید در هزینه‌های خود صرفه‌جویی کنید، بلکه می‌توانید خودروی فعلی خود را با قیمتی عالی از طریق همان شبکه فروشندگان مورد اعتماد بفروشید. به آسانی آپلود چند عکس، پاسخ دادن به برخی سؤالات و تماشای پیشنهادات است.

هنگامی که پیشنهاد خودروی قدیمی خود را پذیرفتید، فروشنده می آید و آن را در زمان و مکان مناسب شما تحویل می گیرد و پول مستقیماً به حساب شما واریز می شود. واقعن به همین سادگی است. برای شروع امروز روی دکمه زیر ضربه بزنید.

این نوشته به صورت خودکار نوشته شده اگر مشکلی در کلمه اعم از همه چیز باشد ما را حتما از طریق نظرات باخبر کنید تا رسانه بتواند بهترین اطلاعات عمومی را بدهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا