درهم برهم

نه رزومه، بلکه خود خواهد آمد!

نه رزومه، بلکه خود خواهد آمد!

در ماراتن زندگی، روزها به ماه ها، ماه ها به سال ها تبدیل می شوند و یک روز می فهمی که مدرسه تمام شده است، دوران دانش آموزی به پایان رسیده است و ماراتن واقعی تازه شروع شده است. بلافاصله شروع به نوشتن رزومه می کنید…

özgeçmiş öz gelecek

من از این مدرسه فارغ التحصیل شدم، در این شرکت کارآموزی کردم، با اراسموس به خارج از کشور رفتم، 2 زبان بلدم، گواهینامه دارم، دانش کامپیوتر دارم، گواهینامه رانندگی دارم… شما می توانید 20 – 25 سال جابجا شوید. در یک کاغذ A4 یک تا دو صفحه ای قرار دهید و زندگی تجاری خود را شروع کنید. به سمت جاده.

آرمان‌ها، اهدافتان، کجا هستند؟ چقدر می توانید اهداف و ایده آل های خود را در CV خود منعکس کنید؟

رزومه در واقع سندی از سرمایه گذاری های شما از گذشته تا آینده است. اما متأسفانه، بسیاری از داوطلبانی که به مصاحبه شغلی می‌روند، مصاحبه‌ها را با پاسخ‌های منفی ترک می‌کنند، زیرا نمی‌توانند سرمایه‌گذاری‌هایی را که انجام داده‌اند به‌گونه‌ای بیان کنند که به خوبی با اهداف آینده‌شان همخوانی داشته باشد.

در اصل، منبع مشکل است. از دیدگاه ما است؛ زیرا بسیاری از کارشناسان تکنیک ترک فرم یکنواخت در مقابل نیروی انسانی را تحت عنوان رزومه موثر به جوانان می گویند. به این ترتیب، جلب توجه در میان صدها نفر با صلاحیت های مشابه که دارای دیپلم های یکسان هستند، گواهینامه های مشابهی دریافت کرده اند و در دوره های مشابه شرکت کرده اند، دشوار می شود.

البته، CV شما برای بیان دانش گذشته شما در مورد تحصیلات، علایق و دانش، گواهینامه ها و مهارت های شما بسیار موثر و مهم است. با این حال، شما همچنین باید آینده خود را بسازید که با گذشته خود ترکیب کنید.

وقتی دیدگاه خود را در مورد CV با استراتژی بازاریابی ترکیب می کنید، یعنی زمانی که CV خود را به عنوان “ارزش برند خود” و در نظر می گیرید. برند خودتان بدیهی است که زمانی که استراتژی های بازاریابی را توسعه دهید، تفاوت خود را ایجاد خواهید کرد. برای انجام این کار، ابتدا باید خود را کشف کنید و مسیر سفر شغلی خود را تعیین کنید.

سفر شغلی شما محدود به کارهایی نیست که در ساعات کاری می توانید انجام دهید؛ چگونه خود را تغذیه می کنید و چگونه تغذیه می کنید. و توسعه نیز بخشی از این سفر است. برای اینکه مسیر خود را به درستی ترسیم کنید، باید خودتان را به خوبی بشناسید. link=”internal”>شما باید تجزیه و تحلیل SWOT خود را انجام دهید. همانطور که با این تحلیل خود را بهتر بشناسید، اعتماد به نفس شما حتی بیشتر می شود.

بعد از کشف خود، مرحله دوم این است که چشم انداز و ایده آل های خود را مشخص کنید. وقتی از گذشته به آینده نگاه می کنید، چشم انداز جایی است که می خواهید بدون توجه به شرایط فعلی باشید. چشم انداز پرنده خوش شانسی نیست، شما می توانید دیدگاه شخصی خود را نه تنها با خواستن آن، بلکه با این باور که می توانید با استفاده از قدرت ها و استعدادهای خود و تلاش به آن دست یابید، محقق کنید. به یاد بیاور؛ داشتن چشم انداز به معنای داشتن تصویر روشنی از آینده است.

A. همانطور که رابینز می گوید: «کسانی که برای آینده خود برنامه ریزی نمی کنند، بخشی از برنامه های دیگران می شوند.»

کسانی که نمی‌خواهند در آینده‌ای که دیگران خلق کرده‌اند زندگی کنند، کسانی که می‌خواهند تغییری ایجاد کنند، کسانی که می‌دانند چه می‌خواهند و می‌توانند مسیر خود را برای رسیدن به اهداف خود تعیین کنند، می‌توانند آینده خود را بسازند.

درباره آن فکر کنید، اگر دانشی که در گذشته به دست آورده اید در طراحی آینده شما مفید نیست، چرا برای این همه سال تلاش کرده اید؟

مثل هر لحظه از زندگی‌تان، شما در مسیر آینده‌تان در فرمان هستید. سپس تصمیم با شماست: آیا نقشه راه شما رزومه ای متشکل از یک فرم یکسان خواهد بود؟ یا اینکه آینده ای منحصر به فرد طراحی شده است که تمام تفاوت ها و بخش های فعلی اهداف و آرمان های شما را به شما نشان خواهد داد؟

بخش هایی که بیشترین آگهی های شغلی را دارند: شاخص اشتغال Kariyer.net

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا