درهم برهم

کروکودیل در تصویر کجاست؟ از هر 100 نفر 4 نفر می توانند آن را ببینند

کروکودیل در تصویر کجاست؟ از هر 100 نفر 4 نفر می توانند آن را ببینند

تمساح در تصویر کجاست؟ در تست توهم نوری زیر، کسانی که کروکودیل را در 10 ثانیه می بینند، دقت و هوش بسیار بالایی دارند.

timsah

تمساح در تصویر کجاست؟ 4 نفر از هر 100 نفر توانستند آن را در عرض 10 ثانیه پیدا کنند.

در تست توهم نوری کروکودیل، کسانی که کروکودیل را در تصویر در عرض 10 ثانیه می بینند با توجه و هوش بالای خود متمایز می شوند. این تست توهم نوری که شهرت جهانی دارد برای چشم ها کاملاً چالش برانگیز است. در آزمایشی که برای 200 نفر در کشورمان انجام شد، تنها 8 نفر توانستند در مدت 10 ثانیه کروکودیل را در تصویر تشخیص دهند. بنابراین، آیا می توانید کروکودیل را در تصویر توهم نوری در 10 ثانیه پیدا کنید؟ بیایید آن را آزمایش کنیم…

از نزدیک نگاه کنید: تمساح در تصویر کجاست؟

timsah

10 ثانیه فرصت دارید.

گیاهان و درختان در آزمون مورد نظر شما را از رسیدن به پاسخ صحیح باز می دارند. اکنون تصویر زیر را به دقت بررسی کنید و تست کنید که آیا می توانید کروکودیل را پیدا کنید.

در ابتدا گیاهان موجود در آب و درختان اطراف در تصویر جلب توجه می‌کنند، اما وقتی با دقت نگاه کنید، کاملاً ممکن است که کروکودیل را پیدا کنید. البته انجام این کار در 10 ثانیه بسیار سخت است. لازم به یادآوری است که آزمایش مورد نظر برای 200 نفر در کشور ما انجام شد و تنها 8 نفر توانستند کروکودیل را در 10 ثانیه پیدا کنند.

پاسخ

در این مدت کوتاه ندیدی تمساح کجا بود؟ در تصویر زیر مشخص کردیم که کروکودیل کجاست. این پاسخ…

cevap

، انتظارات شما را از عشق می گوید || برای تست های بیشتر ما را دنبال کنید:  Facebook< /a>، تویتر< /span >، اینستاگرام

<پانویس>

daa9d8b1d988daa9d988d8afdb8cd984 d8afd8b1 d8aad8b5d988db8cd8b1 daa9d8acd8a7d8b3d8aad89f d8a7d8b2 d987d8b1 100 d986d981d8b1 4 d986d981d8b1 65318ff11d992

مرکز خبری مجله ایندیگو | مجله Indigo یک سازمان رسانه ای مستقل است که 18 سال است که منتشر می کند. با رویکرد انتشار بی طرفانه بدون به خطر انداختن اصول آن کار می کند.
مجله İndigo که در سال 2005 تأسیس شد، روزانه در یک محیط کاملا دیجیتالی از طریق وب سایت indigodergisi.com منتشر می کند. در حالی که این اولین مجله خبری اینترنتی ترکیه است، به طور مداوم همراه با تمام تحریریه ها و خوانندگان خود در حال توسعه است. هدف مجله Indigo این است. برای افزایش آگاهی با زیر سوال بردن روند و تابوها و ایجاد افکار عمومی. چشم انداز؛ برای کمک به تغییر مثبت جامعه با توسعه آگاهی مسئولیت اجتماعی در خوانندگان آن. ارزشهای اصلی؛ صادق، محتاط، صلح طلب و آگاه به مسئولیت های اجتماعی.
مجله Indigo به عنوان یکی از نشریات معتبر اینترنتی ترکیه؛ آزادی ارتباطات را به عنوان حق عموم برای آگاهی از حقایق می پذیرد. این سازمان متعهد می شود که از اصول حرفه ای مطبوعات و اعلامیه حقوق و مسئولیت های روزنامه نگاران ترکیه پیروی کند. علاوه بر این، اعلامیه جهانی حقوق بشر را پذیرفته و در محتوای انتشار خود این اعلامیه را مورد توجه قرار می دهد. بر این اساس، به برابری و آزادی همه افراد بدون در نظر گرفتن نژاد، رنگ، جنسیت، زبان، مذهب، سیاسی یا هر خاستگاه ملی یا اجتماعی دیگر، ثروت، تولد یا هر تمایز دیگر معتقد است.
مجله نیلی بر خلاف منافع جمهوری ترکیه؛ این شامل هیچ مقاله ای نمی شود که حیثیت و ارزش های ملی ما را تحقیر، تحقیر کند یا ممکن است به آن لطمه بزند. از یک رویکرد انتشار شفاف پشتیبانی می کند که اصول آن را به خطر نمی اندازد. هر گروه ذینفع، سازمان، ایدئولوژی، سیاسی یا مذهبی؛ بخشی از هیچ تشکیلاتی نیست. ایده هایی که ستون نویسان ما نوشته اند، افکار آزاد خودشان است. مجله Indigo در محدوده خط مشی انتشار خود ارزیابی می شود و تا زمانی که با اصول نشر مغایرت نداشته باشد با تشویق آزادی اندیشه و بیان منتشر می شود. مجله Indigo صحت تمام اطلاعاتی را که ارائه می کند تایید و بررسی می کند. اهمیت زیادی برای اعتبار این اطلاعات قائل است.

< meta itemprop ="datePublished" content="2022-10-14T22:26:18+03:00"/>< meta itemscope="" itemprop="mainEntityOfPage" itemtype="https://schema.org/WebPage" itemid="https://indigodergisi.com/2022/10/resmde-timsah-nerede/"/>< span class = "td-page-meta" itemprop="publisher" itemscope="" itemtype="https://schema.org/Organization">

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا