فناوری

دانلود: اپل iOS 17.4 و tvOS 17.4 را با تغییرات App Store برای اتحادیه اروپا برای توسعه دهندگان عرضه کرد

دانلود: اپل iOS 17.4 و tvOS 17.4 را با تغییرات App Store برای اتحادیه اروپا برای توسعه دهندگان عرضه کرد

امروز، اپل صلاح دید که نسخه بتا 1 iOS 17.4، iPadOS 17.4 و tvOS 17.4 آینده خود را برای توسعه دهندگان عرضه کند. آخرین نسخه بتا برای دانلود در همه دستگاه های سازگار با iPhone، iPad و Apple TV در دسترس است. iOS 17.4 به‌روزرسانی مهمی خواهد بود، از جمله بزرگترین تغییر در اپ استور. اگر یک برنامه‌نویس هستید، می‌توانید همین الان آخرین به‌روزرسانی‌های بتا را روی دستگاه‌های سازگار دانلود و نصب کنید.

اپل iOS 17.4 و tvOS 17.4 را برای آزمایش در اختیار توسعه دهندگان قرار داده است

iOS 17.4 و iPadOS 17.4 beta 1 اکنون در همه مدل‌های iPhone و iPad سازگار در دسترس هستند. اگر یک توسعه دهنده هستید، می توانید به روز رسانی را از طریق برنامه Settings در آیفون خود دانلود و نصب کنید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که به Settings > General > Software Update > Beta Updates بروید و آخرین نسخه iOS 17.4 یا iPadOS 17.4 beta 1 را در iPhone یا iPad خود دانلود کنید. قبل از انجام این کار، مطمئن شوید که Apple ID شما به حساب توسعه دهنده شما مرتبط است.

iOS 17.4 و iPadOS 17.4 تغییرات لازم در فروشگاه برنامه. این تغییرات شامل بارگذاری جانبی و کمیسیون هزینه شرکت در منطقه است. این شرکت 6 مارس مهلت دارد تا تغییرات مورد نیاز را تحت قانون بازارهای دیجیتال اعمال کند. کاربران می توانند برای اولین بار برنامه ها را از خارج از اپ استور دانلود کنند.

علاوه بر iOS 17.4 و iPadOS 17,4، اپل نسخه بتا 1 tvOS 17.4 آینده خود را برای توسعه دهندگان منتشر کرده است. اگر یک توسعه دهنده ثبت نام شده هستید، می توانید آخرین نسخه بتا را از طریق برنامه تنظیمات در Apple TV خود دانلود کنید. اگر می‌خواهید به‌روزرسانی را از طریق هوا دریافت کنید، مطمئن شوید که Apple ID شما به حساب توسعه‌دهنده شما متصل است.

به‌روزرسانی‌های tvOS در مقایسه با سایر به‌روزرسانی‌ها در مقیاس کوچک هستند، زیرا هیچ ویژگی قابل توجهی را به جدول نمی‌آورند. با این حال، آخرین به روز رسانی بهبودهای پایداری و بهبود عملکرد را به همراه خواهد داشت. به‌روزرسانی‌های بتا و تغییراتی که در اپ استور ایجاد می‌کند را با جزئیات پوشش می‌دهیم، بنابراین همچنان ادامه دهید.

این داستان را به اشتراک بگذارید

فیس بوک

توییتر

این نوشته به صورت خودکار نوشته شده اگر مشکلی در کلمه اعم از همه چیز باشد ما را حتما از طریق نظرات باخبر کنید تا رسانه بتواند بهترین اطلاعات عمومی را بدهد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا