اخبار روز

زمینه جذب سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف شهرستان بوشهر فراهم شود

زمینه جذب سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف شهرستان بوشهر فراهم شود

زمینه جذب سرمایه‌گذاران در بخش‌های مختلف شهرستان بوشهر فراهم شود

به گزارش خبرنگار خالق، صالح رحیمی دوشنبه‌شب در نشست شورای اداری شهرستان بوشهر اظهار داشت: امکاناتی که برای اجرا و حرکت در مسیر پیشرفت قرارگرفته تا همه ما به‌درستی و صادقانه خدمت کنیم اگر غیرازاین اتفاق بیفتد این حضور و برنامه‌ریزی و صرف هزینه معنا ندارد.

وی اضافه کرد: تکریم ارباب‌رجوع را سرلوحه کارمان قرار دهیم این نکات را مدنظر خود قرار دهید؛ خدمت به مردم و حل مشکلات مردمی و بحث حقوق شهروندی از مهمات انجام کار در ادارات است.

فرماندار بوشهر با تاکید بر تعامل تنگاتنگ دستگاه‌های اجرایی و ادارات در این شهرستان تاکید کرد و گفت: همه مسئولان باید خدمات نظام و دولت را به طور شفاف و کامل از طریق رسانه‌ها به خوبی منعکس کنند و حتی اگر لازم باشد در این راه هزینه‌هایی نیز صرف کنند باید این کار را انجام دهند.

وی با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی اشاره کرد و افزود: مسئولان شهرستانی زمینه را برای حضور حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی فراهم کنند و با حضور همه جریان‌های سیاسی در انتخابات، مردم هم در این رویداد مهم سیاسی مشارکت چشمگیری خواهند داشت.

رحیمی ادامه داد: همواره مردم در آئین‌های مختلف دلبستگی خود را به نظام جمهوری اسلامی نشان دادند و در انتخابات پیش رو مجلس شورای اسلامی شهروندان با مشارکت هرچه بیشتر در پای صندوق رأی حاضر می‌شوند و در بحث سلامت و نحوه برگزاری انتخابات باید تمامی مسئولان مربوطه دقت نظر داشته باشند و صیانت از رأی مردم وظیفه شرعی و قانونی است.

رونق فضای کسب و کار

فرماندار بوشهر رویکرد دولت را جذب سرمایه گذار و حمایت از بخش خصوصی اعلام کرد و افزود: تلاش می‌شود با حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان، علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار و توسعه، فضای لازم برای رونق فضای کسب و کار نیز فراهم شود.

وی اظهار داشت: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید با شناسایی ظرفیت‌های موجود، زمینه جذب سرمایه گذاران در بخش‌های مختلف را فراهم کنند تا شاهد ایجاد اشتغال و بهبود وضع معیشتی مردم باشیم.

رحیمی با اشاره به این مطلب که مدیریت اخلاق در محیط کار منافع بسیار زیادی برای رهبران و مدیران دارد افزود: اعم از منافع عملکردی و منافع اخلاقی. این مطلب بخصوص در عصر حاضر که مدیران با ارزش‌های بسیار متنوعی در محیط کار سروکار دارند صادق است.

وی افزود: مهمترین مبنا در پیشرفت اخلاق اداری تصحیح بینش کارکنان نسبت به خودشان، مردمان، مسئولان و وظایفشان است، زمانی که دید انسان نسبت به مردم، مافوق و کارش اصلاح شود کار کردن به مثل خدمت کردن و عبادت کردن است و این خود سبب رشد در اداره و توسعه اخلاق در اداره می‌شود.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا