درهم برهم

تخت مسافرتی چیست؟

تخت مسافرتی چیست؟

تخت مسافرتی چیست؟

وقتی افراد به کمپینگ می روند یا به تخت دیگری نیاز دارند، ممکن است تخت مسافرتی را انتخاب کنند. تخت مسافرتی در اصل همان چیزی است که از نامش پیداست: تخت کوچک و قابل حمل مناسب برای سفر. این تخت‌خواب‌ها اغلب برای کودکان در بریتانیا استفاده می‌شوند، اما در ، تخت مسافرتی ممکن است برای کودکان یا بزرگسالان باشد.

تخت مسافرتی کودک می تواند اشکال مختلفی داشته باشد. بسیاری از والدین ترجیح می‌دهند از این گزینه در هتل‌ها استفاده کنند تا از تختی که هتل ارائه می‌کند، زیرا می‌دانند تخت مسافرتی خودشان امن و تمیز است. تخت مسافرتی برای نوزاد چیزی شبیه به یک حوض است، اما از مواد سبک وزنی مانند نایلون ripstop ساخته شده است. دارای یک تشک در پایین و تا می شود. برخی از تخت های مسافرتی یک کیف برای نگهداری دارند.

Car batteries are sometimes used to power pumps that inflate travel air beds.

گاهی اوقات از باتری های خودرو برای تغذیه پمپ هایی استفاده می شود که تخت های هوای مسافرتی را باد می کنند.

تخت های مسافرتی برای نوزادان بزرگتر و کودکان نوپا از نظر اندازه و ساختار متفاوت است. برخی شبیه یک بازی تاشو هستند و ممکن است عملکرد مشابهی داشته باشند. یک تشک در قسمت پایین برای زمان خواب قرار داده شده است. این تخت مسافرتی معمولاً دارای ضلع های مشبک بالایی خواهد بود. قیمت این تخت‌های مسافرتی بسته به اندازه و ویژگی‌ها از 40 تا 100 دلار آمریکا است.

تخت مسافرتی لوکس برای کودکان برای کمپینگ ساخته شده است. این تخت خواب شباهت زیادی به نوع بازیچه دارد، اما روی آن یک قسمت بالایی دارد تا هنگام خواب کودک از حشرات و دیگر موجودات شب جلوگیری کند. حتی یک تولید کننده ادعا می کند که دیوارهای تخت مسافرتی آنها ضریب محافظت در برابر آفتاب 80 را ارائه می دهد. قیمت این تخت ها حدود 150 دلار آمریکا است.

آیا آمازون واقعاً به شما قیمت رقابتی می دهد؟ این افزونه کمی شناخته شده پاسخ را نشان می دهد.

Some travel cots are designed to keep out insects and other creatures at night while the child is sleeping.

برخی از تخت های مسافرتی برای جلوگیری از ورود حشرات و سایر موجودات در شب هنگام خواب کودک طراحی شده اند.

بزرگسالان نیز می توانند از تخت مسافرتی استفاده کنند. اگر میهمان خانه هستند و می دانند که فضا برایشان مقرون به صرفه است، ممکن است یکی را بیاورند، یا ممکن است از آن در هتل ها یا برای کمپینگ استفاده کنند. تخت مسافرتی بزرگسالان دارای یک قاب فلزی لوله‌ای مستطیلی است که نایلون سنگین بر روی آن کشیده شده است. پاهای تاشو چارچوب را چندین اینچ از زمین بلند می کند. بسته به سازنده، ممکن است به نصف یا یک سوم تا شوند. این نوع تخت ممکن است از 30 تا 75 دلار آمریکا قیمت داشته باشد.

Travel cots may not provide adequate support for individuals suffering from neck pain.

تخت های مسافرتی ممکن است برای افرادی که از گردن درد رنج می برند حمایت کافی را ارائه نکنند.

یکی از محبوب‌ترین مدل‌های تخت مسافرتی بزرگسالان، تشک بادی است. اینها در اندازه‌های مختلف هستند و به‌طور جهانی راحت هستند. برخی از کمپینگ ها از آنها استفاده می کنند، زیرا می توان آنها را در کیسه های ذخیره سازی کوچک خود تا کرد. آنها را می توان با یک پمپ پایی یا الکتریکی باد کرد، و برخی از پمپ های الکتریکی از ژنراتور یا باتری ماشین کار می کنند – دوباره آنها را برای سفرهای کمپینگ مناسب می کند.

صاحبان RV همچنین ممکن است از تشک های بادی برای راحتی بیشتر در وسایل نقلیه خود استفاده کنند. این تشک ها بسته به کیفیت و اینکه از پمپ پایی استفاده می کنند یا با پمپ برقی عرضه می شوند، قیمت بسیار متفاوتی دارند. ممکن است قیمت آنها از 70 دلار آمریکا و بالاتر باشد.

مسافران مکرر، به ویژه آنهایی که نوزاد دارند، ممکن است متوجه شوند که تخت مسافرتی برای راحتی آنها و برای راحتی فرزندانشان یک وسیله ضروری است.

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا