اقتصاد

مدیر عامل JPMorgan از نقش بیت کوین ETF در میان نظرات ضد رمزنگاری انتقاد کرد

مدیر عامل JPMorgan از نقش بیت کوین ETF در میان نظرات ضد رمزنگاری انتقاد کرد

مدیر عامل JPMorgan، جیمی دیمون، پس از نامگذاری توسط جامعه رمزنگاری در X (توئیتر سابق) مورد انتقاد قرار گرفته است. یک شرکت کننده مجاز (AP) توسط BlackRock، که فرم S-1 به روز شده خود را در 29 دسامبر حذف کرد.

در مورد اصلاحیه BlackRock، اریک بالچوناس، تحلیلگر ETF بلومبرگ گفت، “BlackRock به تازگی S-1 خود را رها کرده است، و AP ها را نامگذاری می کند: Jane Street و JPMorgan ( که تا حدی طعنه آمیز است.»

یک شرکت کننده مجاز سازمانی است که حق ایجاد و بازخرید سهام یک صندوق قابل معامله در بورس (ETF) را دارد.

پرونده به روز شده BlackRock به نام جین خیابان و JPMorgan Securities “شرکت کنندگان مجاز” در مکان پیشنهادی خود اپلیکیشن بیت کوین ETF. با این حال، دیمون بیت کوین (BTC) را به صورت عمومی تأیید نکرده است.

در جلسه استماع کمیته بانکی سنای ایالات متحده در 6 دسامبر در مورد نظارت بر شرکت های وال استریت، دیمون به چندین قانونگذار ایالات متحده گفت که اگر در دولت اختیار داشته باشد، او تلاش می‌کند تا کریپتو را ببندد و ادعا کند بیت‌کوین و ارز دیجیتال «تنها مورد استفاده واقعی» هستند. این است که جرم را تسهیل کند.

کارشناسان رمزارز به سرعت به ریاکاری JPMorgan به عنوان یک شرکت کننده مجاز در ETF بیت کوین نقطه ای BlackRock اشاره کردند. «شاید پولشویی، فرار مالیاتی، مشارکت مجرمانه، و قاچاق مواد مخدر نیز تجارت آنها باشد،» گفت سیلور زیمرمن، علاقه مند به ارزهای دیجیتال در X.

“اگر بلک راک می خواهد همه این کارها را انجام دهد، خوب است، اما جی پی مورگان چگونه می تواند پس از گفتن به کنگره و الیزابت وارن که این کار را انجام دهد، همه این کارها را انجام دهد. برای چه استفاده می شود؟» کاربر دیگری، Sunny Po، پرسید در X.

موارد مرتبط: Invesco Galaxy، Bitwise، WisdomTree، Fidelity به برنامه ویرایش ETF BTC بپیوندند

Pro-XRP (XRP) وکیل جان دیتون نیز

علی رغم “عمیقا مخالف” بخش دارایی دیجیتال، JPMorgan اخیرا توکن رمزنگاری – JPM Coin – را در نسخه خصوصی بلاک چین اتریوم برای پایگاه مشتری سازمانی خود راه اندازی کرد.

این بانک همچنین یک سکوی توکن‌سازی مبتنی بر بلاک‌چینراه‌اندازی کرد. > در ماه اکتبر، با BlackRock به عنوان یکی از مشتریان خود. همچنین در آوریل 2021 به دور بودجه 65 میلیون دلاری برای شرکت زیرساخت اتریوم Consensys کمک کرد.

مجله: منتظر شکسته شدن رکوردها توسط بیت‌کوین ETF: برت هریسون (سابق FTX ایالات متحده)، X Hall of Flame

چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا