درهم برهم

پایلوت تلویزیون چیست؟

پایلوت تلویزیون چیست؟

پایلوت تلویزیون چیست؟

یک خلبان تلویزیونی یک فیلمنامه و فیلمبرداری «اول قسمت» از یک سریال مورد نظر است. معمولاً برای آزمایش اینکه آیا یک ایده برای یک برنامه تلویزیونی قابل اجرا و قابل فروش است یا خیر استفاده می شود. اغلب یک پایلوت هرگز پخش نمی شود زیرا هیچ شبکه ای به پروژه علاقه نشان نمی دهد. گاهی اوقات یک شبکه یک برنامه آزمایشی تولید می کند، و شبکه دیگری برنامه را “برمی دارد” و آن را پخش می کند، زیرا شبکه تولید کننده اصلی به آن علاقه ای ندارد.

رقابت قابل توجهی برای دریافت زمان پخش واقعی یک سریال وجود دارد. به طور کلی یک شبکه به نویسندگان و تهیه‌کنندگان مجوز می‌دهد و تولید یک پایلوت تلویزیونی را تأمین مالی می‌کند. گاهی اوقات، یک پایلوت توسط افراد غیر شبکه تولید می‌شود و سپس به شبکه‌ها منتقل می‌شود تا ببینند آیا علاقه وجود دارد یا خیر.

TV pilots are shown to test audiences before a network commits to producing the series.

قبل از اینکه یک شبکه متعهد به تولید سریال شود، خلبان های تلویزیون نشان داده می شوند تا مخاطبان را آزمایش کنند.

اگر شبکه ای به خلبان تلویزیون ابراز علاقه کند، ممکن است قبل از متعهد شدن به تولید یک سریال، از مخاطبان آزمایشی استفاده کند تا ببیند چقدر احتمال دارد که از خلبان قدردانی شود. اگر مخاطب آزمایشی به آزمایشی پاسخ مثبت بدهد، آنگاه شبکه ممکن است سریالی بسازد که بر اساس فرضیه آزمایشی گسترش می‌یابد.

آیا آمازون واقعاً به شما قیمت رقابتی می دهد؟ این افزونه کمی شناخته شده پاسخ را نشان می دهد.

گاهی اوقات یک خلبان تلویزیون برای مدتی در پشت مشعل نگه داشته می‌شود، زیرا شبکه‌ها برای تولید برنامه‌های محبوب تلاش می‌کنند. این می تواند نتایج جالبی داشته باشد، به عنوان مثال، تغییر در بازیگران، کارگردانان یا نویسندگان. مهم‌ترین آنها خلبان‌هایی هستند که پخش می‌شوند و سپس چیزی مهم را تغییر می‌دهند، مانند یکی از بازیگران، در قسمت‌های آینده. برای مثال، والتون ها ابتدا پاتریشیا نیل را به عنوان مادر انتخاب کردند. اپیزودهایی پس از اینکه مایکل لردد را در نقش مامان بازی کرد.

A TV pilot is usually noted for being much longer than regular series episodes.

یک خلبان تلویزیونی معمولاً به دلیل طولانی‌تر بودن اپیزودهای سریال معمولی شناخته می‌شود.

گاهی اوقات یک خلبان تلویزیونی برای تغییر چیزها در مورد یک سریال احتمالی تبدیل به نقطه جهشی می شود. در قسمت اول نمایش کازبی، هاکس‌تبلز چهار فرزند داشت، نه پنج. بزرگ‌ترین فرزند سوندرا تا فصل اول به سریال معرفی نشد.

یک خلبان تلویزیونی معمولاً به دلیل طولانی‌تر بودن نسبت به قسمت‌های سریال معمولی شناخته می‌شود. برخی از خلبانان درام ممکن است دو ساعت طول بکشند. یک خلبان کمدی معمولی ممکن است یک ساعت بدود. پرداختن طولانی تر به موضوع به شبکه اجازه می دهد تا به این نتیجه برسد که آیا نمایش ممکن است شایستگی داشته باشد یا خیر. با این حال، شبکه ها همیشه درست نیستند.

The TV pilot is scripted and filmed as the first episode of an intended series.

پیلوت تلویزیون به عنوان اولین قسمت از یک سریال مورد نظر فیلمنامه و فیلمبرداری شده است.

بعضی از خلبان های تلویزیون در عوض خلبان درب پشتی نامیده می شوند. آنها می‌توانند مثلاً یک مینی‌سریال باشند که به قدری محبوب هستند که به سریال تبدیل می‌شوند، مانند مورد The 4400. در مواقع دیگر، یک نمایش محبوب، شخصیت هایی را معرفی می کند که در صورت مثبت بودن واکنش، ممکن است بعداً سریال های خاص خود را داشته باشند.

حتما بخوانید : Room and Board چیست؟
چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا