معماری

ایده های دکور برای خیره کننده کردن اتاق خواب اصلی شما – ایده های طراحی اتاق خواب

ایده های دکور برای خیره کننده کردن اتاق خواب اصلی شما – ایده های طراحی اتاق خواب

خانه شما پناهگاه شماست اما اتاق خواب اصلی قلعه تنهایی شماست. این بزرگ‌ترین و راحت‌ترین اتاق خانه است که برای راحتی مطلق خود ساخته‌اید، درست است؟

خب، سزاوار است که مانند خانواده سلطنتی با آن رفتار شود زیرا تنها فضایی در خانه است که می توانید در را ببندید و اتاق خواب را به یک استودیو کوچک در داخل خانه تبدیل کنید. شما همه چیزهایی را که برای استراحت نیاز دارید دارید: یک تخت راحت، یک کمد لباس بزرگ برای مونتاژ، یک گوشه قهوه، یک منظره از قسمت استراحت، یک حمام اصلی با وان، و ما می‌توانیم ادامه دهیم، اما اینها نیازهای شما هستند. آیا آنها؟

با توجه به اینکه این اتاق چقدر نیازهای شما را برآورده می کند، اجازه دهید نگاهی به چند ایده های تزیین اتاق خواب اصلی تا آن را مطابق میل خود سفارشی کنید و فضا را دنج تر کنید.

ایده هایی که در مورد آنها بحث خواهیم کرد قابل تنظیم هستند. بنابراین، بر اساس موتیف بازسازی خانه خود، می توانید گزینه های سبکی را انتخاب کنید که به بهترین وجه با حساسیت های شما مطابقت دارد. شما همچنین می توانید طراحی اتاق خوابی را به کار ببرید که با تم خانه همخوانی ندارد. کل فضای نشیمن مشترک است اما اتاق خواب یک فضای خصوصی است که باید کاملاً انتخاب ها و سبک شخصی شما را منعکس کند و به عنوان یک صاحب خانه، کاملاً حق شماست.

هر تغییر خوبی با پالت رنگ شروع می شود.

با در نظر گرفتن هدف اتاق خواب، چند ایده طراحی اتاق خواب وجود دارد که می توانید آنها را به صورت جداگانه امتحان کنید یا در حین حرکت آنها را با هم ترکیب کنید.

برای فضاهای کوچک، به خصوص در نیویورک، اتاق خواب سفید را در نظر بگیرید. با دیوارهای سفید، مبلمان سفید و درهای سفید شروع کنید. می توانید با وسایل دکوری پر جنب و جوش که دارای سطوح بازتابنده هستند، یک رنگ پررنگ اضافه کنید. این طراحی اتاق خواب نور ورودی را شکسته و فضا را بزرگتر و تمیزتر می کند.

برای اتاق خواب های مدرن، تم مد روز سیاه و سفید را در نظر بگیرید. در حالی که پارچه و مبلمان اتاق خواب می تواند مشکی یا خاکستری باشد، می توانید ملافه های سفید با طرح های هندسی روی لحاف داشته باشید تا رنگی زیبا داشته باشید. شما همچنین می توانید مفهوم یین و یانگ را در آغوش بگیرید و وسایل کمد لباس را برای بازتاب آن نصب کنید. رنگ‌های خنثی را روی دیوارها برای یک بوم خالی نگه دارید و رنگ زرد را با چراغ‌های رومیزی روی میزهای تیره کنار تخت اضافه کنید.

برای طرح‌های پر جنب و جوش‌تر اتاق خواب اصلی، می‌توانید رنگ‌های کم‌رنگ را برای دیوارهای اتاق خواب انتخاب کنید و رنگ قهوه‌ای را با چوب تیره و الگوهای رنگارنگ BOHO معرفی کنید. همچنین می‌توانید یک مجموعه اصلی با تم ویکتوریایی با رنگ‌های جواهری و دیوارهای برجسته طلایی داشته باشید. رنگ مبلمان شما نیز می‌تواند پر جنب و جوش باشد و می‌توانید عناصر طبیعی مانند سبز، زرد و قهوه‌ای را اضافه کنید.

اگر اتاق خواب پر جنب و جوشی را دوست دارید که شور و شوق را برانگیزد، به سراغ طرح رنگ قرمز و طلایی بروید. اگرچه، باید به یاد داشته باشید که این رنگ‌ها را با رنگ‌های خنثی دیگر ترکیب کنید، زیرا قرمز نیز خشم را برمی‌انگیزد، که احساسی نیست که در اتاق خواب بخواهید.

طراحی تخت شما تا حد زیادی بر ظاهر اتاق خواب تسلط دارد، بنابراین سبکی را انتخاب کنید که متناسب با سلیقه شما باشد.

اگر جا دارید، می‌توانید یک تخت کینگ یا کوئین یا یک تخت پادشاه دو نفره داشته باشید. نخ های نفیس و ملافه راحت را در نظر بگیرید که حتی به نرمی پوست نوزاد به نظر می رسد.

اگر کمی رفتار سلطنتی را دوست دارید، به سراغ یک تخت سایبان بروید. پارچه بالا را می توان از ابریشم ظریف یا توری مطابق با راحتی شما ساخته شد. در هر صورت، به سبک و ظرافت می‌افزاید.

برای اتاق خواب‌های روستایی، می‌توانید پایه‌های تخت را به جای طرح‌های تخت مدرن انتخاب کنید. می‌توانید با آویزان کردن مهره‌ها و ریسمان‌ها در اطراف لبه‌ها، آن را با لمس‌های BOHO ترکیب کنید.

طرح‌های تخته‌سرای راحتی و سبک زیادی به طراحی اتاق خواب اصلی شما می‌بخشند.

می توانید یک تخته سر تمام چوب با طراحی و ساخت ظریف انتخاب کنید. آنها همچنین برای یک قفسه کتاب داخلی در پشت سر تخت یا شاید فضایی برای قرار دادن وسایل کوچک اما ضروری عالی هستند.

یک ایده دیگر این است که یک تخته روکش دار نصب کنید که یا به تخت شما و یا به خود دیوار اتاق خواب وصل شود. اینها راه حل های ظریفی برای اتاق خواب های ویکتوریایی و روستایی هستند. اگر رنگ‌های طرح مشکی یا خاکستری را حفظ کنید، می‌توانید آنها را به یک اتاق خواب مدرن نیز اضافه کنید. طراحی بالشتک سنجاقی بسیار عالی است.

میز کنار تخت شما به نگهداری وسایل مورد نیاز شما و چراغ های کنار تخت اختصاص داده شده است.

اگر میزهای کنار تخت را ترجیح می دهید، از لبه های تمیز برای اتاق خواب های مدرن و مینیمال استفاده کنید. برای دستیابی به هنر، می‌توانید میزهای کنار تخت با مکعب‌ها و کشوهایی را انتخاب کنید که دارای دستگیره‌های پرآذین و کارهای چوبی جذاب هستند.

می‌توانید میز کنار تخت را با آباژورهای زیبا و یک چراغ رومیزی آراسته با آباژور زیبا تزئین کنید. اگر کشوهایی روی میز کنار تخت خود دارید، می‌توانند لیوان‌های مطالعه، اقلام کوچک و موارد دیگر را در آن‌ها نگه دارند.

یک عثمانی در پای تخت برای هر طراحی زیبای اتاق خواب مناسب است.

برای خانه های مینیمالیستی، می توانید یک عثمانی با امکانات ذخیره سازی داشته باشید. برای اتاق خواب‌های ویکتوریایی، اتاق‌هایی با پاهای پنجه‌ای و تاپ تزئینی در نظر بگیرید. برای طراحی مدرن، می‌توانید لبه‌ها و خطوط تمیز با طرح‌های رنگی تیره و صندلی راحت داشته باشید.

کمد لباس یکی دیگر از قطعات بسیار مهم مبلمان اتاق خواب است که کمک بزرگی به مجموعه اصلی شما می کند. جایی است که لباس های خود را برای چالش های روز انتخاب می کنید و همه لوازم گران قیمت خود را در آن ذخیره می کنید.

از آنجایی که این سوئیت اصلی است، می توان تصور کرد که فضای کمی بیشتر از اتاق خواب مهمان یا اتاق نوجوان خود دارید. در مورد اضافه کردن فضای کمد بزرگتر فکر کنید.

برای طراحی های لوکس اتاق خواب، کمد دیواری با درهای کشویی یا چرخان را در نظر بگیرید. می‌توانید قفسه‌هایی برای لباس‌ها داشته باشید که برحسب مناسبت دسته‌بندی شده‌اند. همچنین می‌توانید کشوهای بزرگی داشته باشید که شامل تمام لوازم جانبی خود مانند عینک آفتابی، کمربند، ساعت، گیره کراوات، دکمه سرآستین و غیره باشد.

برای اتاق خواب های کوچک، کمدهای توکار با درهای کشویی را در نظر بگیرید. آنها در فضا صرفه جویی می کنند اما همچنان به طرح طراحی اضافه می کنند. می‌توانید دستگیره‌های در و قفسه‌های بزرگی داشته باشید تا همه لباس‌ها و ملحفه‌های مرتب خود را نیز در آن قرار دهید.

اگر مبلمان اتاق خواب آنتیک را ترجیح می دهید، همیشه می توانید یک کمد لباس عتیقه با ظاهری خاص تهیه کنید. این یک طراحی زیبای اتاق خواب را ایجاد می کند.

فضایی برای قهوه و صبحانه خود در نظر بگیرید. در حالی که از وقت صبح خود لذت می برید، یک میز قهوه کوچک و چند صندلی راحت در کنار پنجره قرار دهید تا منظره ای عالی داشته باشید.

همچنین می‌توانید یک نشیمنگاه را با پنجره‌های شیشه‌ای بزرگ یا پنجره‌های فرانسوی برای کمی قدرت نصب کنید. این فضا نه تنها برای صبحانه و میان‌وعده مناسب است، بلکه زمانی که می‌خواهید کتاب بخوانید یا زمانی را صرف تماشای افق زیبا در یک شب آرام بکنید، برای استراحت نیز مناسب است.

اگرچه همه ما پنجره‌های بزرگی را ترجیح می‌دهیم که نور طبیعی و نسیم خنک را در اتاق بچرخاند، اما شما نیز به پنجره‌های مناسب نیاز دارید. شما نمی خواهید در یک یکشنبه تنبل با آفتاب صبح از خواب بیدار شوید یا اگر در ارتفاع پایین تری زندگی می کنید، مطمئناً به حریم خصوصی خود نیاز دارید.

منسوجاتی را که در پنجره های خود استفاده می کنید در نظر بگیرید. شما می توانید پرده ها و پرده های ضخیم برای جلوگیری از نور داشته باشید اما از کرکره پرهیز کنید. مطمئن شوید که الگوهای طراحی پارچه فروشی مناسب دکوراسیون منزل برای اتاق شما باشد. همچنین می‌توانید برای مواقعی که می‌خواهید پرده‌ها را ببندید، یک لایه نازک‌تر از پنجره‌ها در داخل داشته باشید.

همه انتخاب‌های خوب برای وسایل روشنایی در اتاق خواب اصلی شامل لهجه‌ها و جلوه‌ها هستند.

اگر فضای بسیار بزرگی دارید، مانند پنت‌هاوس، می‌توانید یک لوستر در اتاق خود داشته باشید، اما آن را متمرکز نگه دارید، نه بالای تخت.

برای طراحی دنج‌تر اتاق خواب، ترکیبی از دیوارکوب‌ها و آباژورهای تزئین شده را پیشنهاد می‌کنیم. می‌توانید با تلاش بسیار کمی برای شخصی‌سازی فضای نشیمن، آن‌هایی را که خودتان انجام می‌دهید نیز بسازید. همچنین می‌توانید چراغ‌های رشته‌ای چشمک‌زن را در اطراف گوشه قهوه، سر تخت یا پنجره‌ها برای زیبایی اضافه کنید.

یک گزینه دیگر این است که چراغ های LED را در امتداد محیط با یک سوئیچ کم نور روشن کنید. وقتی نیاز به روشنایی داشته باشید، اتاق خواب را روشن می کند و همیشه می توانید در زمان خواب آن را کم کنید.

دکور دیوار اتاق خواب شما باید شیک و الهام بخش باشد.

اثر هنری مضمون را با پیام مثبت در نظر بگیرید. این می تواند یک قطعه انتزاعی باشد که مصائب جهان را روشن می کند یا چیزی که به خانه نزدیکتر است. می‌تواند قلم مویی باشد که شما ایجاد کرده‌اید، یا می‌توانید دسته‌ای از اقلام DIY را قاب کنید و آنها را به دیوار آویزان کنید.

برای طراحی داخلی لوکس، پرتره های شخصی خود یا خود و همسرتان را در نظر بگیرید و آنها را بالای تخته سر آویزان کنید. می‌توانید از یک پارچه شیوا برای ایجاد یک نقطه کانونی با یک ملیله آویزان زیبا استفاده کنید.

گیاهان برای همه بخش‌های خانه خوب هستند.

استفاده از گیاهان پرزدار برای میز قهوه و میز کنار تخت را در نظر بگیرید. می توانید کنار پنجره گلدان های بزرگ گلدار یا غیرگل داشته باشید. حتی می توانید سبدهایی را از سقف آویزان کنید که حاوی گیاهان واقعی و مصنوعی هستند.

رنگ‌های پر جنب و جوش این گیاهان و گل‌های آپارتمانی به طرح رنگ شما می‌افزایند و فضا را دلپذیرتر و گرم‌تر می‌کنند.

می‌توانید فرش‌های اطراف تخت، گوشه قهوه‌خوری، بیرون درب حمام داشته باشید، یا با چند بالش پرتابی، در کنار شومینه، یک صندلی نوازش‌کننده ایجاد کنید. این زیبایی های تزیین شده رنگ و ظرافتی را به شما می بخشد. می‌توانید از میان طیف گسترده‌ای از خز مصنوعی، پنبه، طرح‌های دست‌بافت، پوست گوسفند طبیعی و موارد دیگر انتخاب کنید.

در فضاهای کوچک، فرش‌های سطحی به ایجاد بخش‌های متمایز کمک می‌کنند و اتاق را بزرگ‌تر می‌کنند. مطمئناً آنها پاهای شما را گرم نگه می دارند، اما در روند طراحی اتاق خواب اصلی شما نیز نقش دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا