درهم برهم

برای جشن جشن چه بپوشم؟

برای جشن جشن چه بپوشم؟

برای جشن جشن چه بپوشم؟

پروم یکی از پیچیده‌ترین سنت‌های دبیرستان است. این می تواند سرگرمی، بیرون رفتن با دوستان، رقصیدن شبانه و به طور کلی اوقات خوشی باشد. با این حال، برای بسیاری از مردم، بیشتر در مورد لباس است. برخلاف بازگشت به خانه یا سایر رویدادهای مدرسه، این رقص اغلب کاملاً رسمی است، و زمان آن است که به فرشته قرمز داخلی خود اجازه دهید وارد اتاق شود.

اگر رقص شما تم واضحی دارد، حداقل تا حدودی به سبک مهمانی لباس بپوشید. تم زیر آب می‌تواند فرصتی عالی برای لباس مجلسی با دامن دم ماهی باشد، در حالی که یک رقص قدیمی می‌تواند زمان خوبی برای جستجوی لباس‌هایی با جزئیات یکپارچهسازی با سیستمعامل، مانند دامن حاشیه‌ای یا برش قدیمی هالیوود باشد. مراقب باشید که در مورد لباس‌های مضمون زیاده روی نکنید، اما چون می‌خواهید با تم تناسب داشته باشید، دکوراسیون نباشید. مگر اینکه این یک رقص با لباس خاص باشد، سعی کنید پایبندی خود را به جزئیات حفظ کنید.

Many fashion magazines offer helpful tips on what to wear to prom and how to find the right dress.

بسیاری از مجلات مد نکات مفیدی را در مورد اینکه چه لباسی را برای جشن جشن بپوشیم و چگونه لباس مناسب را پیدا کنیم، ارائه می دهند.

برای کمک به انتخاب لباس مجلسی خود، چند مجله مد انتخاب کنید تا به جدیدترین مدل ها نگاه کنید. در حوالی فصل پارتی، بسیاری از آنها مقالاتی در مورد پیدا کردن لباس مناسب برای تکمیل فرم بدن شما و نکاتی در مورد آرایش و مدل مو ارائه می دهند. بیاموزید که چه رنگ‌ها و سبک‌هایی بدون در نظر گرفتن گرایش‌ها یا مدهای کنونی به بهترین شکل ممکن به نظر می‌رسند، و هدف خود را از بقیه متمایز کنید. پس اگر همه کسانی که می شناسید لباس مجلسی کرکی سیاه و سفید بپوشند چه؟ اگر در غلاف نارنجی کدو تنبل فوق العاده به نظر می رسید، آن را کار کنید!

آیا آمازون واقعاً به شما قیمت رقابتی می دهد؟ این افزونه کمی شناخته شده پاسخ را نشان می دهد.

Tuxedos are a more formal choice for prom.

تاکسیدوها انتخاب رسمی تری برای مراسم جشن هستند.

برای بسیاری، بودجه برای لباس به طور فزاینده ای یک مسئله است. لباس های مجلسی می توانند بسیار گران باشند، گاهی اوقات قیمتی بیش از 1000 دلار آمریکا (USD) برای لباس های طراح دارند. اگر بودجه محدودی برای لباس رسمی دارید، وحشت نکنید. برخی از شهرها و شهرک‌ها سازمان‌هایی را اداره می‌کنند که لباس‌های رسمی را به مراسم جشن‌های نیازمند اهدا می‌کنند. فروشگاه‌های دست دوم را برای قیمت‌های فوق‌العاده بررسی کنید، یا سعی کنید با تهیه لباس یا تاکسیدو در رقابت جهش کنید. از سایت حراجی مانند eBay. این روزها سبک آنقدر فردی است که تقریباً غیرممکن است بگوییم چه چیزی جدید است و چه چیزی قدیمی.

Semi-formal attire may be worn to a prom.

لباس های نیمه رسمی ممکن است در یک جشن برگزار شود.

برای پسرها، سوال لباس بسیار ساده تر است. با این حال، شخصیت های التقاطی نباید از نشان دادن شکوه خود هراس داشته باشند. اگرچه یک کت و شلوار مشکی ساده de rigueur است، از پوشیدن کت و شلوار دهه 1940، جلیقه نمایشی یا حتی پوشیدن کت سفید بسیار شیک نترسید. اگر با قرار ملاقات می روید، این امر سنتی است که متوجه شوید چه رنگی پوشیده است تا بتوانید لوازم جانبی خود را متناسب با آن انتخاب کنید. برای انتخاب لباس خود قرارتان را با خود بیاورید، توصیه آنها ممکن است ارزشمند باشد.

به‌ویژه اگر در مورد نداشتن بهترین یا گران‌ترین لباس‌ها در جشن جشن هستید، به راحتی احساس ناامیدی یا عدم اطمینان می‌کنید. کارشناسان موافق هستند که بهترین چیزی که می توانید در جشن جشن بپوشید اعتماد به نفس است. قرار است این یک مهمانی بزرگ باشد نه یک مسابقه زیبایی. شما آنجا هستید تا از آن لذت ببرید، و زمانی که از خودتان لذت می برید، زیبا به نظر خواهید رسید.

جشن جشن یک سنت کلیشه‌ای بسیار دیدنی در دبیرستان است، اما این بدان معنا نیست که از لحظه‌ای که وارد لباس‌هایتان می‌شوید، نمی‌توانید آن را از آن خود کنید. این می تواند در مورد شما و دوستان شما باشد، همانقدر که در مورد کوارتربک و ملکه جشن برگزار می شود. لباس‌هایی بپوشید که دوست دارید، به نظرتان عالی می‌آید، و به سبک خودتان است. هرگز برای شروع یک بیانیه مد زود نیست، و این بیانیه همیشه باید در مورد اینکه واقعاً چه کسی هستید باشد.

حتما بخوانید : هتل زندان چیست؟
چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا