درهم برهم

انواع مختلف برچسب چمدان چیست؟

انواع مختلف برچسب چمدان چیست؟

انواع مختلف برچسب چمدان چیست؟

برچسب‌های چمدان اغلب در طول دوره 1900 تا 1950 مورد استفاده قرار می‌گرفتند. این برچسب‌ها دو کارکرد اصلی داشتند، که عبارت بودند از نمایش مکان‌هایی که یک مسافر از آن بازدید کرده بود و برای اهداف تبلیغاتی. خطوط هوایی و هتل ها شروع به چاپ برچسب چمدان ها و دادن آنها به مهمانان خود کردند. این به یک روند بسیار محبوب تبدیل شد که به مسافران احساس غرور می کرد و به هتلداران و همچنین خطوط هوایی وسیله ای عالی برای تبلیغات داد. انواع مختلفی از برچسب های چمدان در دسترس هستند، از جمله برچسب های قدیمی، برچسب های قدیمی و غیره.

در طول دهه 1950، بسیاری از مسافران از چمدان‌های سخت استفاده می‌کردند و آنها را با برچسب چمدان‌های سفر خود تزئین می‌کردند. برچسب‌های چمدان به یک سرگرمی برای افراد در طول سفر تبدیل شد تا سفرهای خود را ثبت کنند. هر برچسب چمدان نشان دهنده یک ماجراجویی سفر است. این ایده با خطوط هوایی آغاز شد و به عنوان نوعی تبلیغات در صنعت هتلداری گسترش یافت. این یک راه عالی برای اطلاع دنیا از خط هوایی یا هتل بود.

Airline travelers typically put put luggage labels on their baggage.

مسافران خطوط هوایی معمولاً برچسب چمدان ها را روی چمدان خود می زنند.

برچسب‌های چمدان قدیمی اقلام کلکسیونی محسوب می‌شوند و تعداد زیادی از کلکسیونرها را به خود جذب می‌کنند. ظاهر نوستالژیک کیف های مسافرتی قدیمی از اوایل دهه 1900 را می توان بقایای دورانی دانست که بسیاری از خطوط هوایی و هتل ها اوج تجارت را تجربه کردند. این زمانی بود که تصاویر تعطیلات پر زرق و برق و زندگی مفرح و فانتزی معمولاً در مجلات و بیلبوردها دیده می شد.

آیا آمازون واقعاً به شما قیمت رقابتی می دهد؟ این افزونه کمی شناخته شده پاسخ را نشان می دهد.

Luggage labels can help airlines identify and return lost bags.

برچسب‌های چمدان می‌توانند به خطوط هوایی کمک کنند تا چمدان‌های گمشده را شناسایی و بازگردانند.

برچسب‌های یکپارچهسازی با سیستمعامل و انواع دیگر برچسب‌های چمدان می‌توانند در طرح‌های آرت دکو ارائه شوند و همچنین مجموعه‌ای از کلکسیونرهای منحصربه‌فرد داشته باشند. این نوع برچسب چسبنده است و شامل مقاصدی از سراسر جهان است. آنها دوره ای از زمان را نشان می دهند که در آن سفر محبوبیت پیدا کرد، اما ظاهر جدیدی دارند که با برچسب های اصلی دهه 1950 متفاوت است. به طور کلی، برچسب های یکپارچهسازی با سیستمعامل می توانند کمی جذابیت را به اکثر مجموعه های چمدان اضافه کنند، اگرچه این چسب روی سطوح سخت تر بهترین کار را دارد.

امروزه، بسیاری از مسافران به انواع چمدان ها و برچسب های چمدانی که استفاده می کنند اهمیت می دهند. انواع مختلفی وجود دارد که اکنون می توان از آنها در لوازم جانبی چمدان نیز استفاده کرد. برخی ممکن است امضای برندهای خاصی از چمدان باشند، یا برخی دیگر برای سرگرمی و شیک بودن طراحی شده باشند. استفاده از برچسب‌های چمدان‌ها می‌تواند کیف‌ها را شخصی‌سازی کند یا حتی وسایل را از دیگران متمایز کند و پس از سفر به راحتی در زمان تحویل بار قابل مشاهده باشد. برچسب‌های کاربردی هستند که اهداف خاصی را دنبال می‌کنند و همچنین برچسب‌های بد بو و شیک برای بیان یک مد وجود دارند.

حتما بخوانید : دلال بلیط چیست؟
چناچه در این مطلب کلمه ای یا حروفی استفاده شده است که از نطر شما مشکل دارد در قسمت نظرات به ما اطلاع دهید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا