کسب و کار

13 ویژگی و ویژگی های شخصیتی که کارآفرینان بزرگ به اشتراک می گذارند

13 ویژگی و ویژگی های شخصیتی که کارآفرینان بزرگ به اشتراک می گذارند

اگرچه سخت کوشی اغلب عامل موفقیت است، اما سطح بازده فرد همیشه تعیین کننده موفقیت در حوزه کاری او نیست — و کارآفرینی نیز از این قاعده مستثنی نیست.

entrepreneurs exhibiting common entrepreneur traits that make them good entrepreneurs

عوامل زیادی وجود دارد که می‌تواند به موفقیت یک کارآفرین در راه‌اندازی، فعالیت و توسعه کسب‌وکار خود کمک کند. این عوامل می‌تواند شامل زمان راه‌اندازی کسب‌وکار، میزان رقابتی بودن بازار، قابلیت اطمینان زنجیره تامین، میزان سرمایه‌ای که می‌توانند به دست آورند، و شرایط اقتصادی فعلی باشد.

علاوه بر این عناصر، تعدادی از ویژگی‌های مشترک کارآفرینان موفق وجود دارد که به موفقیت تجاری آنها کمک می‌کند. بیایید به آنچه که هستند شیرجه بزنیم.

Download Now: Free Business Startup Kit

1. انضباط

a quote about discipline which is a valuable entrepreneurship trait

راه اندازی و راه اندازی یک کسب و کار کار ساده ای نیست. برخلاف یک شغل سنتی که در آن اغلب مدیریت سطح بالایی دارید که اهداف تجاری را هدایت می‌کند و شما را مسئول نگه می‌دارد، کارآفرین بودن مستلزم این است که وقتی «رئیس» برای انجام این کار ندارید، خودتان را مسئول نگه دارید.

کسانی که قادر به ایجاد و اجرای کارخانه‌ها هستند، حتی بدون اینکه عوامل خارجی آنها را مسئول بداند، دارای مزیت رقابتی در تجارت هستند. وقتی یک کارآفرین دارای نظم و انضباط باشد، می‌تواند میل به تعویق را مدیریت کند و در صورت نیاز می‌تواند اقدام قاطعانه انجام دهد.

مثال

کارآفرین سه بار بیل اولت تشخیص می‌دهد که تمرکز و نظم برای موفقیت استارت‌آپ‌ها بسیار مهم هستند، و حتی تمرکز کتاب او، کارآفرینی منضبط نیز به این موضوع اختصاص دارد. او تا آنجا پیش می‌رود که می‌گوید: «این اجرای منظم است که افراد را به کارآفرینان موفق تبدیل می‌کند». کتاب او چارچوب 24 مرحله ای را برای ارائه محصولات به بازار ترسیم می کند. روش دقیق (اما سرگرم کننده) از تجربه Aulet در ایجاد استارتاپ، افزایش سرمایه و ایجاد ارزش از سهامداران ناشی می شود.

2. خلاقیت

a quote about creativity which is a valuable entrepreneurship trait

اگرچه خلاقیت اغلب با بازده هنری همراه است، اما داشتن آن ویژگی مهمی برای همه کارآفرینان است. خلاقیت فقط در مورد عناصر بصری یا برندسازی صدق نمی کند. کارآفرینانی که قادرند به طور خلاقانه مشکلات را حل کنند و در هنگام مواجهه با چالش‌های کسب‌وکار، خارج از چارچوب فکر کنند، می‌توانند به سرعت راه‌حل‌های لازم را که منجر به رشد کسب‌وکار می‌شود، تغییر دهند و اجرا کنند.

مثال

میگنون فرانسوا با الهام از یک گورو مالی و هزینه بالای شیرینی در منطقه خود، از “مدیر خانه” به بنیانگذار و مدیرعامل تبدیل شد. “من این ایده را داشتم که هر روز در حالی که به یک استاد مالی در رادیو گوش می‌دادم، یک فروشگاه شیرینی فروشی داشته باشم. من یک مدیر خانه 1+6 بودم (معروف به مامان در خانه بمان) و واقعاً نمی توانستم از پس این تجملات برآیم که فرزندانم را برای شیرینی بیرون ببرم، زیرا همه چیز گران بود و ما در حال مبارزه بودیم. وقتی شروع به تهیه دستور العمل هایم کردم، تمام روز را تمرین می کردم.»

در اصل، او حتی پختن غذا را هم بلد نبود و به دختران و مادربزرگش کمک می کرد. با این حال، سخت کوشی و نبوغ او یک خانه محکوم به یک نانوایی تمام عیار و یک تلاش خلاقانه به یک تجارت ده میلیون دلاری.

3. خودآگاهی

a quote about self-awareness which is a valuable entrepreneurship trait

کارآفرینانی که دارای حس خودآگاهی هستند که می توانند به صورت حرفه ای برای دستیابی به موفقیت در کسب و کار استفاده کنند. زمانی که یک کارآفرین از خود آگاه باشد، می‌تواند نقاط قوت و ضعف خود را در ارتباط با اداره کسب‌وکار خود بشناسد.

با این آگاهی، آنها می‌توانند وظایف و عناصر اداره کسب‌وکاری را که می‌توانند در آن برتری داشته باشند، به صفر برسانند و بیشتر مایلند حوزه‌هایی را که در آن قوی نیستند به آنها واگذار کنند. یکی دیگر از مزایای خودآگاهی این است که توانایی فرد برای دادن، دریافت و اعمال بازخورد معنی دار را افزایش می دهد.

مثال

گری واینرچوک، کارآفرین مادام‌العمر و رهبر افکار اجتماعی، می‌گوید که خودآگاهی ویژگی‌ای است که او آرزو می‌کند دنیای کسب‌وکار بیشتر به آن توجه می‌کرد، بیش از شلوغی یا هوشمندی.

“خودآگاهی در بهترین حالت پذیرش کاستی‌های خود و برجسته کردن نقاط قوت است.” در وبلاگ خود پست در موضوع، او می گوید که لحظه ای که شما تصمیم به انجام این کار بگیرید، “چیزها تغییر خواهند کرد.”

4. تدبیر

a quote about resourcefulness which is a valuable entrepreneurship trait

بسیاری از کارآفرینان با وظایف و چالش هایی روبرو هستند که قبلاً هرگز با آنها روبرو نشده بودند. توانایی مدبر بودن، طرز فکری است که به کارآفرینان کمک می کند تا به اهداف عالی دست یابند، بدون اینکه راه روشنی برای دستیابی به آنها وجود داشته باشد.

وقتی کارآفرینان قادر به کار با منابع هستند، می توانند به طور موثر مشکل را حل کرده و رشد دهند و کسب و کار خود را بدون داشتن همه پاسخ ها یا منابع برای انجام این کار، توسعه دهند. مدبر بودن مستلزم نگرش توانا و تمایل به کار خلاقانه برای مدیریت مؤثر یک تجارت بدون داشتن دانش فوری است.

مثال

مارک کوبان – کارآفرین و سرمایه‌گذار – می‌گوید که کارآفرینان باید “تمایلی به کار کردن و آموزش بهتر از همه داشته باشند.” در حالی که دسترسی به پول و منابع می‌تواند تفاوت ایجاد کند. بخش مهمی از کارآفرین بودن این است که خودتان آن منابع را پرورش دهید. «هیچ راه میانبری وجود ندارد، شما باید سخت کار کنید و سعی کنید خود را در موقعیتی قرار دهید که اگر شانسی برایتان پیش آمد، بتوانید فرصت را ببینید و از آن استفاده کنید. “

5. فرآیند گرا

a quote about being process-oriented which is a valuable entrepreneurship trait

وجود فرآیندهای قوی برای هر کارآفرین موفق ضروری است. در دنیای تجارت، یک فرآیند مجموعه‌ای از مراحل تکرارپذیر است که به افرادی که در یک کسب‌وکار کار می‌کنند کمک می‌کند تا وظایف لازم را انجام دهند. فرآیندها می‌توانند در جنبه‌های مختلف کسب‌وکار از جمله فروش، عضویت اعضای تیم جدید، تولید و تکمیل محصول اعمال شوند.

وقتی صاحبان کسب‌وکار ذهنیتی فرآیندگرا دارند، می‌توانند هوشمندانه‌تر کار کنند، نه سخت‌تر. پیاده‌سازی فرآیندها در حوزه‌های مختلف کسب‌وکار می‌تواند از اتلاف جلوگیری کند و به صاحبان کسب‌وکار اجازه می‌دهد تا کسب‌وکار خود را توسعه دهند. به‌علاوه، وقتی صاحبان کسب‌وکار فرآیندهای تکرارپذیری را در اختیار دارند، می‌توانند به راحتی اعضای تیم جدید را آموزش دهند تا جنبه‌های مهم کسب‌وکار را بدون از دست دادن زمان یا کیفیت انجام دهند.

مثال

Masaaki Imai، مشاور مدیریت و موسس گروه مشاوره موسسه کایزن، در مورد فرآیندها و سیستم‌ها می‌گوید: «پیام استراتژی کایزن این است که روزی نمی‌گذرد که نوعی بهبود در جایی در شرکت ایجاد نشود. “

البته او به اصلی به نام کایزن اشاره می کند که از فلسفه راهنمای “بهبود مستمر” که اغلب در فرآیندهای کسب و کار ناب و بهره وری استفاده می شود، دفاع می کند. تأثیر کایزن را می‌توان در اثر گلوله برفی که تغییرات تدریجی در فرآیند ایجاد می‌کند، یافت، و در سرتاسر جهان تمرین شده است – به‌ویژه در تویوتا به عنوان بخشی از Toyota Way Fieldbook و در Trader Joe’s. به عنوان یکی از ارزش های اصلی شرکت.

6. همدل

a quote about empathy which is a valuable entrepreneurship trait

همدلی یک ویژگی ضروری برای کارآفرینان است. چه یک صاحب کسب و کار تیم بزرگی از کارمندان را مدیریت کند یا مستقیماً با مشتریان خود به عنوان یک فرد انفرادی با عملکرد بالا کار کند، آنها باید بتوانند در سطح واقعی با دیگران ارتباط برقرار کنند.

کارآفرینان موفق می‌توانند با در نظر گرفتن دیدگاه‌های کارمندان و مشتریان خود در هنگام اتخاذ تصمیمات کلیدی تجاری، خود را به جای دیگران قرار دهند. در کسب‌وکار، همدلی می‌تواند شبیه پیش‌بینی نیازهای مشتری باشد، به اعضای تیم شما اجازه می‌دهد تا زمانی که به آن نیاز دارند برای شارژ مجدد وقت بگذارند، و به کارمندان و مشتریان فضایی برای بیان نظرات و نگرانی‌های خود بدهید.

صاحبان کسب‌وکارهایی که مهارت‌های نرم لازم برای برقراری ارتباط با دیگران را دارند، ممکن است مزایایی مانند افزایش وفاداری مشتری، ارجاع بیشتر مشتری، و افزایش بهره‌وری کارکنان را تجربه کنند.

مثال

دارمش شاه، یکی از بنیانگذاران HubSpot، همدلی را یک ارزش اصلی مهم می داند که او کد فرهنگ سازمان را تغییر داد تا شامل آن شود. چندی پیش، یک اشکال در کد فرهنگ خود پیدا کردم که نیاز به رفع آن داشت. ما از مخفف HEART برای توصیف ویژگی هایی که در همکارانمان ارزش قائل هستیم استفاده می کنیم. برای سال ها، این ویژگی ها عبارت بودند از: فروتن، مؤثر، سازگار، قابل توجه و شفاف. اما چیزی درست نبود HEART به وضوح یکی از ارزش‌هایی را که فکر می‌کنم اساسی و بخشی از هسته ما در HubSpot است، دریافت نکرده است. این ارزش این است: همدلی.”

7. ارتباطی

a quote about being communicative which is a valuable entrepreneurship trait

طبق تحقیق از دانشگاه Wroclaw< /a>، سه مهارت ارتباطی برتر برای رهبران، گوش دادن مؤثر، رساندن پیام به وضوح و واضح، و ارائه بازخورد به شیوه ای حمایتی است.

این مهارت‌ها می‌توانند کارآفرینان را در مزیت رقابتی قرار دهند. هنگامی که یک صاحب کسب و کار بتواند به طور موثر به صحبت های مشتری خود گوش دهد، می تواند بازخورد مشتری را اجرا کند که می تواند به او کمک کند تا پیشنهادات خود را بهبود بخشد. به‌علاوه، وقتی رهبران کسب‌وکار این مهارت‌ها را با کارمندان و اعضای تیم خود نشان می‌دهند، می‌توانند اعتماد ایجاد کنند که می‌تواند بهره‌وری و عملکرد تجاری را بهبود بخشد.

مثال

ارتباطات بخش بزرگی از پیام سایمون سینک به رهبران تجاری است. در واقع، سخنرانی TEDشروع با چرا موضوع را پوشش می دهد و یکی از محبوب ترین ها تا به امروز است. «ارتباط به این نیست که آنچه را که فکر می کنیم بیان کنیم. ارتباط این است که مطمئن شویم دیگران منظور ما را می‌شنوند.» به گفته سینک، این یک بخش حیاتی از رهبری است.

8. خود انگیزه

a quote about self-motivation which is a valuable entrepreneurship trait

به بیان ساده، وقتی رئیس خود هستید، باید بتوانید انگیزه خود را برای کار مؤثر و مداوم حفظ کنید. کارآفرینان باید بتوانند در مسیرهای خلاقانه و نقاط احساس بی الهام بودن کار کنند تا کسب و کار خود را ادامه دهند. این با دانستن اینکه چه چیزی شما را به ادامه راه هدایت می‌کند و زمانی که انگیزه کم است از الهام‌های لازم استفاده کنید شروع می‌شود.

مثال

نمونه عالی این کار، نوئل سانتوس، کارآفرینی است که قصد نداشت یک فروشگاه کتاب باز کند – او در HR برای یک شرکت فناوری اطلاعات کار می کرد – اما از این خبر که Barnes & Noble که او به آن مراجعه می کرد در حال بسته شدن است، لرزید. /p>

لذت خواندن برایش مهم بود، بنابراین باید کاری می کرد. «از دانستن اینکه در آن زمان فقط یک کتابفروشی وجود داشت، منزجر شدم. به طوری که این درخواست صاحبان املاک و بارنز اند نوبل و سیاستمداران را برانگیخت، آنها به توافق رسیدند که اجاره نامه را دو سال تمدید کنند. بنابراین در ذهنم اینطور بود که “خوب، یعنی دو سال فرصت دارم تا یک کتابفروشی باز کنم.” من مسئولیت آن را به عهده گرفتم.”

او به مأموریت خود اختصاص داده است، او حتی هدف در طول دو سال و نیم به صورت رایگان در کتابفروشی های دیگر کار کرد تا این صنعت را بیاموزد. از آنجا، سانتوس جمع آوری کمک مالی کرد و به جامعه ای در پشت The Lit انرژی داد. بار، کتابفروشی را به برانکس باز می گرداند. درسی که در اینجا وجود دارد این است که باید از چیزی الهام گرفت.

9. مطمئن

a quote about confidence which is a valuable entrepreneurship trait

اگر ایده‌ای دارید که می‌خواهید آن را زنده کنید و با دیگران به اشتراک بگذارید، باید اعتماد به نفس داشته باشید تا آن را به درستی ببینید. چه در حال معرفی یک محصول جدید به بازار باشید، چه به دنبال تامین مالی خارجی برای کسب و کار خود هستید، باید بتوانید به وضوح و با اطمینان با آنچه ارائه می دهید صحبت کنید. کارآفرینان موفق پشت ایده‌های خود می‌ایستند، بدون این‌که نگرانی در مورد اینکه دیگران چه فکری می‌کنند مانع شود.

مثال

در مقاله ای درباره زنان کارآفرین در فناوری< /a>، مونیکا ایتون-کاردون بر اهمیت اعتماد به نفس حتی در مواجهه با شکست تاکید می کند. ما در مسیر موفقیت خود شکست می خوریم. این بدان معنی است که شما شجاعت تلاش کردن را داشتید و هیچ راهی برای رسیدن به موفقیت بدون مواجهه با شکست وجود ندارد. از نظر ایتون-کاردون، شکست مانعی برای اعتماد به نفس نیست، به خصوص زمانی که بازاریابی برای کارآفرینان بسیار مهم است. در عوض شکست می تواند به قدرت تبدیل شود.

او در سفر خود برای تحول در راه حل های پردازش پرداخت ، با چنین ناکامی روبرو شد و چنین موانعی تقریباً باعث فروپاشی تجارت وی شد. در وب سایت خود ، او می گوید: “به جای تاشو فروشگاه ، تصمیم گرفتم خودم را از این گودال بیرون بکشم … من یک برنامه کامل را بر اساس هر آزمایش و خطایی که آموخته بودم – ساختم – و این کار کرد. مدتها قبل ، همان بانکهایی که سعی در تعطیل کردن کار من داشتند ، تماس گرفتند و از من درخواست کمک کردند. ”

10. انعطاف پذیر

a quote about flexibility which is a valuable entrepreneurship trait

داشتن یک تجارت پایدار و دیدن موفقیت طولانی مدت ، کارآفرینان باید در صورت لزوم مایل به محوری باشند. این که آیا در حال اصلاح یک محصول برای بهتر شدن آن است ، یا تجدید نظر در یک استراتژی تجاری برای حضور در رقابت ، کارآفرینانی که خیلی سفت و سخت هستند و می ترسند از تغییر استفاده کنند ، در معرض ضرر قرار دارند.

هنگامی که یک کارآفرین در رویکرد خود انعطاف پذیر است ، آنها قادر به استفاده از فرصت های جدید هستند که می توانند در دراز مدت بپردازند. صاحبان مشاغل که برای تغییر با تغییر آهسته هستند می توانند فرصت های ارزشمندی برای نوآوری و سازگاری با نیازهای مشتری خود را از دست بدهند.

مثال

درس انعطاف پذیری این است که کارآفرین هیونگسو کیم در طول تولید اولین محصول EONE آموخته است ، یک ساعت مچی لمسی برای کمبود بینایی. اولین تکرار این ساعت به بریل متکی بود ، جذابیت زیبایی شناختی بصری نداشت و برای افراد مختل نشده عملکردی نداشت.

در طول یک جلسه گروهی متمرکز ، کیم و تیمش دریافتند که مشتریان آنها محصولی را می خواهند که حتی برای کسانی که دارای اختلال بصری نیستند ، جذاب و فراگیر باشد. این چیزی بود که تیم طراحی در نظر نگرفته بود ، و آنها مجبور شدند به صفحه نقاشی برگردند.

“پس از آن جلسه ، نمونه اولیه مفهوم ما به معنای واقعی کلمه به سطل زباله رفت. ما در حال ساختن چیزی بودیم که فکر می کردیم آنها می خواهند مبتنی بر تصورات غلط و کلیشه های مشترک باشد. ”

با این حال ، این درس بر برند و ارزشهای آن تأثیر گذاشت. “ما نام خود را به EONE تغییر دادیم که برای همه کوتاه است.” اطلاعات بیشتر در مورد محور آنها در اینجا .

11. ریسک پذیری

a quote about a risk-taking which is a valuable entrepreneurship trait

توانایی در معرض خطر محاسبه شده یکی از با ارزش ترین مهارتهایی است که یک کارآفرین می تواند داشته باشد. هنگامی که صاحبان مشاغل مایل به ریسک کردن هستند ، آنها قادر به یادگیری دروس ارزشمند در تجارت هستند که می تواند در طولانی مدت به شرکت آنها کمک کند.

خطرات همچنین به مشاغل کمک می کند تا روشهای جدیدی برای تمایز خود از رقابت پیدا کنند ، که به ویژه در بازارهای اشباع مفید است. در صورتی که ریسک نتیجه مورد نظر را نداشته باشد ، کارآفرین هنوز هم می تواند درسهای ارزشمند آموخته شده را برای تصمیمات تجاری در آینده اعمال کند.

مثال

بیل گیتس مایکروسافت به نقل قول اعتبار داده می شود ، “برای پیروزی بزرگ ، گاهی اوقات باید خطرات بزرگی را به همراه داشته باشید.” گیتس مطمئناً در طول تاریخ مایکروسافت خطرات را به همراه داشت ، اما شاید قابل توجه ترین خطر وی ترک هاروارد در سال پیشرفته خود در سال 1975 برای یافتن این شرکت باشد.

دید او “رایانه ای از هر میز و در هر خانه” بود ، که چیزی بود که هیچ کس نمی توانست در آن زمان از آن تصور کند. خطری که وی برای تبدیل شدن به این دیدگاه به واقعیت پرداخته است ، و مایکروسافت بیش از درجه هاروارد ارزش دارد.

12. انعطاف پذیر

a quote about a resilience which is a valuable entrepreneurship trait

آخرین اما مطمئناً مهم نیست ، کارآفرینان موفق باید حس تاب آوری داشته باشند. در حین اداره یک تجارت ، معمول است که کارآفرینان با درهای بسته روبرو شوند و به آنها گفته می شود که “نه” اغلب از مشتریان بالقوه و کسانی که به دنبال بودجه هستند از آن استفاده می کنند.

این شانس در برابر بیشتر مشاغل جدید جمع می شود-طبق دفتر آمار کار ، فقط 34.7 ٪ از مشاغل متولد 2013 هنوز در سال 2023 فعالیت می کردند – بنابراین در بسیاری از موارد ، کارآفرینان ممکن است چندین سرمایه گذاری را در مشاغل خود دنبال کنند. این باعث می شود مقاومت در موفقیت در کارآفرینی بسیار مهم باشد.

مثال

کیمبرلی برایانت ، بنیانگذار و مدیرعامل کد دختران سیاه ، در مسیر شغلی خود به عنوان یک زن سیاه پوست در مهندسی برق و بیوتکنولوژی با مشکل روبرو شد. این زمانی بود که دخترش علایق خود را در ریاضی و علوم به اشتراک گذاشت که برایانت برای آموزش STEM برای دختران جوان رنگ قهرمان شد.

او سازمان خود ، کد دختران سیاه را تأسیس کرد و در ابتدا با مخالفت روبرو شد. در مصاحبه با Shondaland ، برایانت توضیح می دهد که چگونه “مردم نمی خواستند چیزی به نام کد دختران سیاه (BGC) را تأمین کنند – آنها سعی می کنند ما را برای تغییر نام خود بدست آورند. حتی معدود سازمان هایی که در حال انجام کار مشابهی بودند ، ما را جدی نگرفتند. ”

این موانع جاده ای او را متوقف نکردند ، و او با 401k خود این سازمان را تأمین کرد. با پشتکار و تاب آوری ، سازمان بخار به دست آورد و صدایی برای فعالیت های اجتماعی شد.

13. متعهد به یادگیری مداوم

a quote about a commitment to continuous learning which is a valuable entrepreneurship trait

farnam elyasof ، بنیانگذار flex sups ، می گوید: “من به عنوان یک کارآفرین خودم ، می گویم یکی از مهمترین صفات تعهد به تعهد است یادگیری و رشد مداوم – حتی وقتی اوضاع به خوبی پیش می رود ، تغییر خواسته های بازار و روند صنعت در حال ظهور ، چشم انداز تجارت را پیش می برد.

“برای من ، دانش یک کارآفرین بزرگترین دارایی آنهاست. علاوه بر شرکت در کنفرانس های صنعت ، گذراندن دوره های مربوطه ، تحقیق خواندن و شبکه با دیگران ، آنها همیشه به دنبال اطلاعات جدید هستند.

“در مورد یک کارآفرین در صنعت فناوری فکر کنید که برای یادگیری آخرین زبانها و تکنیک های برنامه نویسی به برنامه نویسی Bootcamps و سمینارهای فناوری می رود. در نتیجه ، آنها در رقابت به دست می آورند و می توانند راه حل های نوآورانه را معرفی کنند. ”

این صفات به همراه چشم انداز برای آنچه می خواهید انجام دهید مهمترین موفقیت شما به عنوان یک کارآفرین است. هنگامی که درایو خود را درونی می کنید ، می توانید اهداف خود را به کاغذ و ساختن موارد عملی بتونی برای تحقق آنها شروع کنید.

یادداشت ویرایشگر

: این پست برای اولین بار در ژوئن سال 2022 منتشر شد و برای جامع بودن به روز شده است. 

 

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا