کسب و کار

موانع ورود: چه چیزی کسب و کار شما را از ورود به بازار باز می دارد

موانع ورود: چه چیزی کسب و کار شما را از ورود به بازار باز می دارد

آلبرت انیشتین زمانی گفت: “در میانه سختی فرصت نهفته است.”

entrepreneur overcoming barriers to entry

اکنون، می دانم به چه فکر می کنید: آلبرت انیشتین یک فیزیکدان نظری بود، نه یک کارآفرین. این مرد در مورد نحوه اداره یک تجارت چه می دانست؟ شما، وبلاگ نویس HubSpot، جاستینا تامپسون، در مورد اداره یک کسب و کار چه می دانید؟

من دانشمند علم نیستم و احتمالا هرگز نخواهم بود. من هم صاحب کسب و کار نیستم. اما من به توانایی خود در به دست آوردن معنا از دیدگاه اعتقاد راسخ دارم. به گونه ای که من آن را می بینم، جهان بینی انیشتین هنوز یک دیدگاه ارزشمند است، به خصوص وقتی صحبت از شروع کار به عنوان یک کارآفرین باشد.

→ Download Now: Market Research Templates [Free Kit]

در این مقاله، من موانع ورود کارآفرینان نوظهور را بررسی می‌کنم، همه چیزهایی که باید در مورد مانور دادن به آنها بدانید، و مهم‌تر از همه، بینش‌های بررسی شده و نکاتی را برای نحوه غلبه بر آنها به اشتراک می‌گذارم. بیایید وارد شویم.

فهرست مطالب:

موانع ورود چیست؟

موانع ورود، موانع و/یا موانعی هستند که از ورود صاحبان کسب‌وکار برای اولین بار به یک فضای بازار معین جلوگیری می‌کنند. اگرچه موانع ورود چالش هایی را ایجاد می کنند، اما برای رشد شرکت طبیعی هستند.

موانع ورود می‌تواند هر چیزی باشد: هزینه‌های بالا، دسترسی محدود به فناوری، موانع نظارتی، و حتی وفاداری به برند همگی می‌توانند رشد کسب‌وکار شما را حداقل در کوتاه‌مدت محدود کنند. اما، باور نکنید، هر مانعی برای ورود اساساً “بد” نیست. اغلب، موانع ورود به سادگی بخشی از فرایند توسعه کسب و کار است. .

TechCrunch اخراج‌های عمده را در UKG، eBay گزارش کرد ، PayPal و Google برای سال 2024، و این فقط سطح را خراش می دهد. اخیراً، اکثر مشاغل در مقیاس بزرگ بین 3 تا 40 درصد از کارکنان خود را حذف کرده اند. از آنجایی که شرکت‌ها همچنان تحت بازسازی بی‌سابقه و اخراج‌های سازمانی قرار می‌گیرند، من از صمیم قلب می‌دانم که چرا افراد بیشتری به دنبال ایجاد مسیر خود هستند، در نهایت با هدف اینکه رئیس خود باشند.

اما آسان نیست. این چیزی است که من در سفر خود به درک چالش‌هایی که کارآفرینانی که برای اولین بار در حال ورود به هر فضای بازار هستند با آن مواجه شده‌ام. بنابراین، اجازه دهید به برخی از موانع خاص ورود که احتمالاً مشاغل جدید با آنها مواجه می شوند نگاه کنیم.

موانع ورود به نمونه

برای کمک به درک بهتر نحوه طبقه بندی انواع خاصی از موانع ورود، نمودار مقایسه زیر را ایجاد کردم:

definition of barriers to entry

به عنوان یک کارآفرین نوپا، باید تفاوت بین موانع ورود را که برای رشد شرکت شما در مقابل موانع ورود موانع برای رشد.

به عنوان مثال، هزینه های بالا را می توان به عنوان مانعی برای ورود در نظر گرفت زیرا برای بسیاری از صاحبان مشاغل جدید، سرمایه گذاری اولیه مورد نیاز برای تجهیزات، فناوری، بازاریابی و حتی فضای اداری به راحتی در دسترس نیست. اغلب درخواست کمک هزینه و جستجوی سرمایه‌گذار برای تأمین بودجه لازم.

قیمت‌گذاری غارتگرانه زمانی اتفاق می‌افتد که شرکت‌های تاسیس شده عمداً قیمت‌های خود را کاهش دهند ( محصولات آنها) کمتر از قیمت تمام شده، که اغلب افراد تازه وارد به بازار را هدف قرار می دهند. این مانع ورود، زمین بازی ناهمواری ایجاد می‌کند که نوآوری را خفه می‌کند، رقابت سالم را از بین می‌برد و انتخاب‌ها را برای مصرف‌کنندگان محدود می‌کند.

و هنوز، حتی اگر همه کارها را درست انجام دهید، برخی از موانع ورود به سادگی اجتناب ناپذیر هستند. موانع زیر برای ورود را می توان در واقع به عنوان موانع شناسایی کرد و برخی از آنها واقعاً هستند. با این حال، آنها همچنین باید به عنوان خواسته های مورد انتظار ورود به هر فضای بازار ارزیابی شوند:

1. انطباق با مقررات

قوانین، اسناد و مقررات. آنها دردناک هستند، درست است؟ من می دانم که ممکن است از شنیدن این متن متنفر باشید، اما … این یک نوع نکته است.

رعایت مقررات و اخذ مجوزها بخش بسیار ضروری برای ایجاد کسب و کار است. عملیات و مشروعیت بخشیدن به شرکت شما. اطمینان از انطباق و حفظ استانداردهای کیفیت باعث ایجاد اعتماد تزلزل ناپذیر با مشتریان و سهامداران کلیدی می شود.

پیشنهاد من برای این مرحله مقدماتی این است که فرآیند را بپذیرید، حتی اگر هرج و مرج به نظر برسد. برای تکمیل گام به گام فرم ها زمان بگذارید، راهنمایی بخواهید (از LinkedIn، Google … شاید AI …)، وب سایت های دولتی را مرور کنید، و تا زمانی که نیاز دارید این مرحله را به درستی کار کنید، زمان بگذارید.

2. جذب مشتری

این چالش قطعاً می‌تواند راه‌اندازی بی‌نظیر کسب‌وکار شما را دشوار کند. منظورم این است که جذب و حفظ مشتریان مانند تلاش برای کمند کردن یک اسب وحشی است – این نیاز به استراتژی، پشتکار و گاهی اوقات کمی شانس دارد.

وقتی تازه شروع به کار کردید، یک پایه مشتری ایجاد کنید از ابتدا می تواند مانند یک نبرد سخت به نظر برسد، به خصوص زمانی که شرکت های بزرگتر و معتبر در حال حاضر طرفداران وفاداری داشته باشند. اما جذب مشتری یک جنبه اساسی تقریباً در هر صنعتی است.

بالاخره، بدون مشتریان، کسب و کار شما کجا خواهد بود؟

در حالی که ممکن است یک شکست به نظر برسد، اما تسلط بر هنر دریافت مشتری< /a> کلید رشد کسب و کار شما و ایجاد جایگاه شما در بازار است. در نهایت، قبیله مشتریان وفادار خود را پیدا خواهید کرد.

3. مهارت های بازاریابی/تبلیغات

اجازه دهید با آن روبرو شویم، به عنوان یک تازه کار در دنیای تجارت، ممکن است دانش لازم برای توسعه یک استراتژی بازاریابی در سطح جهانی را نداشته باشید. اما مشتریان باید بدانند که شما وجود دارید!

با پرورش رویکرد مناسب برای ارتقای کسب و کار خود، می‌توانید به تدریج آگاهی از برند و مشتریان مشتاق را جذب کنید. فقط آن گام‌های اولیه را بردارید، در طول مسیر بیاموزید و آماده باشید تا چارچوب‌های مختلف را امتحان کنید تا ببینید چه چیزی برای کسب‌وکار منحصربه‌فرد شما بهترین کار را انجام می‌دهد.

اوه، و از منحنی یادگیری اولیه خیلی دلسرد نشوید. این مراسمی است که همه با آن مواجه می‌شوند، که تا حد زیادی نتیجه خواهد داد.

4. مجوز/اختراعات

ایمن کردن مجوزها و پتنت‌ها می‌تواند زمان باشد فرآیندی پرهزینه و اغلب پرهزینه که ممکن است مانعی برای پریدن به نظر برسد، به خصوص زمانی که فقط می‌خواهید پاهای خود را از روی زمین بلند کنید.

با این وجود، مهم است که بدانیم دریافت مجوزها و اختراعات یک الزام استاندارد برای شروع یک تجارت است. با محافظت از مالکیت فکری خود، اطمینان حاصل می کنید که ایده های شما در برابر رقبا محافظت می شود.

اگرچه صدور مجوز و پتنت‌ها ممکن است یک حلقه اضافی به نظر برسد، اما این یک گام حیاتی در ایجاد یک پایه محکم برای کسب و کار شما. هرچه زودتر شروع کنید، زودتر از آنها عبور خواهید کرد.

و خوشبختانه، منابعی مانند کیت راه اندازی کسب و کار HubSpot در دسترس هستند به صورت رایگان، هر زمان که برای انجام آن مرحله آماده باشید.

چگونه بر موانع ورود غلبه کنیم: بینش متخصص + نکات حرفه ای

همانطور که در بالا ذکر کردم، من صاحب کسب و کار نیستم (شاید روزی باشد). اما من یک فرد بسیار کنجکاو هستم، بنابراین به دنبال نظرات کارشناسی در مورد چگونگی غلبه بر موانع ورود بودم.

این تد تاک با عنوان “6 نکته برای موفق بودن کارآفرین» به رهبری جان مولینز، استاد تمرین مدیریت در مدرسه بازرگانی لندن و یک متخصص کارشناس کارآفرینی، بر روی ذهنیت های متعارف برای صاحبان مشاغل جدید در هنگام مواجهه با موانع تمرکز می کند. ایدئولوژی آینده نگر جان توجه من را به دلیل قابلیت هضم و جهانی بودنش جلب کرد.

در زیر نکات من از ارائه جان و نکاتی وجود دارد که امیدواریم به شما در عبور از موانع ورود با رنگ‌های مختلف کمک کند:

Takeaway 1: از منطق “اول مشکل، نه محصول اول” استفاده کنید

مولینز می گوید که کارآفرینان موفق “روی محصولات تمرکز نمی کنند.” در عوض، آنها “روی مشکلات تمرکز می کنند.” منطق «اول مشکل، نه اول محصول» اصرار دارد که شما روی معضلاتی که بازار هدفتان با آن مواجه است، متمرکز هستید، نه مشکلات خود بخش تجاری.

رویکرد شما به بازار مصرف – نحوه ایجاد روابط و وفاداری با مشتری – نحوه حل این مشکل است.

نان و کره اینجا این است: برای هر مشکلی، کسی وجود دارد که به دنبال راه‌حل عالی است. این فرصت‌هایی را برای کارآفرینان ایجاد می‌کند تا در مراحل مختلف سفر خریدار.

خرد مولینز برای غلبه بر موانع ورود بسیار تحسین برانگیز است زیرا بر تحول رویکرد تجاری فرد همراه با چشم انداز دائما در حال تغییر بازار تأکید دارد. همه چیز در مورد دیدگاه است، مردم.

Takeaway 2: “بله، ما می توانیم!” طرز فکر.

مولینز به اشتراک می‌گذارد که داشتن “بله، ما می‌توانیم!” طرز فکر، بزرگترین سلاح یک کارآفرین است.

A “بله، ما می توانیم!” این طرز فکر نه تنها به کارآفرینان کمک می‌کند تا جنبه‌های مثبت چالش‌های بالقوه را پیش‌بینی کنند، بلکه آن‌ها را نیز مجهز می‌کند تا با متانت به آن چالش‌ها برخورد کنند.

برخلاف پذیرش ماهیت غیرممکن یک هدف یا مشکل، مولینز از کارآفرینان می‌خواهد درک کنند که هر مرحله از پیشروی یک شرکت موفق مستلزم ریسک زیادی است. با این حال، بزرگترین ریسک شما می‌تواند بهترین تصمیم تجاری شما باشد.

این قطعاً مهارتی است که برای تقویت آن به زمان نیاز دارد، اما در نهایت به ماهیت دوم تبدیل می‌شود.

غذای اولیه 3: محدود فکر کنید، نه گسترده.

در نهایت، برای دستیابی به جمعیتی منحصر به فرد از مصرف کنندگان یا مشتریان، بر یک بازار هدف محدود تمرکز کنید. همانطور که توسط Mullins تأیید شده است، این به شما کمک می کند تا با پرداختن به یک مشکل خاص، مخاطب خاصی را جذب کنید.

بنابراین، جایگاه خود را کشف کنید. به چیزی که فکر می کنید ممکن است خیلی خاص باشد متمایل شوید. اگر می‌خواهید در رقابت در مقیاس بزرگ برنده شوید، ممکن است در تمایز.

این یک ماراتن است نه دوی سرعت، خواننده عزیزم.

برو جلو و عالی باش!

با استراتژی‌ها و بینش‌های مناسب، کارآفرینان مشتاق می‌توانند موانع به ظاهر غیرممکن را برای ورود به فرصت‌های موفقیت ایجاد کنند.

فقط به دلیل وجود این موانع برای ورود به این معنا نیست که در دراز مدت، شما و شرکتتان از رویارویی مستقیم با آنها سود نخواهید برد. موانع ورود نباید ترسناک باشند. با استراتژی مناسب، اعتماد به نفس، عزم و پشتیبانی، می توانید در کمترین زمان به اهداف تجاری خود برسید.

به یاد داشته باشید، هر کارآفرین موفقی مجبور بود زمانی در این آب‌ها حرکت کند، بنابراین شما در این سفر تنها نیستید.  

New Call-to-action

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا