51 درخواست هوش مصنوعی برای تیم های فروش برای استفاده در سال 2024 [+ نکات تخصصی]
51 درخواست هوش مصنوعی برای تیم های فروش برای استفاده در سال 2024 [+ نکات تخصصی]
همه و برادرشان در مورد اینکه چگونه هوش مصنوعی میتواند به بهبود تلاشهای فروش و بازاریابی کمک کند، صحبت میکنند، اما دقیقاً کدام ابزارها و اعلانهای هوش مصنوعی را باید در سال 2024 جستجو کنید؟
از تجزیه و تحلیل نمایه لینکدین مشتری بالقوه تا کمک به شما در درک مخاطبان هدف، هوش مصنوعی کاربردهای بی پایانی در فروش دارد. اما باید هوشمندانه از آن استفاده کرد، در غیر این صورت مشتریان احتمالی شما احساس میکنند که این کار غیرصادقانه است و سریعتر از آن چیزی که chatGPT بتواند پاسخی به درخواست شما بدهد، شما را از کار مینویسد.
بهعنوان یک صاحب کسبوکار مبتنی بر خدمات، صندوق ورودی و پیامهای ارسالی لینکدین من با تعداد زیادی از فروشهای هوش مصنوعی ضعیف مواجه شدهاند. من نیز در اینجا تنها نیستم: همه ما دیدهایم که کسبوکارها از اهرم استفاده میکنند. هوش مصنوعی برای فروش به گونه ای که ما را به هم می ریزد.
همچنین بارهای بیشماری بودهایم که با فرایندهای فروش که بطور یکپارچه از هوش مصنوعی استفاده میکنند درگیر بودهایم.
دوست داشته باشید یا نه، هوش مصنوعی اینجاست که بماند (طبقراهنمای آمار AI):
- بیش از 80 درصد از متخصصان صنعت مورد بررسی میگویند که در حال حاضر از هوش مصنوعی در بازاریابی خود استفاده میکنند.
- انتظار میرود بازار هوش مصنوعی تا سال 2030 بیست برابر شود.
- نرخ پذیرش در حال افزایش است.
من با بنیانگذاران، نمایندگان فروش و مدیران عامل در مورد نحوه استفاده از دستورات هوش مصنوعی برای کارآمدتر کردن فرآیند فروش صحبت کردم. این چیزی است که آنها باید می گفتند.
فهرست محتوا
تیمهای فروش چگونه از هوش مصنوعی استفاده میکنند؟
متخصصان واقعی فروش چگونه از هوش مصنوعی برای کاهش بار خود و بهبود بهره وری استفاده می کنند؟ ابزارهای فروش پیشرو در صنعت قبلاً هوش مصنوعی را در پلتفرمهای خود ادغام کردهاند، اما چقدر پول روی میز گذاشته می شود؟
بدون کرک. هیچ توصیف مبهمی وجود ندارد که بیشتر از پاسخ آنها سؤال ایجاد کند. من از نمایندگان فروش و تیم های بازاریابی خواستم که دقیقاً نحوه استفاده از هوش مصنوعی را در فرآیند فروش خود به اشتراک بگذارند. در اینجا داستانهای موفقیت هوش مصنوعی و بینشهایی وجود دارد که میتوانید در فرآیند فروش خود اعمال کنید.
چت ربات های مجهز به هوش مصنوعی
سومیا ماهاپاترا، مدیر عامل یکی از ابزارهای فروش خط مقدم ما، چت ربات خدمات مشتری ما است. target=”_blank”>اسنویا. “این می تواند به سؤالات اساسی در مورد محصولات و خدمات ما پاسخ دهد و سؤالات علاقه مند را به نماینده ای که می تواند بهترین کمک را به آنها کمک کند هدایت کند.”
Soumya تنها نیست: در یک نظرسنجی، بیش از 25٪ از شرکت کنندگان گفتند که چت ربات ها به رشد نسل سرنخ خود به میزان 10-20 جلد کمک کردند (منبع).
چت رباتهای اصلی میتوانند نگرانیهای قابل پیشبینی مصرفکننده، مانند رزرو جلسه یا ارائه پشتیبانی را برطرف کنند. چت ربات های پیشرفته تر (مانند ما) حتی می توانند به واجد شرایط بودن سرنخ ها کمک کنند و اطلاعات سرنخ را جمع آوری کنید.
میتوانید با سازنده ربات چت رایگان HubSpot، یک ربات چت برای وبسایت خود بسازید. :
منبع تصویر
تجزیه و تحلیل داده های مشتری
از زمان تأسیس DealA، یک پلت فرم صرفه جویی آنلاین، مدیر عامل و بنیانگذار اولگ سگال با استفاده از هوش مصنوعی کشف کرده است. فروش را به سطح بعدی رساند.
“یکی از آنها درخواستهای هوش مصنوعی سفارشیسازی شده را پیادهسازی کرده است – این اعلانها بر اساس عادات خرید و ترجیحات کاربران ما ایجاد میشوند. با استفاده از این اعلانها، ما میتوانیم معاملات مربوطه را پیشنهاد کنیم، که به نوبه خود منجر به Segal می گوید: نرخ تبدیل بالاتر و رضایت مشتری بالاتر
اولگ سگال بهترین توصیه خود را برای کاربران مبتدی هوش مصنوعی که به دنبال افزایش فروش هستند به اشتراک گذاشت: سفر تجارت الکترونیک مخاطبان خود را درک کنید. اطلاعات مشتریان را تجزیه و تحلیل کنید تا بتوانید پیشنهادات وبسایتی مناسب ارائه دهید.
“دانستن شکافهای رضایتمندی به روشن شدن مکانهایی که هوش مصنوعی مفیدتر است کمک میکند. این به این دلیل است که هوش مصنوعی زمانی مفیدترین است که یک استراتژی از قبل موفق را تقویت کند< /strong>پروفایل کردن مشتریان با رعایت عادات و ترجیحات آنها اولین قدم برای برآورده کردن یک نیاز در تجربه خرید است.سگال می گوید.
آمار: 73٪ از متخصصان فروش مورد بررسی گفتند که هوش مصنوعی به آنها کمک می کند تا اطلاعاتی را از داده هایی که در غیر این صورت از دست می دادند بیابند (منبع).
پیش نویس ایمیل و ارتباطات تلفنی
مارتی بائر، مدیر فروش در %C2%AB%D9%85%D8%AA%D8%AF%D8%A7%D9%88%D9%84%E2%80%8C%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86%20%D8%B1%D9%88%D8%B4%DB%8C%20%DA%A9%D9%87%20%D8%AF%D8%B1%20%D8%AD%D8%A7%D9%84%20%D8%AD%D8%A7%D8%B6%D8%B1%20%D8%A7%D8%B2%20%D9%87%D9%88%D8%B4%20%D9%85%D8%B5%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D9%81%D8%A7%D8%AF%D9%87%20%D9%85%DB%8C%E2%80%8C%DA%A9%D9%86%DB%8C%D9%85%D8%8C%20%DA%A9%D9%85%DA%A9%20%D8%A8%D9%87%20%D9%BE%DB%8C%D8%B4%E2%80%8C%D9%86%D9%88%DB%8C%D8%B3%20%D9%85%D8%AD%D8%AA%D9%88%D8%A7%DB%8C%20%D8%AE%D9%88%D8%A8%20%D8%A7%DB%8C%D9%85%DB%8C%D9%84%20%D9%88%20%D8%AA%D9%85%D8%A7%D8%B3%20%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86%DB%8C%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA.%C2%BB%20.omnisend.com/” rel=”noopener” target=”_blank”>Omnisend. “ما روشهای دیگری را برای استفاده از هوش مصنوعی آزمایش میکنیم، اما آنها در حال حاضر نتایج متفاوتی تولید میکنند.”
تیم Bauer از هوش مصنوعی برای موارد زیر استفاده می کند:
- به ایجاد پاسخ برای سؤالات رایج مشتریان بالقوه کمک کنید.
- قانعکنندهترین خط موضوع یا ساختار ایمیل را انتخاب کنید.
- به نوشتن پیشنهادهای شخصی برای مشتریان بالقوه کمک کنید.
- ایمیل سرد و اسکریپت تماس بنویسید.
بائر خاطرنشان کرد که هوش مصنوعی برای تهیه پیش نویس از هر نوعی بسیار مفید است، اما این ابزاری برای بهبود نتایج ما است، جایگزینی برای اعضای تیم بزرگی نیست که می توانند با مشتریان بالقوه و مشتریان ارتباط برقرار کنند.”
شخصیسازی قرار دادن آگهی
مایکل ساویر، مدیر عملیات در %D8%AF%D8%B1%20Ultimate%20Kilimanjaro%D8%8C%20%D9%87%D9%88%D8%B4%20%D9%85%D8%B5%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C%20%D8%AF%D8%B1%20%D9%86%D8%AD%D9%88%D9%87%20%D8%AA%D8%B9%D8%A7%D9%85%D9%84%20%D9%85%D8%A7%20%D8%A8%D8%A7%20%DA%A9%D9%88%D9%87%D9%86%D9%88%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%20%D8%A8%D8%A7%D9%84%D9%82%D9%88%D9%87%20%D8%A7%D9%86%D9%82%D9%84%D8%A7%D8%A8%DB%8C%20%D8%A7%DB%8C%D8%AC%D8%A7%D8%AF%20%DA%A9%D8%B1%D8%AF%D9%87%20%D8%A7%D8%B3%D8%AA.” rel=”noopener” target=”_blank”>کلیمانجارو نهایی.
ساویر میگوید: «هوش مصنوعی از طریق الگوریتمهایی برای تبلیغات هدفمند کار میکند. این الگوریتمهای بسیار توسعهیافته به تنظیمات و دادههای کاربر نگاه میکنند تا کوهنوردان احتمالی را که میخواهند به قله صعود کنند، پیدا کنند.
“از طریق قرار دادن دقیق تبلیغات خود بر اساس این یافته ها، ما جمعیت خاصی را جذب می کنیم که به احتمال زیاد شیفته جذابیت کوه می شوند، بنابراین نرخ تبدیل ما را افزایش می دهیم.” Sawyer می گوید.< /p>
در ابتدا، ممکن است فقط به پولی فکر کنید که با بهبود قرار دادن تبلیغات ذخیره شده است. یکی دیگر از مزایای بزرگ بهبود شرایط سرب است که میتواند به روشهای دیگری با هوش مصنوعی بهبود یابد.
مدیرهای واجد شرایط
Randy VanderVaate، مدیر عامل و موسس صندوق های تدفین آمریکا. “هوش مصنوعی به ما کمک میکند نمراتهایی را به سرنخها و بالقوهها اختصاص دهیم تا به آژانس ما در اولویتبندی امیدوارکنندهترین سرنخها کمک کنیم.” /p>
سرمایهگذاری در صلاحیت سرب به تیم فروش شما کمک میکند تا دقیقاً زمان خود را در کجا متمرکز کند و در عین حال نسبتها و نتایج خود را بهبود بخشد. در راهنمای جامع صلاحیت فروش.
جمع بندی جلسات و ایجاد برنامه های اقدام
همه ابزارهای هوش مصنوعی وظایف سطح بالا را انجام نمی دهند – برخی از آنها می توانند برای رهایی ما از کارهای روزمره که قبلاً به صورت دستی انجام می شد استفاده شوند. همه تیم های فروش می توانند هوش مصنوعی را در خلاصه جلسات پیاده سازی کنند.
«پیش از این، یادداشت کردن تمام دقایق هر چیزی که برای سرنخهای احتمالی خود قرار دادهاید، بسیار زمانبر بود. سوفیا پرز، مدیر محتوا و صاحب CharacterCounter.com.
اجازه دهید هوش مصنوعی به جلسات شما گوش دهد، مکالمه را رونویسی کند و سپس نکات کلیدی را خلاصه کند. سپس از آن برای:
استفاده کنید
- به سرعت خلاصه جلسه را برای تیم خود یا مشتری احتمالی ارسال کنید.
- از هوش مصنوعی بخواهید رونوشت و پیشنویس ایمیلهای بعدی را بگیرد.
- نوشته مکالمه خود را با کتاب فروش خود مقایسه کنید و ببینید در مورد کدام نقاط فروش هنوز صحبت نکرده اید.
پرز میگوید: «این باعث صرفهجویی در زمان و تلاش زیادی میشود که میتوان در زمینههای اولویتدار سرمایهگذاری کرد، مانند فکر کردن به نحوه ارائه و تبدیل حتی بیشتر.» پرز میگوید. “هوش مصنوعی نه تنها فرآیندهای کاری را برای فروشندگان ساده می کند، بلکه مسیر آینده آنها را آسان تر می کند.”
نکاتی برای نوشتن درخواست های هوش مصنوعی برای فروش
پیدا کردن بهترین ابزار فروش هوش مصنوعی تنها یک مرحله است یک – اکنون باید نحوه استفاده صحیح از هوش مصنوعی را یاد بگیرید. از این نکات تیم های فروش برای کمک به شما برای شروع هم اکنون استفاده کنید.
از شخصیت مشتری ایده آل خود استفاده کنید.
«من تقریباً هر ابزار هوش مصنوعی را که ادعا میکند در فروش به شما کمک میکند، آزمایش کردهام. ماریو لوکاس، مالک ListBuilders.io.
با این حال، لوکاس دریافت که هوش مصنوعی به او کمک کرد تا مشتری ایده آل را پیدا کند. Personas (ICP).
“من از ChatGPT برای صحبت در مورد ICP خود استفاده می کنم و آن را ایجاد می کنم و سپس آن را ادغام می کنم. این واقعاً به من کمک میکند زبانی را که مشتری استفاده میکند و چالشهای مختلفی که ممکن است فرد در نقش خود با آن مواجه شود، درک کنم، که من میتوانم به آنها کمک کنم.» او میگوید.
لوکاس همچنین این هشدار را برای مبتدیان به اشتراک گذاشته است: «تلاش برای استفاده از ابزار هوش مصنوعی برای استفاده از میانبرها در جستجوی شما کارساز نیست. اگر از هوش مصنوعی استفاده کرده باشید، مشتری احتمالی شما می تواند یک مایل دورتر را تشخیص دهد و شما نادیده گرفته می شوید.»
بازخورد دادن
وقتی از محتوای هوش مصنوعی غرق شدید، یا مشاهده کردید که با درخواست شما مسیر اشتباهی را طی کرده است، بازخورد ارائه دهید و به تنظیم پاسخ ادامه دهید.
من هر پاسخ اولیه از یک ابزار هوش مصنوعی را فقط «پیشنویس 1» میدانم. بازخورد را با اعلانهایی مانند این تنظیم کنید:
- دادههای زیر را مجدداً بررسی کنید و پاسخ را برای گنجاندن آن اطلاعات بازنویسی کنید.
- لحن این پاسخ را به [تجاری حرفه ای و غیره] تغییر دهید.
- این پاسخ را [عملی تر، حساس تر به زمان، و غیره] کنید
- آن پاسخ را نگه دارید اما آن را دوباره قالب بندی کنید [در یک جدول و غیره].
- بازنویسی آن برای مخاطب هدف من [توضیح].
ابزارهای مولد هوش مصنوعی باید پویا باشند. حتماً آنچه را که دریافت میکنید اصلاح کنید.
ارائه زمینه کافی
مارک گادالا-ماریا، یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل %D9%85%D9%87%D9%85%20%D9%86%DB%8C%D8%B3%D8%AA%20%DA%A9%D9%87%20%DA%86%D9%82%D8%AF%D8%B1%20%D9%87%D9%88%D8%B4%20%D9%85%D8%B5%D9%86%D9%88%D8%B9%DB%8C%20%D8%B1%D8%A7%20%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%20%D8%AF%D9%87%DB%8C%D8%AF%D8%8C%20%DB%8C%DA%A9%20%D8%AF%D8%B1%D8%AE%D9%88%D8%A7%D8%B3%D8%AA%20%D8%A8%D8%AF%20%D9%85%D9%86%D8%AC%D8%B1%20%D8%A8%D9%87%20%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%20%D8%BA%DB%8C%D8%B1%D9%82%D8%A7%D8%A8%D9%84%20%D8%AA%D8%AD%D9%85%D9%84%20%D9%85%DB%8C%20%D8%B4%D9%88%D8%AF.%20//postcheetah.com/” rel=”noopener” target=”_blank”>پست یوزپلنگ.
علامت گذاری به اشتراک گذاشته است که درخواست های هوش مصنوعی باید شامل جزئیات ذاتی باشد، از جمله:
1. پارامترها.
2. نمونهها.
3. اهداف.
4. انتظارات.
گادالا-ماریا میگوید: «با اطلاعات بیشتر و درخواستهای قابل درک، یک مبتدی میتواند فروش مناسبی برای مشارکت در رسانههای اجتماعی و افزایش فروش داشته باشد.
ورودی داده برای آموزش سیستمهای هوش مصنوعی
زمان کافی را برای آموزش مدل هوش مصنوعی با استفاده از دادههای با کیفیت بالا سرمایهگذاری کنید.
“هنگام کار با ابزارهای هوش مصنوعی، به خصوص در فروش هایی که سابقه رفتار مشتری ضروری است، مهم است که به یاد داشته باشید که نتایج شما فقط به اندازه داده هایی خواهد بود که مدل هوش مصنوعی شما با آنها آموزش دیده است.” Baidhurya Mani، مدیر عامل و موسس SellCoursesOnline.com را به اشتراک می گذارد.
برای فروشندگانی که برای اولین بار از هوش مصنوعی استفاده میکنند، Mani پیشنهاد میکند که با استفاده از ابزارهایی مانند Resolve شروع کنید. راهحلهای فنی برای جمعآوری دادههای کافی یا کمک به شما در پاکسازی دادههای موجود که با آن کار میکنید.
منی میگوید: «من با استفاده از chatGPT بیشترین موفقیت را با این رویکرد داشتهام.». «من یک chatGPT سفارشی با استفاده از ابزارهای آموزشی مدل API OpenAI ایجاد میکنم، بنابراین میتوانم آن را با مجموعه دادههای خاصی که میخواهم تغذیه کنم. به این ترتیب، پاسخهایی که تولید میکند با استفاده از زمینه منحصربهفرد دادههای کسبوکار من بهخوبی تنظیم میشوند.”
کاوش در ابزارهای هوش مصنوعی نیاز خاص
ChatGPT میتواند کارهای زیادی انجام دهد، اما فقط یک ابزار هوش مصنوعی عمومی است. ابزارهای هوش مصنوعی زیادی وجود دارند که می توانند وظایف خاص را بهتر انجام دهند. برای مثال، ابزار هوش مصنوعی HubSpot را ChatSpot در نظر بگیرید.
منبع تصویر
ChatSpot به طور خاص برای کمک به شما در استفاده از ابزارهای محبوب HubSpot، مانند HubSpot CRM، و برای حل مشکلات کسب و کارها ساخته شده است. این دردسرهای ایجاد کسب و کار، مانند ایجاد بیانیه ماموریت، تجزیه و تحلیل رقابت، نوشتن ایمیل های فروش، و موارد دیگر را تسکین می دهد.
همیشه برای یک ابزار هوش مصنوعی که برای وظایف دقیق سفارشی شده است ضروری نیست، اما می تواند سهولت و دقت را بهبود بخشد. من دوست دارم که ChatSpot شما را در انجام کارهای ضروری تجاری راهنمایی کند و بر روی ابزار HubSpot آموزش دیده باشد. در مقایسه با ابزارهای عمومی مانند chatGPT در زمان صرفه جویی می کند.
عملکرد مورد علاقه من:الگوهای با جزئیات فوق العاده. کتابخانه قالب مملو از الگوهای پرکننده است که توسط متخصصان برجسته صنعت ایجاد شده است. این الگوها حتی بر اساس میزان داده ای که دارید قابل تنظیم هستند.
منبع تصویر
بیایید به بیش از 50 درخواست هوش مصنوعی بپردازیم که میتوانید در حال حاضر برای پیشبرد تلاشهای بازاریابی خود استفاده کنید.
همه فرآیندهای فروش خوب با تحقیق شروع می شوند، و ما نیز همینطور.
1. “من [محصولی] را می فروشم که [این مشکل را حل می کند]. به من کمک کنید شخصیت خریدار را با پرسیدن سوال بله و خیر ایجاد کنم تا به یک مشتری ایده آل برسم. آواتار.”
2. “سفر خریدار برای محصول زیر و مخاطبان هدف چگونه به نظر می رسد؟ مخاطبان من معمولاً [X$] روی نام تجاری من سرمایه گذاری می کنند.”
3. “من کسب و کاری هستم که [این را] به [مخاطبان هدف] ارائه میدهم. به من کمک کنید صدای نام تجاری خود را پیدا کنم. باید لحن [حرفهای/دوستانه/خندهدار/غیره] داشته باشد. “
4. “در زیر شرحی از شرکت، محصول و مخاطبان هدف من آورده شده است. فهرستی از نقاط دردناکی که می توانم برای آنها بازاریابی کنم، تهیه کنید.”
5. “شما در حال انجام تحقیق بازار برای [نام شرکت] هستید، کسبوکاری که [خلاصه محصول] را ارائه میدهد. چه تحقیقات عمومی و آماری از پنج مورد اخیر سال ها مربوط به [صنعت] هستند؟”
6. “من [توضیحات محصول] را به [مخاطبان هدف] می فروشم. چه نوع ملاحظات تجربه کاربری باید برای صفحه فروش خود داشته باشم؟”
7. “یک تجزیه و تحلیل رقابتی بین نام تجاری من و [نام تجاری رقابتی] انجام دهید. نقاط قوت، ضعف و فرصت های بازاریابی را جمع آوری کنید. اینها را در یک صفحه نمایش دهید. جدول.”
8. “من [محصول] را به [مخاطبان هدف] می فروشم. برخی از اعتراضات خریداران ممکن است داشته باشند؟”
9. “شما در حال انجامتحقیق قیمتگذاری هستید. قیمتگذاری [شرکت من] را با سایر [نوع کسبوکار] رقیب مقایسه کنید. نام شرکت، ویژگیها، ردیفهای قیمتگذاری، و نام برنامه ها را در یک جدول جمع آوری کنید و خلاصه ای از ویژگی هایی را که شرکت من در مقایسه با رقبای من از دست داده است درج کنید.”
10. “من برای [نام شرکت] فروش [محصول] به [مخاطب هدف] کار میکنم. به من کمک کنید تا یک استراتژی برایدسترسی به ایمیل سرد ایجاد کنم. چه کسی باید کدام شرکت ها را هدف قرار دهید؟
11. “یک نظرسنجی بازخورد مشتری برای [product] برای [نام شرکت]، کسبوکاری که [خلاصه شرکت] را ایجاد کنید. نظرسنجی باید خرید آنها را بررسی کند. رضایت و همچنین زمینه هایی برای بهبود.”
این یک فرم درخواست بازخورد ساده از مشتری است.
کاوش عمیقتر: از ابزار رایگان ChatSpot HubSpot برای هوش مصنوعی خود استفاده کنید نظرسنجی بازخورد مشتری این به طور خاص برای فروش طراحی شده است و دارای الگوهای plug-and-play است.
منبع تصویر
شبکههای اجتماعی را میتوان برای کل فرآیند فروش، از آگاهی از محصول تا بستن معاملات، استفاده کرد. از این دستورات هوش مصنوعی برای شروع فروش اجتماعی استفاده کنید.
1. “من [شرح محصول] را به [مخاطبان هدف] می فروشم. ایده هایی برای محتوای ویروسی TikTok بر اساس روندهای صنعت ایجاد کنید.”
2. “متن پست وبلاگ زیر را به پستهای رسانههای اجتماعی برای فیسبوک تبدیل کنید. قلاب هر پست، خلاصهای از محتوا را وارد کنید، و با دعوت به اقدام برای کسب اطلاعات بیشتر در وب سایت ما.”
3. “فهرستی از اینستاگرام ایدهها و اسکریپتهای ویدئویی برای [توضیحات مخاطبان] با فراخوان اقدام برای رزرو فروش ایجاد کنید. برای هر محصول لیست شده در زیر پنج ایده ایجاد کنید.
4. “در زیر کتاب فروش من برای [نام تجاری، توضیحات] آمده است. 20 امتیاز بگیرید و فهرستی از پستهای بالقوه رسانههای اجتماعی تهیه کنید که به فروش [شما] کمک میکنند. محصول].”
5. “یک طرح کلی برای پست لینکدین ایجاد کنید که نکات کلیدی مقاله خبری صنعت زیر را برای [توضیحات اتصالات لینکدین شما] خلاصه می کند.”
6. “شما در حال ایجاد یک ویدئوی YouTube هستید که نشان می دهد محصول شما چگونه برای مشتریان بالقوه ای که قصد خرید آن را دارند کار می کند. از توضیحات محصول زیر برای نوشتن اسکریپت ویدئویی استفاده کنید. که به سوالات بینندگان پاسخ می دهد.”
7. “من میخواهم محتوایی را در X منتشر کنم که من را به عنوان یک مرجع در جایگاه [محصول شما] برای فروش [محصول] معرفی کند. در زیر لیستی از امتیازات قدرت من است. فهرستی از X ارائه دهید. رشتههایی که برند شخصی من را میسازد و با فروش محصول من به پایان میرسد.”
8. “یک تجزیه و تحلیل رقابتی بین [نام تجاری رقابتی] و نام تجاری من [نام] انجام دهید، سپس جدولی از پستهای اجتماعی ارائه دهید که نقاط قوت نام تجاری من را نسبت به [نام تجاری رقابتی] معرفی میکند. پنج ایده در هر پلتفرم بگنجانید و برای هر پست یک قلاب و خلاصه بنویسید.”
9. “در زیر یک پست اینستاگرام توسط [عنوان شغلی شما] برای [مخاطبان هدف] آمده است. وانمود کنید که یک مدیر رسانه های اجتماعی هستید و لیستی از سؤالات احتمالی که می توانم در بخش نظرات خود پین کنم تا تعامل آسان بینندگان را القا کنم.”
10. “استفاده از پیامرسانی مستقیم در رسانههای اجتماعی تعادل ظریفی بین گفتگوی واقعی و بحث در مورد تجارت است. من [محصول] را برای [شرکت] میفروشم. برخی از آنها چیست؟ ایده هایی برای تعامل واقعی با [مخاطبان هدف] در DM ها بدون فروش فوری؟”
منبع تصویر
آن را دوست داشته باشید یا از آن متنفر باشید، ایمیل بخش مهمی از هر استراتژی فروش است. این دستورات را امتحان کنید تا به مشتریان بالقوه در تعامل کمک کنید.
1. “شما می خواهید با یک مشتری بالقوه رابطه ایجاد کنید. در زیر اطلاعات مربوط به بخش “درباره” در نمایه لینکدین آنها آمده است. 10 موضوع گفتگو را ارائه دهید که می توانید در یک دریافت مورد بحث قرار دهید. -to-know-you تماس بگیرید
2. “توضیحات محصول من در زیر آمده است. یک توالی ایمیل فراگیر سرد با هدف [توضیح سرنخ] بنویسید. باید دارای پنج ایمیل با CTA [CTA شما] باشد.”
3. “برای ایمیل فروش زیر برای [مخاطبان هدف] یک خط موضوع جذاب ایجاد کنید. این دومین ایمیل بعدی در یک سری اطلاع رسانی سرد است.”
4. “من برای [نام و توضیحات شرکت] کار میکنم و [محصول] را به [مخاطبان هدف] میفروشم. میخواهم ایمیلهایی ارسال کنم که پاسخهایی را از گیرندگان ایجاد میکند هدف ایجاد ارتباط واقعی با خوانندگان و ایجاد یک لیست از خطوط موضوعی ایمیل، قلابها، خطوط اصلی ایمیل و سؤالات پایانی است که الهامبخش پاسخگویی و ایجاد یک جامعه ایمیل واقعی است. قالب بندی در جدول.”
5. “شما در حال انجام جستجوی فروش برای [توضیحات مخاطبین هدف] فروش [توضیحات محصول] توسط [نام شرکت] ایجاد 20 موضوع ایمیلی که می تواند برای معرفی محصول ما به سرنخ های جدید استفاده شود. “
6. “به من کمک کنید A/B خطوط موضوع ایمیل را آزمایش کنم. خطوط موضوع ایمیل را در زیر مقایسه کنید و به من بگویید که کدام یک نرخ باز شدن بهتری برای مخاطبان من دارد.”
7. “در زیر یک ایمیل فروش سرد وجود دارد که هنگام ارسال به [شرح مشتری]، پیگیری دریافت نکرد. ایمیلی جذاب و پیگیری مختصر بنویسید و سعی کنید پاسخی دریافت کنید. ایمیل CTA [CTA] است.”
8. “شما در حال توسعه یک استراتژی فروش ایمیل برای جمعه سیاه هستید. یک برنامه ایمیل برای پیشبرد [محصول] من ایجاد کنید. تقویمی را اضافه کنید که در آن جزئیات ایمیلهایی که چه زمانی باید برای مشتریان احتمالی ارسال شوند را درج کنید.”
9. “توالی زیر رایانامه اطلاع رسانی سرد به [توضیح سرنخ] برای [شرح محصول] پاسخی ایجاد نکرد. یک ایمیل نهایی ایجاد کنید که شامل یک پیشنهاد کم فروش از [شما باشد. پیشنهاد کاهش فروش] برای این سرنخ.”
10. “در زیر توضیحات محصول من آمده است. رایگان ایمیل خلاقانه مربوط به محصول را ارائه دهید تا به [مخاطبان هدف] انگیزه برای پیوستن به لیست ایمیل من کمک کنید.”
11. “موضوع ایمیل فروش زیر را برای [مخاطبان هدف] انتخاب کنید و ایمیلی بنویسید و پیش نویس کنید که فوریت ایجاد کند.”
ویدئو یکی از قدرتمندترین رسانههایی است که در اختیار ماست. با این دستورات هوش مصنوعی برای ویدیوهای فروش، فرآیند را ساده کنید.
1. “تحلیل ویدیوهای پرطرفدار در TikTok در جایگاه [name]. بر اساس آنچه در TikTok عملکرد خوبی دارد، فهرستی از پیشنهادات ویدئویی برای من ارائه دهید تا [توضیحات محصول] را تبلیغ کنم. “
2. “به من کمک کنید ویدیوی خود را برای SEO YouTube بهینه کنم. رونوشت ویدیوی زیر را بگیرید و عنوان و توضیحات ویدیویی را بنویسید که برای [کلید کلیدی] بهینه شده است.”
3. “در زیر لیستی از بازخوردهای مثبت مشتریان و بررسی های محصول ما برای [شرح محصول] آمده است. فهرستی از ایده های ویدئویی کوتاه برای TikTok و Instagram بر اساس بازخورد مثبت ایجاد کنید. شامل شود. یک قلاب و فیلمنامه برای هر مفهوم.”
4. “توضیحات و ویژگیهای محصول من در زیر آمده است. پنج روش را فهرست کنید که از طریق آنها زندگی [مخاطبان هدف] من با محصول من بهتر میشود و بر اساس هر مزیت ایدههای ویدیویی تولید کنید. این موارد را نمایش دهید. در جدولی با قلابهای ویدئویی، طرح کلی، پلتفرم مورد نظر و بسته شدن با یک CTA.”
5. “چه نوع ویدیوهایی درباره [موضوع] در TikTok بهترین عملکرد را دارند؟ با نگاهی به آنچه که بهترین عملکرد را دارد، اسکریپتهای ویدیویی برای ویدیوهای فروش [محصول] ارائه دهید. آیا این موضوعات واقعاً برای شما مفید باشد. بینندگان و نه پر از کرک یا فروش زمین.”
6. “شما در تلاش هستید [محصول] را در YouTube بفروشید. کلمات کلیدی پر جستجو در جایگاه [تو جایگاه] در YouTube کدامند؟ با استفاده از این اطلاعات، 10 عناوین ویدیوی بهینه شده برای سئوی جستجوگر را به من بدهید قوی> عبارتهای جستجوی محبوب را برای هر عنوان ویدیویی مشخص کنید.”
اسکریپتهای فروش میتوانند ترسناک باشند، اما هرگز مجبور نخواهید بود دوباره با یک صفحه خالی شروع کنید.
1. “در زیر توضیحات محصول و مخاطبان هدف من آمده است. یک اسکریپت فروش مختصر و جذاب بنویسید و سعی کنید این [عنوان شغلی مشتری] را برای آزمایش نسخه نمایشی محصولم بدست آورید.”
2. “رونوشت جلسه زیر را بگیرید و پنج اسکریپت تماس فروش بعدی را بر اساس نیازها و علایق بیان شده این سرنخ ایجاد کنید.”
3. “شما [نام و توضیحات محصول] را به [مخاطبان هدف] می فروشید. کدام نقاط دردناکباید در اسکریپت های فروش شما برجسته شود؟
4. “شما یک [عنوان شغلی] هستید که در تلاش برای فروش [شرح محصول خود] هستید. یک اسکریپت فروش با تمرکز بر [متمایزکنندههای محصول شما] بنویسید.”
5. “در زیر توضیحات محصول من آمده است. فهرستی از سوالات اسکریپت فروش را برای تماس با [عنوان شغل] در [شرکت توضیحات] ارائه دهید.”
6. “شما [محصول] را به [مخاطبان هدف] میفروشید. پنج الگوی شخصیشده برای اسکریپتهای فروش ایجاد کنید که دارای گزینههای شخصیسازی تکمیلی هستند. هر یک از [عنوان شغلی مشتری] که من این اسکریپت را بخوانید تا احساس کنید که وقت گذاشتم تا به شرکت آنها و وضعیت فعلی آنها نگاه کنم.”
7. “من [نام محصول] را می فروشم، راه حلی برای [نقاط دردناک]. شرکت مشتری بالقوه من از ابزار رقابتی [نام ابزار] استفاده می کند. یک اسکریپت فروش سفارشی تهیه کنید که مزایای استفاده را مشخص کند ابزار [نام شرکت شما] نسبت به رقیب ما.”
آیا میدانستید با ChatSpot میتوانید ببینید که شرکت مشتری احتمالی شما از چه ابزارهای دیجیتالی استفاده میکند؟
تیم فروش شما به اندازه آموزش شما خوب است. در اینجا دستورات هوش مصنوعی برای آموزش فروش وجود دارد که می توانید امروز آن را امتحان کنید.
1. “شرکت من [نام شرکت] [محصول] را در [بازار/صنعت/توقف] می فروشد. نقاط دردناک اصلی که اهداف ما با آن روبرو هستند چیست؟ این موارد را در سطح مبتدی برای شما توضیح دهید. به نمایندگان فروش جدید آموزش دهید.”
2. “شما در حال توضیح چشم انداز [بازار/صنعت/توقف] برای یک کارمند فروش کاملاً جدید هستید که [محصول شما] را می فروشد. چه نکاتی باید پوشش داده شوند؟ یک طرح کلی ارائه آموزشی را تهیه کنید< /strong> با اطلاعات اولیه شروع کنید و برای پوشش نقاط درد، مقیاس را افزایش دهید.”
3. “ما [محصول] را به [مخاطبان] می فروشیم. برخی از نمایندگان فروش جدید ما برای صنعت [صنعت شما] کاملاً جدید هستند. داده ها، تحقیقات و آمارهای عمومی را در مورد ما جمع آوری کنید. در یک جدول بر اساس موضوع تاریخ، وضعیت فعلی و پیش بینی های رشد خلاصه کنید.”
4. “در زیر فهرستی از بازخورد ضعیف مشتریو نظرات منفی برای [نام محصول و توضیحات] آمده است. فهرستی از موارد متضاد را تهیه کنید که یک نماینده فروش جدید می تواند در طول تماس فروش به آنها اشاره کند.”< /p>
5. “در زیر لیستی از بازخورد عالی مشتری و بررسی های مثبت برای [نام محصول و توضیحات] وجود دارد. لیستی از نکات صحبت کردن را تهیه کنید که یک نماینده فروش جدید می تواند در طی یک تماس فروش به آن اشاره کند.”
6. “متن زیر تماس تلفنی را در زیر بگیرید و آن را به یک منبع آموزشی برای نمایندگان فروش جدید ما تبدیل کنید.” -into-the-sales-workflow “data-hs-anchor =” true “/>
بنابراین ، هوش مصنوعی در گردش کار فروش قرار دارد؟
AI Chatbots روابط ایجاد می کند ، اما ایمیل های آشکار هوش مصنوعی آنها را خراب می کنند. چرا؟
زیرا مردم وقتی متوجه می شوند چیزی که باید انسان باشد ، احساس گول زدن می کنند.
شما نیازی به مطالعه روانشناسی مشتری ندارید تا درک کنید که مشتریان و مشتریان شما نمی خواهند احساس کنند تیم فروش شما در چته محو می شود. یک تیم فروش که از لمس انسان می تواند حفظ مشتری را درست از پنجره با آن پرتاب کند.
بزرگترین راه من از مصاحبه با تیم های فروش که از هوش مصنوعی استفاده می کنند این است: هوش مصنوعی باید سیستمی را که قبلاً کار می کند ، تقویت کند. بسیاری از افراد در فروش نادرست از AI استفاده می کنند ، اما کسانی که این کار را می کنند ، پاداش ها را به دست می آورند.
از ابزار فروش هوش مصنوعی HubSpot استفاده کنید تا امروز وقت خود را آزاد کنید و حداکثر تلاش خود را انجام دهید.