کسب و کار

پیمایش در چالش های اولیه کارآفرینی و چگونگی غلبه بر آنها

پیمایش در چالش های اولیه کارآفرینی و چگونگی غلبه بر آنها

من می‌دانم که گفتن این حرف حیرت‌انگیز یا انقلابی نیست، اما کارآفرین بودن آسان نیست. جرات، پشتکار، زیرکی تجاری و تفکر استراتژیک لازم است – و حتی داشتن این ویژگی‌ها همیشه برای سرپا ماندن یک صاحب کسب‌وکار کافی نیست. 

challenges of entrepreneurship

چالش‌های کارآفرینی می‌تواند فراتر از کنترل هر کارآفرینی وجود داشته باشد – اما این موانع مشکل‌ساز غیرقابل عبور نیستند. در اینجا، من با کارآفرینان صحبت کرده ام تا نظرات آنها را در مورد رایج ترین چالش های کارآفرینی و توصیه های آنها برای غلبه بر آنها دریافت کنم. 

بیایید وارد شویم.

→ Download Now: Free Business Plan Template

چالش هایی که کارآفرینان امسال با آن مواجه خواهند شد

1. تعادل کار و زندگی

در نظرسنجی وضعیت کارآفرینی که در اوایل ژوئن 2024 انجام دادم، از پاسخ دهندگان درباره بزرگترین آنها پرسیدم به عنوان کارآفرینان و صاحبان مشاغل به دردسر می افتند. پاسخ برتر تعادل بین کار و زندگی بود. 

تعریف یک تعادل خوب کار و زندگی برای همه متفاوت است، اما به نظر من، ایده اصلی این است که لازم نیست یکی از کار یا زندگی شخصی خود را فدای دیگری کند. 

ایوان مک کارتی، رئیس و مدیر عامل SportingSmiles، به من گفت که زمانی که کارآفرینی را شروع کرد با این چالش روبرو شد. او گفت: «من شرکتم را 15 سال پیش راه‌اندازی کردم و به‌عنوان یک صاحب کسب‌وکار، همیشه کوهی از وظایف برای انجام دادن وجود دارد. چالش اصلی من یافتن تعادل بین کار و زندگی شخصی ام بود.» 

زمانی که او کسب و کار خود را شروع کرد، مجرد بود، که به گفته خودش کار را آسان‌تر می‌کرد، اما دو ماه متوالی بدون اینکه روز مرخصی بگیرد، کار می‌کرد. او گفت: «من کاملاً وقف موفقیت کسب‌وکارم بودم، بدون هیچ برنامه‌ای پشتیبان اگر همه چیز درست نشد.» 

او اضافه می کند، “با نگاهی به گذشته، متوجه می شوم که باید به زندگی شخصی خود توجه بیشتری می کردم. مراقبت بهتر از خودم استرس را کاهش می‌داد و احتمالاً به من کمک می‌کرد بیشتر روی رشد کسب‌وکار تمرکز کنم.»

challenges of entrepreneurship: work life balance

چگونه بر این چالش غلبه کنیم

یکی از بزرگترین مزایای کارآفرینی این است که رئیس خود باشید. این به شما این آزادی را می دهد که ساعات کاری خود را تنظیم کنید و تعادل بین کار و زندگی را ایجاد کنید که بهترین کار را برای شما دارد، اما مواردی مانند فرهنگ شلوغی می تواند باعث شود که همیشه فعال و آماده برای کار به نظر برسد. 

توصیه‌های من برای حفظ تعادل بین کار و زندگی عبارتند از: 

    • تنظیم مرزها: این کار می تواند به سادگی تنظیم ساعات کاری باشد که در صورت امکان به آن پایبند باشید. روزهای شلوغ تری اتفاق می افتد، اما شما یک برنامه اولیه دارید. 
    • وقفه های واضح داشته باشید: من طرفدار جدی استراحت هستم. به من کمک می کند سرم را پاک کنم و با چشمانی تازه برگردم.
    • انتظارات واقع بینانه تنظیم کنید: تعهد بیش از حد می تواند به شما این احساس را بدهد که باید به کار خود ادامه دهید تا زمانی که همه چیز در لیست شما کامل شود، بنابراین سعی کنید در مورد آنچه می توانید انجام دهید صادق باشید. هر روز. 
  • وقتی کار نمی‌کنید از آن لذت ببرید: مطمئنم که این بی‌معنی است، اما به هر حال ارزش گفتن دارد. وقتی کار نمی‌کنید، فعالیت‌هایی را انجام دهید که باعث شادی شما می‌شوند، چه با عزیزان باشید، چه زمانی را برای یک سرگرمی اختصاص دهید یا حتی دور هم بنشینید و کاری انجام ندهید. 

2. دسترسی به سرمایه و منابع مالی 

دسترسی به سرمایه و بودجه چالش شماره 2 پاسخ دهندگان نظرسنجی ما است. 

این برای من منطقی است — راه اندازی یک کسب و کار بدون بودجه غیرممکن است. در واقع، متوسط ​​صاحب یک کسب و کار کوچک در سال اول کسب و کار خود حدود 40000 دلار خرج می کند. 

یک اکثریت کارآفرینان به ما گفتند که بیشتر بودجه آنها از منابع مالی شخصی تأمین می شود، که می تواند یک عامل استرس اضافه شده است زیرا بودجه شخصی برای نیازهای شخصی است. 

چگونه بر این چالش غلبه کنیم

بهترین راه برای جلوگیری از مشکلات جریان نقدی، ایجاد بودجه است. شما می دانید که چقدر نیاز دارید و قرار است داشته باشید و اگر هزینه ها بیشتر از درآمد باشد، می توانید به دنبال منابع مالی اضافی باشید. برخی از راه‌های آزمایش شده و واقعی برای دریافت بودجه برای کسب و کارتان عبارتند از: 

  • Crowdfunding: وب‌سایت‌هایی مانند GoFundMe و Kickstarter از کمپین های آنلاین به شما حمایت مالی می کند. 
  • وام های کسب و کار کوچک:سازمان های کسب و کار کوچک محلی و مراکز توسعه اغلب وام هایی را برای مشاغل در مراحل اولیه ارائه می دهند. 
  • وام های بانکی: وام های بانکی یک منبع تامین مالی رایج است. توصیه می‌کنم نرخ‌های بهره و شرایط بازپرداخت را بررسی کنید تا مطمئن شوید که با توانایی شما برای بازپرداخت مطابقت دارند. 
  • سرمایه گذاران فرشته: سرمایه گذاران فرشته متخصصان معتبری هستند که بودجه ارائه می دهند. شما معمولاً باید با این سرمایه گذاران تماس بگیرید یا برای پیشنهادات مالی آنها درخواست دهید. 
  • دوستان و خانواده: برخی افراد دوستان، خانواده و عزیزانی دارند که مایل به همکاری و حمایت هستند. اگر این مورد برای شماست، منبع ارزشمندی است که می توانید از آن استفاده کنید. 

3. یافتن مشتریان

72% از پاسخ دهندگان به مطالعه گروه Kauffman نشان داد که آنها برای یافتن مشتری تلاش کردند.  

پیدا کردن مشتریان یکی از (اگر نه ) اساسی‌ترین وظایفی است که اگر می‌خواهند کسب‌وکارشان رونق پیدا کند، باید به آن پرداخته شود، به‌ویژه اینکه همیشه نمی‌توانید به مشتریانی که به سادگی راهشان را پیدا می‌کنند، بانک کنید. شما.

چگونه بر این چالش غلبه کنیم

به‌عنوان یک کارآفرین، این وظیفه شماست که در مورد نام تجاری خود اطلاعاتی را به گوش شما برسانید – خود تبلیغی نحوه‌ی دستیابی به توپ است. 

اولین قدم برای یافتن مشتریان این است که بدانید مشتری ایده آل شما کیست. انجام تحقیق شخصیت خریدار به شما کمک می کند تا در مورد مخاطبان هدف خود، علایق آنها، نکات دردناک و بهترین ها بیاموزید. راهی برای جذب آنها شما همچنین می‌توانید جایگاه برند خود را تعیین کنید، که به شما کمک می‌کند تا تلاش‌های بازاریابی هدفمندی را برای حضور در مقابل مشتریان ایجاد کنید. 

من فرض می‌کنم به کسب‌وکار خود افتخار می‌کنید، بنابراین توصیه می‌کنم در هر فرصتی به آن ببالید. اگر به یک پایگاه مشتری محلی خدمات می دهید، بپرسید که آیا می توانید یک کارت ویزیت یا پرواز در موسسات محلی بگذارید. 

به رویدادهای صنعتی و نمایشگاه های تجاری بروید و واقعاً کسب و کار خود را به نمایش بگذارید. در رسانه های اجتماعی حضور فعال داشته باشید و از دوستان، خانواده و هر کسی در شبکه پشتیبانی خود بخواهید که این خبر را به اطلاع شما برسانند. یک برنامه ارجاع برای مشتریان فعلی خود ایجاد کنید. 

این به دید بستگی دارد، بنابراین، به هر طریقی، حضور خود را اعلام کنید. اگر منزوی بمانید، مشتریان شما را پیدا نخواهند کرد.

4. یافتن مربی

تلاش‌های کارآفرینی می‌تواند به تنهایی برای پیمایش چالش برانگیز باشد – به‌ویژه برای بنیان‌گذاران جوان یا اولین بار. 

دسترسی به مشاوره، بینش، و راهنمایی از سوی صاحبان کسب‌وکار باتجربه‌تر می‌تواند به حفظ یکنواختی کارها کمک کند، اما بیان این جهت آسان‌تر از انجام دادن است. در واقع، 60٪ از کارآفرینان مشتاق گفت که یافتن مربی که بتواند راهنمایی کند، چالش برانگیز است. 

چگونه بر این چالش غلبه کنیم

رویدادهای شبکه‌ای، نمایشگاه‌های ویژه صنعت، و پلت‌فرم‌های رسانه‌های اجتماعی همگی فرصت‌هایی برای ارتباط با افراد همفکر و با تجربه هستند. همچنین می‌توانید: 

    • با افراد تجاری که تحسینشان می کنید صحبت کنید. اگر رابطه ای ایجاد کرده اید، می توانید آن را یک قدم جلوتر بردارید و یک موقعیت راهنمایی را پیشنهاد دهید. 
  • این را اعلام کنید که به دنبال یک مربی هستید. افرادی که ممکن است هنوز آنها را نشناختید ممکن است ابتدا به شما نزدیک شوند و فرصتی را ارائه دهند. 
  • برای برنامه های مربیگری که برای کمک به شما در یافتن مربیان واجد شرایط در صنعت خود طراحی شده اند، استفاده کنید. اگر در ایالات متحده مستقر هستید، تماس با مراکز توسعه کسب و کار کوچک یک راه عالی برای شروع است. 
  • ارتباط با انجمن خود، خواه جامعه محلی شما یا در پلتفرم هایی مانند LinkedIn، می تواند به شما کمک کند افرادی را با علایق مشترک خود پیدا کنید. شنیدن داستان‌های افراد می‌تواند به اندازه برقراری ارتباط با فردی با سابقه کار مفید باشد. 

کلید یافتن یک مربی این است که مایل باشید خودتان را در آنجا قرار دهید. هیچ تضمینی وجود ندارد که کسی بتواند راهنمایی کند، اما افراد زیادی مایل و هیجان زده هستند که بینش خود را به اشتراک بگذارند. 

مطالب پیشنهادی من

5. با انگیزه ماندن 

جاستین سیلورمن، بنیانگذار و مدیر عامل Merchynt، به من گفت، “بزرگترین چالش برای من حفظ انگیزه در روزهای اولیه بود، زمانی که درآمد وجود نداشت و رشد کند بود.” 

انگیزه می تواند برای همه، صرف نظر از مرحله کسب و کار، یک مبارزه باشد. اگر دچار فرسودگی شغلی یا عدم تعادل بین کار و زندگی هستید، حفظ آن حتی دشوارتر می شود. 

خوشبختانه انگیزه چیزی است که می توانید دوباره آن را بازسازی کنید. 

چگونه بر این چالش غلبه کنیم

این چیزی است که سیلورمن برای بازیابی انگیزه انجام داد: «من از The Messy Middle الهام گرفتم و ترکیبی از اهداف موفقیت کوچک و بزرگ را تعیین کردم. آنها را روی تخته ای جلوی میزم گذاشتم و همانطور که می رفتم آنها را چک کردم. این رویکرد به من کمک کرد تا ببینم که بردهای کوچک در طول زمان به دستاوردهای بزرگ اضافه می شوند. زمانی که قبلاً از سرمایه گذاری های دیگر منصرف شده بودم، من را ادامه داد.» 

او گفت که این رویکرد اهمیت جشن گرفتن پیروزی های کوچک را برای حفظ شتاب و انگیزه به او آموخت. 

تجزیه اهدافتان می‌تواند مسئولیت‌ها را قابل کنترل‌تر کند، به شما کمک کند کمتر تحت فشار قرار بگیرید و به شما در اولویت‌بندی مهم‌ترین کارها کمک کند. هر بار که به یکی از اهداف کوچکتر خود دست یابید، یک برد است و امیدواریم که باعث شود شما احساس موفقیت، هیجان و انگیزه کنید. 

6. سازگار بودن.

اسکات ویلیامسون، معاون فروش و مهندسی در ر. Williamson & Associates، گفت: “بزرگترین چالش من به عنوان یک کارآفرین این بود که یاد بگیرم چگونه چرخش و سازگاری سریع داشته باشم.” 

بازارها همیشه در حال تغییر هستند، بنابراین این یک چالش قابل درک است. موانع غیرمنتظره (سرفه سرفه، بیماری همه گیر) ممکن است ایجاد شود و حتی با برنامه ریزی اضطراری، چرخش همچنان می تواند یک چالش باشد. 

ویلیامسون می‌افزاید: «وقتی برای اولین بار شرکتم را راه‌اندازی کردم، چشم‌اندازی برای آنچه داشتم داشتم. فکر کرد که کسب و کار تبدیل خواهد شد. اما با راه اندازی و جذب مشتریان واقعی، واقعیت بازار و چشم انداز رقابتی مشخص شد. اوضاع دقیقاً آنطور که من تصور می‌کردم در حال تکامل نبود.» 

او گفت که باید یاد بگیرد که به مشتریان گوش دهد و تغییرات سریعی را برای هماهنگی بهتر با نیازهای آنها انجام دهد. حتی با وجود اینکه پذیرش اینکه دیدگاه اولیه او کاملاً دقیق نیست دشوار بود، بینش مشتری به ساخت محصولی کمک کرد که جذابیت واقعی را به دست آورد. 

چگونه بر این چالش غلبه کنیم

نکته ویلیامسون این است که بدانیم کارآفرینی به معنای پایبند بودن به یک طرح نیست: “این [کارآفرینی] است] در مورد داشتن چشم انداز، آزمایش آن در دنیای واقعی، گوش دادن به بازخورد، و تمایل و توانایی سازگاری. بازار همیشه در حال تغییر است، بنابراین کارآفرینان باید با آن تغییر کنند.”

challenges of entrepreneurship: adaptability“>من توصیه می‌کنم از اخبار و روندهای صنعت به‌روز بمانید و روند مصرف‌کنندگان را رصد کنید. شما احساسی از وضعیت صنعت خود و اینکه آیا تغییراتی در راه است یا خیر، دریافت خواهید کرد. 

7. مشمولیت و موانع مرتبط با فرصت

من Breaking the Blueprint را اجرا می کنم، یک ستون وبلاگ HubSpot که به چالش های منحصر به فرد اختصاص داده شده است. از کارآفرینان کم نمایندگی بسیاری از مشکلاتی که گفته شد گروه ها با آن روبرو هستند به دلیل رویه های تاریخی است که آنها را از فرصت های برابر محروم کرده است.

در نتیجه، کسب‌وکارهای متعلق به اقلیت‌ها هنوز هم گاهی برای دستیابی به همان سطح موفقیت با همتایان سفیدپوست خود تلاش می‌کنند. در اینجا چند آمار وجود دارد که چشم انداز منحصر به فرد کارآفرینی را برای کارآفرینان اقلیت نشان می دهد: 

  • تقریباً نیمی از مشاغل کوچک متعلق به زنان در پاسخ به نظرسنجی QuickBooks گفت که داشتن بودجه یا کمک مالی بیشتر بیشترین تأثیر را بر تجارت آنها خواهد داشت. 
  • تقریبا 8 در 10< /a> صاحبان مشاغل کوچک سیاه پوست می گویند که نژادپرستی را از یک مشتری تجربه کرده اند.  
  • موسسان LGBTQ+ 36% ایجاد کردند مشاغل بیشتر، 114٪ حق ثبت اختراع بیشتر، و 44٪ بیشتر وجود دارد، اما 16٪ بودجه کمتری نسبت به بنیانگذار متوسط ​​جمع آوری کرده است. 
  • کسب و کارهای لاتین کمتر از 1٪ از 487 میلیارد دلار سرمایه گذاری شده در 500 معامله بزرگ سرمایه گذاری خطرپذیر و سهام خصوصی در سال 2020 دریافت کرد. 

این تناقضات مایه تاسف است زیرا کارآفرینان اقلیت تقریباً مشارکت دارند سالانه 2 تریلیون دلار به اقتصاد ایالات متحده وارد می شود. 

چگونه بر این چالش غلبه کنیم

بسیاری از چالش‌هایی که کارآفرینان کم‌نماینده با آن مواجه هستند، نیازمند اقدام از جانب مؤسسه‌هایی هستند که از لحاظ تاریخی حمایتی نکرده‌اند. 

خوشبختانه، هر چند، افراد می توانند برای بهبود شرایط خود اقدام کنند. برای مثال، می‌توانید: 

  • در جستجوی منابعی بگردید که به طور خاص برای کارآفرینانی که نمایندگی کمتری دارند. (یک پلاگین بی شرمانه دیگر برای شکستن طرح اولیه، جایی که من این نوع محتوا را منتشر می کنم)< /li>
  • شبکه کنید و با افرادی که تجربیات مشابهی دارند ارتباط برقرار کنید. شما می توانید مشاوره به اشتراک بگذارید، در مورد چالش ها بحث کنید، و یکدیگر را از طریق سفرهای کارآفرینی خود ارتقا دهید. 
  • به دنبال مربیان تجاری باشید که مایلند تجربه و تخصص خود را به اشتراک بگذارند. 
  • برای کمک‌های مالی، وام‌ها، و فرصت‌های مالی برای کارآفرینان اقلیت درخواست دهید، مانند وام های تجاری اقلیت. 

8. درخواست کمک. 

راحت بودن درخواست کمک یک مهارت آموخته شده است. مردم دوست دارند خودمختار باشند و می توانند کمک خواستن را نشانه ضعف بدانند. 

من فکر می‌کنم کمک خواستن برعکس است – این نشان‌دهنده تمایل به یادگیری است، و می‌تواند در درازمدت ما را در وضعیت بهتری قرار دهد، زیرا از حمایت برخورداریم، و نظرات دیگران می‌تواند ما را به فکر کردن ایده‌های جدید وادار کند. 

جودی سواین، بنیانگذار کودکان خود را استخدام و اخراج کنید، هنگامی که سفر خود را آغاز کرد، با درخواست کمک مشکل داشت. او به من گفت: “بزرگترین چالش من به عنوان یک کارآفرین برای اولین بار این بود که همه چیز را به تنهایی انجام دهم و کمک نخواستم.” 

سواین می‌افزاید: «من نمی‌خواستم مردم را آزار دهم، وقتشان را بگذارم، مورد قضاوت قرار بگیرم یا طرد شوم، بنابراین در عوض، کاری را انجام دادم که فکر می‌کردم کارآفرینان باید انجام دهند. هول کردم ساعات کار بیش از حد در روز، برای هفته‌ها که به ماه‌ها تبدیل می‌شد، خانواده‌ام را برانگیخت تا یک مداخله کامل با من انجام دهند.» 

او می‌گوید این مداخله باعث کاهش سرعت او و شروع به جستجوی کمک شد. او منابع مختلفی را که برای کارآفرینان در دسترس است، کشف کرد، مانند کمک های مالی، مراکز کسب و کار کوچک، و برنامه های شتاب دهنده.

«چیزی که یادگیری من خیلی طول کشید این بود که افراد واقعی آنجا بودند که می خواستند کمک کنند. اگر نپرسید پاسخ همیشه منفی خواهد بود. زمانی که فهمیدم تنها کاری که باید انجام دهم این است که شجاع باشم و فقط بخواهم، درهای پشتیبانی باز شد و من به عقب نگاه نکرده ام. 

challenges of entrepreneurship: asking for help<0vpx">

چگونه بر این چالش غلبه کنیم

بهترین راه برای غلبه بر احساس چالش با درخواست کمک، این است که آن را به‌عنوان یک قوت به جای ضعف در نظر بگیرید. این نشان می دهد که شما خودآگاه، مایل به دریافت بازخورد و مشتاق رشد هستید.

9. خود شک و ترس

شک به خود و ترس در میان کارآفرینان رایج است. ممکن است احساس کنید که شهرت خود را به خطر می اندازید، که ممکن است شکست بخورید، یا اینکه برای این کار کنار بگذارید — 50% کارآفرینان می گویند این احساسات یک چالش بزرگ است. 

سندرم ایمپوستور یک تظاهرات رایج از شک به خود است و تحقیقات نشان می‌دهد که 82% افراد آن را تجربه کرده اند. 

دنیای تجارت همیشه در جریان است، بنابراین هیچ پاسخ آسانی برای رفع این مشکل وجود ندارد، اما راه‌هایی برای کاهش آن وجود دارد. 

چگونه بر این چالش غلبه کنیم

به نظر می‌رسد این چیزی است که کسی در یک مم تمسخر آمیز باب اسفنجی می‌نویسد، اما من پایبند خود هستم: صبر و پشتکار راه های عالی برای مبارزه با شک و تردید به خود هستند. 

شما نمی دانید اگر به چیزها فرصتی برای رخ دادن ندهید، اوضاع چگونه پیش خواهد رفت. به عنوان مثال، اگر به خود شک دارید که نمی‌توانید سودی به دست آورید، چگونه می‌توانید صحت آن را تأیید کنید اگر به خودتان زمان نداده‌اید که درآمد کسب کنید؟

وقتی احساس عدم اعتماد به خود به وجود می‌آید با خودتان مهربان باشید، زیرا نحوه پاسخگویی شما می‌تواند بر طول مدت آن تأثیر بگذارد. خود گفتاری مثبت و تأییدات می تواند به شما کمک کند از استرس و اضطراب دوری کنید. 

حتی اگر مجبور باشید آن را جعل کنید «تا زمانی که آن را بسازید، در حال ساختن یک عادت مثبت هستید که در دراز مدت برای شما مفید خواهد بود. 

10. ایجاد و توانمندسازی یک تیم 

اگر سفر کارآفرینی شما به عنوان یک نمایش یک نفره آغاز شد، ایجاد و توانمندسازی یک تیم یک میدان بازی کاملاً جدید است. به جای اینکه همه کارها را خودتان انجام دهید، باید راحت به دیگران اعتماد کنید و وظایف محوله را انجام دهید. 

گاوری منگلیک، مدیر عامل و یکی از بنیانگذاران Instrumentl، به من گفت که او با این مشکل دست و پنجه نرم کرده است. او می‌گوید: «به‌عنوان یک کارآفرین، بزرگترین چالشی که با آن روبه‌رو بوده‌ام، یافتن تعادل مناسب بین رهبری تیمم بوده و در عین حال به آن‌ها اجازه می‌دهم خودمختاری رشد کنند. در اوایل، از ترس اینکه کارها به درستی انجام نشوند، تمایل داشتم همه جزئیات را مدیریت کنم.» 

او می افزاید: «به سرعت متوجه شدم که این سطح از کنترل خلاقیت را خفه می کند و مانع عملکرد می شود. کلید واقعی استخدام افراد مناسب، انتقال واضح چشم انداز و انتظارات و سپس کنار گذاشتن سر راه آنها بود. من باید تشخیص می‌دادم که نوآوری از تیم‌های توانمند می‌آید، نه بنیان‌گذاران سرسخت.»

چگونه بر این چالش غلبه کنیم

منگلیک با تغییر نقش خود با این چالش مقابله کرد. او یاد گرفت که از طریق مربیگری و راهنمایی حمایت کند و در عین حال به کارکنان خود برای انجام موفقیت آمیز وظایفشان اعتماد داشت. پذیرش این رویکرد باعث مشارکت بیشتر، خروجی، رضایت شغلی کارمندان و نتایج تجاری بهتری شد. 

او می‌گوید، “تجربه به من آموخت که رهبری به معنای کنترل نیست، بلکه قادر کردن دیگران برای انجام بهترین کارشان است.”

challenges of entrepreneurship: building a team<120vpx">

راهبردهای مؤثر دیگر عبارتند از:

  • ارتباط انتظارات و دادن دستورالعمل های واضح
  • تیم خود را تشویق کنید تا مالکیت وظایف و دستاوردهای خود را در دست بگیرد
  • برنده های تیم را برای تقویت روحیه و تقویت پیوندهای تیم برجسته کنید

11. همگام با تغییر قوانین

توجه: این به منزله توصیه حقوقی برای استفاده شرکت شما یا توصیه‌ای برای درک حقوقی خاصی نیست. 

صاحبان کسب و کار می توانند با پیگیری الزامات قانونی مشکل داشته باشند. طبق فهرستی از Funding Circle، تنها در سال 2020، بسیاری شرکت‌ها مجبور بودند تغییرات قوانین اضافه کاری، تغییر در الزامات بیمه درمانی، افزایش حداقل دستمزد، و معرفی مقررات حفظ حریم خصوصی اینترنتی مانند قانون حفظ حریم خصوصی مصرف‌کننده کالیفرنیا (CCPA) – در میان چندین قانون جدید و اصلاح‌شده دیگر را در نظر بگیرند.

خوشبختانه، اکثر قوانینی که به تازگی به تصویب رسیده اند، قبل از اجباری شدن انطباق، دارای برخی از باندها هستند – به شما این امکان را می دهد که حساب کنید و برای الزامات جدید آماده شوید.

با این وجود، باید مراقب قوانینی باشید که ممکن است فوراً بر شرکت شما تأثیر بگذارد، خواه این قوانین محلی، ایالتی، فدرال یا خاص صنعت باشند.

چگونه بر این چالش غلبه کنیم

بهترین راه‌ها برای اطلاع از مسائل قانونی، نظارتی و انطباق، نظارت بر اخبار صنعت، صحبت با همتایان، استفاده از منابع معتبر، یا حتی داشتن وکیلی است که می‌توانید با آن تماس بگیرید تا شما را در این جنبه از کسب‌وکارتان راهنمایی کند. 

اگر به گواهی‌های خاصی نیاز دارید، به‌طور مرتب تغییرات یا زمان‌های مهم تمدید را بررسی کنید. برخی از الزامات قانونی که می خواهید از آنها آگاه باشید عبارتند از: 

  • درخواست برای مجوزهای لازم (مجوزهای فروشنده، مجوزهای تجاری و غیره)
  • درک الزامات مالیاتی مشاغل کوچک (وب سایت IRS جامع ترین اطلاعات را دارد)
  • نظارت بر رعایت الزامات جهانی و حفظ حریم خصوصی (مانند GDPR)

مطالعه بیشتر توصیه شده من

به شما

مسدودهایی که کارآفرینان با آن روبرو هستند می تواند تحمیل کننده باشد. 

من قبلاً به آن اشاره کردم، اما بهترین سیاست برای هر کسی که با این چالش‌ها مواجه است این است که صبور و پایدار بماند. غلبه بر این مشکلات می تواند زمان بر باشد، اما انجام هر کاری که می توانید برای عبور از موانع انجام دهید بهترین ضربه را به شما می دهد.

Business Plan Template

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا