کسب و کار

شتاب فروش: چیست و چگونه می توان آن را تحت تاثیر قرار داد

شتاب فروش: چیست و چگونه می توان آن را تحت تاثیر قرار داد

اکثر مواقع، پاسخ سریع بهترین راه برای خوشحال کردن مشتری شماست. زمان پاسخ فروشنده بر 57% از رفتار خریداران تأثیر می‌گذارد. الف>. خوشبختانه، با فروش، سرعت نیز راهی برای خوشحال کردن تیم فروش شما است. شتاب فروش به شما کمک می‌کند هر دو را انجام دهید.

salesperson uses sales acceleration

Discover five pieces of sales enablement content your business needs to be  making.

شتاب فروش چیست؟

تسریع فروش به تیم‌ها امکان می‌دهد چرخه‌های فروش خود را کوتاه‌تر کنند و با چشم‌اندازهای سالم‌تر و پربارتر مشارکت کنند. تیم‌ها نه تنها معاملات را سریع‌تر می‌بندند، بلکه آنها را جستجو می‌کنند، سرنخ‌ها را واجد شرایط می‌کنند و فرآیند فروش را بهینه می‌کنند، همه اینها بدون به خطر انداختن تجربه مشتری.

در حالی که می‌توانید با استخدام افراد مناسب بر برخی از این موارد تأثیر بگذارید، فرمول تسریع فروش اغلب شامل فناوری شبکه‌های اجتماعی، هوش مصنوعی، خطوط لوله داده و حتی پلتفرم‌های تجسم است. این بهترین راه برای ساده کردن فرآیند فروش برای مشتریان و تیم فروش شما است.

نحوه استفاده از شتاب فروش

فرمول تسریع فروش از بسیاری از چیزهایی که در زندگی روزمره یک نماینده فروش ضروری است تقلید می کند: داده، فناوری، و فروش ورودی. هر یک از این موارد بر جنبه‌های مهم فروش، مانند بستن و یافتن سرنخ‌ها تأثیر می‌گذارد. متأسفانه، آنچه مهم‌تر است می‌تواند سخت‌ترین هم باشد. در یک نظرسنجی اخیر، 40٪ از فروشندگان گفتند که جستجوی جستجو چالش‌برانگیزترین بخش فرآیند فروش، که با بسته شدن (36٪) و واجد شرایط (22٪) دنبال می‌شود.

بیایید بررسی کنیم که چگونه می‌توانید از شتاب فروش برای تأثیرگذاری بر روند فروش خود در حال حاضر استفاده کنید.

نسل اصلی

سرنخ ها به مشتریان بالقوه تبدیل می شوند و مشتریان بالقوه به فروش تبدیل می شوند. فروش چیزی است که هم تیم و هم شرکت شما را سرپا نگه می دارد. ابزارهای تسریع فروش به خودکارسازی بسیاری از کارهایی که یک تیم فروش برای تولید و حفظ خط لوله نیاز دارد، کمک می کند. برای مثال، یافتن سرنخ‌ها، بررسی آنها، و پیدا کردن تصمیم گیرنده می تواند قبل از اینکه تیم فروش شما درگیر شود، توسط یک هوش مصنوعی یا ابزار انجام شود. تیم خود را از تحقیقات خسته کننده آزاد کنید و اجازه دهید مستقیماً به فروش برسند.

امتیاز برتر

بعد از اینکه تیم شما ابزارهای تسریع فروش را پیاده‌سازی می‌کند، روزهایی که وارد رابطه با مشتری بالقوه می‌شوید و متوجه می‌شوید که آنها قصد خرید ندارند، گذشته است. راه‌اندازی فرآیندهایی برای امتیازدهی و تخصیص مناسب سرنخ‌های شما یکی از بهترین راه‌ها است. سرعت فروش را بهبود بخشید و تیم خود را در جذب سریع‌تر کنید. دانستن و هدف قرار دادن سرنخ های داغ (یا حتی گرم) شما می تواند یک قدم بزرگ در کوتاه کردن چرخه فروش باشد.

ردیابی تعامل

تصور کنید اگر تیم شما مجبور به نوشتن ایمیل‌های بعدی برای هر یک از مشتریان احتمالی خود نباشد، چه کاری می‌تواند انجام دهد. حالا، تصور کنید که نمایندگان فروش شما ابزاری داشته باشند که دقیقاً به آنها بگوید که باید با چه کسی و چه زمانی ارتباط برقرار کنند (و حتی ممکن است ابزاری داشته باشند که به آنها کمک کند)؟

فرمول تسریع فروش در این مورد کمک می کند. از داده‌های مربوط به کارهایی که سرنخ‌ها با ایمیل‌های شما انجام می‌دهند، بازخورد مشتریان از تماس‌ها با تکرارها و حتی گوش دادن به رسانه های اجتماعی. همه اینها به ترسیم تصویر بهتری از مشتریان بالقوه شما کمک می کند و به تیم فروش شما بینش هایی را در مورد اینکه آنها در چه مرحله ای هستند و چگونه می توانید دسترسی خود را بهبود بخشید، می دهد. خودکارسازی هوشمند راه آینده است.

از چه ابزارهای شتاب فروش استفاده کنید

همه می‌خواهند سرنخ‌های بهتری را با سرعت بیشتری دریافت کنند و یک توپ هشت جادویی داشته باشند تا به شما بگوید چه زمانی باید به آنها دسترسی پیدا کنید. بسته به اینکه شما به دنبال تأثیرگذاری چه هستید، چند نوع مختلف ابزار وجود دارد که ممکن است به شما کمک کند.

فرمول تسریع فروش برای هر شرکتی بر اساس ساختار تیم و محصول شما متفاوت است. قطعات مختلف را انتخاب کنید و با آنها آزمایش کنید تا راه حلی مناسب پیدا کنید. در اینجا چند نوع ابزار مختلف برای بررسی وجود دارد.

  • CRM: CRMها ابزارهایی هستند که به شما کمک می‌کنند سرنخ‌ها، مشتریان بالقوه و مشتریان خود را سازماندهی کرده و همه اطلاعات خود را در مورد آنها در یک مکان نگه دارید. وقتی به خوبی سازماندهی شده اید، حرکت سریع آسان تر است. یک مثال عالی از این نوع ابزار مرکز فروش HubSpot است.
  • تحلیل‌های پیش‌بینی‌کننده: تجزیه و تحلیل پیش‌بینی‌کننده به شما امکان می‌دهد داده‌های تاریخی فروش و مشتریان فعلی را به‌دست آورید و پیش‌بینی‌ها و نحوه رفتار مشتریان آینده را ایجاد کنید. یک مثال عالی از این نوع ابزار Everstring است.
  • ردیابی و اتوماسیون ایمیل: این ابزارها به تیم شما اجازه می‌دهند تا آنچه را که با ایمیل‌هایی که ارسال می‌کنند، ردیابی کنند و حتی شروع به خودکارسازی تماس‌ها کنند. نمونه‌های عالی از این نوع محصولات Leadfeeder و ردیابی ایمیل HubSpot.
  • تجسم داده‌ها: وقتی می‌توانید داده‌های پیچیده را ببینید، آسان‌تر است. مشاهده داده ها به تیم شما بینش هایی در مورد عملکرد تیم و نیازهای مشتری می دهد به گونه ای که به راحتی قابل هضم و ادامه دادن باشد. Sisense نمونه عالی یکی از این ابزارها است.
  • ابزارهای تحقیقاتی شرکت و پایگاه‌های اطلاعاتی اصلی: کنجکاو هستید که تصمیم‌گیرنده کیست، یا آیا فرد بهتری وجود دارد که می‌توانید با او صحبت کنید؟ ابزارهای تحقیقاتی شرکت به تیم شما کمک می کند تا بینش بهتری در مورد چگونگی و چگونگی فرآیند فروش کسب کند. محصولاتی مانند ZoomInfo و LinkedIn Sales Navigator در اینجا بسیار مفید است.

اکنون شروع کنید

هیچ زمانی مانند زمان حال وجود ندارد. برای راه اندازی و اجرای سریعتر تیم خود همین حالا شروع کنید. کارکردهای فرمول تسریع فروش را اجرا کنید تا مطمئن شوید که تیم شما بهترین و واجد شرایط را دریافت می کند و به سرعت بر اساس آنها عمل می کند. هرچه سریعتر بتوانید مشتریان بالقوه را در چرخه فروش به دست آورید، احساس بهتری برای شما و آنها خواهد داشت.

کارهای سنگین را از دست نمایندگان فروش خود دور کنید: از هوش مصنوعی برای ایجاد و امتیاز دادن به مشتریان خود، خودکارسازی ردیابی تعامل و رسیدن به اهداف خود استفاده کنید. داده‌هایی را ایجاد کنید که حتی برای اعضای خارج از تیمتان معنی‌دار و جالب باشد: تجسم داده‌ها و تجزیه و تحلیل پیش‌بینی‌کننده می‌توانند داستانی حتی قانع‌کننده‌تر از آنچه شما بدون ابزارهای تسریع فروش بتوانید بیان کنید. اگر مایلید در مورد تسریع فروش با HubSpot بیشتر بیاموزید، تماس بگیرید امروز.

Improve your website with effective technical SEO. Start by conducting this  audit.  

 

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا