کسب و کار

بهترین نرم افزار آموزش فروش

بهترین نرم افزار آموزش فروش

در فروش، جایی که هر مکالمه اهمیت دارد و هر فرصتی نیاز به دقت دارد، تیم شما به چیزی بیش از برنامه های آموزشی معمولی نیاز دارد.

d8a8d987d8aad8b1db8cd986 d986d8b1d985 d8a7d981d8b2d8a7d8b1 d8a2d985d988d8b2d8b4 d981d8b1d988d8b4 66428cf02c5bc

آنها به راه حلی نیاز دارند که نه تنها آنها را با دانش و مهارت های لازم تجهیز کند، بلکه آنها را در فروش اطمینان دهد.

بدون نرم‌افزار آموزش فروش، اطمینان از اینکه نمایندگان بهترین شیوه‌ها را به کار می‌گیرند، به‌روز با محصولات و خدماتی که می‌فروشند و بستن معاملات.

Learn More About HubSpot's Sales Software

در این پست به موارد زیر خواهیم پرداخت:

  • نرم افزار آموزش فروش چیست؟
  • بهترین بسترهای آموزشی فروش
  • ویژگی های ابزارهای آموزش فروش که باید جستجو کنید

بهترین بسترهای آموزشی فروش

مرکز فروش HubSpot

HubSpot Sales Hub شما و تیمتان را با کتاب‌های فروش مجهز می‌کند که شامل فروش می‌شود. محتوای فعال (مانند برگه‌های محصول و دستورالعمل‌های قیمت‌گذاری)، اسکریپت‌های تماس، و کارت‌های جنگ برای ارزیابی رقابت شما.

hubspot sales hub

آموزش فروش را با HubSpot Sales Hub شروع کنید

همچنین منابعی، مانند مواد آموزشی، همه را در یک مکان برای کمک به سرعت بخشیدن به استخدام‌های جدید فراهم می‌کند.

مرکز فروش همچنین دارای هوش مکالمه است، که به شما کمک می کند تا نحوه عملکرد تیم شما در تماس ها و همچنین زمینه های بهبود را درک کنید. این پلتفرم می‌تواند علاوه بر کشف الگوهای عملکردی تکرارها، بینش‌هایی را در مورد تماس‌هایی مانند روندها و مخالفت‌های اصلی ارائه کند. همچنین می‌توانید برای کارهای تکراری از طریق پلتفرم بازخورد بگذارید.

در آخر، با <، عملکرد فروش را نیز مشاهده خواهید کرد.گزارش فروش و نرم افزار مدیریت عملکرد — که می تواند نتایج آموزش شما را اندازه گیری کند.

قیمت: نسخه رایگان با ویژگی‌ها و صندلی‌های محدود موجود است، به دنبال آن Starter با ۴۵ دلار در ماه، حرفه‌ای با ۴۵۰ دلار در ماه، و Enterprise با ۱۲۰۰ دلار در ماه.

Zoho Learn

zoho learnمنبع< /span>

Zoho Learn یک نرم‌افزار آموزش فروش است که به شما کمک می‌کند دوره‌های آموزشی فروش سفارشی ایجاد و مدیریت کنید که به نمایندگان فروش شما آموزش می‌دهد، دانش و مهارت‌های فروش آنها را آزمایش می‌کند و پیشرفت آنها را پیگیری می‌کند.

در حالی که می‌توانید دوره‌های آموزشی تعاملی فروش ایجاد کنید که عناصری مانند متن، ویدیو، صدا و تصاویر را در خود جای دهد، ویژگی‌هایی مانند آزمون‌ها می‌توانند میزان یادگیری نمایندگان شما را بررسی کنند. همچنین می‌توانید عملکرد را ردیابی کنید یا حوزه‌های بهبود تک تک نمایندگان فروش را از طریق گزارش‌دهی هم‌زمان شناسایی کنید.

قیمت: نسخه رایگان در دسترس است، با Express از 1 دلار برای هر کاربر در ماه و حرفه ای از 3 دلار برای هر کاربر در ماه.

EdApp

edapp

منبع

EdApp یک نرم افزار آموزشی است که از تیم های فروش پشتیبانی می کند. از طریق این پلتفرم، می‌توانید دوره‌های DIY یا قالب‌بندی‌شده را برای اعضای تیم جدید ایجاد کنید، آن‌ها را در فرآیند آموزشی شرکت کنید، دانش‌شان را امتحان کنید، عملکردشان را پیگیری کنید، و تیم خود را تأیید کنید.

این نرم‌افزار با ارائه بیش از 80 الگو که می‌توانید با ویدیو، آزمون‌ها، بازی‌ها و ارزیابی‌ها سفارشی کنید، متمایز است.

قیمت: نسخه رایگان موجود است. نسخه‌های پولی شامل «آن را خودتان انجام دهید» با ۲.۹۵ دلار به ازای هر کاربر فعال در ماه، «مدیریت‌شده با ۲.۹۵ تا ۵.۹۵ دلار» برای هر کاربر در ماه، و قیمت‌گذاری سفارشی برای Enterprise.

Brainshark

brainshark<6/><6px">منبع

Brainshark یک پلتفرم یادگیری است که شما را با ابزارهای مورد نیاز برای سوار شدن به کشتی و آموزش نمایندگان با ویژگی‌های آموزشی ویدیویی لوک مجهز می‌کند. شما می توانید یک کتابخانه دانش از مهارت ها و موضوعات مختلف برای سازماندهی ماژول های آموزشی خود بسازید. از طریق این پلتفرم، می‌توانید با وبینارها، نمایندگان را آموزش دهید.

به‌علاوه، یک برنامه تلفن همراه وجود دارد تا تیم شما بتواند به آموزش و بازخورد در حال حرکت دسترسی داشته باشد.

قیمت: قیمت در صورت درخواست در دسترس است.

iSpring Learn LMSiSpring LMS

منبع< /p>

iSpring Learn LMS یک پلت فرم همه کاره برای آموزش فروش است. این به شما این امکان را می‌دهد که هر نوع محتوای آموزشی ویژه فروش (شامل دوره‌های تعاملی، آزمون‌ها و شبیه‌سازی‌های فروش) ایجاد کنید، آن را به نمایندگان تحویل دهید و پیشرفت آنها را با گزارش‌های دقیق در زمان واقعی پیگیری کنید.

با این پلتفرم، می‌توانید با فروشندگان جدید وارد شوید، نمایندگان خود را تأیید کنید، رهبران را شناسایی کرده و پرورش دهید، و به هر یک از اعضای تیم خود کمک کنید تا از طریق آموزش شخصی‌سازی شده عملکرد بهتری داشته باشند.

iSpring Learn با Salesforce ادغام می شود، بنابراین تمام داده های مربوط به اعضای تیم فروش شما به طور خودکار بین دو سیستم همگام می شود.

قیمت: هزینه آزمایشی 30 روزه موجود است. برنامه های پولی بر اساس تعداد کل کاربران متفاوت است. شما فقط برای کاربرانی که در یک ماه فعال هستند صورت‌حساب دریافت می‌کنید.

Mindticklemindtickle

منبع

Mindtickle شما را قادر می‌سازد تا برنامه‌های فعال‌سازی فروش بسازید، تمرین‌های تمرینی را به تکرارها اختصاص دهید، و با ترسیم آن به نتایج درآمد، اثربخشی آموزش خود را درک کنید.

می توانید برنامه های یادگیری را حول مهارت ها و رفتارهای برنده بسازید و به طور مداوم آنها را اصلاح کنید. تمرین‌های نقش‌آفرینی برای زمین‌ها و دموها، تابلوهای امتیازات برای رقابت دوستانه، چالش‌های زنده، و آزمون‌هایی برای آزمایش دانش تکرارها همه راه‌هایی هستند که این پلتفرم می‌تواند تیم شما را درگیر کند.

قیمت: قیمت در صورت درخواست در دسترس است.

در ابزارهای آموزشی فروش به دنبال چه چیزی باشید

محتوای تعاملی

نرم افزار آموزش فروش باید مواد آموزشی تعاملی و جذابی مانند ویدئوها، آزمون ها و ماژول های تعاملی را ارائه دهد. این ویژگی‌ها کمک می‌کند تا نمایندگان فروش با انگیزه و فعالانه در فرآیند آموزش مشارکت داشته باشند، حفظ دانش و توسعه مهارت‌ها را افزایش می‌دهند.

ردیابی پیشرفت

نرم‌افزار باید دارای ابزارهایی باشد که دانش و پیشرفت نمایندگان فروش را ارزیابی می‌کند و به مدیران اجازه می‌دهد تا زمینه‌های بهبود را شناسایی کرده و عملکرد کلی را ردیابی کنند.

با ردیابی پیشرفت فردی و تیمی، می‌توانید ببینید کجا ممکن است به حمایت یا مربیگری اضافی نیاز باشد، اثربخشی برنامه آموزشی را اندازه‌گیری کنید، و تصمیم‌های مبتنی بر داده‌ها را برای بهبود تلاش‌های آموزشی بگیرید.

گزینه های سفارشی سازی

مطمئن شوید که نرم افزار به شما امکان می دهد مواد آموزشی را سفارشی کنید تا محتوا را با نیازهای خاص و سطوح مهارت تیم فروش خود تنظیم کنید. با سفارشی کردن محتوا، می توانید آموزش را مرتبط، جذاب و متناسب با چالش ها و مجموعه مهارت های منحصر به فرد تیم خود کنید. این باعث افزایش اثربخشی و تأثیر کلی آموزش می شود.

ادغام با CRM

به دنبال نرم افزاری باشید که به طور یکپارچه با پلتفرم CRM شما ادغام می شود تا اطمینان حاصل کنید که آموزش با فعالیت های فروش در دنیای واقعی هماهنگ است و امکان ردیابی و گزارش کارآمد را فراهم می کند.

این ادغام امکان تجزیه و تحلیل جامع تری از تأثیر برنامه آموزشی بر تولید درآمد را فراهم می کند، به شناسایی زمینه های بهبود کمک می کند و رویکرد استراتژیک و مبتنی بر داده را برای طرح های آموزشی فروش امکان پذیر می کند.

ویژگی های همکاری

نرم‌افزاری را انتخاب کنید که همکاری بین تیم را امکان‌پذیر می‌سازد، به اشتراک گذاری دانش، توسعه مهارت‌ها و به اشتراک گذاری بهترین شیوه را تسهیل می‌کند.

این نرم افزار با ارائه ابزارهایی مانند تابلوهای گفتگو، اتاق جلسات مجازی و منابع مشترک، به نمایندگان فروش اجازه می دهد تا از تجربیات یکدیگر بیاموزند، بهترین شیوه ها را مبادله کنند و به طور جمعی مهارت های خود را افزایش دهند. این یک محیط آموزشی حمایتی و مشارکتی را ترویج می‌کند که منجر به بهبود عملکرد و موفقیت جمعی می‌شود.

آموزش فروش را شروع کنید

زمان پول است، اما نمی توان انتظار داشت که تیم های فروش شما بدون صرف زمان برای یادگیری نحوه انجام آن، فروش داشته باشند. با ابزارهای بالا، از جمله HubSpot Sales Hub، می توانید موثر، سریع و کارآمد بسازید. آموزشی که نمایندگان فروش را به سمت موفقیت در تولید معامله سوق می دهد.

آموزش فروش بخش مهمی از هر تیم فروش موفقی است. برای آموزش جامع با HubSpot Sales Hub شروع کنید و منابع.

New Call-to-action

منبع:hubspot

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا