کسب و کار

26 عادت فروشندگان فوق العاده موفق

26 عادت فروشندگان فوق العاده موفق

تفاوت بین فروشندگان متوسط ​​و فروشندگان خوب خیره کننده است. تکرارهای متوسط ​​در اکثر مواقع سهمیه خود را به دست می آورند، در حالی که تکرارهای خوب فقط به طور مداوم ضربه نمی زنند، بلکه ماه ها و سه ماهه های خود را ترک می کنند.

how to get better at sales

نمایندگان خوب تحسین، وفاداری و ارجاعات مشتریان احتمالی خود را به دست می آورند. آنها به طرز ماهرانه ای با اعتراضات برخورد می کنند و پیشگیرانه نگرانی ها را مطرح می کنند تا آنها را ناپدید کنند.

اگر عظمت می خواهید، خبر خوب. پیروی از این قوانین فروشندگان خوب به شما کمک می کند تا به یکی از پرفروش ترین فروشندگان تیم یا حتی شرکت خود تبدیل شوید.

Download Now: Sales Conversion Rate Calculator [Free Template]

اکثر نمایندگان فروش یک شبه به ستاره‌های راک تبدیل نمی‌شوند. برای موفقیت در فروش نیاز به زمان، تلاش و بهبود مستمر است. با این حال، چند ویژگی مشترک وجود دارد که هر فروشنده خوبی دارد. بیایید کاوش کنیم.

لذت بخش

فروشنده خوب بودن بسیار فراتر از فروش است. شما باید روابط قوی با مشتریان خود ایجاد کنید، که با ایجاد یک تاثیر اولیه مثبت شروع می شود. وقتی با یک مشتری جدید ملاقات می کنید، مطمئن شوید که ظاهر خوبی دارید و رفتاری دعوت کننده دارید.

به عنوان یک فروشنده، باید راه بیشتری را طی کنید. برای درک نیازها، ترجیحات و نکات دردناک مشتریان خود وقت بگذارید. سپس، رویکرد و توصیه‌های خود را با شرایط خاص آنها تنظیم کنید، و نشان دهید که واقعاً به حل مشکلات آنها اهمیت می‌دهید.

مشتاق

فروشنده خوب بودن به این معنی است که کار را انجام می دهید، حتی زمانی که کار سخت می شود. داشتن انگیزه برای انجام کار نشان می دهد که شما پرشور هستید.

به اشتراک گذاشتن هیجان شخصی خود در مورد اینکه چرا محصول شما با ارزش است می تواند تفاوت را ایجاد کند. هنگام درگیر شدن با مشتریان بالقوه، اجازه دهید باور شما به محصولتان از طریق گفتار و اعمالتان بدرخشد. اگرچه نمی توان اشتیاق واقعی را جعل کرد، اما صحبت عمدی با انرژی و هیجان و در عین حال حفظ حالت باز و تماس چشمی، ضرری ندارد.

تحلیلی

در حالی که صمیمیت یک ویژگی خوب است، باید به مشتریان خود نیز اطلاع دهید که آماده هستید. مشتریان می‌خواهند با فروشندگانی معامله کنند که قابل اعتماد، واقعیت‌محور هستند و احتمالاً سؤال می‌پرسند و پاسخ‌های مورد نظرشان را ارائه می‌دهند.

برای تجزیه و تحلیل داده‌های فروش شرکت، روندهای مشتری و اطلاعات بازار وقت بگذارید. این نه تنها به شما امکان می دهد تا نیازهای مشتریان خود را بهتر درک کنید، بلکه به شما کمک می کند تا راه هایی را برای اصلاح استراتژی فروش خود در طول زمان شناسایی کنید.

انعطاف پذیر

حرفه فروش می تواند چالش برانگیز باشد. شما با رد دائم و اعداد فروش متفاوت سروکار دارید. با این حال، این عقب‌نشینی‌ها فروشندگان خوب را منصرف نمی‌کنند – آنها را تشویق می‌کند.

به جای دلسرد شدن، به موقعیت های چالش برانگیز به عنوان فرصت هایی برای یادگیری و رشد نگاه کنید. توسط چشم انداز دیگری رد شده است؟ آن را شخصی نگیرید و روی فرصت بعدی خود تمرکز کنید. آیا از اهداف فروش خود عقب مانده اید؟ در برنامه بازی خود تجدید نظر کنید و به کار خود بازگردید.

توجه

به عنوان یک فروشنده، می دانید که هر مشتری نیازهای متفاوتی دارد. توجه به این نیازها می تواند به شما کمک کند روابط قوی تری با مشتریان خود ایجاد کنید، وفاداری را تقویت کنید و در را برای فرصت های آینده باز کنید.

برای درک بهتر نیازهای مشتریان خود، فعالانه به آنها گوش دهید، به نشانه های کلامی و غیرکلامی آنها توجه کنید، از آنها سؤالات مرتبط بپرسید و در مکالمات کاملاً حضور داشته باشید. با انجام این کار، می‌توانید اطلاعات مهمی را جمع‌آوری کنید، نقاط دردناک را کشف کنید، و فرصت‌هایی را شناسایی کنید که می‌توانند به شما در ایجاد معامله‌ای که برایشان ارزشمند است کمک کند.

کاملا

یک فروشنده خوب باید در آنچه می فروشد متخصص باشد. شما از کسی که نمی‌تواند چیزی در مورد مسافت پیموده شده یا ویژگی‌های ایمنی آن به شما بگوید، ماشین نمی‌خرید، درست است؟ نشان دادن دانش شما باعث می شود در نظر مشتریان معتبرتر شوید.

با دقت، می‌توانید نگرانی‌ها یا اعتراض‌های احتمالی را از قبل شناسایی کرده و به آنها رسیدگی کنید. مشتریان قدردانی از دقت را می دانند زیرا حرفه ای بودن، قابلیت اطمینان و تعهد به ارائه خدمات استثنایی را نشان می دهد.

همدل

ارتباط با احساسات مشتریان می تواند به شما بگوید که آنها واقعاً از فروش چه می خواهند. با توسل به احساسات آنها، می توانید نیازهای آنها را به روش های جدید برآورده کنید.

خود را به جای مشتریان خود قرار دهید و چالش های پیش روی آنها را در نظر بگیرید. با توجه واقعی به نیازهای مشتریان خود – و رسیدگی موثر به آنها – نشان می دهید که در واقع به بهترین منافع آنها متعهد هستید و فقط سعی در فروش ندارید.

مطمئن

این ممکن است بدیهی به نظر برسد، اما اعتماد به محصول یا خدمات شما می‌تواند باعث شود مشتریان شما نیز نسبت به آن اعتماد بیشتری داشته باشند. همین را می توان در مورد میزان اعتماد به نفس شما نیز گفت.

هرچه اعتماد به نفس بیشتری داشته باشید، متقاعد کننده تر خواهید بود. شما می‌توانید ارزش پیشنهادی خود را به وضوح بیان کنید و با قاطعیت در مورد معامله‌ها مذاکره کنید، در حالی که باعث می‌شوید مشتریان در تصمیم خرید خود احساس امنیت بیشتری کنند.

فقط به یاد داشته باشید، اعتماد به نفس به معنای زورگو بودن یا بیش از حد قاطعیت نیست. شما باید تعادل مناسبی از دانش، آمادگی و همدلی برای ایجاد اعتماد با مشتریان داشته باشید.

قابل تطبیق

فروش یک حرفه بسیار فرار است و فروشندگان خوب با این تغییرات سازگار هستند. اینکه بتوانید رویکرد خود را تغییر دهید، یا مدیریت شیفت های زمانی را داشته باشید، مهارت های بسیار مفیدی در این زمینه است.

هر موقعیت مشتری و فروش منحصر به فرد است. به‌عنوان یک فروشنده سازگار، باید به سرعت نشانه‌ها را بخوانید، تکنیک‌های فروش خود را تغییر دهید و زمینه‌های مشترک پیدا کنید.

متعهد

فروشندگان خوب، حتی در مواجهه با چالش ها و رد شدن، سریع تسلیم نمی شوند. این یک حرفه سخت است، اما کسانی که تشنه موفقیت هستند، برای رسیدن به اهداف خود تلاش خواهند کرد.

متعهد بودن همچنین به معنای فراتر رفتن از مشتریان، عمل به وعده‌ها و پیگیری برای ارائه خدمات استثنایی است. همچنین باید به طور مداوم مهارت های خود را بهبود بخشید و از روندهای صنعت به روز بمانید.

درک ویژگی‌هایی که یک فروشنده خوب دارد تنها اولین قدم است و برای موثر شدن نیاز به تمرین دارد. لیست زیر به سه بخش تقسیم می شود: عادات فروش، نکات و عادت های زندگی که فروشندگان خوب به اشتراک می گذارند. استراتژی خود را بهبود بخشید و با این ابزارها به یک فروشنده موثر تبدیل شوید.

عادات فروش تکرارهای موثر

1. شخصیت های خریدار خود را شناسایی کرده و به آنها بچسبید.

یک buyer به وضوح تعریف شده برای یک فرآیند فروش موثر بسیار مهم است. و یک نماینده فروش که به آن شخصیت پایبند باشد در ایجاد فروش موثر است. در غیر این صورت، یک فروشنده ممکن است از تاکتیک‌های اسپری و دعا که منجر به جستجوی ناکارآمد می‌شود، بازگردد.

یک نماینده موثر در مورد افراد احتمالی تحقیق می کند تا مطمئن شود که مناسب هستند. آنها به شخصیت خریدار ایده‌آل خود پایبند هستند و دقیقاً می‌دانند که به چه کسی و چرا می‌فروشند.

ادامه مطلب: 20 سوال شخصی بهترین خریدار برای پرسیدن از مشتریان [قالب رایگان]

2. از یک فرآیند فروش قابل اندازه گیری و تکرارپذیر استفاده کنید.

تکرارهای با عملکرد پایین به شهود اجازه می دهند آنها را راهنمایی کند. تکرارهای با کارایی بالا از فرآیندی استفاده می‌کنند که بهینه‌سازی شده است تا هرچه بیشتر مشتریان احتمالی را از «اتصال» به «بستن» منتقل کند.

تکرارهای کم عملکرد گاهی اوقات به همه چیز اجازه می دهند از بین بروند. نمایندگان با عملکرد بالا از وضعیت هر معامله در خط لوله خود، اقدامات بعدی و زمان انجام آنها می دانند. تکرارهای با عملکرد پایین به ندرت نتایج را تجزیه و تحلیل می کنند – زیرا آنها آنها را ردیابی نکرده اند. تکرارهای با عملکرد بالا با وسواس، معیارهای کلیدی را بررسی می کنند و در صورت لزوم تنظیم می کنند.

Sales Habits Tracking data

TL;DR: برای خارق‌العاده بودن، به یک فرآیند ثابت نیاز دارید. HubSpot یک شاخص عملکرد کلیدی اگر می خواهید از جایی شروع کنید. الگو را شروع کنید.

ادامه مطلب: راهنمای نهایی ایجاد یک فرآیند فروش< /p>

3. محصول خود را بشناسید.

توانایی فروش نیمی از کار است. درک چیزی که می فروشید نیمی دیگر است (اغلب کمتر از آن قدردانی می شود.

در زمان‌های قدیم، فروش بر جذابیت و تاکتیک‌های روغن مار متکی بود. اما اکنون که مشتریان احتمالی بیش از هر زمان دیگری به اطلاعات دسترسی دارند، به این راحتی فریب نمی‌خورند. برای جلب اعتماد آنها و افزودن ارزش به زندگی آنها، باید واقعاً محصول خود را بشناسید و بدانید که چرا برای مشتری بالقوه شما ارزشمند است.

ادامه مطلب: دانش محصول: نحوه آموزش فروش در مورد چیزهایی که دارند فروش مجدد

4. خط لوله خود را به طور عینی مرور کنید.

نمایندگان فروش موثر، معامله را به‌عنوان «احتمالاً بسته شدن» علامت‌گذاری نمی‌کنند زیرا اینفلوئنسر آنها را دوست دارد. آن‌ها می‌توانند فرصت‌ها را به‌طور عینی بررسی کنند، از گوش‌های شاد دوری کنند، و پیش‌بینی‌های فروش دقیقی داشته باشند.

ادامه مطلب: خطوط فروش: راهنمای جامع برای مدیران فروش و نمایندگان

5. میانبرها و هک ها را پیدا کنید.

وقتی یک فروشنده عالی استراتژی یا تکنیکی را پیدا می‌کند که کار می‌کند، از آن استفاده می‌کند — بارها و بارها و بارها و بارها، تا زمانی که از کار بیفتد.

این هوشمند است. نمایندگان همیشه خلاف ساعت کار می کنند، به این معنی که هر چه زمان بیشتری را صرف آزمایش کنند، زمان کمتری برای فروش واقعی دارند. به علاوه، هزینه فرصت نیز وجود دارد. چیزی را امتحان کنید که جواب نمی‌دهد، و فرصت استفاده از چیزی را از دست داده‌اید.

Sales Habits Automation

من به شما پیشنهاد نمی کنم که هرگز رویکرد خود را تغییر ندهید. فقط این کار را انتخابی انجام دهید و در اسرع وقت نتیجه بگیرید تا بتوانید تاکتیک را اجرا کنید یا ادامه دهید.

ادامه مطلب: استراتژی هایی برای به حداکثر رساندن بهره وری فروش شما

6. گوش دادن فعال را تمرین کنید.

فروشندگان موفق زمانی که با مشتریان احتمالی صحبت می کنند کاملاً حضور دارند. آنها به معامله دیگری فکر نمی کنند، در تاپیک های Reddit پیمایش می کنند، یا میم های خنده دار را برای اعضای تیم خود ارسال می کنند. آنها درگیر هستند – و در نتیجه، گفتگوهای آنها با خریداران عمیق تر و معنادارتر است.

گوش دادن فعال ممکن است یکی از سخت‌ترین مهارت‌ها باشد، زیرا طبیعت انسان این است که بیشتر مراقب باشد. در مورد چیزی که باید بگید از مشتری با این حال، فوق العاده ارزشمند است. نه تنها روابط قوی‌تری ایجاد می‌کنید، بلکه اطلاعاتی را باز می‌کنید که به موقعیت محصول شما به عنوان بهترین گزینه کمک می‌کند.

ادامه مطلب: گوش دادن فعال در فروش: راهنمای نهایی

7. سخت کار کنید.

ساعت 5 بعدازظهر است. در آخرین روز ماه یا سه ماهه. بازیکنان B قبلاً دفتر را ترک کرده اند – آنها در یک بار هستند و جشن می گیرند زیرا همه آنها سهمیه را رعایت کردند. بازیکنان C هنوز در دفتر هستند – آنها آخرین تلاش‌های ایمیلی را به مشتریان احتمالی می‌فرستند که هفته‌هاست با آنها ارتباط برقرار نکرده‌اند.

بازیکنان A نیز در دفتر هستند. آنها قبلاً ضربه زده اند، اما همچنان در حال ارسال ایمیل، برنامه ریزی جلسات و برقراری تماس هستند. و با گذاشتن پایه و اساس یک ماه عالی قبل از اینکه نیاز داشته باشند، همیشه اهداف خود را از آب در می آورند.

مطالعه بیشتر: 70 نقل قول درباره کار سخت که به شما کمک می کند به کارهای خود برسید اهداف

8. پیگیری کنید.

بسیاری از فروشندگان پس از ارسال پروپوزال به طور موثر پیگیری نمی کنند. آنها حتی نمی دانند که آیا مشتری احتمالی ایمیل خود را باز کرده است یا خیر.

فروش HubSpot به این مشکل کمک می کند و به فروشندگان اجازه می دهد بدانند چه زمانی و چگونه اغلب مشتری بالقوه ایمیلی را باز می کند. با این اطلاعات، آنها می توانند در زمان بهینه پیگیری کنند.

Sales Habits Following Up

ادامه مطلب: راهنمای نهایی در مورد نحوه نوشتن یک ایمیل بعدی

9. پیام خود را شخصی کنید.

فروشندگان با عملکرد بالا به جای پیروی از یک فیلمنامه و نزدیک شدن به هر مشتری با ذهنیت “یک اندازه مناسب”، متعهد هستند که تا آنجا که می توانند در مورد مشتری بالقوه بیاموزند تا پیام خود را تنظیم کنند. این نمایندگان فروش نقاط دردناک منحصر به فردی را که مشتریان بالقوه با آن روبرو هستند را درک می کنند و می توانند توضیح دهند که چرا محصول آنها مناسب است.

همانطور که لورن کندی، بنیانگذار مشاوره ساحلی می گوید، “ما به طور مداوم می بینیم که متخصصان فروش با عملکرد بالا بر روی مولفه های احساسی و نتایج ضروری از شروع فرآیند فروش تمرکز می کنند مشاهده نتایج ملموس یک فرآیند فروش منحصربه‌فرد را ایجاد می‌کند که مبتنی بر ایجاد رابطه است که شما را بالاتر از رقبا قرار می‌دهد.”

ادامه مطلب: شخصی‌سازی ایمیل‌های فروش شما ارزشش را دارد، طبق داده ها؟

نکاتی برای تبدیل شدن به یک فروشنده بهتر

10. همتایان خود را تحت الشعاع قرار دهید.

می‌خواهید رسیدگی به اعتراض خود را بهبود ببخشید؟ فروشنده ای را که در شرکت شما در این کار بهترین است را شناسایی کنید و بپرسید که آیا می توانید برخی از تماس های آنها را تحت الشعاع قرار دهید. یادگیری از همسالان خود راه بسیار خوبی برای بهتر شدن در شغل خود و ایجاد روابط قوی با همکارانتان است.

ادامه مطلب: چرا مربیگری کلید موفقیت در فروش است< /p>

11. مهارت های افراد خود را تمرین کنید.

حرف زدن عالی یک مهارت آموخته شده است – و برای موفقیت فروشندگان بسیار مهم است. چه در یک مهمانی خانه داری یا یک رویداد شبکه ای هستید، تمرین کنید تا دیگران احساس راحتی کنند. توجه کنید که چه چیزی باعث می‌شود آنها را باز کنند، منطقه‌بندی کنند و بخندند، و آنچه را که یاد می‌گیرید به دفتر بازگردانید.

Sales Habits People Skills

ادامه مطلب:

چگونه از شبکه فروش بیشترین استفاده را ببرید – نکات، اشتباهات، و مثال‌ها

نحوه شبکه‌سازی از راه دور در فروش [+ نکات]

12. یک بازیکن تیم باشید.

بسیاری از فرهنگ پاپ فروش، گرگ تنها را ستایش می کند. اما بهترین فروشندگان می دانند که برای ایجاد یک شغل و یک تیم فروش موفق نیاز به دهکده است. به همکاران خود کمک کنید و بدانید چه زمانی باید کمک بخواهید – این کلید یک حرفه فروش طولانی و کامل است.

ادامه مطلب: فرهنگ فروش: چگونه یک تیم فروش با عملکرد بالا و سالم بسازیم< /a>

13. بدانید چه زمانی باید کنار بروید.

آیا زمان زیادی را برای معاملاتی تلف می‌کنید که برای شما مناسب نیست؟ بدانید که میانگین مدت قرارداد شما چقدر است و از آن به عنوان یک راهنمای برای مدت طولانی برای صرف یک معامله استفاده کنید.

این قانون استثناهایی هم دارد، اما اگر متوسط ​​چرخه فروش شما 45 روز است و در حال انجام معامله هستید، سعی کنید رویکرد منفی معکوس سندلر.

ادامه مطلب:

7 نشانه که نشان می‌دهد باید از مشتری دور شوید

8 روش برای از بین بردن لاستیک‌ها: نکاتی از طرف‌های فروش

14. صادق باشید.

روزهایی که به مشتریان گفته می شد هر چیزی را ببندند به پایان رسیده است. به ویژگی‌هایی که وجود ندارد، قیمتی که نمی‌توانید ارائه دهید یا خدماتی که شرکت شما نمی‌تواند به خوبی انجام دهد قول ندهید. ممکن است این کار شما را به پایان برساند، اما کسب و کار آنها را حفظ نخواهد کرد و در نهایت با نظرات بد و تبلیغات شفاهی ضعیف مواجه خواهید شد.

Sales Habits Honesty

ادامه مطلب:

دروغگویی در فروش: 9 دلیل که برای فروش بیشتر ارزش دروغ گفتن را ندارد< /a>

9 نکته درباره نحوه نه گفتن درست به مشتریان

15. همیشه برای مشتری حل کنید.

به طور مشابه، مشتریان خود را در مورد خدمات یا ویژگی هایی که به آنها نیاز ندارند بیش از حد فروش نکنید، فقط برای افزایش تعداد شما. رویکرد فروش مشاوره ای به شما این امکان را می دهد که با مشتری خود در مورد آنچه که واقعاً باید برای کسب و کار خود حل کنند صادق باشید. این کار درستی است و ممکن است تعجب کنید که چقدر در مورد تمدید و ارجاع به میان می آید.

ادامه مطلب:

راهنمای نهایی نمایش‌های فروش که مشتریان بالقوه را بسته است< /p>

فروش راه حل: راهنمای نهایی

16. با رد شدن رول کنید.

شما در هر معامله برنده نخواهید شد و برخی از خریداران شما را دوست نخواهند داشت. این بخشی از حضور در فروش است. و در حالی که مهم است که در مورد اینکه چگونه می‌توانید پیشرفت کنید متفکر باشید، بسیار مهم است که به راحتی از رد شدن پیش بروید.

کارشناسان پیشنهاد می کنند رد شدن را به عنوان دلیلی برای اینکه محدودیت ها را پشت سر می گذارید مشاهده کنید. بنابراین، بررسی کنید که چرا در مورد مشتری بالقوه خود موفق نبودید، در صورت لزوم نظرات خارجی را بخواهید، و به سرعت و مثبت به سمت معاملات بزرگتر و بهتر حرکت کنید.

مطالعه بیشتر: یک فرآیند 4 مرحله‌ای اثبات شده برای مدیریت اعتراضات فروش

17. همیشه درخواست معرفی کنید.

فروشندگان موفق می‌دانند که آسان‌ترین نزدیکی اغلب از طریق ارجاع حاصل می‌شود. طرفدار فروش، Marc Wayshack، توصیه می کند که هر روز یک معرفی بخواهید. اثبات اجتماعی در حال حاضر وجود دارد، دسترسی اولیه مستقیم است، و چرخه های فروش اغلب کوتاهتر هستند. هنگامی که با موفقیت بسته شدید، همیشه درخواست ارجاع دهید و سریعاً آن سرنخ ها را پیگیری کنید.

Sales Habits Referrals

مطالعه بیشتر: 8 استراتژی ارجاعی قدرتمند که فروش شما را افزایش می دهد، به بنیانگذار Sales Insight Lab

عادات زندگی تکرارهای موثر

18. متعادل بمانید.

فروشندگان در یک هفته بالاترین و پایین ترین سطح را نسبت به اکثر حرفه ای ها در یک ماه کامل تجربه می کنند. بعضی روزها احساس می کنید شکست ناپذیر هستید. روزهای دیگر، شما تعجب می کنید که آیا شما حتی به فروش تعلق دارید.

نمایش‌های موفق یاد گرفته‌اند که احساسات خود را مدیریت کنند و جایی در وسط بمانند. وقتی همه چیز خیلی خوب پیش می‌رود و تقریباً همه معاملاتشان بسته می‌شود، به خود یادآوری می‌کنند که بیش از حد مغرور نشوند. وقتی کسب‌وکار از بین می‌رود، به خود می‌گویند که روحیه خود را تضعیف نکنند: اگر ادامه دهند، فروش به زودی افزایش می‌یابد.

ادامه مطلب:

12 روش برای جلوگیری از استرس فروش از تسلط بر زندگی

9 آماری که ثابت می کند خلق و خوی شما می تواند بر عملکرد فروش تأثیر بگذارد

19. استراحت کنید.

در فروش، فعالیت اغلب با نتایج مرتبط است. هرچه ایمیل های بیشتری ارسال کنید، جلسات بیشتری رزرو می کنید. هرچه جلسات بیشتری رزرو کنید، دموهای بیشتری تنظیم می کنید. هرچه دموهای بیشتری تنظیم کنید، معاملات بیشتری بسته می‌شوید.

با پیروی از این طرز فکر، بسیاری از فروشندگان در نهایت هر روز هفته 10 ساعت کار می کنند و حتی در آخر هفته ها وقت می گذارند.

این نه تنها برای سلامت روحی و جسمی شما مضر است، بلکه بی ثمر است. همانطور که بنیانگذار Basecamp و CTO دیوید هاین مایر هانسون در این اشاره می کند قطعه فوق العاده در مورد اعتیاد به کار ، برخی از افراد دارای بالاترین موفقیت در تاریخ – مانند کوبی برایانت، لبرون جیمز، چارلز دیکنز و چارلز داروین – خواب و برنامه متعادل را در اولویت قرار دادند.

Sales Habits Taking Breaks

اگر مرتباً شمع را در هر دو انتها می سوزانید ، در نهایت می سوزید. بعلاوه ، در واقع بین ساعت 6:30 تا 8:30 در شب چقدر کار می کنید؟ آن زمان بهتر است برای خواندن ، صحبت با دوستان یا خانواده خود ، تماشای تلویزیون ، بازی های ویدیویی ، آشپزی ، راه رفتن سگ خود صرف شود – اساساً هر چیزی که به مغز شما استراحت می دهد.

خواندن بیشتر: 6 استراتژی فروشندگان می توانند برای بهبودی از فرسودگی استفاده کنند

20. هشت ساعت یا بیشتر از خواب بخورید.

فکر می کنید می توانید با پنج یا شش ساعت خواب دور شوید؟ دوباره فکر کن طبق آکادمی پزشکی خواب آمریکا ، بیشتر بزرگسالان به هفت تا هشت ساعت خواب در شب . اگر کمتر شوید ، از لیست لباسشویی ها رنج می برید ، از جمله:

  • تحریک پذیری
  • کاهش انگیزه
  • اضطراب
  • علائم افسردگی
  • حواس پرتی
  • کاهش انرژی
  • خستگی
  • بی قراری
  • تصمیم گیری ضعیف
  • افزایش خطاها
  • فراموشی

در بهترین تماس های فروش خود باشید ، خواب خود را در اولویت قرار دهید.

خواندن بیشتر: 7 عادت افراد بسیار مؤثر [خلاصه و غذای آماده]

عادتهای انگیزه تکرارهای مؤثر

21. به آنچه می فروشید ایمان داشته باشید.

وقتی واقعاً به آن اعتقاد دارید ، اشتیاق به – و فروش – می توانید داشته باشید. مؤثرترین فروشندگان در واقع از محصول خود استفاده می کنند و به ارزش آن اعتقاد دارند.

اگر در مورد آنچه می فروشید احساس “مه” می کنید ، توصیفات شاد را از مشتریان پیدا کنید. نمونه هایی از چگونگی بهبود محصول شما زندگی افراد – از راه های بزرگ و کوچک – شما را با انگیزه و درگیر نگه می دارد (و هنگام ملاقات با چشم انداز ، اثبات اجتماعی ارزشمندی را به شما می دهد).

Sales Habits Staying engaged

خواندن بیشتر: 15 ویژگی های منحصر به فرد از بالا فروش فروشندگان

22. قوی ترین انگیزه خود را مشخص کنید.

مهم نیست که چه چیزی فروشنده را هدایت می کند – آنها به سادگی نیاز به ایجاد انگیزه دارند. هر فروشنده برتر دلیل سوزش برای نمایش هر روز و دادن همه آنها دارد. شاید آنها بخواهند خانه بخرند و باید حداقل 110 ٪ سهمیه را در هر ماه داشته باشند. شاید آنها فوق العاده رقابتی باشند و همیشه می خواهند در صدر جدول رهبری باشند. شاید آنها به خود ثابت کنند که می توانند در فروش خوب عمل کنند.

از خود بپرسید ، “دلیل شماره 1 من برای موفقیت آمیز چیست؟” اگر نمی توانید بلافاصله پاسخی پیدا کنید ، باید آن انگیزه را پیدا کنید.

خواندن بیشتر:

24 سخنرانی بهترین انگیزشی که کارمندان ما تاکنون شنیده اند

19 از انگیزه ترین فیلم ها برای الهام بخشیدن به فروش شما تیم در سال 2023

23. موفقیت مشتری خود را به عنوان خود مشاهده کنید.

فروشندگان به محض اینکه چشم انداز در خط نقطه ای قرار دارد ، کار خود را متوقف نمی کنند. درعوض ، تکرارهای برتر پایه را با مشتریان خود به دنبال بازخورد و ارائه پیشنهادات تاکتیکی به دست می آورند. موفقیت مشتری به آنها اجازه می دهد تا بدانند که چه استراتژی هایی کار می کنند ، روابط مشتری را تشکیل می دهند و از مشتری برای تجارت شما حمایت می کنند.

خواندن بیشتر: 12 معیارهای رضایت مشتری شما باید در سال 2023 نظارت کنید

عادتهای زندگی تکرارهای مؤثر

24. ایجاد روابط شخصی.

دن تایر ، یکی از بهترین فروشندگان من می شناسم ، سازنده رابطه است. تایر با مردم در هر کجا که می رود ارتباط برقرار می کند-نه در سطح سطح ، راه لینکدین ، ​​یا روش “بیایید کارت ویزیت را مبادله کنیم” ، بلکه به روشی واقعی و انسانی که باعث می شود شما بخواهید دوباره با او صحبت کنید.

Sales Habits Teamwork

به عنوان یک فروشنده ، روابط سرمایه شما هستند. شما نیازی به سطح کاریزما Don Draper ندارید. در مقابل ، تمایل به کمک بسیار فراتر از یک شخصیت مغناطیسی است.

خواندن بیشتر:

38 فعالیتهای سرگرم کننده تیم سازی شرکت و ایده های خروجی همه از آنها لذت می برند

45 نقل قول هایی که جشن کار تیمی ، کار سخت و همکاری را دارند

25. آنها قبل از زمان آماده می شوند.

یک فروشنده مؤثر قبل از تماس آماده می شود. این بدان معناست که آنها در مورد چشم انداز خود تحقیق می کنند و تمام اطلاعات مورد نیاز خود را قبل از یک جلسه بزرگ مشتری جمع می کنند.

تکرارهای برتر آن را بال نمی آورند. آنها با یک برنامه و یک برنامه احتمالی وارد می شوند. به این ترتیب ، آنها چالش ها یا سؤالات را پیش بینی می کنند و یک پاسخ مؤثر را برای جلوگیری از از دست دادن فروش آماده می کنند.

خواندن بیشتر:

28 سؤال برای پرسیدن در مورد تماس کشف در طی فرآیند فروش

7 اشتباهات پست صوتی فروش + نحوه بازیابی [مشاوره از تکرار فروش Hubspot ]

9 نمونه های فروش (به علاوه نکاتی در مورد نحوه نوشتن خود)

26. به هر کجا که بروید به دنبال مشتریان بالقوه باشید.

برای عملکرد بیش از حد ، شما نمی توانید به محض ترک دفتر ، فروشنده را متوقف کنید. تکرارهای موفق همیشه به دنبال مشتریان بالقوه هستند – در مهمانی ها ، رویدادهای شبکه ، شام و غیره.

البته ، شما باید اتاق را بخوانید. آیا باید یک سخنرانی پنج دقیقه ای در مورد اهمیت بیمه عمر در یادبود پسر عموی خود جک ارائه دهید؟ قطعا نه. اما اگر با دوست جدید خود گرتا صحبت می کنید ، و او ذکر می کند که در بازار بیمه عمر است ، به او نشانگرهای مفید بدهید و به او بگویید که خوشحال می شوید که بیشتر صحبت کنید.

خواندن بیشتر:

13 بهترین برنامه شبکه ای که هر حرفه ای فروش نیاز دارد

بیشترین استفاده را از شبکه های مجازی [+چگونه می توان آن را درست کرد]

این عادت ها را عملی کنید

یک راه واحد برای تبدیل شدن به یک فروشنده خوب وجود ندارد ، اما عادت های ذکر شده در بالا برای ارائه یک تجربه فروش مثبت به مشتریان شما ضروری است. نشان می دهد که شما اشتیاق ، دانش ، خودمختاری و سازگاری دارید می تواند شما را از یک نماینده متوسط ​​فروش به یک داستان موفقیت آمیز با عملکرد بالا سوق دهد.

یادداشت ویرایشگر: این پست در ابتدا در ماه مه 2021 منتشر شد و برای جامع بودن به روز شده است.

Improve your website with effective technical SEO. Start by conducting this  audit.  

منبع:hubspot

مدیر مجله

یه پسر آبان ماهی با افکار پیچیده و تنیده از خشم علاقه زیادی به گسترش وب و وبسایت نویسی داره ،یه پسر از دل سنگ های آبی کهکشانی که هیچکس نمیتونه دستش رو بخونه و از 1399 تا حالا تو دنیای وب سرگردان و آموزش دیدن است

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا