سریال و انمیشن

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی تماشایی و جذاب «گو آرا»

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی تماشایی و جذاب «گو آرا»

فرادید| گو آرا (Go Ara) بازیگر، خواننده و مدل 34 سالۀ کره‌ای است که فعالیت حرفه‌ای خود را به عنوان مدل آغاز کرد و پس از اینکه در 13 سالگی به عنوان بهترین مدل نوجوان شناخته شد، اولین نقش خود را در سریال تلویزیونی «شارپ» که از شبکه کی‌بی‌اس پخش می‌شد به دست آورد. درخشش او در این نقش راهش را برای ورود جدی و ماندگار به عرصۀ بازیگری هموار کرد.

به گزارش فرادید؛ او اکنون یکی از بازیگران موفق و پرطرفدار سینما و تلویزیون کره است که به عنوان نقش اصلی در فیلم‌ها و سریال‌های زیادی نقش‌آفرینی کرده است. در اینجا تعدادی از بهترین سریال‌های او را معرفی خواهیم کرد.

1. گل برفی (2007)؛ Snow Flower

گل برفی

دا-می (با بازی گو آرا) رتبه برتر تحصیلی را در مدرسه دارد و می‌تواند به هر دانشگاه برتری در کشور که دلش می‌خواهد برود؛ اما همین موقعیت باعث حسادت همکلاسی‌‌های او شده است. او یک روز به طور غیرمنتظره‌ای یادداشتی دریافت می‌کند که او را «فرزند نامشروع» نامیده است. مادر دا-می، لی کانگ-ئه، نویسنده‌ای مشهور است که همیشه از عشق به دخترش در مصاحبه‌ها صحبت می‌کند، اما درباره پدر دا-می سکوت می‌کند. دا-می یک بار پس از شنیدن صدای پدرش از طریق تلفن، از مادرش می‌خواهد که دربارۀ او توضیح بدهد اما مادر همچنان طفره می‌رود. دا-می برای اعتراض به مادرش، امتحان ورودی دانشگاه را عمداً از دست می‌دهد و به بازیگری روی می‌آورد. از قضا فیلمی که او برای بازی در آن انتخاب می‌شود قرار است از روی یکی از رمان‌های مادرش ساخته شود.

2. همگی محاصره شده‌اید (2014)؛ You’re All Surrounded

محاصره

این سریال داستان ۴ کارآگاه تازه‌کار بیست و چند ساله را دنبال می‌کند که در ایستگاه پلیس گانگنام در سئول مشغول به کار می‌شوند. این ۴ کارآگاه تازه‌کار عبارتند از: یون دائه-کو (با بازی لی سونگ-گی)، او سو-سون (با بازی گو آرا)، پارک ته-ایل (با بازی آن جه-هیون) و جی کوک (با بازی پارک جونگ-مین) که در اولین روز کاری خود به ایستگاه پلیس گانگنام می‌رسند. این جوان‌ها که هیچکدامشان قبلا رویای تبدیل شدن به یک کارآگاه را در سر نداشتند، در اولین روز کاری با سو پان-سوک (با بازی چا سونگ-وون) آشنا می‌شوند که رئیس تیم تحقیقات شماره ۳ است.

3. سیاه (2017)؛ Black

سیاه

این سریال داستان یک فرشته مرگ را روایت می‌کند که مجبور می‌شود شریک فراری خود را تعقیب کند. در این مسیر، او به حقیقت مجموعه‌ای از قتل‌های حل‌نشده که ۲۰ سال پیش رخ داده بودند، پی می‌برد. تحقیقات درباره این قتل‌ها وظیفه اصلی فرشته مرگ (یعنی هدایت ارواح به دنیای دیگر) را پیچیده می‌کند؛ به‌ویژه زمانی که او عاشق یک زن فانی می‌شود و به همین دلیل قوانین ماورایی مربوط به دخالت در امور انسان‌ها را نقض می‌کند. گو آرا در این فیلم نقش زنی را بازی می‌کند که می‌تواند فرشتۀ مرگ را مانند سایه‌ای بالای سر کسانی که قرار است بمیرند مشاهده کند.

4. خانم حمورابی (2018)؛ Ms. Hammurabi

حمورابی

این سریال داستانی دربارۀ قانون و عدالت است. گو آرا در این سریال نقش پارک چا اوریوم را بازی می‌کند؛ یک قاضی تازه‌کار که در اواسط دهۀ ۲۰ سالگی‌اش است و به اصل «چشم در برابر چشم» پایبند است. او هیچ‌گونه تعصب یا پیروی کورکورانه از قدرت را نمی‌پذیرد. در حین رسیدگی به پرونده‌ها، او و همکارانش، از جمله ایم با-رئون، به تدریج به رشد شخصی عمیق‌تری می‌رسند.

5. هائچی (2019)؛ Haechi

هائچی

این سریال که داستان آن در دوران سلسله چوسان اتفاق می‌افتد، ماجرای چهار نفر از طبقات مختلف جامعه را دنبال می‌کند که برای کمک به شاهزاده یونینگ (پسر دونگ‌یی) در به دست آوردن تاج و تخت و اصلاح امور مملکت با هم متحد می‌شوند. گو آرا در این سریال در نقش چون یئو-جی ظاهر می‌شود؛ یکی از بهترین کارآگاهان و بازرسان زن که در هنرهای رزمی و زبان‌های خارجی استعداد دارد. بعدها او به عنوان ندیمه وارد قصر می‌شود و به ملکه این‌وون خدمت می‌کند.

6. دو دو سُل سُل لا لا سُل (2020)؛ Do Do Sol Sol La La Sol

دو دو

گو را-را (با بازی گو آرا) یک پیانیست است که شخصیتی شاد و روشن دارد. اما یک اتفاق باعث به هم ریختن زندگی او و ناامیدی عمیقش می‌شود. او اکنون چیزی ندارد و از شرایطی که دارد کاملا مایوس شده است. از طرف دیگر سانوو جون (با بازی لی جه-ووک) اهمیتی نمی‌دهد که دیگران درباره‌اش چه فکری می‌کنند، اما قلبی گرم و مهربان دارد. او روحیه‌ای آزاد دارد و هدف یا رویای مشخصی را برای زندگی‌اش دنبال نمی‌کند و با انجام کارهای پاره‌وقت خرج زندگی‌اش را تأمین می‌کند. گو را-را و سانوو جون به طور اتفاقی با هم آشنا می‌شوند و گو را-را با کمک دوست تازه‌اش یک آموزشگاه پیانو کوچک به نام «لالا لند» در یک روستای دورافتاده راه می‌اندازد.

7. داستان عاشقانۀ چون‌هوا (2024)؛ Chunhwa Love Story        

چونهوا

این تازه‌ترین سریال گو آرا است که قرار است به زودی پخش آن آغاز شود. داستان سریال در کشور خیالی دونگبانگوک اتفاق می‌افتد. هواری (با بازی گو آرا) کوچک‌ترین شاهزاده خاندان سلطنتی است. او با ذهنیتی مستقل بزرگ شده است و وقتی به سن ازدواج می‌رسد، تصمیم می‌گیرد که خودش همسرش را پیدا کند. او از کاخ خارج می‌شود تا با خواستگارانش ملاقات کند. او همچنین تلاش می‌کند نقاشی را پیدا کند که چهرۀ شاهدخت را به عنوان شخصیت اصلی زن در مجموعه‌ای از نقاشی‌هایش به تصویر کشیده است.

از طرف دیگر چوی هوان (با بازی چانگ ریول) اولین نفر در فهرست خواستگاران احتمالی شاهزاده هواری است. او بازرگانی ثروتمند و دارای ظاهری جذاب است اما به نظر می‌رسد که رازی را پنهان می‌کند.

.

این مطلب از سایت فرادید برداشته شده است و این رسانه هیچ مسئولیتی در قبال این مطلب ندارد

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا