سریال و انمیشن

چگونه ریپلای استوری اینستاگرام را ببندیم و باز کنیم؟

چگونه ریپلای استوری اینستاگرام را ببندیم و باز کنیم؟

بستن ریپلای استوری برای آن دسته از افرادی که حساسیت خاصی به پیام‌های دریافتی مخاطبین خود دارند، قابلیتی بسیار کاربردی است. اما آیا می‌دانید که چگونه گزینه رپیلای استوری را در اینستاگرام غیر فعال کنید؟

برای خاموش کردن Replay استوری در این پلتفرم محبوب، شما تنها کافی است تا به تنظیمات در پروفایل خود مراجعه کنید. با استفاده از این قابلیت می‌توانید در جهت افزایش تبادل با مخاطبین خود (فعال کردن رپیلای) یا جلوگیری از انتشار برخی مطالب در قالب رپیلای Instagram جلوگیری کنید. در ادامه این مطلب از پلازا به صورت صفر تا صدی نحوه فعال یا غیر فعال کردن ریپلای استوری را آموزش خواهیم داد.

فهرست مطالب 

روش ریپلای استوری چیست؟

قبل از اینکه نحوه غیر فعال کردن ریپلای استوری را به شما آموزش دهیم، اولا باید بدانید که این قابلیت چه ویژگی‌هایی دارد. با استفاده از گزینه Replay بسیاری از پیج‌های اینستاگرامی از نوع فروشگاهی و بیزینسی می‌توانند تعامل بیشتری با مخاطبین خود داشته باشند.

غیر فعال کردن ریپلای استوری

در بخش پایینی هر استوری یک فیلد با عنوان Send message وجود دارد. با تایپ کردن در این بخش و در نهایت ارسال آن می‌توانید از قابلیت ریپلای استوری استفاده کنید. در واقع با انجام این کار شما به عنوان مخاطب به استوری مورد نظر ریپلای کرده‌اید!

همچنین بخوانید :

مراحل غیر فعال کردن ریپلای استوری

چنانچه تحت هر شرایطی شما هم دوست ندارید فالوورهایتان در استوری‌های مختلف از قابلیت ریپلای استفاده نکنند، باید مراحل زیر را طی کنید:

  • مراجعه به بخش پروفایل
  • کلیک روی سه خط افقی در بخش بالا سمت راست صفحه
  • انتخاب گزینه Settings & privacy در منوی ظاهر شده
  • پیدا کردن عبارت Messages and story replies
  • انتخاب بخش Story replies و ورود به آن

غیرفعال کردن ریپلای استوری

بعد از اینکه وارد بخش استوری شدید، یک منو با چند گزینه برای شما ظاهر می‌شود. در بین این گزینه‌ها باید عبارت Allow story replies only from people you follow را پیدا کنید.

چگونه ریپلای استوری را باز کنیم

برای غیر فعال کردن ریپلای استوری هم کافی است تا مراحل بالا را طی کرده و در نهایت این گزینه در حالت Don’t allow story replies قرار دهید!

همچنین بخوانید :

تنظیمات بیشتر مربوط به ریپلای استوری اینستاگرام

وقتی صحبت از غیر فعال کردن رپیلای استوری اینستاگرام می‌شود، بسیاری از افراد دوست دارند تا تنها تعداد محدودی از مخاطبین خود را از این قابلیت محروم کنند!

در این بخش شما می‌توانید اسامی افرادی که می‌توانند به استوری‌های شما ریپلای بزنند را انتخاب کنید. توجه داشته باشید که در منوی ظاهر شده سه گزینه پیش روی شما خواهد بود:

  • Allow story replies from everyone: تمام افراد
  • From people you follow: کسانی که آن‌ها را دنبال می‌کنید
  • Don’t allow story replies: هیچ کس نتواند به استوری‌های شما پاسخ ارسال کند.

سخن پایانی

غیر فعال کردن ریپلای استوری برای مواقعی است که شما به عنوان مالک یک پیج دوست ندارید برخی ریپلای های منفی را دریافت کنید. اما در اغلب مواقع با استفاده از این قابلیت پیج‌های اینستاگرامی بیشتر و بهتر با فالوورهای خود ارتباط برقرار می‌کنند.

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا