سریال و انمیشن

چگونه فیفا ۲۴ را آنلاین و دو نفره بازی کنیم؟

چگونه فیفا ۲۴ را آنلاین و دو نفره بازی کنیم؟

همانگونه که می‌دانید فوتبال یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین ورزشها در میان افراد مختلف محسوب می‌شود و سالیان سال است که بازی‌های ویدیویی فوتبالی نیز هواداران بسیار زیادی دارند. معمولاً طراحان این بازی‌ها هر ساله با انتشار بازی‌های جدیدتر و به روزتر سعی می‌کنند که تجربه بهتری را در اختیار کاربران قرار دهند.  فیفا ۲۴ یکی از کاملترین و هیجان انگیزترین بازی‌های ویدیویی به حساب می‌آید. Hypermotion V  یکی از تغییرات مهم در این نسخه از بازی‌ها به حساب می‌آید که این ویژگی موجب واقعی‌تر شدن تصاویر شده‌ است. گیم پلی این بازی یکی دیگر از ویژگی‌های آن به حساب می‌آید که آنقدر پرقدرت و کامل است که به تغییرات آنچنانی نیاز ندارد و می‌تواند نیاز کاربر را به خوبی برطرف کند.

این بازی در ۲۹ سپتامبر ۲۰۲۳عرضه شد و با این حال ممکن است به هر دلیلی فیفا 24 برای تان جذاب نباشد و دنبال بازی های دیگری در همین ژانر باشید می توانیداز طریق لینک بهترین بازی‌های فوتبالی و ورزشی PS4 سر بزنید و از بین بازی های توپی معرفی شده گیم مدنظرتان را انتخاب کنید.

نحوه ی آنلاین بازی فیفا ۲۴

همان گونه که می‌دانید فیفا ۲۴ نسبت به روزهای اولیه خود تغییرات بسیاری داشته و بازی چند نفره آنلاین یکی از این تغییرات به حساب می‌آید. برای بازی آنلاین لازم است که به بخش Online friends  رفته و با لمس گزینه new friendly season  بخش جدیدی را باز کنید. در مرحله بعد باید دوست خود را به بازی دعوت کنید. البته باید به این نکته اشاره کنیم که در این نسخه بخشی وجود دارد که در آن می‌توانید تنظیمات مورد نظر را در آن اعمال کنید یا اینکه اطلاعات مورد نیاز خود را کسب کنید.

نکته بسیار مهمی که در رابطه با بازی آنلاین فیفا ۲۴ وجود دارد این است که دوست شما نیز باید به صورت همزمان با شما آنلاین باشد تا بتواند دعوتتان را بپذیرد.

علاوه براین‌ باید اضافه کنیم که برای دریافت یک نتیجه عالی ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که از کابل اترنت استفاده کنید چون اتکا به وصل شدن بی سیم ممکن است منجر به تاخیر شود.

چگونه با دوستان مان دو نفره بازی کنیم؟

همانطور که در بخش‌های پیش‌تر اشاره کردیم شما می‌توانید در این نسخه با دوستان خود به‌صورت دو نفره بازی کنید و از بازی خود لذت ببرید. برای بازی آنلاین با دوستانتان می‌توانید کارهای زیر را انجام دهید.

  • به حساب EA  : برای انجام این کار ابتدا باید یک حساب EA SPORTS  ایجاد کنید و درصورت داشتن حساب نیز به آن وارد شوید.
  • انتخاب وضعیت آنلاین: در مرحله دوم پس از ورود به حساب مورد نظر باید به بخش آنلاین وارد شوید و گزینه multi player  را انتخاب کنید.
  • دعوت به بازی: پس از انتخاب گزینه مورد نظر می‌توانید دوست خود را به بازی دعوت کنید؛ برای انجام این کار نیز باید ایمیل یا نام کاربری دوستتان را وارد و سپس آن را دعوت کنید.
  • تنظیمات مورد نظر: پس از اینکه دوستتان دعوت شما را پذیرفت می‌‌توانید تنظیمات مورد نظر را اعمال کنید و تیم‌های دلخواه خود را مشخص و دیگر بخشهای بازی مثل ورود به بازی یا مدت زمان را تعیین کنید.
  • شروع بازی:  چنانچه تنظیمات را اعمال کردید بازی آغاز شده و شما به همراه دوستتان می‌توانید بازی دونفره خود را شروع کنید.

معرفی بخش club

بخش club  بازی یکی از نزدیک‌ترین حالات یک بازی به واقعیت است که در بخش‌های قبلی کاربران آن را با نام پرو کلاب می‌شناختند. شما در این بخش می‌توانید شخصیت‌های مورد علاقه خود را بسازید و تحربه بی‌نظیری را در کنار دوستانتان کسب کنید.

چنانچه جز آن دسته از افرادی هستید که به بخش پروکلاب علاقه دارید قطعاً در این سری از بازی نیز نهایت لذت را خواهید برد اگر تا به امروز نیز در این بخش بازی نکرده‌اید می‌توانید با کسب اطلاعات مفیدی باز در این بخش را شروع کنید. شما در این بخش می‌توانید شخصیت‌های دلخواه خود را بسازید و در پست‌های دلخواه قرار دهید و حس یک بازی واقعی را داشته باشید.

برای بازی در این بخش تنها کافی است به این قسمت وارد و شخصیتهای مورد نظر خود را بسازید؛ شما در این قسمت میتوانید نام بازیکن، نام مستعار آن، تاریخ تولد، شماره پیراهن، قد و وزن بازیکن را انتخاب کنید. علاوه براین‌ می‌توانید کفش، پوشش بازیکن، مو و چهره بازیکنان را نیز تعیین کنید. شاید برایتان جالب باشد اگر بدانید که محتوای ظاهری که مثل خالکوبی‌ها نیز به این بخش اضافه شده‌اند و تمام بخش‌های فروشگاه clubs volta  با یکدیگر ادغام شده و یک تغییر اساسی ایجاد کرده‌اند.

مهمترین نکته‌ای که در بخش club  وجود دارد این است که می‌توانید برای بازیکن مورد نظر خود چند پروفایل بسازید و در مواقع لزوم بازیکنان را در پست‌های متفاوت قرار دهید. به بیان ساده‌تر همزمان می‌توانید یک پروفایل مدافع و پروفایل مهاجم برای بازیکن طراحی کنید.

فیفا ۲۴ را دو نفره بازی کردن

مشکلات دو نفره بازی کردن

برای بازی آنلاین دو نفره ابتدا باید مطمئن شوید که کنسول را به کنترلر وصل است و سپس به منو بازی‌های دوستانه وارد شوید و بازی را شروع کنید. اما این نسخه از بازی نیز ممکن است با مشکلاتی روبرو شود که در این بخش به این مشکلات و راه حل‌های آن اشاره می‌کنیم.

  • عدم شناخت کنترلرها: چنانچه با این مشکل مواجه شدید اطمینان حاصل کنید که کنترلرها با کابل usb و به درستی به کنسول وصل شده‌اند. بعد از وصل کردن کنترلرها نیز از طریق تنظیمات بازی می‌توانید مطمئن شوید که آنها درست کار میکنند.
  • اتصال کنترلرها با خطا روبرو می‌شود: ممکن است که به خاطر جابجایی کنترلرها یا موارد دیگری اتصال آنها از بین برود برای از بین بردن این مشکل لازم است که کنترل‌ها را بار دیگر شناسایی و اتصال را برقرار کنید. برای پیشگیری از مشکلات آتی نیز می‌توانید از کابل usb مناسب و با کیفیت استفاده کنید.
  • ناتوانی در افزودن بازیکنان میهمان: اگر در حین بازی با این مشکل مواجه شدید بهتر است که کنترلرها را شناسایی کنید و چنانچه مشکل همچنان پابرجا بود احتمالا کنترلرها از کنسول‌ها جدا شده‌اند و شما باید آن را وصل کنید و سپس مطمئن شوید که سیم مرتبط با کنترلر بعد از پیکربندی جدا شده است.

جمع بندی 

بازی  فیفا ۲۴ یکی از جذاب‌ترین بازی‌های ویدیویی است که امکان بازی دو نفره را دارد و به شما کمک می‌کند تا با هیجان بیشتری بازی کنید. شایان ذکر است که دو نفره بازی کردن در این نسخه کار دشواری نیست و شما خیلی راحت می‌توانید آن را انجام دهید. برای انجام این کار ابتدا باید کنترلر را به کنسول وصل کنید و سپس بازی را شروع و به بخش play  رفته و از قسمت منو بازی‌های دوستانه را انتخاب کنید.

چنانچه مایل هستید چند کنترلر به کنسول اضافه کنید و تمایل دارید که مسابقه‌های محلی را انجام دهید باید گزینه counch play  را لمس کنید و پس از انجام انتخاب چند گزینه بازی را به صورت دو نفره آغاز کنید.

در حین انجام بازی ممکن است با مشکلاتی همچون عدم شناسایی کنترلرها، عدم توانایی در افزودن بازیکنان میهمان و یا حتی مشکل در اتصال کنترلرها مواجه شدید با یک سری اقدامات کوچک مثل اتصال مجدد کنترلرها به کنسول، اطمینان از اتصال کنترلرها و شناسایی آن و تعویض کابل usb بی کیفیت با یک کابل باکیفیت مشکلات ذکر شده را از بین ببرید.

منبع : پلاژا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا