(تصاویر) بازیگر کودک تایتانیک که بعد از ۲۵ سال هنوز برای نقش کوتاهش درآمد دارد

(تصاویر) بازیگر کودک تایتانیک که بعد از ۲۵ سال هنوز برای نقش کوتاهش درآمد دارد

بازیگر کودک «تایتانیک» که نقشی بسیار جزئی داشت، فاش کرد که هنوز برای نقش خود در این فیلم کلاسیک که ۲۵ سال پیش اکران شد، چک‌های حق امتیاز دریافت می‌کند.

ریس تامپسون ۳۲ ساله تنها پنج سال داشت که در فیلم جیمز کامرون بازی کرد.

او این حق انتخاب را داشت که نقش کوچکی در یک فیلم داشته باشد یا در یک آگهی تبلیغاتی بازی کند. مادرش حضور در فیلم را فرصت بهتری تشخیص داد و به نظر می‌سد که تشخیصش درست بود.

تامپسون نقش آن «پسر کوچک ایرلندی» را در فیلم تایتانیک بازی کرد که با غرق شدن کشتی، پایان غم‌انگیزی را در کنار خواهر و مادرش تجربه می‌کند.

با وجود نقش کوچکش، کاراکتر تامپسون تأثیر ماندگاری بر بینندگان سراسر جهان گذاشت.

تایتانیک با بازی لئوناردو دی کاپریو و کیت وینسلت به یکی از موفق‌ترین فیلم‌های تاریخ تبدیل شد و هنوز هم در درآمد تامپسون نقش دارد.

با آنکه نقش او تنها شامل سه صحنه و بیان یک جمله بود که از مادرش در فیلم می‌پرسد: «مامان داریم چه کار می‌کنیم؟» همچنان پاداش‌های آن را دریافت می‌کند.

تامپسون به بیزنس اینسایدر گفت: «عجیب است چون دیگر اصلاً در ذهنم نیست که باید برایش پول بگیرم. این‌طور نیست که با خودم بگویم «کی برای تایتانیک یک چک جدید می‌گیرم؟» در عوض وقتی پرداخت می‌شود می‌گویم: «چه باحال، ۱۰۰ دلار دیگر.»»

در طول این سال‌ها تامپسون از حضور خود در تایتانیک جمعاً حدود ۳۰ هزار دلار به دست آورده است.

اوایل، به‌خصوص در زمان اوج محبوبیت فیلم بعد از اکران، مبلغ چک‌ها قابل‌توجه‌تر بود. اما این روزها سالانه به‌طور معمول چندصددلار دریافت می‌کند.

مسلماً این درآمد برای ادامه زندگی تامپسون کافی نیست اما به گفته خودش هروقت که از راه می‌رسد به‌طرز خوبی سورپرایز می‌شود.

او اکنون به عنوان مدیر بازاریابی برای یک استراحتگاه اسکی و اسنوبورد در ایالت یوتا آمریکا کار می‌کند.

در حالی که تامپسون چیز زیادی از زمان حضور خود در فیلم تایتانیک به یاد نمی‌آورد، چالش تسلط بر لهجه ایرلندی کاراکتری که باید نقشش را بازی می‌کرد به خاطرش هست.

با توجه به اینکه تایتانیک هنوز در میان تماشاگران تئاتر و تلویزیون سروصدا می‌کند، تامپسون و دیگر بازیگران «تایتانیک»، می‌توانند مبلغ حق امتیاز خود را دریافت کنند و حتی در سال‌های آینده این وارثانشان خواهند بود که این مبالغ را جمع خواهند کرد.

تجربه این بازیگر خردسال تاثیر مالی طولانی‌مدتی را که حتی یک نقش کوچک در یک فیلم پرفروش می‌تواند داشته باشد، به خوبی نشان می‌دهد.

منبع: روزیاتو

.

این مطلب از سایت فرادید برداشته شده است و این رسانه هیچ مسئولیتی در قبال این مطلب ندارد

خروج از نسخه موبایل