بهترین سریال‌های جدید کره‌ای که در مرداد و شهریور خواهیم دید

بهترین سریال‌های جدید کره‌ای که در مرداد و شهریور خواهیم دید

فرادید| ماه آگوست احتمالا یکی از پربارترین ماه‌های سال 2024 برای طرفداران سریال‌های کره‌ای خواهد بود. در این ماه تعداد زیادی سریال کره‌ای در ژانرهای متنوع پخش خواهند شد که می‌توانند همۀ علاقمندان را با سلایق مختلف راضی نگه دارند.

به گزارش فرادید؛ کسانی که به کمدی‌های رمانتیک علاقه دارند حتما از تماشای «پاک‌کننده‌ی خاطرات بد»، «بدون سود، بدون عشق» و «سیندرلا ساعت 2 بامداد» لذت خواهند برد. کسانی هم که به دنبال درام‌های احساسی‌تر هستند می‌توانند منتظر فصل دوم «پاچینکو» باشند.

طرفداران اکشن و هیجان هم در این ماه دست خالی نخواهند ماند؛ سریال‌های «ظالم» و «قورباغه» با داستان‌های جذاب و مهیجی که دارند حتما مخاطبان زیادی پیدا خواهند کرد.

در اینجا فهرستی از 12 سریال برتر و مورد انتظار یک ماه آینده را ملاحظه خواهید کرد.

1. پاک‌کننده خاطرات بد؛ Bad Memory Eraser

این کمدی رمانتیک درباره لی گون (با بازی کیم جائه‌جون) است؛ یک بازیکن با استعداد تنیس که دچار مصدومیت می‌شود و دوران حرفه‌ایش پایان می‌یابد. زندگی و اعتماد به نفس او به شدت سقوط می‌کند و در نهایت به بدترین نقطه زندگی‌اش می‌رسد. او تصمیم می‌گیرد یک روش پاک کردن حافظه را که به تازگی ابداع شده امتحان کند و با اعتماد به نفس جدیدی دوباره متولد شود.

جین سه‌یون در این سریال نقش کیونگ جو-یون را بازی می‌کند؛ یک روانپزشک عصبی که به طور غیرمنتظره‌ای تبدیل به اولین عشق لی گون در خاطرات تغییر یافته‌اش می‌شود.

2. ریتم آرام عشق؛ Love Andante

داستان این سریال در یک دهکده خیالی و در دوران پس از پایان جنگ کره اتفاق می‌افتد. یک نابغه پیانو به اسم جو هیونگ (با بازی کوون هیون-بین) برای انجام ماموریتی خاص از سئول برای یک سال به دهکده اعزام می‌شود. در آنجا، او با ها نا-کیونگ (با بازی سونگ جی-وو)، داروسازی که دختر یکی از مقامات بلندپایه کره شمالی است و تنها از طریق کتاب‌ها احساسات قوی مانند عشق را تجربه کرده است، ملاقات می‌کند. جو-هیونگ از طریق موسیقی با نا کیونگ ارتباط برقرار می‌کند و به این ترتیب دنیای احساسی او شروع به تحول می‌کند.

3. عشق در خانه؛ Romance in the House

این سریال داستان یک خانوادۀ فروپاشیده را دنبال می‌کند که پدر جدا شده‌شان دوباره به خانه بازمی‌گردد و امیدوار است با آنها آشتی کند. بیون مو-جین (با بازی جی جین-هی) و گئوم یه-یون (با بازی کیم جی-سو) پدر و مادر خانواده و می-ره (با بازی سون نا-اون) و هیون-جائه (با بازی یون سان‌ها) فرزندان آن دو هستند.

مو-جین پس از 11 سال بازگشته و تلاش می‌کند همسر سابقش را دوباره جذب کند. می-ره، که اکنون نان‌آور خانواده است، با بازگشت او مخالفت می‌کند، در حالی که برادر مشکل‌سازش از بازگشت پدر خوشحال است. در همین زمان، می-ره وارد رابطه‌ای با نام ته-پیونگ، ورزشکار سابق تکواندو و نگهبان امنیتی شده است.

4. عالیجناب؛ Your Honor

در این بازسازی کره‌ای از سریال آمریکایی «عالیجناب»، سون هیون-جو نقش قاضی سونگ پان-هو را بازی می‌کند؛ یک مرد درستکار که عدالت و راحتی را برای کسانی که در شهر ووون زندگی می‌کنند، به ارمغان می‌آورد.

در مقابل، کیم گانگ-هیون (با بازی کیم میونگ-مین)، رهبر بی‌رحم یک کارتل است که در همان شهر فعالیت می‌کند. اما با وجود ظاهر سردش، او یک پدر دوست‌داشتنی و فداکار است. ماجرای اصلی سریال دربارۀ رویارویی این دو شخصیت برای حفاظت از اطرافیانشان است.

5. خانوادۀ کامل؛ Perfect Family

این سریال داستان زندگی چوی سون-هی (با بازی پارک جو-هیون) را دنبال می‌کند؛ دانش‌آموزی که به نظر می‌رسد زندگی و خانواده‌ای کامل دارد. اما دنیای او پس از مرگ دوستش پارک کیونگ-هو (با بازی کیم یونگ-دائه) فرو می‌ریزد و خانواده‌اش به طور فزاینده‌ای به یکدیگر مشکوک می‌شوند.

6. ظالم؛ The Tyrant

دولت کره جنوبی دارد یک برنامه تحقیقاتی مخفی به نام «ظالم» را اجرا می‌کند که از طریق آن یک تقویت‌کننده زیست-شیمیایی قوی را توسعه می‌دهد. با این حال، پس از آگاهی جاسوسان آمریکا از این پروژه، کره‌ای‌ها مجبور به تعطیلی برنامه می‌شوند. قرار می‌شود تقویت‌کننده‌ها به آمریکا تحویل داده شوند اما در همین جابه‌جایی آخرین نمونه «ظالم» ناپدید می‌شود.

چا سونگ-وون در این سریال نقش ایم سانگ را بازی می‌کند؛ یک مامور سابق که تبدیل به آدم‌کش شده و ماموریت دارد تمام طرف‌های درگیر در پروژه ظالم را از بین ببرد. در همین حال، نمونه مفقود شده به دست مدیر چوی (با بازی کیم سون-هو) می‌افتد که به طور مخفیانه پروژه ظالم را با تیمش ادامه می‌دهد.

7. خاموشی؛ Black Out

سریال مهیج خاموشی بر اساس رمان «سفیدبرفی باید بمیرد» ساخته شده است. این سریال داستان دو کارآگاه را دنبال می‌کند که در حال تحقیق در مورد اتفاقات عجیب در یک روستا هستند. بایون یو-هان در این سریال نقش گو جونگ-وو را بازی می‌کند؛ دانش‌آموز با استعدادی که در دوره پذیرش زودهنگام به دانشکده پزشکی وارد شده است اما سفر پس از امتحان با دوستان دبیرستانی‌اش نادرست پیش می‌رود و او به قتل دو همکلاسی متهم می‌شود. ماجرای اصلی سریال زمانی آغاز می‌شود که او پس از گذراندن 11 سال در زندان، به شهر زادگاهش بازمی‌گردد.

8. عشق همسایه؛ Love Next Door

در کمدی رمانتیک «عشق همسایه»، جونگ هه-این و جونگ سو-مین نقش دو دوست دوران کودکی را بازی می‌کنند که به عنوان بزرگسال دوباره با هم ملاقات می‌کنند. آنها در کودکی به دلیل دوستی مادرانشان به هم نزدیک شدند، اما بعدها راهشان جدا شد.

در بزرگسالی، چوی سونگ-هیو یک معمار جوان برجسته است که در حرفه خود تقریباً بی‌نقص است. با وجود موفقیت، جذابیت و محبوبیتش، سونگ-هیو آرزو دارد برخی از اتفاقات گذشته‌اش را فراموش کند. در همین حال، بائه سوک-ریو یک شغل سطح بالا به عنوان مدیر محصول یک شرکت بزرگ را دنبال می‌کند، اما یک روز به طور ناگهانی کارش را ترک می‌کند. با بازگشت به شهر زادگاهش، او دوباره با چوی سونگ-هیو ارتباط برقرار می‌کند.

9. پاچینکو (فصل دوم)؛ Pachinko

پاچینکو داستان چند نسل از یک خانواده مهاجر کره‌ای را در مقاطع زمانی مختلف روایت می‌کند. فصل دوم از جایی آغاز می‌شود که فصل اول به پایان رسید؛ خانواده سون-جا در تلاش برای زنده ماندن در جریان جنگ جهانی دوم در اوساکا در دهه 1940 هستند. در همین حال، نوه خانواده به اسم سولومون در سال 1989 پس از لغو یک قرارداد تجاری مهم در پایان فصل اول، تلاش می‌کند دوباره از نو شروع کند.

10. قورباغه؛ The Frog

این سریال مهیج داستان دو مالک یک مسافرخانه را در دو خط زمانی مختلف را روایت می‌کند که تجربه‌های مشابه و عجیبی دارند. یون کیه-سانگ نقش گو سانگ-جون را بازی می‌کند که در تابستان سال 2000 یک متل کوچک را در منطقه‌ای روستایی اداره می‌کند، در حالی که کیم یون-سئوک نقش جون یونگ-ها را بازی می‌کند که در زمان حاضر مدیریت یک متل را به عهده دارد.

زندگی هر دو مرد زمانی که یک زن مرموز به ملک آنها می‌رسد، فرو می‌ریزد. با این حال، آنها تصمیمات کاملاً متفاوتی می‌گیرند.

11. سیندرلا در ساعت 2 بامداد؛ Cinderella at 2AM

این یک کمدی رمانتیک اداری است، درباره یک زن عمل‌گرا که تلاش می‌کند با نامزد رمانتیکش قطع رابطه کند. شین هیون-بین در این سریال نقش ها یون-سو را دارد؛ یک مدیر موفق که با سئو جو-وون (با بازی مون سانگ-مین)، مردی جوان که در همان شرکت کار می‌کند، وارد رابطه شده است.

اما یون-سو بعداً متوجه می‌شود که نامزدش فرزند خانواده‌ای است که صاحب شرکت هستند؛ در همین زمان مادر جو وون با او تماس می‌گیرد و مبلغ زیادی پول پیشنهاد می‌دهد تا او از پسرش جدا شود. یون-سو که اعتقادی به عشق حقیقی ندارد تصمیم می‌گیرد این پیشنهاد را بپذیرد اما جو-وون که به عشق واقعی اعتقاد دارد، قبول نمی‌کند و به تلاش خود برای نگه داشتن یون-سو ادامه می‌دهد.

12. بدون سود، بدون عشق؛ No Gain No Love

در این سریال شین مین-آ (آبی‌های ما) نقش سون هه-یونگ را بازی می‌کند؛ یک زن حسابگر که تحت هیچ شرایطی حاضر به از دست دادن پول نیست. به همین دلیل زمانی که فکر می‌کند احتمال از دست دادن یک ارتقای شغلی وجود دارد، هه-یونگ تصمیم می‌گیرد یک عروسی جعلی برگزار کند و روسا و همکارانش را نیز دعوت کند.

کیم جی-ووک (با بازی کیم یونگ-دائه) نقش یک جوان خوش‌قلب را بازی می‌کند که نمی‌تواند به نیازمندان نه بگوید و به همین دلیل در میان مشتریانش بسیار محبوب است. وقتی هه-یونگ به او نزدیک می‌شود تا نقش همسرش را بازی کند، او درگیر یک طرح پیچیده می‌شود.

.

این مطلب از سایت فرادید برداشته شده است و این رسانه هیچ مسئولیتی در قبال این مطلب ندارد

خروج از نسخه موبایل