معرفی و بررسی بازی SAND LAND + تریلر بازی

معرفی و بررسی بازی SAND LAND + تریلر بازی

بازی SAND LAND که به زمین شنی معروف است را می‌توان یک محصول انیمه‌ای جذاب و محبوب دانست که در طول مدت زمان کوتاهی توانسته سر و صدای بسیاری را به سمت خود جذب نماید. در این راستا تصمیم به بررسی گیم پلی بازی SAND LAND گرفته‌ایم که پیشنهاد می‌شود تا انتهای این نوشته با ما همراه باشد.

بی تردید تا به امروز شما نیز تریلرها و یا تصاویر را از بازی SAND LAND در شبکه‌های مجازی یا سایت‌های ویدیویی مشاهده کرده که در این زمینه باید بدانید بازی زمین شنی یک محصول ایده‌آل از کمپانی نام آشنای بندای نامکو بوده که با برخورداری از مزیت‌های جذاب و انیمه‌ای توانسته در مدت زمان کوتاهی به محبوبیت بالایی که شایسته آن است برسد. در همین زمینه مقاله‌ای جامع و کامل را تحت عنوان بررسی گیم پلی بازی SAND LAND برای شما تدارک دیده‌ایم که پیشنهاد می‌شود در این زمینه ما را همراهی کنید زیرا به نقاط مختلفی از این بازی محبوب اشاره خواهیم داشت.

فهرست مطالب

تریلر بازی SAND LAND

 

بازی SAND LAND

نقد و بررسی بازی SAND LAND و گیم پلی آن

با توجه به توضیحات فوق باید بدانید که بازی زمین شنی محصولی از استودیو بازی سازی ILCA, Inc است که صاحب امتیاز آن شرکت Bandai Namco Entertainment Inc بوده است. گیم پلی بازی SAND LAND با برخورداری از جذابیت‌های بالا توانسته محدودیت سنی 12+ را به خود اختصاص دهد که پیش از مطالعه بررسی این بازی پیشنهاد می‌شود آنرا نیز رعایت کنید. در همین زمینه بد نیست بدانید که این عنوان یک محصول اکشن و نقش آفرینی محسوب می‌شود که اگر تصمیم دارید با یکی از بهترین بازی‌های جهان برای پلتفرم‌های مختلف مواجه شوید زمین شنی گزینه مناسبی برای شما خواهد بود.

بررسی بازی SAND LAND

بازی زمین شنی در دنیای بیابانی جریان داشته که در آن انسان‌ها و شیاطین از کمبود شدید آب رنج می‌برند. در این بین شاهزاده شیطان یعنی بیلزباب و دزد همراه او و کلانتر رائو در قالب یک تیم گرد هم جمع آمدند و تصمیم دارند در یک ماجراجویی جدید در جستجوی چشمه افسانه پنهان در بیابان به کاوشگری بپردازند. این بازی شما را با موضوعاتی فراتر از یک زمین خشک مواجه می‌کند که به طور جد می‌توانید با عبارت پایان تنها آغاز است مواجه شوید و معنای دقیق و مفهوم آن را لمس کنید.

از دیگر جزئیات مربوط به بازی زمین شنی می‌توان به سبک اکشن و نقش آفرینی آن اشاره داشت که گیمرها در یک دنیای نوستالژیک و دلچسب که توسط Akira Toriyama شکل گرفته حضور خواهند داشت. در طول گیم پلی بازی زمین شنی می‌توانید با مهارت‌ها و قدرت‌های شخصیت اصلی مواجه شوید و با استفاده از دکمه‌های موجود شخصیت مربوطه را کنترل کنید. در این زمینه شما باید کاراکتر اصلی بازی را از افراد نامناسب دور و آن را به قهرمانان جدیدی که در کاوش برای دستیابی به سرچشمه افسانه پنهان هستند نزدیک کنید. مهارت‌هایی که برایتان درنظر گرفته شده است عامل مهمی برای رهایی و شکست دادن دشمنان بوده است که در همین زمینه پیشنهاد می‌شود آنها را فرابگیرید زیرا در طول مراحل و گیم پلی بازی sand land شدیدا به کارتان خواهند آمد.

خطرات بسیاری در طول مراحل بازی گریبانگیر شما خواهد شد که از اصلی‌ترین آنها می‌توان به راهزنان و موجودات حاضر در حیات وحش و حتی ارتش سلطنتی اشاره داشت که در این زمینه مسیر رسیدن به سرچشمه پنهان را برایتان دشوار خواهند نمود. در این بین شما با دستیابی به تجهیزات مختلف می‌توانید تانک‌های نظامی را برای خود به ارمغان بیاورید و با استفاده از مجموعه گسترده‌ای از ترکیب قطعات آن را به یک ماشین جنگی تبدیل نمایید. تمامی این موارد سبب تقویت گیم پلی بازی sand land خواهد شد که به جرعت می‌توان این اطمینان را به شما داد که با بازی خوبی سروکار خواهید داشت.

وسایل و ابزارهای موجود در این بازی با قفل‌های مختلفی همراه هستند که اگر تصمیم دارید به سلاح‌ها و موتورها و حتی سیستم تعلیق جدیدی دسترسی پیدا کنید باید شرایط و مواردی که هر یک از آنها نیاز دارد را به دست آورید. در کنار این موضوع باید بدانید که بازی شامل وسایل نقلیه و موتورسیکلت‌های مختلفی بوده که با دستیابی به آنها می‌توانید با سرعت بالاتری از رودخانه‌ها عبور کنید و یا ابزار مناسبی را برای پرش از روی موانع در اختیار داشته باشید.

طراحی زیبا و انیمه‌ای بازی می‌تواند شما را در دنیای دیدنی قرار دهد که لازم است بدانید صداگذاری بازی با افکت‌های صوتی بسیار جذابی همراه بوده که موضوع می‌تواند گیم پلی بسیار خوبی را برای سرگرمی در اختیارتان قرار دهد. موارد ذکر شده دست به دست هم دادند تا گیم پلی خوبی برای سرگرمی در اختیار شما قرار بگیرد که پیشنهاد می‌شود در ادامه نظر و دیدگاه خود را برایمان ارسال کنید.

پلتفرم‌های بازی SAND LAND

بدنیست بدانید بازی زمین شنی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، اکس‌باکس سری اکس و سری اس، مایکروسافت ویندوز در 25 آوریل 2024 منتشر شده است که یکی از بهترین عناوین بندی نامکو درسال 2024 نیز می‌باشد.

سیستم مورد نیاز بازی زمین شنی

حداقل سیستم مورد نیاز

  • OS: Windows 10
  • Processor: AMD Ryzen 5 2400G / Intel Core i5-9400F
  • Memory: 4 GB RAM
  • Graphics: AMD Radeon RX 590 / Nvidia GeForce GTX 1060
  • DirectX: Version 12
  • Storage: 20 GB available space
  • Additional Notes: Estimated performance: 1080p/60fps with graphics settings at “Low”. Framerate might drop in graphics-intensive scenes. – 64-bit processor and operating system are required

سیستم پیشنهادی

  • OS: Windows 11
  • Processor: AMD Ryzen 5 2400G / Intel Core i5-9400F
  • Memory: 8 GB RAM
  • Graphics: AMD Radeon RX Vega 56 / Nvidia GeForce GTX 1660 Ti / Intel Arc A750
  • DirectX: Version 12
  • Storage: 20 GB available space
  • Additional Notes: Estimated performance: 1080p/60fps with graphics settings at “High”. Framerate might drop in graphics-intensive scenes. – 64-bit processor and operating system are required. – Windows 10 (Version 1809 or later) and a 4GB VRAM GPU (graphics board or video card) are required for DirectX 12 API.

سخن پایانی

همانطور که شاهد بودید به اطلاعات بسیار خوبی در خصوص بازی زمین شنی اشاره شد که در این زمینه سعی نمودیم شما را با اصلی‌ترین مزیت‌های بازی SAND LAND آشنا کنیم. اگر احساس می‌کنید در این زمینه موضوع مهمی وجود داشته که از قلم جا مانده است و یا در خصوص بازی اجهافی صورت گرفته لطفاً با ما در بخش نظرات همراه باشید و دیدگاه خود نسبت به این نوشته را برایمان به اشتراک بگذارید.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

خروج از نسخه موبایل