کاربردی ترین برنامه‌های دخترانه اندروید و آیفون

کاربردی ترین برنامه‌های دخترانه اندروید و آیفون

در این مقاله قصد داریم تا چندین نمونه از برنامه هایی که هر دختری باید داشته باشد را برایتان معرفی کنیم. همچنین توضیحات و علت قرارگیری هر یک از این اپلیکیشن‌ها در فهرست را بیان کرده و لینک دانلود آن‌ها را نیز قرار می‌دهیم.

این روزها، فناوری، موبایل و اینترنت نقش مهمی در ایجاد شخصیت دارند. شما به اطلاعات مختلف، روش آسان برای یادگیری چیزهای متفاوت، پیوستن به جامعه‌ای از افراد همفکر و… دسترسی دارید. تعداد زیادی اپلیکیشن نیز بر اساس نیاز دختران، برای آن‌ها طراحی شده است. در فهرست زیر، با چندین نمونه از برنامه هایی که هر دختری باید داشته باشد، آشنا می‌شویم. قبل از تهیه این فهرست چندین دسته را در نظر گرفتیم و مطمئن هستیم این برنامه‌ها به بخش مهمی از زندگی روزمره شما تبدیل خواهند شد. با پلازا همراه شوید.

فهرست مطالب

بهترین برنامه هایی که هر دختری باید داشته باشد

در میان برنامه های دخترانه گوشی بدنیست بدانید که یکسری از موارد مختص دختران بوده است که به نیاز و سلایق دخترانه نزدیک بوده است که در این میان پیشنهاد میشود باما در ادامه جهت معرفی اپلیکیشن دخترانه برای اندروید و iOS همراه باشید.

۱. اپلیکیشن MyFitnessPal

برنامه های جالب دخترانه

اگر جزو کسانی هستید که به رژیم غذایی خود اهمیت می‌دهید و سلامت بدنتان برایتان مهم است، اپلیکیشن MyFitnessPal جزو برنامه‌هایی است که حتما باید در گوشی داشته باشید. این برنامه یک پلتفرم جامع برای ثبت و ردیابی کالری‌های دریافت شده، وضعیت سلامت بدن و فعالیت‌های ورزشی است. با استفاده از آن می‌توانید رژیم غذایی خود را تحت نظر داشته باشید و هر غذای دریافتی را همراه با تعداد کالری‌های آن ثبت کنید. امکانات دیگر مثل ردیابی فعالیت‌های ورزشی، هدف گذاری برای کاهش وزن و دریافت دستور غذایی برای داشتن وعده‌های سالم، از دیگر امکانات آن هستند.

۲. اپلیکیشن Todoist

ایجاد لیست کارها و تعیین اولویت‌ها در خیلی از مواقع می‌تواند کمک بزرگی به نظم دادن به زندگی و زمان‌بندی کارها کند. اپلیکیشن Todoist یک برنامه محبوب و شناخته شده است که می‌تواند در این امر به‌شما کمک کند. با این برنامه می‌توانید برای خودتان و کارهایی که قرار است انجام دهید، برنامه‌ریزی کرده و یک لیست کارها ایجاد کنید. همچنین می‌توانید با دیگران یک پروژه مشترک ایجاد کنید و کارها را به افراد مختلفی محول کنید. برنامه Todoist یکی از برنامه هایی که هر دختری باید داشته باشد تا بتواند به بهترین شکل برای کارهای مختلف، به بهترین شکل برنامه‌ریزی کند.

۳. اپلیکیشن حسابداری شخصی پارمیس

با توجه به مخارج قابل توجه این روزها، نگه داشتن یک فهرست از دخل و خرج‌ها کار خیلی راحتی نیست. یکی از برنامه‌هایی که در این زمینه می‌تواند کمک بزرگی باشد، برنامه حسابداری پارمیس است. یک برنامه فارسی که به‌شما امکان ثبت درآمد، مخارج، مانده حساب بانکی شخصی و اعضای خانواده و ثبت اقساط وام را می‌دهد. این برنامه همچنین امکان ثبت چک‌ها و تاریخ آن‌ها را نیز دارد و یکی از کاربردی ترین برنامه‌های دخترانه اندروید به‌حساب می‌آید.

همچنین بخوانید :

۴. اپلیکیشن Pinterest

اپلیکیشن پینترست را اکثر ما از قبل با آن آشنا هستیم و شاید به همین خاطر باشد که حتما باید آن را در این فهرست و جزو برنامه های جالب دخترانه قرار دهیم. پینترست یک برنامه کاربردی برای کشف ایده‌های جدید و الهام بخش در هر زمینه‌ای است. از عکاسی گرفته تا مد و لباس و همچنین ایده‌های خلاقانه برای یک کار هنری و حتی دستورهای متنوع برای پخت غذاهای جدید. هر آنچه فکرش را بکنید را می‌توانید در این برنامه پیدا کنید.

۵. اپلیکیشن VSCO

VSCO یک اپلیکشن دخترانه دیگر برای ادیت عکس است که در آن می‌توانید عکس‌های خود را مانند یک حرفه‌ای ویرایش کنید. این احتمالاً بهترین برنامه عکاسی موبایل است. فیلترهای جذاب و مختلف های ابزار ویرایش دارد؛ در نتیجه همه چیز برای اینکه عکس‌های شما به شکلی که می‌خواهید به نظر برسند فراهم است. علاوه براین، VSCO دارای گالری عکس از دیگر ادیت‌کنندگان عکس نیز هست؛ جایی که هیچکس نمی‌تواند در مورد شما قضاوت کند و هیچ لایک، نظر یا چیزهایی مانند آن وجود ندارد. بنابراین اگر فکر می‌کنید عکس خوبی را ویرایش کرده‌اید، می‌توانید آن را با استفاده از برنامه به اشتراک بگذارید.

همچنین بخوانید :

۶. برنامه Swell

نمی‌توانید تصمیم بگیرید که چه چیزی بپوشید، چه چیزی بخورید یا چه چیزی را در اینستاگرام پست کنید؟ لازم نیست به تنهایی تصمیم بگیرید! فقط کافی است که عکس‌های آن‌ها را در Swell قرار دهید و هشتگی مانند مد، غذا و غیره را اضافه کنید. مردم بر روی عکس مورد علاقه خود در بین گزینه‌های شما رای می‌دهند و شما متوجه می‌شوید که کدام انتخاب محبوب‌تر است. اگر نمی‌خواهید بسیاری از افراد عکس‌های شما را ببینند، می‌توانید از دوستان خود بپرسید. فقط کافی است با آن‌ها یک گروه ایجاد کنید؛ جایی که همه شما می‌توانید نظرات خود را در مورد هر چیزی با یکدیگر به اشتراک بگذارید.

همچنین بخوانید :

۷. اپلیکیشن Colorfy

Colorfy یکی از برنامه های جالب دخترانه و یک برنامه رنگ‌آمیزی کتاب است. کتاب‌های رنگ‌آمیزی می‌توانند بسیار گران باشند؛ بنابراین اگر نمی‌خواهید پول خود را برای آن‌ها خرج کنید، می‌توانید به جای آن این نمونه از برنامه های کیوت دخترانه را دانلود کنید. با استفاده از Colorfy می‌توانید با رنگ‌آمیزی تصاویر یا ترسیم تصاویر مختلف در برنامه، اعصاب خود را آرام کرده و احساس بهتری داشته باشید. علاوه براین، می‌توانید از تصاویر تکمیل شده خود یک عکس تهیه کنید و آن را در شبکه‌های اجتماعی با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

۸. برنامه Hairstyles step by step

یکی از برنامه های جالب دخترانه، اپلیکیشن‌های مدل مو هستند. این برنامه‌ها شما را با انواع مدل‌های مو آشنا می‌کنند. یکی از برترین برنامه‌های مخصوص این کار نیز برنامه Hairstyles step by step است.

این اپلیکیشن دخترانه از جمله بهترین برنامه‌های آموزش مدل مو برای دختران است. هر مدل مو دارای نمایش تصویری گام به گام است که به شما در درست کردن مدل موهایی خوب کمک می‌کند. این مدل موها ساده، زیبا و بسیار راحت هستند. شما به راحتی می‌توانید آن‌ها را خودتان درست کنید. با استفاده از این اپلیکیشن، جدیدترین مدل‌های مد روز را می‌توانید یاد بگیرید.

  • دانلود اپلیکیشن Hairstyles step by step برای: اندروید
همچنین بخوانید :

۹. اپلیکیشن 7Minute Workout

بسیاری از افراد، به‌ویژه دختران، به تناسب اندام خود بسیار اهمیت می‌دهند، اما به دلیل مشغله مدرسه یا دانشگاه و یا عدم توانایی در پرداخت هزینه باشگاه ورزشی، رسیدن به تناسب اندام می‌تواند دشوار باشد. این اپلیکیشن دخترانه این مشکلات را حل می‌کند. با استفاده از آن، شما می‌توانید مربی خود باشید. فقط با 7 دقیقه ورزش در روز به‌تدریج شما را به اندامی که می‌خواهید می‌رساند.

۱۰. اپلیکیشن Calm

درس و کارهای روزانه، انرژی زیادی از شما می‌گیرند و در پایان روز، نیاز دارید که تکالیف خود را کنار گذاشته و استراحت کنید. اپلیکیشن دخترانه Calm یک برنامه برای آرام کردن ذهن، آگاهی و مراقبه است که به شما کمک می‌کند تا از شر اضطراب، تنش روزانه و… خلاص شوید. در این اپلیکیشن شما می‌توانید به صداهای طبیعت گوش دهید و به GIF‌های آرامش بخش نگاه کنید یا می‌توانید به فایل‌های صوتی دیگر گوش دهید که تأثیر مثبتی در ذهن شما دارند. در مقاله برنامه گوشی دخترانه جالب این برنامه یک گزینه عالی برای بازیابی انرژی از دست رفته بوده است که برای اندروید و ایفون عرضه شده است.

سخن پایانی

در این مقاله چند نمونه از برنامه هایی که هر دختری باید داشته باشد را معرفی کردیم تا دختران نوجوان و جوان بتوانند به راحتی برنامه‌های موردنظرشان را دانلود کنند. اگر شما اپلیکیشن دخترانه دیگری می‌شناسید، خوشحال می‌شویم آن را برای پلازا و دیگر خوانندگان معرفی کنید. امیدواریم این مقاله برایتان مفید واقع شده باشد.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

خروج از نسخه موبایل