بهترین سریال‌های نیمۀ اول سال 2024

بهترین سریال‌های نیمۀ اول سال 2024

فرادید| سال 2024 به نیمه رسیده و تا همین حالا شاهد پخش سریال‌های جذاب زیادی بوده‌ایم؛ سریال‌هایی از ژانرهای گوناگون و با مضامین مختلف که علاقمندان به فیلم و سریال حتما می‌توانند گزینه‌های مورد علاقه خودشان را در بین آن‌ها پیدا کنند.

به گزارش فرادید؛ در اینجا فهرستی از بهترین و شاخص‌ترین سریال‌های پخش شدۀ امسال را آماده کرده‌ایم؛ از داستان‌های جنایی و معمایی مثل «کارآگاه حقیقی» تا ماجراهای علمی تخیلی مثل آنچه در «صورت فلکی» (Constellation) اتفاق می‌افتد.

Criminal Record

این سریال جنایی بریتانیایی که در لندن جریان دارد، داستان دو کارآگاه را روایت می‌کند، یکی باتجربه و دیگری تازه‌کار، که بر سر حل کردن پرونده قتلی که مدت‌ها پیش رخ داده است با یکدیگر وارد رقابت می‌شوند.

Expats

این سریال درباره سه زن آمریکایی است که در هنگ‌کنگ زندگی می‌کنند و زندگی‌شان با یکدیگر و با تراژدی‌های تصادفی در هم تنیده شده است. این سریال به چالش‌های زندگی بین دو فرهنگ و ساختن خانه‌ای در سرزمینی غریب می‌پردازد.

Feud: Capote vs. The Swans (فصل دوم)

این سریال داستان نیمه‌تمام نویسنده‌ای به نام ترومن کاپوتی را به تصویر می‌کشد که با انتشار یک کتاب، باعث رنجش چندین نفر از دوستان سابقش شد. سریال به تقابل‌های پر زرق و برق و جذاب بین کاپوتی و دوستان سابقش می‌پردازد.

Masters of the Air

این سریال داستان خلبانان بمب‌افکن آمریکایی در جنگ جهانی دوم را روایت می‌کند که در حملات خطرناک بر فراز آلمان نازی شرکت داشتند. سریال به جنبه‌های روانی و احساسی این جوانان نیز توجه دارد.

Monsieur Spade

داستان این سریال درباره کارآگاه سم اسپید است که در جنوب فرانسه بازنشسته شده و درگیر حل قتل تعدادی راهبه می‌شود. داستان سریال شامل توطئه‌های جنگ سرد و جاسوسی‌های مذهبی است.

True Detective فصل چهارم

داستان این سریال در یک شهر دورافتاده در آلاسکا رخ می‌دهد. دو کارآگاه زن به دنبال حل معمای یک کشتار در یک پایگاه علمی هستند. سریال به سبک وحشتناک و فراطبیعی فصل اول خود بازگشته است.

The Woman in the Wall

این سریال معمایی در روستایی در ایرلند جریان دارد و داستان زنی را روایت می‌کند که پس از بیدار شدن از خوابگردی‌های شدید، جنازه‌ای را در خانه خود پیدا می‌کند. داستان به تجربه‌های او در یک مؤسسه بدنام در نوجوانی‌اش مرتبط است.

Constellation

این سریال علمی‌تخیلی، معمایی و مهیج درباره زنی است که درگیر توطئه‌ای در فضا می‌شود و برای کشف حقیقت به زمین بازمی‌گردد. اما بازگشت به زمین تازه آغاز معماهای بزرگتر است.

Drive to Survive

این مستند سریالی روایتی جذاب و مهیج از فصل ۲۰۲۳ مسابقات فرمول یک است.

Mr. and Mrs. Smith

این سریال کمدی-اکشن درباره دو جاسوس است که با یکدیگر ازدواج کرده و در مأموریت‌های خطرناک شرکت می‌کنند. آن‌ها سعی می‌کنند ازدواج خود را مدیریت کنند و در عین حال به بهترین نحو به انجام ماموریت‌های خودشان بپردازند.

The New Look

این سریال درباره ظهور برند کریستین دیور پس از جنگ جهانی دوم است و رقابت او با کوکو شانل در پس زمینه پاریس تحت اشغال نازی‌ها را به تصویر می‌کشد.

One Day

این سریال رمانتیک داستان دو دوست دانشگاهی را روایت می‌کند که هر سال در یک روز مشخص یکدیگر را ملاقات می‌کنند. سریال، رابطه این دو نفر را در طول سال‌ها دنبال می‌کند.

The Gentlemen

یک سریال به کارگردانی گای ریچی که داستان پسر دوم یک دوک تازه فوت شده را به تصویر می‌کشد. او به طور غیرمنتظره‌ای به عنوان وارث پدرش معرفی می‌شود و دلیل این انتخاب با آشکار شدن مشکلات پسر اول مشخص می‌شود.

Girls5Eva

داستان یک گروه موسیقی دخترانه از دهه 2000 که در میانسالی دوباره با هم متحد می‌شوند. این سریال با لحظات کمدی فراوان و شخصیت‌های جذابش، تماشاگران را جذب می‌کند.

Manhunt

این سریال درباره تعقیب و دستگیری قاتل رئیس‌جمهور لینکلن در سال 1865 است. توبیاس منزیس در نقش وزیر جنگ لینکلن، ادون استانتون، بازی می‌کند که مسئول جستجوی قاتل است.

Palm Royale

کریستن ویگ در نقش یک ملکه زیبایی که وارد جامعه ثروتمندان پالم بیچ می‌شود، بازی می‌کند. داستان سریال درباره تلاش او برای ورود به طبقات بالای جامعه است.

Fallout

این سریال اقتباسی از یک بازی ویدیویی پسا-آخرالزمانی است و ترکیبی از اکشن، هرج و مرج ربات‌ها و ماجراهای معماگونه را در دل یک دنیای عجیب و غریب روایت می‌کند.

Ripley

یک مرد ثروتمند، شیادی به نام تام ریپلی را استخدام می‌کند تا به ایتالیا سفر کند و پسر ولگردش را برای بازگشت به خانه متقاعد کند. پذیرفتن این کار توسط تام، اولین قدم او در مسیر فریب، کلاهبرداری و جنایت است.

Under the Bridge

این سریال بر اساس داستان واقعی قتل ریینا ویرک، دختر 14 ساله‌ای که پس از رفتن به مهمانی ناپدید می‌شود، ساخته شده است و به دنیای پنهان دخترانی که به قتل متهم شده‌اند، می‌پردازد.

Baby Reindeer

این سریال بر اساس تجربیات واقعی ریچارد گاد، کمدین بریتانیایی، درباره تعقیب و تجاوز جنسی است و توانسته تعادل خوبی بین کمدی سیاه و لحظات مهیج برقرار کند.

Dark Matter

یک تریلر علمی‌تخیلی که درباره پروفسور فیزیکی است که به دنیای موازی منتقل می‌شود و باید برای نجات همسرش تلاش کند.

Hacks، فصل 3

سریالی کمدی با بازی جین اسمارت که در فصل سومش همچنان جذاب، هوشمندانه و پر از لحظات خنده‌دار و احساسی است.

Babylon Berlin، فصل 4

داستانی پلیسی و جنایی در دوران جمهوری وایمار در آلمان؛ کمیسر پلیس گئون راث از کلن به برلین منتقل شده است. او که از خدمت در جنگ جهانی اول به شدت آسیب دیده، در حالی که در حال تحقیق در مورد یکی از بزرگترین شبکه های پورنوگرافی برلین است، با شبکه خطرناکی از توطئه ها روبرو می شود.

The Bear، فصل 3

فصل سوم داستان رستوران «خرس» که به بررسی روابط و شخصیت‌ها در محیط کاری می‌پردازد.

House of the Dragon، فصل 2

داستان جنگ قدرت، توطئه‌ها و اژدهاها در دوره قبل از وقایع «بازی تاج و تخت» که در فصل دوم با بازی‌های درخشان و مناظر زیبا ادامه می‌یابد.

Presumed Innocent

جیک جیلنهال در این سریال نقش وکیلی را دارد که به قتل متهم شده است و تلاش می‌کند بی‌گناهی خود را ثابت کند. این سریال با داستان مهیج و بازی‌های قوی‌اش تماشاگران را جذب می‌کند.

Tour de France: Unchained، فصل 2

مستندی درباره مسابقات دوچرخه‌سواری تور دو فرانس که به زندگی و تلاش‌های دوچرخه‌سواران می‌پردازد.

.

این مطلب از سایت فرادید برداشته شده است و این رسانه هیچ مسئولیتی در قبال این مطلب ندارد

خروج از نسخه موبایل