چند کنکور خیلی سبز یا کنکوریوم؟ مقایسه 2 کتاب + کدام برای شما بهتره؟

چند کنکور خیلی سبز یا کنکوریوم؟ مقایسه 2 کتاب + کدام برای شما بهتره؟

تنوع بالای منابع کمک درسی کنکور باعث می‌شود تا داوطلبان آزمون سراسری بین انتخاب مناسب‌ترین گزینه برای خود، مردد شوند. مهم‌ترین موضوع هنگام خرید کتاب کمک درسی، انتخاب بر اساس نیاز، سطح علمی و بودجه است. در واقع کلیه کتاب‌های انتشارات برتر از سطح کیفی خوبی برخوردار هستند؛ اما ممکن است نوع نگارش و تالیف آن‌ها برای دانش‌آموزان، متفاوت باشد. در این مطلب قصد داریم به بررسی کامل و مقایسه جامع دو کتاب پرفروش جمع‌بندی کنکور، کنکوریوم و چند کنکور، بپردازیم. اگر بین خرید چند کنکور خیلی سبز یا کنکوریوم مهروماه شک دارید، با خواندن این مقاله انتخاب قطعی خود را خواهید داشت.

کنکوریوم؛ شامل ۱۲ دوره کنکور سراسری سال‌های ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۲

کتاب‌های کنکوریوم در بسته شبیه‌ساز کنکور (دو جلد سوال و پاسخ‌نامه) برای ایجاد آمادگی در مسیر آزمون سراسری ریاضی، تجربی و انسانی، توسط انتشارات مهر و ماه تالیف شده است. این مجموعه جمع‌بندی انتشارات مهر و ماه یک منبع کامل از سوالات کنکورهای سال ۹۷ تا ۱۴۰۲ به شمار می‌رود. علاوه‌بر این موضوع، در کتاب مهروماه کنکوریوم از پرتکرارترین مباحث درسی، سوال تالیفی در قالب آزمون طرح شده است. داوطلبان با مرور چند باره این مباحث پرتکرار به تسلط خوبی خواهند رسید.

با خرید کتاب کنکوریم به ۸ آزمون آنلاین به‌روزرسانی شده کنکور سال‌های ۹۴ تا ۹۷ مطابق با شیوه جدید آزمون سراسری نیز دسترسی خواهید داشت. پس از انجام آزمون امکان اسکن کردن پاسخ برگ و دریافت نتیجه توسط برنامه هوشمند کارنامه‌ساز این کتاب وجود دارد. در کتاب پاسخ‌نامه کنکوریم، کلیه گزینه‌ها برای سوال‌های مختلف شرح داده می‌شود. به‌عنوان مثال دلیل درستی برخی از گزینه‌های صحیح و دلیل نادرستی، گزینه‌های اشتباه، کامل توضیح داده شده است.

بسته شبیه‌ساز کنکور انسانی کنکوریوم با پاسخنامه

چند کنکور؛ شامل ۱۰ دوره کنکور سراسری برگزار شده از سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۲

مجموعه کتاب‌های چند کنکور خیلی سبز برای آمادگی دانش‌آموزان رشته‌های ریاضی، تجربی و انسانی به‌منظور رویارویی با انواع سوالات و شرایط آزمون سراسری در دو جلد سوال و پاسخ‌نامه تدارک دیده شده است. چند کنکور خیلی سبز با ارائه کنکور سال‌های ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۲ به‌عنوان منبعی جامع برای دانش‌آموزان شناخته می‌شود. همچنین در این کتاب برای تسلط بیشتر دانش‌آموزان به مباحث پرتکرار کنکور، ۲ آزمون تالیفی شبیه به کنکورهای سال ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲ قرار داده شده است. با خرید کتاب چند کنکور خیلی سبز، ۹ آزمون سراسری از سال ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۸ به صورت آنلاین و به‌روزرسانی شده مطابق آخرین تغییرات، در دسترس دانش‌آموزان قرار می‌گیرد.

همچنین داوطلبان می‌توانند برای تصحیح آزمون‌ها، اسکن پاسخ برگ را به‌منظور تصحیح آنلاین و صدور کارنامه، داخل برنامه کتاب چند کنکور بارگذاری کنند. در جلد پاسخ‌نامه کتاب چند کنکور پاسخ تک‌تک سوال‌ها به صورت کاملا تشریحی داده شده است. همچنین با ارائه نکات طلایی به تسلط موثر دانش‌آموزان کمک می‌کند. باتوجه‌به امکانات بی‌شمار چند کنکور، قیمت آن مقرون‌به‌صرفه در نظر گرفته شده است؛ بااین‌حال می‌توانید با استفاده از خرید اینترنتی کتاب خیلی سبز با تخفیف، این مجموعه کامل را با قیمت بهتری خریداری کنید.

کتاب چند کنکور رشته تجربی خیلی سبز با پاسخنامه

مقایسه ۲ کتاب جمع‌بندی؛ چند کنکور خیلی سبز یا کنکوریوم مهروماه؟

هر دو کتاب چند کنکور و کنکوریوم از منابع باارزش جمع‌بندی کنکور به شمار می‌روند. در نتیجه انتخاب هر کدام از آن‌ها به شما در موفقیت در آزمون سراسری کمک خواهد کرد. بااین‌حال جدول مقایسه‌ای زیر را به‌منظور کمک به انتخاب کنکوریوم یا چند کنکور برای شما آورده‌ایم:

ویژگی کنکوریم چند کنکور
هدف شبیه‌سازی کنکور و آماده‌سازی داوطلبان به‌منظور تسلط بر سوالات آزمون سراسری شبیه‌سازی کنکور و آماده‌سازی داوطلبان به‌منظور تسلط بر سوالات آزمون سراسری
ساختار محتوایی شامل ۱۲ دفترچه سوال کنکور سراسری سال ۱۳۹۷ تا ۱۴۰۲، ۲ آزمون تالیفی، پاسخنامه‌های کلیدی و تشریحی، دفترچه استراتژی کنکور و دفترچه راهنمای استفاده از بسته شامل ۱۰ دفترچه سوال کنکور سراسری سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۲، ۲ آزمون تالیفی، پاسخنامه‌های کلیدی و تشریحی، کتابچه مشاوره و دفترچه راهنمای استفاده از بسته
دسترسی آنلاین اپلیکیشن کنکوریم – ۸ آزمون آنلاین به‌روزرسانی شده از سال ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۷، امکان اسکن پاسخبرگ و دریافت نتیجه و کارنامه آزمون در اپلیکیشن اپلیکیشن چند کنکور – ۹ آزمون آنلاین به‌روزرسانی شده از سال ۱۳۹۴ تا ۱۳۹۸، امکان اسکن پاسخبرگ و دریافت نتیجه و کارنامه آزمون در اپلیکیشن
تعداد جلد ۲ ۲
جلد اول شامل دفترچه سوالات، پاسخبرگ تستی و پاسخنامه کلیدی شامل دفترچه سوالات، پاسخبرگ تستی و پاسخنامه کلیدی
جلد دوم شامل پاسخنامه‌های تشریحی و توضیح کامل همه گزینه‌ها شامل پاسخنامه‌های تشریحی و نکات مهم کنکوری
رشته‌های تحت پوشش علوم تجربی، علوم انسانی و ریاضی علوم تجربی، علوم انسانی و ریاضی

باتوجه‌به به جدول بالا درمی‌یابیم که تفاوت چندانی میان چند کنکور و کنکوریوم وجود ندارد؛ البته قیمت چند کنکور خیلی سبز نسبت به کنکوریوم مهر و ماه کمی مقرون‌به‌صرفه‌تر است. شما باید با بررسی هر کدام از آن‌ها مناسب‌ترین گزینه را باتوجه‌به بودجه و شرایط خود انتخاب کنید.

برای خرید کنکوریوم یا چند کنکور به سطح علمی و نیاز خود توجه کنید

کتاب‌های کنکوریوم و چند کنکور علاوه‌بر جمع‌آوری سوالات کنکور سال‌های قبل، بخشی را به تالیف سوال‌های مباحث پرتکرار کنکور اختصاص داده‌اند. همچنین پاسخ‌نامه‌های کاملی را برای افزایش تسلط داوطلبان به تکنیک‌های کنکوری ارائه کرده‌اند. تفاوت اصلی این دو منبع کنکور در قیمت آن‌ها است؛ بنابراین با بررسی دقیق محتوا و ساختار هر کتاب، گزینه مناسب خود را انتخاب کنید.

در نهایت فرقی نمی‌کند که چند کنکور خیلی سبز یا کنکوریوم مهروماه را انتخاب کرده باشید؛ مهم‌ترین موضوع این است که نهایت استفاده را از منابع موثر کنکور ببرید. برخی از دانش‌آموزان به علت گران بودن این منابع کمک درسی، توانایی خرید آن‌ها را ندارند؛ فروشگاه اینترنتی ماز مارکت با ارائه تخفیف‌های ویژه، به دانش‌آموزان در سراسر کشور کمک می‌کند تا امکان خرید کتاب‌های کمک درسی کنکور را داشته باشند. برای اطلاع از تخفیف‌های ماز مارکت به وب‌سایت این فروشگاه اینترنتی مراجعه کنید.

منبع : پلاژا

خروج از نسخه موبایل