بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی درخشان «پارک شین هه»

بهترین سریال‌های کره‌ای با بازی درخشان «پارک شین هه»

فرادید| پارک شین هه یکی از برجسته‌ترین و مشهورترین بازیگران زن در صنعت سرگرمی کره است. او اولین بار به عنوان بازیگر کودک در درام معروف «پلکانی به بهشت» در سال 2003 حضور پیدا کرد و به شهرت رسید. اجرای بی‌نظیر او در نقش هان جونگ سو توجه زیادی را به خود جلب کرد و همین امر زمینه‌ساز موفقیت حرفه‌ای او در سال‌های بعد شد.

به گزارش فرادید؛ از آن زمان، پارک شین هه به دلیل جذابیت ظاهری و سبک بازی فوق‌العاده‌اش به طور مکرر در سریال‌های موفق کره‌ای حضور داشته و به یکی از بازیگران مطرح و شناخته شدۀ این کشور در سطح ین‌المللی تبدیل شده است. در اینجا فهرستی از بهترین سریال‌های کره‌ای با حضور این بازیگر مطرح را ملاحظه می‌کنید.

تو زیبایی (2009)

پارک شین هه در این سریال نقش‌های یک خواهر و برادر دوقلو به نام‌های گومی-نام و گومی-نیو را بازی می‌کند. می-نیو دختری شیرین و جذاب است که آرزو دارد راهبه شود؛ می‌-نام نیز عضو یک گروه موسیقی پاپ است. وقتی می‌-نام مجبور می‌شود برای جراحی پلاستیک به آمریکا برود، می‌نیو قبول می‌کند که یک ماه خودش را به جای برادرش جا بزند. داستان این سریال در فضایی طنزآمیز و گرم روایت می‌شود و محور اصلی ماجرا، چالش‌هایی است که می-نیو برای حفظ هویت مخفی خود با آن‌ها روبرو می‌شود.

ضربان قلب (2011)

در این درام موسیقی‌محور، پارک شین هه نقش لی کیو وون را بازی می‌کند؛ یک دانشجوی موسیقی سنتی که وارد ماجرایی عاطفی با خواننده و گیتاریستی به اسم لی شین (با بازی جونگ یونگ هوا) می‌شود. این سریال به بررسی هماهنگی بین عشق، اشتیاق به هنر و دنبال کردن رویاها می‌پردازد. شین هه به خاطر بازی در این سریال جوایز متعددی از جمله جایزه محبوب‌ترین بازیگر زن تلویزیون در جوایز هنر بکسنگ 2012 را به دست آورد.

گل‌پسر همسایه (2013)

پارک شین هه در این سریال نقش گو دوک می را بازی می‌کند؛ دختری منزوی و خجالتی که عادت دارد تنها در آپاتمان خودش بنشیند و همسایه‌ها را از پنجره تماشا کند. اما وقتی یک پسر خوش‌تیپ دل او را می‌برد، گو دوک می مجبور است که بر خجالت و اضطراب خودش غلبه کرده و از خانه بیرون برود. این سریال یک کمدی رمانتیک جذاب است که به خاطر بازی‌های دلنشین و حال و هوای طنزآمیز و مفرحش واقعا تماشایی است.

وارثان (2013)

پارک شین هه در این سریال نقش چا اون سانگ را بازی می‌کند؛ دختری از طبقۀ نسبتا ضعیف جامعه که برای تامین زندگی خودش و مادرش مجبور به انجام یک کار نیمه وقت است. در عین حال او در مدرسه‌ای درس می‌خواند که فرزندان ثروتمندترین خانواده‌های سئول هم در همان‌جا درس می‌خوانند. چا اون سانگ در میانۀ یک مثلث عشقی قرار می‌گیرد و دو جوان از خانواده‌های بسیار ثروتمند برای به دست آوردن قلب او با هم رقابت می‌کنند. این یکی از مشهورترین سریال‌های پارک شین هه است که او به خاطر بازی در آن جوایز متعددی از جمله جایزه محبوب‌ترین بازیگر زن (تلویزیون) از پنجاهمین جوایز بکسنگ در سال 2014 را به دست آورد.

پینوکیو (2014)

در این درام محبوب و فانتزی، پارک شین هه نقش چوی این ها را بازی می‌کند؛ دختری با شرایطی منحصر به فرد که باعث می‌شود هر وقت دروغ می‌گوید سکسکه کند! این ویژگی زمانی جالب‌تر می‌شود که او به کار خبرنگاری مشغول می‌شود. این سریال به بررسی مسائل مختلفی از جمله قدرت و پیامدهای دستکاری رسانه‌ها می‌پردازد.

پزشکان (2016)

پارک شین هه در این سریال نقش یو هه جونگ را بازی می‌کند؛ یک جراح مغز و اعصاب با اراده و مصمم که به دلیل گذشته‌اش شخصیتی سخت و سرد دارد. اما ملاقات و آشنایی با یک مربی منحصر به فرد باعث می‌شود که هه‌جونگ به تدریج به یک دکتر دلسوز و موفق تبدیل شود. این سریال به بررسی موضوعاتی مانند استقامت و رشد شخصی می‌پردازد.

خاطرات الحمرا (2018)

این یکی از «خوش‌منظره‌ترین» سریال‌های کره‌ای به حساب می‌آید؛ سریالی که در آن ­دنیای واقعی و دنیای یک بازی ویدیویی با هم آمیخته می‌شوند. پارک شین هه در این سریال نقش جونگ هی جو را بازی می‌کند؛ مالک یک مهمان‌سرا در گرانادای اسپانیا و یک گیتاریست سابق. او خواهر یک جوان نابغه است که توانسته یک بازی مبتنی بر واقعیت افزوده بسازد؛ داستان این بازی درباره نبردهای قرون وسطایی در قصر الحمراست. بعد از اینکه مالک یک کمپانی بزرگ (با بازی هیون بین) برای پیدا کردن خالق بازی به اسپانیا می‌آید، با جونگ هی جو ملاقات می‌کند و آن‌ها به اتفاق یکدیگر درگیر ماجراهای مرموزی می‌شوند که حاصل کمرنگ شدن مرز بین واقعیت و بازی است.

افسانه سیزیف (2021)

پارک شین هه در این سریال تخیلی نقش کانگ سو هه را بازی می‌کند. این سریال دربارۀ مهندسی است که به دنبال کشف توطئه‌ای مرموز است و سو هه زنی زیبا از آینده است که قصد دارد دنیای جنگ‌زده را از نابودی نجات دهد.

دکتر اسلامپ (2024)

این جدیدترین سریال پارک شین هه است که در آن او نقش نام ها نئول را بازی می‌کند؛ یک دانشجوی ممتاز که پس از مشکلات فراوان به یک متخصص بیهوشی تبدیل می‌شود اما پس از مواجهه با یک بحران، بیمارستان را ترک کرده و کارش را کنار می‌گذارد. او در یک اتاق روی پشت‌بام با یو جونگ وو (با بازی پارک هیونگ سیک)، جراح پلاستیک معروفی که او هم دچار بحران شده، زندگی می‌کند.

.

این مطلب از سایت فرادید برداشته شده است و این رسانه هیچ مسئولیتی در قبال این مطلب ندارد

خروج از نسخه موبایل