معرفی انیمیشن آن کریسمس (That Christmas)

معرفی انیمیشن آن کریسمس (That Christmas)

انیمیشن آن کریسمس (That Christmas) اثری در ژانر فانتزی، کمدی و خانوادگی است. این انیمیشن، که براساس یک مجموعه کتابهای کودکانه ساخته شده، اواخر سال 2024 از طریق شبکه نتفلیکس منتشر خواهد شد.

سال جدید سال خوبی برای انیمیشن‌ها بوده و خوشبختانه این روند تا آخرین ماه سال 2024 ادامه دارد. انیمیشن آن کریسمس (That Christmas)، که با نام آن کریسمس ریچارد کرتیس (Richard Curtis’ That Christmas) نیز شناخته می‌شود، یکی از انیمیشن‌های جذاب رو به اکران 2024 است. سیمون اوتو (Simon Otto) با کارگردانی این انیمیشن اولین تجربه کارگردانی را وارد کارنامه هنری خود کرده است. ژانر انیمیشن That Christmas فانتزی، کمدی و خانوادگی است و براساس مجموعه‌ای از کتاب‌‌های کودکان به قلم ریچارد کرتیس، ساخته شده است. استودیو Locksmith Animation تهیه‌کننده، و استودیو DNEG Animation انیماتور این انیمیشن بودهاند. شبکه نتفلیکس تاریخ اکران انیمیشن آن کریسمس را دسامبر 2024 اعلام کرده است.

موضوع این مقاله از پلازا معرفی انیمیشن That Christmas 2024 است. در ابتدا داستان انیمیشن را می‌خوانیم و در بخش بعدی نیز با صداپیشگان آن آشنا می‌شویم. اگر به دنیای انیمیشن‌ها علاقمندید، پیشنهاد می‌کنیم مقاله بهترین انیمیشن‌های 2024 را از دست ندهید.

فهرست مطالب

خلاصه کارتون آن کریسمس

بررسی انیمیشن آن کریسمس معرفی انیمیشن That Christmas 2024

داستان‌های کریسمسی معمولا بسیار شیرین و دلپذیر هستند و انیمیشن That Christmas نیز از این قاعده مستثنی نیست. داستان انیمیشن آن کریسمس مجموعه‌ای از داستان‌های درهم‌تنیده درباره عشق و تنهایی، خانواده، و دوستان است. در این اثر شاهد روایت داستان‌های جذاب خانوادگی در آستانه کریسمس، و اشتباه بزرگ بابانوئل هستیم و قطعا تعداد بسیار زیاد بوقلون‌ها نیز در این انیمیشن توجه شما را به خود جلب خواهند کرد.

همچنین بخوانید :

هنرپیشه های آن کریسمس

در نوامبر 2019 خبر رسید که استودیو لاک‌اسمیت قصد ساخت انیمیشن The Empty Stocking براساس کتاب‌های ریچارد کرتیس را دارد. حدود 2 سال بعد، در ژوئن 2021 معلوم شد که کارگردان این اثر سیمون اوتو است و نام آن به That Christmas تغییر کرده است. پس از چند سال، در مارس 2024 نام بازیگرانی نظیر برایان کاکس، فیونا شاو و بیل نای به عنوان صداپیشگان این انیمیشن اعلام شد. در ادامه مرور کوتاهی بر بیوگرافی 4 گوینده اصلی داریم و سپس با دیگر گویندگان آن نیز آشنا می‌شویم.

برایان کاکس در نقش بابانوئل

برایان دنیس کاکس (Brian Denis Cox) بازیگر اسکاتلندی متولد 1 ژوئن 1946، برابر با 11 خرداد 1325 است. او که به عنوان بازیگر شکسپیری آموزش دیده، فعالیت خود را از سال 1961 آغاز کرد. شهرت وی به ایفای نقش شاه لیر در تئاتر، و نقش‌های اصلی و فرعی فیلم‌‌ها و سریال‌های مختلف برمی‌گردد. وی افتخارات بسیاری از جمله دو جایزه لارنس الیویه، یک جایزه امی و یک جایزه گلدن گلوب را در کارنامه خود دارد. درمیان مشهورترین نقش‌های او می‌توانیم نقش چرچیل در فیلم Churchill (2017)، نقش جک لنگریش در سریال Deadwood (2004-2006) و نقش لوگان روی در  سریال Succession (2018-2023) را نام ببریم.

برایان کاکس در کنار بازیگری و صداپیشگی، به نویسندگی نیز علاقه دارد و تاکنون 3 کتاب، از جمله کتاب بیوگرافی Putting the Rabbit in the Hat را نوشته است. وی 3 بار ازدواج کرده و 4 فرزند دارد. یکی از فرزندان او، الن کاکس، به پیروی از پدرش قدم به دنیای بازیگری گذاشته است.

همچنین بخوانید :

فیونا شاو در نقش خانم ترپر

فیونا مری ویلسون (Fiona Mary Wilson)، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون است که با نام حرفه‌ای فیونا شاو (Fiona Shaw) شناخته می‌شود. وی متولد 10 جولای 1958، برابر با 19 تیر 1337، در ایرلند است و فعالیت خود را از سال 1963 آغاز کرد. او یکی از بازیگران مطرح تئاتر است و همکاری‌های بی‌شماری با کمپانی رویال شکسپیر و تئاتر ملی داشته است. فیونا شاو در سال 2001 مفتخر به دریافت نشان امپراتوری بریتانیا از دستان ملکه الیزابت دوم شد و در سال 2020 نیز نامش به عنوان یکی از بزرگترین بازیگران ایرلندی در نشریه The Irish Times ذکر شد. نقش خاله پتونیا در مجموعه فیلم‌های هری پاتر (2001-2010)، نقش کارولین مارتنس در سریال Killing Eve (2018-2022) و نقش مشاور در سریال Fleabag (2019) از مشهورترین نقش‌آفرینی‌های او هستند.

جودی ویتاکر در نقش خانم ویلسون

جودی اوکلند ویتاکر (Jodie Auckland Whittaker) بازیگر انگلیسی متولد 17 ژوئن 1982 (27 خرداد 1361) در انگلستان است. او در سال 2005 از مدرسه موسیقی و درام گیلدهال فارغ‌التحصیل شد و در همان سال فعالیت حرفه‌ای خود به عنوان بازیگر را آغاز کرد. در سال 2006 فیلم Venus اکران شد و جودی با نقش جسی نگاه‌ها را به سو خود جلب کرد. جودی امروزه با نقش بث لتمیر در سریال Broadchurch (2013-2017) و نقش دکتر سیزدهم در سریال Doctor Who (2017-2022) شناخته می‌شود. در میان جدیدترین کارهای او می‌توانیم سریال Ready Eddy Go! (2023) و سریال One Night! (2023) را نام ببریم. وی در سال 2008 با بازیگر و نویسنده‌ای به نام کریستیان کانترراس ازدواج کرد که حاصل این ازدواج دو فرزند است.

همچنین بخوانید :

بیل نای در نقش بیل

ویلیام فرانسیس نای (William Francis Nighy)، که با نام بیل نای (Bill Nighy) شناخته می‌شود، یک بازیگر انگلیسی متولد 12 دسامبر 1949 (21 آذر 1328) است. وی فعالیت حرفه‌ای خود به عنوان بازیگر را از سال 1969 آغاز کرد و طی حدود نیم قرن هنرنمایی، افتخارات بسیاری از جمله یک جایزه بفتا، یک جایزه گلدن گلوب، نامزدی جایزه اسکار و نامزدی جایزه لارنس الیویه را کسب کرده است. در میان کارهای او می‌توانیم فیلم About Time (2013)، فیلم Emma (2020) و فیلم Living (2022) که برای آن نامزد جایزه اسکار شد، را نام ببریم. بیل نای و دیانا کوئیک در سال 1982 ازدواج کرده و صاحب دختری به نام مری شدند. این ازدواج در سال 2008 به اتمام رسید. مری نای امروزه یکی از بازیگران انگلیسی در دنیای فیلم و سریال است.

در فهرست زیر نام و نقش برخی دیگر از بازیگران انیمیشن آن کریسمس را برای شما آماده کرده‌ایم.

  • لولی آدفوپ (Lolly Adefope) در نقش خانم مک‌نات
  • الکس مک‌کوین (Alex Macqueen) در نقش آقای فارست
  • کاترین پارکینسون (Katherine Parkinson) در نقش خانم فارست
  • سیندو وی (Sindhu Vee) در نقش خانم مولجی
  • ایندیا براون (India Brown) در نقش برنی
  • زازی هیهورست (Zazie Hayhurst) در نقش سم بکلس
  • سیه‌نا سایر (Sienna Sayer) در نقش چارلی بکلس
  • جک ویسنیفسکی (Jack Wisniewski) در نقش دنی ویلیامز
  • رزی کاوالیرو (Rosie Cavaliero) در نقش خانم بکلس
  • پل کی (Paul Kaye) در نقش یرل

سخن پایانی

در این مقاله از پلازا به بررسی انیمیشن آن کریسمس پرداختیم. این انیمیشن فانتزی و کمدی اواخر سال 2024، یعنی در زمستان 1403، منتشر میشود و پس از آن بخش نقد و بررسی انیمیشن را نیز به مقاله می‌افزاییم تا از نظرات منتقدین درباره این انیمیشن مطلع شویم. نظر شما درباره انیمیشن That Christmas چیست؟ آیا شما هم در انتظار اکران آن هستید؟ نظرات، پیشنهادات، انتقادات و اطلاعات خود درباره این انیمیشن را با ما از طریق بخش دیدگاه شما در میان بگذارید.

منتخب کاربران

منبع : پلاژا

خروج از نسخه موبایل